Eind 2023 schijnbaar.. zeker het wachten waardquote:Op maandag 11 juli 2022 08:20 schreef dimmak het volgende:
Na de release in 2017 heb ik hem bekeken en was ik fan. Ik hoop dat de bevestiging van seizoen 2 nu door de release op Netflix ook snel volgt.
Edit: blijkbaar heb ik de bevestiging al gemist.
ik ook, maar waarom een volgend seizoen nu zo ontzettend lang moet duren is mij een raadsel. Eind 2023 beginnen ze (waarschijnlijk) met filmen. Dus dan zal dat ergens eind 2024 pas te zien zijn. Kan mij niet echt een serie bedenken waar er 7 jaar tussen de seizoenen zit...quote:Op maandag 11 juli 2022 08:20 schreef dimmak het volgende:
Na de release in 2017 heb ik hem bekeken en was ik fan. Ik hoop dat de bevestiging van seizoen 2 nu door de release op Netflix ook snel volgt.
Edit: blijkbaar heb ik de bevestiging al gemist.
Onder andere COVID.quote:Op maandag 11 juli 2022 17:26 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik ook, maar waarom een volgend seizoen nu zo ontzettend lang moet duren is mij een raadsel. Eind 2023 beginnen ze (waarschijnlijk) met filmen. Dus dan zal dat ergens eind 2024 pas te zien zijn. Kan mij niet echt een serie bedenken waar er 7 jaar tussen de seizoenen zit...
Tom Hardy had het te druk voor Taboo, maar wil er genoeg tijd voor over hebben om een perfect seizoen neer te zetten. Eind 2023 is die tijd er dan eindelijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:46 schreef planethugo het volgende:
[..]
toen was seizoen 1 al 3 jaar uit...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |