Jan 30: The rumoured Rolling Stones European Tour 2025 is offquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Op het Rolling Stones forum zeggen ze "hij loopt wel echt als een man van 81"quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:52 schreef DrDentz het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Iig jonger dan Bob Dylan
Nou.. vergelijk hem eens met leeftijdsgenoot Joe Biden.. blijkbaar doet een leven van seks, drugs & rocknroll wonderen!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Op het Rolling Stones forum zeggen ze "hij loopt wel echt als een man van 81"
Zijn die mensen allemaal blind?! Hij loopt beter dan de gemiddelde 60er
Fake newsquote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:18 schreef golfer het volgende:
[ link | afbeelding ]
https://news.linkxtop.com(...)dsiu-vantrung123?new
Ben ik na wat meer research intussen ook achter gekomen. Ik trapte er gisteravond dus in.quote:
En natuurlijk een cover:quote:Op donderdag 25 september 2025 18:09 schreef DrDentz het volgende:
Opzich wel grappig nummertje, maar, wel iets dat recentelijk is ingezongen door Mick zo te horen, niet een "echte" jaren 70 outtake
Ja en niet zo'n beste ook als ik eerlijk ben. Maar wel leuk dat Black and Blue de Super Deluxe behandeling krijgt, al heb ik dit altijd wel een beetje vreemde eend gevonden in het Stones oeuvre. Staat imo maar een echt goed nummer op; 'Hand of Fate', al zijn 'Hot Stuff' en 'Crazy Mama' ook wel aardig. De rest is een beetje meh. Ook te veel langzame nummers die ook nog eens te lang duren.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:03 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
En natuurlijk een cover:
Grappig maar geen Stones sound.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:33 schreef DrDentz het volgende:
THE ROLLING STONES BLACK AND BLUE - REMASTERED & REIMAGINED FOR 2025!
Out 14 Nov 2025, the Super Deluxe Box Set is stacked with unreleased recordings, a Blu-ray of rare performances, a 100-page book ft. exclusive photographs, and a replica ’76 tour poster - available to preorder now: rollingstones.lnk.to/BlackandBlueReissue
Oehh!
Er was een reden dat Mick opkwam in het oranjequote:Op zaterdag 27 september 2025 08:09 schreef spapaars het volgende:
Rolling Stones Amsterdam Arena 1998, ik was er als jong broekje bij.
Op het moment dat Mick de band en Keith voorstelde, verscheen er een soort van lichtkrant bericht met de mededeling dat het Nederlands elftal door Davids 2-1 had gescoord .
Er klonk een overweldigend gejuich, en Keith dacht dat het voor hem was, en liet dat blijken met een diepe buiging, die werd beantwoord met nog luider gejuich, maar eigenlijk uitgelachen.
Na het optreden lieten ze het doelpunt zien op een groot scherm.
https://iorr.org/tour26/quote:Di-rect toch niet het laatste concert in De Kuip? Rolling Stones mogelijk in juni 2026 naar Rotterdam
Het leek een historische mijlpaal: het concert van Di-rect in De Kuip zou het laatste grote muziekevenement in het iconische stadion zijn. Maar nieuwe geruchten wijzen erop dat dit weleens anders kan lopen. Volgens informatie die circuleert op fansite IORR.org over de Europese tourplannen van The Rolling Stones, staat Rotterdam namelijk genoemd als mogelijke stop op 15 of 16 juni 2026.
In een overzicht van verwachte tourdata voor 2026 duiken verschillende Europese steden op, waaronder Lissabon, Berlijn en München. Tussen deze data staat opvallend genoeg ook Rotterdam, Nederland, met als mogelijke locatie Stadion Feijenoord / De Kuip.
Hoewel het nog om onbevestigde informatie gaat, is de bron doorgaans goed geïnformeerd over tourplannen van de Stones. Fans speculeren daarom al volop dat de rocklegendes zouden terugkeren naar De Kuip, een stadion waar de band een rijke geschiedenis heeft en meerdere optredens gaf. Stadion Feijenoord, Mojo Concerts en The Rolling Stones zelf hebben vooralsnog geen officiële aankondiging gedaan.
Dit bedacht ik mij dus ook.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:54 schreef matthijst het volgende:
Gewoon 10x de O2 doen.
Laat fans maar naar hun toe komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |