M'n ex is eens een hele dag boos op me geweest omdat ik vreemd was gegaan in haar droomquote:Op maandag 11 juli 2022 08:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik droom ook wel eens levendig en dan wordt ik serieus pissed wakker
Als in boos
Op degene waarover ik heb gedroomd
Ja dat soort dromen dusquote:Op maandag 11 juli 2022 09:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
M'n ex is eens een hele dag boos op me geweest omdat ik vreemd was gegaan in haar droom
Oehhh Franny heeft een chickiequote:Op maandag 11 juli 2022 09:03 schreef FranticDJ het volgende:
waarom appen als er een geil iemand naast je ligt
Waarom niet allebei?quote:Op maandag 11 juli 2022 09:03 schreef FranticDJ het volgende:
waarom appen als er een geil iemand naast je ligt
Je kunt je misschien beter bezig houden met die persoon naast je zonder een mobiel in je handquote:
Met z'n 2en geil appen met iemand anders. Is het net een trio.quote:Op maandag 11 juli 2022 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt je misschien beter bezig houden met die persoon naast je zonder een mobiel in je hand
quote:Op maandag 11 juli 2022 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met z'n 2en geil appen met iemand anders. Is het net een trio.
Ik zou met z’n 2-en toch liever andere zaken doen dan geil appenquote:
Dat kan tegelijkertijd.quote:Op maandag 11 juli 2022 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou met z’n 2-en toch liever andere zaken doen dan geil appen
HAAAAAAAAAGSSSSS KWARTIEEEEERTJEquote:
@Haags is een schandaaltjequote:Op maandag 11 juli 2022 10:17 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ] @:Haags
Je houdt wel van een schandaaltje toch?
quote:Op maandag 11 juli 2022 10:17 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ] @:Haags
Je houdt wel van een schandaaltje toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |