Ik hoop dat mijn post niet te homofoob is of dat ik nu word beschuldigd van bodyshaming, maar dit soort dikke potvissen moet je gewoon terug de zee in duwen.quote:
Stijgt de zeespiegel nog meer...quote:Op maandag 11 juli 2022 18:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn post niet te homofoob is of dat ik nu word beschuldigd van bodyshaming, maar dit soort dikke potvissen moet je gewoon terug de zee in duwen.
je eerste post was nog te doen gezien de emotie en de enigszins humor die ik er in last, maar ik kan als lesbische dame met een maatje meer dit best te ver vinden gaan.quote:Op maandag 11 juli 2022 18:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn post niet te homofoob is of dat ik nu word beschuldigd van bodyshaming, maar dit soort dikke potvissen moet je gewoon terug de zee in duwen.
Ga lekker huilen op Twitter dan.quote:Op maandag 11 juli 2022 18:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
je eerste post was nog te doen gezien de emotie en de enigszins humor die ik er in last, maar ik kan als lesbische dame met een maatje meer dit best te ver vinden gaan.
geen zin in, zal aankomende race wel een paar tweets verzinnen over mercedesquote:
Iemand kan zich beledigd voelen inderdaad. Het is ook niet perse humor of humor die iedereen kan waarderen.quote:Op maandag 11 juli 2022 18:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
je eerste post was nog te doen gezien de emotie en de enigszins humor die ik er in last, maar ik kan als lesbische dame met een maatje meer dit best te ver vinden gaan.
door zelf de eerste zin te plaatsen dat je hoopte dat het niet homofoob was of aan bodyshaming deed wist je al wel of het wel of niet jouw probleem was...quote:Op maandag 11 juli 2022 19:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Iemand kan zich beledigd voelen inderdaad. Het is ook niet perse humor of humor die iedereen kan waarderen.
De vraag is of dat mijn probleem is. Ik schrijf het in de context van deze vrouwen, niet in die van elke lesbische vrouw met een maatje meer. Dat iemand het mogelijk leest in de eigen context of in de context van elke lesbische vrouw met een paar kilootjes extra, daar hoef ik geen rekening mee te houden.
Natuurlijk niet. Alleen dat anderen er hun probleem van gingen maken.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
door zelf de eerste zin te plaatsen dat je hoopte dat het niet homofoob was of aan bodyshaming deed wist je al wel of het wel of niet jouw probleem was...
In de tweets die ik las ging het over 'bffs' dus volgens mij zijn ze gewoon vriendinnen die net doen alsof om dan mannen als homofoob te kunnen aanwijzen.quote:Op maandag 11 juli 2022 18:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
1. Ze zijn lesbisch
2. Ik zou de buurman er nog van af schoppen.
Dan wordt punt 2 extra belangrijk.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:07 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
In de tweets die ik las ging het over 'bffs' dus volgens mij zijn ze gewoon vriendinnen die net doen alsof om dan mannen als homofoob te kunnen aanwijzen.
Ja is een beroep. Hier heb je die types die overal racisme in zien en vervolgens leven van subsidies via een stichting.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:10 schreef Sabata het volgende:
Collage ter verduideling. Professioneel slachtoffer, is dat ook een beroep tegenwoordig. Of heet dat gewoon een "hustle"
[ twitter ]
Ooh mijn godquote:Op maandag 11 juli 2022 19:10 schreef Sabata het volgende:
Collage ter verduideling. Professioneel slachtoffer, is dat ook een beroep tegenwoordig. Of heet dat gewoon een "hustle"
[ twitter ]
ja dat deed de PRmachine goed, zelf geen namen en foto's delen van de 'slachtoffers'quote:
quote:Op maandag 11 juli 2022 19:36 schreef schommelstoel het volgende:
Als ze echt ballen hebben komen de teams met een rectificatie.
Dat gebeurt vanzelf wel. En ik hoop dat ze die twee flink afbranden. Maak maar een statement.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:37 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
nee joh dit wordt door mercedes niet gedeeld of het andere gecorrigeerd, dan raken ze hun belangrijkste troef kwijt, stil zitten en hopen dat de main media het niet oppikt.
Het zal mij ook niets verbazen als Twitter de betreffende collage weer verwijderd.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat gebeurt vanzelf wel. En ik hoop dat ze die twee flink afbranden. Maak maar een statement.
Het zijn nu ook wel met berichten van verschillende mensen en niet alleen die twee BFF's.quote:Op maandag 11 juli 2022 18:45 schreef Evenstar het volgende:
Trouwens laat ook wel duidelijk zien hoe Britse media werkt. Vorige week hebben zij het ook geprobeerd in Silverstone, maar toen pakte niemand het op. Was Buxton opeens blind, had Lewis zijn Twitter paswoord thuis laten liggen en begreep niemand bij de F1 er iets van. Nu sprongen ze er allemaal bovenop.
Het toont wel aan dat het moeilijk is om die berichten allemaal serieus te nemen.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het zijn nu ook wel met berichten van verschillende mensen en niet alleen die twee BFF's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |