Je had je liever gefist gevoeld?quote:Op maandag 11 juli 2022 20:15 schreef Gehrman het volgende:
Dag lieve vriendjes en vriendinnetjes. Ik zie de laatste tijd allerlei waggies rondrijden met een rood zakdoekje. Vanuit de scene weet ik dat dit een geile code is, namelijk; linksdragend betekent dat je een fister bent en rechtsdragend dat je gefist wil worden. Erg mooi dat dit tegenwoordig gewoon kan. Ik dus laatst een keer seinen met het internationale fisting gebaar maar ik kreeg een middelvinger terug. Nu voel ik me gekwetst.
Geen mondkapje voor je sterretje dragenquote:Op maandag 11 juli 2022 21:24 schreef Enchanter het volgende:
Heb ik ook , plus een regenboogvlag , een vlag van Oekraïne en ik heb een mondkapje op in de auto
Vorkquote:Op maandag 11 juli 2022 22:08 schreef Nine. het volgende:
[..]
Geen mondkapje voor je sterretje dragen
Goor bos, ram vol tissues. Staatsbosbeheer moet daar eens vrijwilligersdag organiseren om rommel op te ruimenquote:Op maandag 11 juli 2022 22:57 schreef Sfancta het volgende:
Net in baexem rondgereden met 2 vlaggetjes. Beurs gejat maar niet gefist
@:de_boswachter
Dit betekent dat ze graag ontvangend zijn.quote:Op maandag 11 juli 2022 20:15 schreef Gehrman het volgende:
Ik zie de laatste tijd allerlei waggies rondrijden met een rood zakdoekje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |