-1?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:59 schreef Felagund het volgende:
Leuk idee!
Misschien iets minder strafpunten, anders is het bijna niet te doen?
Zoiets ja.quote:
Uitstekend. Gok je dan ook alleen op 5 in totaal?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:39 schreef Mansjester het volgende:
Is dit het idee?
Mollema
Kirsch
Hirschi
Sagan
Walscheid
Haha lijkt me net te ingewikkeld. Renners is nog laagdrempelig voor iedereen hopelijkquote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:34 schreef Faraday01 het volgende:
Je hebt het over renners en staf en daarna over mensen. Gaan we alleen renners raden of ook de stafleden. In dat laatste geval nomineer ik de hele entourage van Quick Step
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verrassendquote:Op zondag 10 juli 2022 22:52 schreef Marcoss het volgende:
Bij Trek, Jumbo, QS en Alpecin iedereen negatief
quote:Volgens onze informatie is bij volgende ploegen iedereen negatief getest: Lotto-Soudal, Intermarché Wanty-Gobert, Quick.Step Alpha-Vinyl, Alpecin-Deceuninck, Trek-Segafredo, AG2R, Team UAE en Jumbo Visma. Onder meer Wout van Aert en Tadej Pogacar kunnen dus met een gerust gemoed de rustdag ingaan. Afwachten of er bij de andere ploegen wel nog positieve Covid-testen afgelegd werden.
Dat hebben ze razendsnel gedaanquote:Op zondag 10 juli 2022 22:52 schreef Marcoss het volgende:
Heel goed nieuws voor dit topicquote:Op zondag 10 juli 2022 23:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
FLOPSHOW (voor dit topic, voor de koers is het goed)
Bij Quick Step, waar letterlijk iedereen in de staf corona heeft. Logisch.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:52 schreef Marcoss het volgende:
Oh ik had begrepen dat de renners die positief testen op de sneltest een PCR krijgenquote:Op zondag 10 juli 2022 23:40 schreef Pino112 het volgende:
Dit was een sneltest, morgen nog gewoon PCR. Dus nauwkeuriger.
Nieuwsblad zegt ditquote:Op zondag 10 juli 2022 23:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh ik had begrepen dat de renners die positief testen op de sneltest een PCR krijgen
Maar afwachten wat nou waarheid is.quote:Maandag wordt het hele peloton tijdens de rustdag ook nog aan een pcr-test onderworpen.
Waarom zou je uberhaupt testen? Het is nou niet dat de ziekenhuizen afgeladen vol liggen.quote:Op maandag 11 juli 2022 09:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alleen sneltest zou ik wel slecht vinden, niet betrouwbaar genoeg.
Omdat dit topsport is?quote:Op maandag 11 juli 2022 09:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt testen? Het is nou niet dat de ziekenhuizen afgeladen vol liggen.
Wat is het verschil? Leuk dat er in het wielrennen rekening mee wordt gehouden, andere sporten hoor je er niet of nauwelijks over.quote:
Iedere atleet wordt voor het WK atletiek getest, Meeste voetbalclubs testen ook nog steeds wekelijks, Amerikaanse sporten hebben ook nog steeds allemaal coronaprotocollen. Op Wimbledon is 1 van de grootste kanshebbers op de winst afgevallen met corona. Jackie Groenen corona.quote:Op maandag 11 juli 2022 10:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wat is het verschil? Leuk dat er in het wielrennen rekening mee wordt gehouden, andere sporten hoor je er niet of nauwelijks over.
quote:Op zondag 10 juli 2022 18:07 schreef noodgang het volgende:
0We hebben wel een winnaar zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
Dat snap ik dus ook niet echt (niet per se alleen corona maar ziekte in het algemeen). Dat je een paar procent minder in vorm bent kan een groot verschil uitmaken.quote:Op maandag 11 juli 2022 10:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wat is het verschil? Leuk dat er in het wielrennen rekening mee wordt gehouden, andere sporten hoor je er niet of nauwelijks over.
Dan had hij wel de spoiler niet moeten postten.quote:
Jackie Groenen vindt dit geen leuke postquote:Op maandag 11 juli 2022 10:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dit is toch een beetje moscon na de maaltijdquote:Op maandag 11 juli 2022 11:06 schreef Fretwork het volgende:
5 renners
Hirschi
Bagioli
Perichon
Cattaneo
Bjerg
Wie gelooft dit?quote:In accordance with the "Rules for the organisation of road cycling competitions in the context of the coronavirus pandemic" established by the Union Cycliste Internationale (UCI) and recently updated for the Grand Tours, all riders participating in the Tour de France were tested on the evening of 10 July.
All tests were negative.
However, the UCI reminds all participants that the rules introduced over the last two years in the interests of everyone's health and safety continue to apply. These include the obligation to wear a mask, to maintain sufficient physical distance and to disinfect hands frequently.
quote:Op maandag 11 juli 2022 10:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan had hij wel de spoiler niet moeten postten.
Ja ik had nog niet meegelezen, dus ging uit van dat het nog bekend moest wordenquote:Op maandag 11 juli 2022 11:18 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dit is toch een beetje moscon na de maaltijd
Dan hebben we voorlopig Durbridge en Bennett!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. ASO nemen we niet serieus.
En Majka is ook positief!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan hebben we voorlopig Durbridge en Bennett!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |