Zeker niet, jouw moeder heeft pas geleden vannacht.quote:Op maandag 11 juli 2022 10:27 schreef christmastsunami het volgende:
Rijgen is met een lange "ij" analfabeet.
Ben je toevallig keurmeester neef? Dan dm ik je adresquote:Op maandag 11 juli 2022 10:27 schreef de_boswachter het volgende:
Jouw zusje heeft een beurt nodig. Een APK.
De peilstok is ready, dm maarquote:Op maandag 11 juli 2022 10:30 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ben je toevallig keurmeester neef? Dan dm ik je adres
Grappen over moeders en zusjes zijn alleen een belediging als je tot de radicale islam behoort.quote:Op maandag 11 juli 2022 10:30 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Zeker niet, jouw moeder heeft pas geleden vannacht.
Heb wel 2 bommen in mijn roodlederen string, telt dat ook?quote:Op maandag 11 juli 2022 10:33 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Grappen over moeders en zusjes zijn alleen een belediging als je tot de radicale islam behoort.
Oh je gaat gangbangen bij de Hadj, leuk man.quote:Op maandag 11 juli 2022 10:33 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heb wel 2 bommen in mijn roodlederen string, telt dat ook?
Met deze man heb je altijd het gevoel dat je aan het bowlen bentquote:Op maandag 11 juli 2022 10:33 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heb wel 2 bommen in mijn roodlederen string, telt dat ook?
Je moet rare schoenen aan en hij gilt te pas en te onpas s-t-r-i-k-e ondersteund met een raar dansje?quote:Op maandag 11 juli 2022 11:47 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Met deze man heb je altijd het gevoel dat je aan het bowlen bent
Zegmaar ik heb die dingen in hand ja en dan beginnen de discolichten al te draaienquote:Op maandag 11 juli 2022 11:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je moet rare schoenen aan en hij gilt te pas en te onpas s-t-r-i-k-e ondersteund met een raar dansje?
quote:Op maandag 11 juli 2022 11:47 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Met deze man heb je altijd het gevoel dat je aan het bowlen bent
DM gestuurd, prijslijst vergeten\quote:
quote:Op maandag 11 juli 2022 12:23 schreef Sfancta het volgende:
[..]
DM gestuurd, prijslijst vergeten\
Prijzen
Vluggertje - ¤ 65
30 minuten - ¤ 85
45 minuten - ¤ 110
1 uur - ¤ 135
2 uur - ¤ 260
Speciale FOK! korting van 69%, zeg dan IKWILANAAL bij afrekenen.
Je komt je afspraken niet na.quote:Op maandag 11 juli 2022 10:30 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ben je toevallig keurmeester neef? Dan dm ik je adres
Ik pimp haar beetje uit vriend, voor die opkomende amazon prime day deals, zal wel ff belletje doen dat ik betaalquote:Op maandag 11 juli 2022 12:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[..]
Je komt je afspraken niet na.
Haar? Wat lees ik hierquote:Op maandag 11 juli 2022 12:26 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik pimp haar beetje uit vriend, voor die opkomende amazon prime day deals, zal wel ff belletje doen dat ik betaal
Hij is dronken, laat ‘m. Posterse flikker.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:30 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Haar? Wat lees ik hier
Ik kom zo in de pauze thuis je bent nog niet jarig begin te rennen ouwe zak
Neem hem straks mee wandelen rondje Donderbergquote:Op maandag 11 juli 2022 12:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij is dronken, laat ‘m. Posterse flikker.
Kitskensberg kan, Donderberg is me te ver met mijn pseuriasisquote:Op maandag 11 juli 2022 12:44 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Neem hem straks mee wandelen rondje Donderberg
Zou ik ook doen.quote:
Bedroevendquote:Op maandag 11 juli 2022 15:30 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Het is weer erg origineel allemaal hč.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |