SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De sprint over een km, denk dat ze meteen live gaan!quote:Op zondag 10 juli 2022 13:59 schreef Zwansen het volgende:
Sporza begint nu. Gaan we dan 45 minuten samenvatting krijgen?
Gesponsord door Basso en Contador!quote:Op zondag 10 juli 2022 13:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Een schaatser fietst veel in de zomer ofzo.
Misschien gaat ie voor een recordaantalquote:Op zondag 10 juli 2022 14:00 schreef Felagund het volgende:
Zou Wout denken dat hij deze punten echt nodig heeft?
Denk niet dat hij het daarom deed, maar als hij er toch isquote:Op zondag 10 juli 2022 14:00 schreef Felagund het volgende:
Zou Wout denken dat hij deze punten echt nodig heeft?
Hij gaat voor de ritquote:Op zondag 10 juli 2022 14:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk niet dat hij het daarom deed, maar als hij er toch is
Gevaarlijke man voor een top5/podium inderdaad, zeker met zijn tijdrit.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat UAE het wel aandurft, maar dat andere ploegen dat liever niet willen
quote:Op zondag 10 juli 2022 14:00 schreef RipCity het volgende:
Pfff geen nederlanders. We kunnen f1 kijken.
Is dat 477 van Sagan? Dat lijkt mij wel mogelijk.quote:
Waarom zou dit voor UAE dan gevaarlijk zijn? Ze hebben met McNulty ook een prima renner mee.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:02 schreef JohnDDD het volgende:
Ik weet niet of UAE doorheeft hoe gevaarlijk dit is. Jumbo heeft hun beste man voorin zitten en Uran willen ze ook niet teveel tijd geven. Maar wie van UAE gaat dat tijdsverschil beperkt houden op een groep met 21 man met WvA erin? Zeker nu McNulty ook voorin zit. Zodra het zo bergop gaat, heeft Pogacar alleen nog Majka en Bennett. Die zullen alleen maar tijd verliezen op de kopgroep. Misschien dat INEOS op een bepaald moment mee zal gaan werken, maar die hebben ook een mannetje voorin.
We zullen zien, Van Aert BV blijft Van Aert BV.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:01 schreef Sked het volgende:
Van Aert kan nu een paar snipperdagen nemen voor hij het treintje in moet
Als iedereen A vindt, vind jij altijd B hè.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
21 man is 3x7
En jullie maar afgeven op Joris.
Ik doe alleen mee aan sportpools en dat gaat vrij aardig. Al mag kluns Mas nog wel wat slechter fietsen.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:03 schreef Belgosome het volgende:
Is er iemand hier dit dit jaar goed scoort in fantasy spelletjes? Ik heb allemaal slechte keuzes gemaakt.
Guerreiro, Mohoric, Kung waren foute keuzes..
Omdat Uran me toch een gevaarlijke klant lijkt. Ok, hij is niet in topvorm, maar je wil hem geen 10 minuten geven inderdaad. Ook geen 7 of zelfs 5 denk ik.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarom zou dit voor UAE dan gevaarlijk zijn? Ze hebben met McNulty ook een prima renner mee.
En denk niet dat UAE zich druk maakt om Uran, andere ploegen mogelijk wel
Ik ga nooit voor optie B. Nummer 1/A of niks.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als iedereen A vindt, vind jij altijd B hè.
Matthews als kluns blijkt ook niet zo'n strak planquote:Op zondag 10 juli 2022 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik doe alleen mee aan sportpools en dat gaat vrij aardig. Al mag kluns Mas nog wel wat slechter fietsen.
Maar dan kan UAE McNulty terug laten zakken, dat bedoelde ik.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:06 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Omdat Uran me toch een gevaarlijke klant lijkt. Ok, hij is niet in topvorm, maar je wil hem geen 10 minuten geven inderdaad. Ook geen 7 of zelfs 5 denk ik.
McNulty is echt niet mee om de etappe te winnen lijkt me. Die zit er gewoon om te controleren. Hij kan zich beter uit laten zakken.
WvA is ook gevaarlijk. Als straks Roglic of Vingegaard gaat op die eerste col van 1e cat. en een gaatje slaat, kan WvA in de vallei wachten en kunnen ze heeel veel tijd winnen op Pogacar.
Op basis van zijn verhalen van gisteren, zou ik het bezopen vinden als ze hem niet hebben getest.quote:
Hij zei dat Brajkovic dat had gezegd toch? Maar die heeft sowieso regelmatig bijzondere hersenspinsels.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:05 schreef Szura het volgende:
Staf denkt dat het hele peloton zich tegen Pogacar kan keren omdat hij geen cadeaus geeft.
Hij vergeet dat er altijd wel kutploegen zijn die willen rijden voor een nutteloze 8e of 9e plek van hun kopman.
Hij is negatief getest.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:10 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Op basis van zijn verhalen van gisteren, zou ik het bezopen vinden als ze hem niet hebben getest.
Hij heeft wel een zelftest gedaan ja.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:10 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Op basis van zijn verhalen van gisteren, zou ik het bezopen vinden als ze hem niet hebben getest.
Het was inderdaad een quote van Brajkovic.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij zei dat Brajkovic dat had gezegd toch? Maar die heeft sowieso regelmatig bijzondere hersenspinsels.
(maar kreeg het niet helemaal mee)
Hij is getest gisteravond en die was negatiefquote:Op zondag 10 juli 2022 14:10 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Heeft ie wel. Negatief.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:10 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Mja, Pogacar heeft maar drie man. Die zijn kapot straks want 3 tegen 21 is geen eerlijke strijd. Dan heeft hij nog McNulty ja. Maar dan gaan Roglic en Vingegaard hem bestoken met demarrages totdat hij breekt en laat WvA zich terugzakken om tijd te winnen. Dat is een mogelijk scenario maar het is veel te gevaarlijk. Ze hadden Uran nooit moeten laten rijden en WvA ook niet.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar dan kan UAE McNulty terug laten zakken, dat bedoelde ik.
En Uran lijkt me juist vooral gevaarlijk voor andere ploegen die dan UAE kunnen helpen. Ik denk dat UAE dit (voorlopig) nog geen probleem vindt. Al moeten ze waarschijnlijk harder op kop rijden als ze bij een "normale" kopgroep hadden moeten doen
Dat is inderdaad wel het minste.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij heeft wel een zelftest gedaan ja.
Oh dat zou kunnen. Janez is wel een drinker.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij zei dat Brajkovic dat had gezegd toch? Maar die heeft sowieso regelmatig bijzondere hersenspinsels.
(maar kreeg het niet helemaal mee)
Ik zou het een mooi scenario vinden hoor, maar niet heel realistischquote:Op zondag 10 juli 2022 14:12 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Mja, Pogacar heeft maar drie man. Die zijn kapot straks want 3 tegen 21 is geen eerlijke strijd. Dan heeft hij nog McNulty ja. Maar dan gaan Roglic en Vingegaard hem bestoken met demarrages totdat hij breekt en laat WvA zich terugzakken om tijd te winnen. Dat is een mogelijk scenario maar het is veel te gevaarlijk. Ze hadden Uran nooit moeten laten rijden en WvA ook niet.
Hij probeerde het eerder vandaag wel volgens mij.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:13 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel het minste.
Covid of geen covid: hij is niet fit. Als je niet fit bent, is het niet zo slim volle bak te gaan. Niet goed voor je lijf. Dus het verbaast me niets dat hij er niet bij zit.
Ik heb al honderden etappes in de tour gezien. Deze theorie is altijd populair bij de heren commentatoren, maar heb ik misschien 1 keer ooit met succes zien uitvoeren, ergens in 1998 of 2001 ofzoquote:Op zondag 10 juli 2022 14:06 schreef JohnDDD het volgende:
Als straks Roglic of Vingegaard gaat op die eerste col van 1e cat. en een gaatje slaat, kan WvA in de vallei wachten en kunnen ze heeel veel tijd winnen op Pogacar.
OK, dat heb ik dan gemist. 1 keertje proberen misschien, en daarna maar beter laten lopen.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij probeerde het eerder vandaag wel volgens mij.
Heras versus Menchov in de Vuelta?quote:Op zondag 10 juli 2022 14:16 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik heb al honderden etappes in de tour gezien. Deze theorie is altijd populair bij de heren commentatoren, maar heb ik misschien 1 keer ooit met succes zien uitvoeren, ergens in 1998 of 2001 ofzo
Mijn kennis van de Vuelta is minimaal en mijn geheugen op dat gebied nog minder, de Vuelta is altijd in een periode waarin ik niet kan kijken.quote:
Vergeet Gap - Briançon 1953 niet, toen Louison Bobet zijn ploegmaat Adolphe Deledda vooruit stuurde en daarna de macht greep.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:16 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik heb al honderden etappes in de tour gezien. Deze theorie is altijd populair bij de heren commentatoren, maar heb ik misschien 1 keer ooit met succes zien uitvoeren, ergens in 1998 of 2001 ofzo
Dumoulin heeft zo ook de Vuelta verloren in de voorlaatste rit. Aru had 10/15 seconden op de top en met behulp van ploeggenoten van Aru werd Dumoulin finaal geknakt in de afdaling en vallei daarna.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:20 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Mijn kennis van de Vuelta is minimaal en mijn geheugen op dat gebied nog minder, de Vuelta is altijd in een periode waarin ik niet kan kijken.
Maar ik ben blij om te horen dat het daar dan tenminste een keer gelukt is.
Volgens mij is het ergens rond 2015 ook ooit gelukt in de Pyreneeën. Geen om welke renners dat ging.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:16 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Contador in de Rasmussen-Tour ook nog wel een paar keer. Al zat Rasmussen toen zelf ook in het wiel. Je ziet het wel vaker, al is het meestal niet om de gele trui aan te vallen.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:16 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
En ik denk dat je het overdrijft en dat het gevaar niet zo enorm isquote:Op zondag 10 juli 2022 14:23 schreef JohnDDD het volgende:
Ik vind het gewoon een grote fout van UAE om deze groep te laten rijden. Dat mag gewoon nooit gebeuren. Dan moet je ingrijpen als de groep 30 seconden heeft en ernaartoe rijden. Desnoods Pogi zelf. Denk je dat US Postal deze groep had laten rijden? Of Jumbo als zij de gele trui hadden gehad? Geloof er niets van.
Je kunt met 5/6 man niet alles controleren.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:23 schreef JohnDDD het volgende:
Ik vind het gewoon een grote fout van UAE om deze groep te laten rijden. Dat mag gewoon nooit gebeuren. Dan moet je ingrijpen als de groep 30 seconden heeft en ernaartoe rijden. Desnoods Pogi zelf. Denk je dat US Postal deze groep had laten rijden? Of Jumbo als zij de gele trui hadden gehad? Geloof er niets van.
Dat is een goed voorbeeld ja, die kan ik me nog wel herinneren,quote:Op zondag 10 juli 2022 14:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dumoulin heeft zo ook de Vuelta verloren in de voorlaatste rit. Aru had 10/15 seconden op de top en met behulp van ploeggenoten van Aru werd Dumoulin finaal geknakt in de afdaling en vallei daarna.
Bovendien, sinds die miljoenendeal met Vino in Londen 2012 hoeft Urán ook niet meer zo nodig. Gewoon lekker meefietsen.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je kunt met 5/6 man niet alles controleren.
Ik denk dat ze Uran ook niet zo gevaarlijk vinden. Er komen nog een paar pittige bergetappes waar Uran Uran iedere keer zeker 2 minuten zal verliezen.
Vroeger deden de boeren dat.quote:
Boeren zijn te druk met protesteren op andere plekken tegenwoordigquote:Op zondag 10 juli 2022 14:28 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Vroeger deden de boeren dat.
Want van dat gefiets langs de weilanden gaven de koeien zure melk.
Avontuurlijk rijden is op enkele uitzonderingen na amper bestaande in de TDF. Soms waagt iemand een lange aanval maar het blijft toch meestal wachten op de slotklim.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:25 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dat is een goed voorbeeld ja, die kan ik me nog wel herinneren,
(ik had het wel over de Tour, ik heb het idee dat in de giro en vuelta dit soort tactieken beter lukken omdat de ploegen gemiddeld wat zwakker zijn en de belangen wat kleiner. )
Lieuwe in de Roubaixrit in 2014!quote:Op zondag 10 juli 2022 14:28 schreef Marcoss het volgende:
Volgens mij reed Andy Schleck ook ooit naar de kopgroep toe met ploeggenoten om daarna solo verder te gaan en de etappe te winnen (in de Tour die Evans won, dacht ik)
Paul Martens nu live bij de NOS.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:30 schreef wimderon het volgende:
Serge Pauwels praat nog saaier dan Vandegoor en Nys.
Het grootste gevaar is misschien nog wel dat UAE over 50 km volledig opgesoupeerd is.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En ik denk dat je het overdrijft en dat het gevaar niet zo enorm is
Onderschat de Franse boeren niet.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Boeren zijn te druk met protesteren op andere plekken tegenwoordig
De etappe naar de Galibier inderdaad, met onder andere Joost Posthuma als vooruitgeschoven post!quote:Op zondag 10 juli 2022 14:28 schreef Marcoss het volgende:
Volgens mij reed Andy Schleck ook ooit naar de kopgroep toe met ploeggenoten om daarna solo verder te gaan en de etappe te winnen (in de Tour die Evans won, dacht ik)
Die kans lijkt mij kleinquote:Op zondag 10 juli 2022 14:32 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Het grootste gevaar is misschien nog wel dat UAE over 50 km volledig opgesoupeerd is.
VOORUITGESCHOVEN PIONquote:Op zondag 10 juli 2022 14:35 schreef Columbiafan het volgende:
Van Aert is toch kansloos voor de ritzege met dit parcours en het niveau van medevluchters?
Dat zou ik niet te snel durven zeggen.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:35 schreef Columbiafan het volgende:
Van Aert is toch kansloos voor de ritzege met dit parcours en het niveau van medevluchters?
Wout zou ik op geen enkel parcours kansloos noemen eigenlijk..quote:Op zondag 10 juli 2022 14:35 schreef Columbiafan het volgende:
Eigenlijk heeft Bettiol dit gewoon al besproken in de kasseienrit!quote:Op zondag 10 juli 2022 14:37 schreef hhh38 het volgende:
Nog 20 seconden tot Uran virtueel geel heeft
Sersj komt ook drie dagen naar VLV en de onvermijdelijke Ine krijgt ook nog een volle week tijdens de vrouwen Tour.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:30 schreef wimderon het volgende:
Serge Pauwels praat nog saaier dan Vandegoor en Nys.
40-45quote:Op zondag 10 juli 2022 14:37 schreef roos94 het volgende:
Is er wel eens een tour niet gereden omdat het te heet was ?
Geen excuus. Desnoods moeten ze maar om 20u binnen komenquote:Op zondag 10 juli 2022 14:37 schreef roos94 het volgende:
Is er wel eens een tour niet gereden omdat het te heet was ?
Ik denk dat ze dan eerder 's ochtends gaan fietsen.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Geen excuus. Desnoods moeten ze maar om 20u binnen komen
Dan kun je beter 's morgens heel vroeg beginnen.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
@WAvanBurenquote:Op zondag 10 juli 2022 14:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
De rus van Bora, kutrus had nooit mogen starten. Schande is het, weg met alle russen
Nee jij dan.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
De rus van Bora, kutrus had nooit mogen starten. Schande is het, weg met alle russen
Open er een topic overquote:Op zondag 10 juli 2022 14:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die was erg de moeite waard op Rock Werchter. Goede zangeres, mooie muziek en ook nog eens leuk om naar te kijken.quote:
Ze helpen zelf wel meequote:Op zondag 10 juli 2022 14:47 schreef Toby56 het volgende:
"Weg met alle Russen."
Dat wordt nog een hele kluif.
Weet je wie ook niet had mogen starten? Jouw regiogenoot Yves L..quote:Op zondag 10 juli 2022 14:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vieze heteroquote:Op zondag 10 juli 2022 14:48 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die was erg de moeite waard op Rock Werchter. Goede zangeres, mooie muziek en ook nog eens leuk om naar te kijken.
Strajs leest er een Russische spion meequote:Op zondag 10 juli 2022 14:47 schreef Toby56 het volgende:
"Weg met alle Russen."
Dat wordt nog een hele kluif.
20:00 is veel te vroeg. Gewoon diep in de nacht finishen.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De wereld gaat veelte slecht om in dat soort dromen te geloven.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Strajs leest er een Russische spion meeen laten ze me verdwijnen
Dit is een van mijn favoriete Jiskefetsketches.quote:
U. Heywood wellicht.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Gaat Niko Bellic nog een vraag stellen?
Toch een lange soloquote:Op zondag 10 juli 2022 14:53 schreef Chiappucci het volgende:
Die ritzege van Konrad was ik echt glad vergeten.
Ja, 2 co-commentatoren is misschien een probleem. Ben wel benieuwd wat voor commentaar je dan krijgtquote:
Jerien en Jose zouden een gouden duo zijnquote:Op zondag 10 juli 2022 14:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, 2 co-commentatoren is misschien een probleem. Ben wel benieuwd wat voor commentaar je dan krijgt
quote:Op zondag 10 juli 2022 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor autootje rijdenballetje meppen
Dat vind ik dan op persoonlijke titel weer geen sport, maar veel plezier!quote:
Circus Kyrgios vs wappie Djokovic, genotquote:
Ik vind Kyrgios nog net wat onsympathieker dan Dokovic, maar een andere GS winnaar zou ik dan wel weer leuk vinden.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd, alleen geen idee voor wie ik moet juichen
Een tapijtbom richting Oostenrijk zou ook een hoop menselijk tekort oplossen.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is voor de wereld beter als ze vanaf nu een hek om Wimbledon zetten waar niet meer uit te komen valt.
quote:Op zondag 10 juli 2022 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik dan op persoonlijke titel weer geen sport, maar veel plezier!
Daar mogen ze ook wel een hek om de tribunes pleuren jaquote:Op zondag 10 juli 2022 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een tapijtbom richting Oostenrijk zou ook een hoop menselijk tekort oplossen.
Echt hequote:Op zondag 10 juli 2022 15:02 schreef maxi-mus het volgende:
Kobe Goossens gaat trouwens sinds zijn uitspraak dat hij niet van de zijde van Meintjes wijkt elke dag in de aanval.
Kyrgios.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd, alleen geen idee voor wie ik moet juichen
Er zijn meerdere momenten in de geschiedenis geweest waarop dit een goed idee was.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een tapijtbom richting Oostenrijk zou ook een hoop menselijk tekort oplossen.
Weet niet helemaal of dat het idee was van de BV Van Aert, maar zou wel een leuke bijkomstigheid kunnen worden. McNulty ging vooral mee om Van Aert te schaduwen.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:05 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zitten McNulty en van Aert erbij om als mogelijke springplank te dienen?
Dan krijg je toch steeds collega Wiggens op de motorbike?quote:Op zondag 10 juli 2022 15:05 schreef JohnDDD het volgende:
Ik vermaak me wel met de Engelse Eurosport
en geen irritante onderbrekingen door interviews zoals op Sporza
Niet vaak maar liever een voormalig tourwinnaar dan Carlquote:Op zondag 10 juli 2022 15:10 schreef vaarsuvius het volgende:
Als je Latour heet dan kun je volgens mij beter gaan
[..]
Dan krijg je toch steeds collega Wiggens op de motorbike?
Aangezien de kopgroep niet meer als een minuut of 3 krijgt vrees ik dat UAE en Djumbo toch weer wat gaan proberen, dus zal ook deze etappe niet voor de vluchters wordenquote:Op zondag 10 juli 2022 15:07 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Weet niet helemaal of dat het idee was van de BV Van Aert, maar zou wel een leuke bijkomstigheid kunnen worden. McNulty ging vooral mee om Van Aert te schaduwen.
Jammer. Ik ben ramptoerist genoeg om Max te willen zien uitvallen met 60 duizend Nederlanders in Oostenrijkquote:
Met andere woorden, je bent een verstandig mens.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer. Ik ben ramptoerist genoeg om Max te willen zien uitvallen met 60 duizend Nederlanders in Oostenrijk
Die verhalen van hem over vroeger zijn ook altijd mooiquote:Op zondag 10 juli 2022 15:13 schreef meneerfiets het volgende:
Wat een prachtig verhaal van José over jonge renners en campers.
Geweldige commentator.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:17 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Die verhalen van hem over vroeger zijn ook altijd mooi
Had je iets anders verwacht?quote:Op zondag 10 juli 2022 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze klim baart wel een muis voorlopig
Wat had je ervan verwacht? Misschien dat er op de volgende klim wat gebeurd,maar het stuk vallei nodigt nu ook niet uit om echt los te gaan.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze klim baart wel een muis voorlopig
Twijfelachtig daar waar ik de eerste etappe de ik deze tour kan kijken vier met middag alcohol.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met andere woorden, je bent een verstandig mens.
Deze post is moeilijk leesbaarquote:Op zondag 10 juli 2022 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Twijfelachtig daar waar ik de eerste etappe de ik deze tour kan kijken vier met middag alcohol.
Immerdebesterabbit.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Twijfelachtig daar waar ik de eerste etappe de ik deze tour kan kijken vier met middag alcohol.
Wil 12 etappes winnenquote:
Dat was een interview op Sporza.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En dat op de Nederlandse publieke omroep.
Bij NOS was een item met Pogacar dat volgens mij gemaakt was door een Vlaming, heb op mute gedrukt dus niet helemaal gehoord.quote:
Dit ging over een interview met Kron, die net een nieuw contract heeft getekend.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bij NOS was een item met Pogacar dat volgens mij gemaakt was door een Vlaming, heb op mute gedrukt dus niet helemaal gehoord.
Wat heeft Jorgenson gepresteerd?quote:Op zondag 10 juli 2022 15:50 schreef meneerfiets het volgende:
Je moet eens kijken naar het klassement tussen nummer 46 en nummer 51. Een meer complete erelijst ga je niet vinden denk ik;
Z'n 4e jeugd gevondenquote:Op zondag 10 juli 2022 16:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Geschke rijdt op zijn 36e beter dan ooit.
Zijn vader was al 43 toen hij hem op de wereld zette lees ik zojuistquote:Op zondag 10 juli 2022 16:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
En dat bij Cofidis. Bij Jumbo had hij de Tour kunnen winnen.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ook geen enkel duo meer in de achtervolgende groep.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
De groep werkt zo voor geen meter meer samen waarschijnlijk.
Ze moeten wel, en ze hebben nog kansquote:Op zondag 10 juli 2022 16:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
De groep werkt zo voor geen meter meer samen waarschijnlijk.
Je moet dan ook niet zappen naar tennis.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:08 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb even gezapt naar tennis en Geschke is verdwenen
Young Bubbles (aldus Wikipedia) is flink aan het dalen.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:08 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb even gezapt naar tennis en Geschke is verdwenen
Rode Lantaarn-humor.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Young Bubbles (aldus Wikipedia) is flink aan het dalen.
Als het peloton akkoord is.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:14 schreef Columbiafan het volgende:
Jungels zou dit in principe moeten afmaken?
Belgen, wat verwacht je dan?quote:Op zondag 10 juli 2022 16:13 schreef Zwansen het volgende:
Ik word een beetje moe van de Wout-show op Sporza.
Alleen als er Nederlanders voorin rijden.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Beleven jullie wielrennen net zo fanatiek als voetbal eigenlijk? Zie aardig wat VBL-hooligans hier.
José heeft wel gewoon gelijk.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:17 schreef DiegoFuser het volgende:
José schiet helemaal in het defensief inclusief stemverheffing. De man wordt oud.
voetbalquote:Op zondag 10 juli 2022 16:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Beleven jullie wielrennen net zo fanatiek als voetbal eigenlijk? Zie aardig wat VBL-hooligans hier.
Ja.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Iran Iran toch?quote:Op zondag 10 juli 2022 16:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Toch wel benieuwd wat nu het doel van UAE is. Zouden ze vooral Wout binnen schot willen houden?
Nee, het is echt pure onkunde.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:21 schreef hhh38 het volgende:
Latour kan echt niet dalen
Of heeft ie pech gehad?
Lachwekk0ndquote:Op zondag 10 juli 2022 16:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, het is echt pure onkunde.
Dit jaar heeft ie ook alweer een paar keer op de grond gelegen, in het Baskenland vooral. Komt nooit meer goed bij hem.quote:
VBL is een spelletje, WLR is het leven.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik zou graag José eens willen horen zeggen dat Wout misschien wel een beetje geluk heeft dat Alaphilippe er niet bij is en Mathieu totaal uit vorm. Benieuwd naar de mate van ziedendheid van Renaat.quote:
Ben jij de moeder van één van de renners toevallig?quote:Op zondag 10 juli 2022 16:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik word doodsbang van al die afdalingen
Voetbal is voor jongens. Wielrennen voor mannen.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@JoseBeenquote:Op zondag 10 juli 2022 16:28 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Voetbal is voor jongens. Wielrennen voor mannen.
Immerdebestebobjungelsquote:Op zondag 10 juli 2022 16:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ben jij de moeder van één van de renners toevallig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |