deze ken ik nog niet even luisterenquote:Op zondag 10 juli 2022 23:42 schreef FranticDJ het volgende:
dit vind ik nou wel een goed ferry Corsten nummerondanks dat het volgens mij die lepra TMF awards met Sylvie Meis was
heel melodisch, dat dig ik welquote:Op zondag 10 juli 2022 23:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
deze ken ik nog niet even luisteren
alleen jammer van Sylvie Meis toen..quote:Op zondag 10 juli 2022 23:49 schreef Schakeltopia het volgende:
wel leuk nummertje dat van ferry corsten op de tmf awards inderdaad
ik vind dat zo walgelijk wijfquote:Op zondag 10 juli 2022 23:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alleen jammer van Sylvie Meis toen..
Ja deze is ook een van mijn favo sets. Vind het wel jammer dat het zo kort is, meeste sets zijn een uurquote:
ja dit is live en geen dj set.quote:Op zondag 10 juli 2022 23:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja deze is ook een van mijn favo sets. Vind het wel jammer dat het zo kort is, meeste sets zijn een uur
Ken je ze persoonlijk?quote:Op zondag 10 juli 2022 23:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dit is live en geen dj set.
Benno is niet zo van het live optreden
hele aardige en relaxte lui die twee
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is zo'n beetje de grootste (ghost) trance producer van NLquote:Op zondag 10 juli 2022 23:57 schreef hemarookworst het volgende:
Benno heeft natuurlijk veel meegewerkt aan de tracks van Armin
jaaaa die ken ik welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |