Ja dan kunnen ze lekker mee wiebelenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 23:57 schreef suzi1 het volgende:
maar indd, de katjes moeten ook niet teveel herrie. maar af en toe is goed. moeten ze ook aan leren wennen
Wiebelende poesjes.quote:
quote:
Dat kan resulteren in buren met brandende fakkels en hooivorken voor de deur.quote:Op zondag 10 juli 2022 00:03 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zag ze bij strandtenten van die grote speakers uitladen, toen fantaseerde ik hoe het zou klinken bij mij thuis
hey hidiquote:
hey borrelquote:Op zondag 10 juli 2022 00:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
lijkt of het volle maan is
ff kijken of het zo is
Hey je bent er weerquote:
hoihoiquote:
ja lekker wiebelenquote:Op zondag 10 juli 2022 00:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
hoihoi![]()
dus hier zitten jullie tegenwoordig?
Echt?quote:Op zondag 10 juli 2022 00:10 schreef Schakeltopia het volgende:
dat is bij mario op de berg in oostenrijk!
hey hemaquote:
Behoorlijk jaquote:Op zondag 10 juli 2022 00:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hey hema
whatsup
lekker van je weekend genoten?
mijn weekend begint nu pas.quote:
Ik was meer van The Cure maar die begonnen in de jaren 90 ook slecht te worden.quote:
Ben nog onderweg naar huis van duinwandelingquote:Op zondag 10 juli 2022 00:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
mijn weekend begint nu pas.maar dankjewel voor het vragen
mooi dat je fijn weekend hebtprima weer ook
nu nog???quote:Op zondag 10 juli 2022 00:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben nog onderweg naar huis van duinwandelingwaaide wel behoorlijk dus niet acclimatiseren
toemaar...quote:
Beetje Sindbad de zeeman aan het spelen.quote:
Doet ie goed. Doen nu het nog kanquote:
kwam je vage mensen tegen?quote:Op zondag 10 juli 2022 00:17 schreef hemarookworst het volgende:
Het begon net donker te worden toen ik weer in de bewoonde wereld kwam uit de duinen
Ja ik ga hem niet posten sorry haha jullie zullen denken misschien WHYquote:
Borrelquote:Op zondag 10 juli 2022 00:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja ik ga hem niet posten sorry haha jullie zullen denken misschien WHY
zat in my feels en werd er beetje melancholisch van zo voel ik me beetje dus paste bij de mood.
Nee hoor was zo goed als alleen, alleen toen ik aan de randen vlakbij woonwijken was kwam ik mensen tegen, gewone mensenquote:Op zondag 10 juli 2022 00:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
kwam je vage mensen tegen?
dag mensen / nacht mensen
wereld van verschil
ah geen rare dingen. Zo kan het ookquote:Op zondag 10 juli 2022 00:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee hoor was zo goed als alleen, alleen toen ik aan de randen vlakbij woonwijken was kwam ik mensen tegen, gewone mensen
ja diequote:
Vind de duinen onverwachts mooi dus ik denk dat ik de komende zomer wel vaker hier benquote:Op zondag 10 juli 2022 00:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ah geen rare dingen. Zo kan het ook
Ja is wel leuk om weer eens te horenquote:Op zondag 10 juli 2022 00:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
lamour toujoers ofzo
mooi nostalgisch nummer
Positief effect op je gemoedstoestand? Heerlijk ik snap het wel, lekker rustig, zee in de buurt lekker uitwaaien.quote:Op zondag 10 juli 2022 00:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind de duinen onverwachts mooi dus ik denk dat ik de komende zomer wel vaker hier ben
Jazekerquote:Op zondag 10 juli 2022 00:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Positief effect op je gemoedstoestand? Heerlijk ik snap het wel, lekker rustig, zee in de buurt lekker uitwaaien.
Dat liedje speelt in mijn hoofd af als mensen lullenquote:
Ik heb niets tussen mijn oren dus het gaat dan het ene oor in en de andere uit.quote:Op zondag 10 juli 2022 00:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat liedje speelt in mijn hoofd af als mensen lullen
Ik heb vandaag lekker vettig comfyfood gehad. Hamburger en broodje kipquote:Op zondag 10 juli 2022 00:26 schreef hemarookworst het volgende:
Straks herstelvoer maken hoor na stevige wandeling
jat ik van twitchquote:Op zondag 10 juli 2022 00:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waar haal je dat allemaal vandaan joh
Ik zeg wel eens dat er niemand maffer is dan ik maar over jou heb ik mijn twijfels.quote:
wil je weten welk liedjequote:
soms kom je wel leuke tegen, merendeel is meuk, maar soms sla ik er is eentje opquote:
kanyequote:Op zondag 10 juli 2022 00:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ok fakkel niet af wat ik luister het was
en is HOT SHIT
Die ene kip vond ik wel grappigquote:Op zondag 10 juli 2022 00:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
soms kom je wel leuke tegen, merendeel is meuk, maar soms sla ik er is eentje op
is dat een pokemon?quote:Op zondag 10 juli 2022 00:35 schreef Schakeltopia het volgende:
everybody jump jump
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
die kunnen we dan sync tubenquote:Op zondag 10 juli 2022 00:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oude afgelopen livestream mag ook
ja ben beetje traagquote:
ahhh !quote:Op zondag 10 juli 2022 00:38 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is Kirbyvan een nintendo spelletje.
quote:Op zondag 10 juli 2022 00:52 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik hoop niet dat t kwartje nu pas bij me valt, van si en no
Klingt alsof je op de wc zit en hemarookworst nadoet.quote:
Herkenbaarquote:Op zondag 10 juli 2022 00:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klingt alsof je op de wc zit en hemarookworst nadoet.
Ik doe net alsof ik dat niet gehoord hebquote:
quote:Op zondag 10 juli 2022 00:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ik doe net alsof ik dat niet gehoord heb
Een soort van een echo.quote:
Jup.quote:Op zondag 10 juli 2022 01:01 schreef Schakeltopia het volgende:
we krijgen nog een uurtje hoogtepunten?
dat heb ik altijd met sinterklaasquote:
Je bent liever dynamisch?quote:Op zondag 10 juli 2022 01:07 schreef hemarookworst het volgende:
Verdomme deze bank maakt mij statisch
Dat waren dus geen baldadige tieners die vuurwerk afstaken de afgelopen jaren maar Hema die zijn nachtelijk sessie afwerkte op de balustradequote:
Voel jij je nog een jong schakeltje...quote:
piepkuiken ben ik, kom net kijkenquote:Op zondag 10 juli 2022 01:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voel jij je nog een jong schakeltje...
Ja...zijn ook veel Nederlandersquote:
geen vieslollies ingeslagen voor de hittegolf des doods?quote:
ben ik natuurlijk weer vergetenquote:Op zondag 10 juli 2022 01:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen vieslollies ingeslagen voor de hittegolf des doods?
Ik heb.quote:
Met jou lyrics zit ook ook gelijk met andere liedjes in mijn hoofd dus dat maakt niet uit.quote:Op zondag 10 juli 2022 01:39 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zit totaal verkeerde lyrics te typen
Hey da's Nina Kraviz, veel beter dan Romeroquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |