De controverse rond het gedrag van de fans een de Red Bull Ring heeft een nieuw niveau bereikt. Vanwege hun 'verschrikkelijke ervaringen' kregen twee fans toegang tot de pits van McLaren en Aston Martin. Op social media werd echter al snel ontdekt dat het duo het verhaal verzonnen had.quote:Op maandag 11 juli 2022 16:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Mercedes heeft ondertussen veelvuldig laten merken over lijken te gaan om anderen zwart te maken.
Daarom heb ik vele vraagtekens bij alle beweringen. Het Mercedes team heb ik nog nooit op het vertellen van de waarheid kunnen betrappen in ieder geval.
Toch apart dat Mercedes er weer bovenop is gesprongen... of was die tweet niet van hun (officiele) account?quote:Op maandag 11 juli 2022 18:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
De controverse rond het gedrag van de fans een de Red Bull Ring heeft een nieuw niveau bereikt. Vanwege hun 'verschrikkelijke ervaringen' kregen twee fans toegang tot de pits van McLaren en Aston Martin. Op social media werd echter al snel ontdekt dat het duo het verhaal verzonnen had.
@Neef_Wuppie PUUR BEDROG.quote:Op maandag 11 juli 2022 18:20 schreef greysbones het volgende:
https://autobahn.eu/artik(...)HZ62__BLiY&fs=e&s=cl
De controverse rond het gedrag van de fans een de Red Bull Ring heeft een nieuw niveau bereikt. Vanwege hun 'verschrikkelijke ervaringen' kregen twee fans toegang tot de pits van McLaren en Aston Martin. Op social media werd echter al snel ontdekt dat het duo het verhaal verzonnen had.
![]()
![]()
Nooit verwacht, moet een misverstand zijn, alles op Twitter is toch waar? Wij moeten gewoon mensen blijven verketteren zonder bewijs, want waarom zou zijn lief onschuldig meisje nou liegen!!!!quote:Op maandag 11 juli 2022 18:20 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
Mercedes is zelfs in staat om dit helemaal zelf op te zetten, zo vuil en laag zijn ze wel. Ik zeg niet dat dat is gebeurd, maar ik zie het ze wel doen.quote:Op maandag 11 juli 2022 18:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
Toch apart dat Mercedes er weer bovenop is gesprongen... of was die tweet niet van hun (officiele) account?
En dat is het nadeel van het hele verketteren op sociale media. Want de grootste roepers krijgen de aandacht, maar blijken vaak niet de echte slachtoffers.quote:Op maandag 11 juli 2022 18:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Door dit soort onkruid komen de echte problemen ook niet meer naar boven straks ....
Tja, doet weinig af aan de ernst van verhalen die mogelijk wel kloppen natuurlijk. Maar dit soort aandachtshoeren mogen wat mij betreft net zo hard van de tribunes geflikkerd worden als daders van aanranding of homofoob gescheld.quote:Op maandag 11 juli 2022 18:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wist het wel. AandachtsHOEREN. Niks meer en niks minder.quote:Op maandag 11 juli 2022 18:20 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
Precies.quote:Op maandag 11 juli 2022 18:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
En dat is het nadeel van het hele verketteren op sociale media. Want de grootste roepers krijgen de aandacht, maar blijken vaak niet de echte slachtoffers.
Uiteraard, maar ja dit soort types maakt dat anderen ongeloofwaardig worden.quote:Op maandag 11 juli 2022 18:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Tja, doet weinig af aan de ernst van verhalen die mogelijk wel kloppen natuurlijk.
HAHA nou dit is dus idd het stuk wat ik bedoel over de PRmachine van Mercedesquote:
Geniaal tochquote:Op maandag 11 juli 2022 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
HAHA nou dit is dus idd het stuk wat ik bedoel over de PRmachine van Mercedes
Het is maar goed dat de FIA niet gelijk Zandvoort ging cancelen op basis van wat tweets.quote:Op maandag 11 juli 2022 18:20 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
ja je hebt twee manieren van jezelf boven de andere plaatsen, 1 met je eigen acties... wat niet werkt want ja... hij doet momenteel niet zo goed op de baan....quote:Op maandag 11 juli 2022 18:36 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Geniaal toch
Het houdt gewoon ook niet op en dan maar afvragen hoe men toch een hekel aan ze kan hebben. Ze controleren echt de media en slingeren per dag 1 of 2 berichten naar buiten.
ja dat was leuk, ik had hem al opgegeven maar hopelijk zet hij de stijgende lijn doorquote:Op maandag 11 juli 2022 18:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die reactie van Mick toen ie hoorde dat ie DOTD was is wel goud hoor. Tis hem gegund.
Mja, en ondertussen zeuren dat je geen haat moet zaaien en iedereen welkom is en moet kunnen genieten. Lewis en Mercedes (en een groot deel van Britse media) horen bij de grootste haatzaaiers die de F1 ooit gekend heeft.quote:Op maandag 11 juli 2022 18:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja je hebt twee manieren van jezelf boven de andere plaatsen, 1 met je eigen acties... wat niet werkt want ja... hij doet momenteel niet zo goed op de baan....
2 met je grootste tegenstander neerhalen.. nouja dat blijkt dat ze daar hard mee bezig zijn.
En daar moet dus een piemel in.quote:Op maandag 11 juli 2022 18:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wist het wel. AandachtsHOEREN. Niks meer en niks minder.
1. Ze zijn lesbischquote:Op maandag 11 juli 2022 18:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
En daar moet dus een piemel in.
Die meiden moeten ook geld verdienen!
Dubbel teleurgesteldquote:Op maandag 11 juli 2022 18:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
1. Ze zijn lesbisch
2. Ik zou de buurman er nog van af schoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |