abonnement Unibet Coolblue
pi_205286746


quote:
PARIS, France - A new song by the Rolling Stones, one of two included in their forthcoming "Grrr!" greatest hits album, will be released on Thursday, October 11, the group's Universal record label said.

"Doom and Gloom," recorded in Paris over the summer, will be broadcast by radio stations and available as a digital download via iTunes from Thursday morning, the label said on Wednesday.

"Grrr!" will be released on November 12 and will also include another new song, "One Last Shot."

Both songs are the result of the band's first recording in 7 years. Their last album "A Bigger Bang" was released in 2005.

The Rolling Stones celebrated their 50th anniversary this year.

The new album will be available in several formats including CD and vinyl.

On November 5, a remastered version of "Charlie is My Darling," the first documentary about the Rolling Stones, will be released.

The documentary by Pete Whitehead was filmed on September 3 and 4, 1965, after the release of "(I Can't Get No) Satisfaction."

A poor quality 50-minute pirate version exists but the 65-minute official version has been painstakingly restored, Universal said

http://www.rappler.com/en(...)lease-doom-and-gloom
pi_205286783
Ja jongens, het kaartje kostte nog maar 22 gulden, maar je moest er toen wel een hele nacht voor het VVV-kantoor blijven hangen. En we wisten toen nog niet dat je achteraf beter voor de veldkaarten kon gaan.

Met George Thorogood & The Destroyers en The J Geils Band in het voorprogramma

Edit: ik zie nu in plakboek dat het kaartje toch duurder was Veertig gulden, oftewel 18 euro

[ Bericht 17% gewijzigd door Idisrom op 09-07-2022 16:31:26 ]
  Spellchecker zaterdag 9 juli 2022 @ 16:59:10 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  zaterdag 9 juli 2022 @ 23:08:02 #4
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_205292503
Ik was er in 1982 in de Kuip ook bij. Moest even zoeken in een oud fotoboek.
Zat toen Eretribune voor 40 gulden.
Bewijs:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 10 juli 2022 @ 14:28:09 #5
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_205297142
Het was donderdag heel gaaf! Ik was via de Lucky Dip in de Diamond Pit terecht gekomen, dus mijn avond kon niet meer stuk. Ik stond soms vlak voor de neus van Mick. Ik had wel het idee dat veel mensen in die pit elkaar al jaren kenden. Alsof het één grote familie was.



Mick en Ronnie waren in topvorm. Van Keith had ik het idee dat hij er soms niet helemaal bij was. Vooral bij het intro van Honky Tonk Woman leek hij even de mist in te gaan. Toch waren het twee fantastische uren!

Voor wie het leuk vindt: hier is mijn concertverslag te lezen: https://www.maxazine.nl/2(...)alogus-in-amsterdam/
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_205305440
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 14:28 schreef Peter88Online het volgende:
Het was donderdag heel gaaf! Ik was via de Lucky Dip in de Diamond Pit terecht gekomen, dus mijn avond kon niet meer stuk. Ik stond soms vlak voor de neus van Mick. Ik had wel het idee dat veel mensen in die pit elkaar al jaren kenden. Alsof het één grote familie was.

[ afbeelding ]
Geweldige plek!

Dat van 1 grote familie klopt wel, veel mensen lopen al 40+ jaar de concerten af. Dat schept op den duur wel een band.

quote:
Mick en Ronnie waren in topvorm. Van Keith had ik het idee dat hij er soms niet helemaal bij was. Vooral bij het intro van Honky Tonk Woman leek hij even de mist in te gaan. Toch waren het twee fantastische uren!
Keith is dan ook het zorgenkindje van de band geworden, de leeftijd en levensstijl uit het verleden gaan echt tellen. Vond hem vooral bij You Got the Silver een lastig opstartmomentje hebben. Maar goed, vergeet niet dat hij bijna 80 is en alles gedaan heeft waar een normaal mens als 79 jaar geleden aan overleden zou zijn :P

quote:
Voor wie het leuk vindt: hier is mijn concertverslag te lezen: https://www.maxazine.nl/2(...)alogus-in-amsterdam/
Straks even lezen, leuk!
pi_205305462
Bij Keith had ik ook het idee dat ze hem wel konden afvoeren. Jammer van het geluid in de Arena maar een mooie show om te zien.
pi_205305576
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 09:31 schreef F_r het volgende:
Bij Keith had ik ook het idee dat ze hem wel konden afvoeren. Jammer van het geluid in de Arena maar een mooie show om te zien.
Het geluid viel mij nog mee dit keer, heb wel eens erger gehoord in die galmbak daar. Maar dat weet je helaas als je daarheen moet. De toegang was ook weer ongelofelijk slecht geregeld, stonden ellenlange rijen buiten voor niks.
pi_205305728
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 09:46 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Het geluid viel mij nog mee dit keer, heb wel eens erger gehoord in die galmbak daar. Maar dat weet je helaas als je daarheen moet. De toegang was ook weer ongelofelijk slecht geregeld, stonden ellenlange rijen buiten voor niks.
Wij waren vroeg binnen
Naar buiten duurde bij ons echt heel lang
pi_205305805
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:04 schreef F_r het volgende:

[..]
Wij waren vroeg binnen
Naar buiten duurde bij ons echt heel lang
Wat is vroeg? Wij rond 19:30 in de rij en met wat "geluk" rond 20:00 binnen. Naar buiten waren we zo, je kon op veel plekken naar beneden met de trap gelukkig.
pi_205306229
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:18 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Wat is vroeg? Wij rond 19:30 in de rij en met wat "geluk" rond 20:00 binnen. Naar buiten waren we zo, je kon op veel plekken naar beneden met de trap gelukkig.
Al voor het voorprogramma. We hadden zitplaatsen maar moesten eerst omhoog voor we naar beneden konden. En toen nog de trein :X
  dinsdag 12 juli 2022 @ 19:25:03 #13
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_205319900
Ik was er ook bij, vorige week donderdag. Een mooi concert, ongelooflijk wat Mick Jagger met z'n bijna 79 jaar nog paraat maakt. Hij huppelt, heupwiegt en maakt flink wat kilometers op het podium. Leuk dat hij zich de moeite neemt om wat Nederlandse zinnetjes te leren.

De gitaren van Ronnie en Keith, net zoals 2017, weer snoeihard in de geluidsmix. Fijn om "Can't You Hear Me Knocking", "Let's Spend The Night Together" en "Out Of Time" te horen. Vooral dat laatste nummer is - 56 jaar na dato - nu eindelijk een livefavoriet geworden. Je vraagt je af waarom ze dat nummer niet eerder live hebben gespeeld. Het enige nummer na 1981, "Living In A Ghost Town" kwam live niet over. Dan had ik liever iets anders gehad op die plaats. Genoeg te kiezen, zou ik zeggen.

Lekkere versie van "Midnight Rambler" - en die homerun met o.a. "Paint It Black", "Start Me Up" en "Jumpin Jack Flash" is toch geweldig. "Miss You" mag wat mij betreft van de lijst af. Duurt me véél te lang.

Voor een viering van de 60e verjaardag was het wel heel sober. Geen loopbruggen, B-stages - zelfs geen vuurwerk deze keer. Niet echt een podium waar je van onder de indruk raakt. Ik herinner me de "Voodoo Lounge"-stage, of de "Bridges to Babylon"-stage... Dit podium leek wel uit 1981 te komen. Daarnaast begon je nu wel te merken dat de tand des tijds begint te knagen. Keith heeft de hele avond bijna niet bewogen en leek afwezig te zijn - of zich erg te focussen op zijn gitaarspel. Weinig interactie met het publiek. Ronnie is Ronnie - lekker vrolijk. En ik mis Lisa Fischer op backing vocals.

Maar los van alles was het weer een memorabele avond - blij om ze weer gezien te hebben - en ze zetten een mooie show neer.
.
pi_205322967
Bridges to Babylon was een geweldig podium, die tong die als brug naar voren kwam O+
pi_205356767
https://oor.nl/concerten/(...)-antiek-in-de-arena/

Kijk, dit is muziekjournalistiek. Niet zoals die losers van 3VOOR12 die zielloos schrijven over technische feiten en alleen maar interesse hebben in succes in meetbare cijfers, de industrie en social justice.
  zaterdag 16 juli 2022 @ 15:42:57 #16
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_205359953
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 02:54 schreef Aisumasen het volgende:
https://oor.nl/concerten/(...)-antiek-in-de-arena/

Kijk, dit is muziekjournalistiek. Niet zoals die losers van 3VOOR12 die zielloos schrijven over technische feiten en alleen maar interesse hebben in succes in meetbare cijfers, de industrie en social justice.
Ik ben het lang niet met alle recensies van OOR altijd eens (zeker niet die artikelen van Randy Timmers), maar dit is inderdaad een mooi verzorgd verslag.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
  donderdag 28 juli 2022 @ 10:01:43 #17
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_205478818
Gisteren in Gelsenkirchen geweest, mooie show weer!
Geinig dat die Duitsers zitplaatsen tussen de pit en normale staplaatsen in hebben.
Met m'n pa geweest en die kan echt geen uren meer staan, dus dit was perfect.

Keith zong wel behoorlijk vals :D
Benieuwd of dit het nu was, of dat er misschien nog een paar afscheidsconcerten komen ergens.



Haters everywhere but I don't really care.
  donderdag 28 juli 2022 @ 14:49:56 #18
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_205481246
Ik weet niet wat er aan de hand is met Keith - ik denk dat de ouderdom hem nu langzaam parten begint te spelen. Ik lees concertverslagen dat Keith actief rond loopt, vrolijk is en plezier heeft in het gitaar spelen - en dan zie ik hem in Amsterdam... dan hadden ze net zo goed een kartonnen pop neer kunnen zetten. Het gitaarspel is wel een stuk beter dan toen ik hem in 2017 zag. Ik denk dat het mooi geweest is voor de mannen. 79 jaar - wie had dat ooit gedacht..
.
pi_205489050
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 14:49 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik weet niet wat er aan de hand is met Keith - ik denk dat de ouderdom hem nu langzaam parten begint te spelen. Ik lees concertverslagen dat Keith actief rond loopt, vrolijk is en plezier heeft in het gitaar spelen - en dan zie ik hem in Amsterdam... dan hadden ze net zo goed een kartonnen pop neer kunnen zetten. Het gitaarspel is wel een stuk beter dan toen ik hem in 2017 zag. Ik denk dat het mooi geweest is voor de mannen. 79 jaar - wie had dat ooit gedacht..
Dit inderdaad. 2017 was niet best, maar in Amsterdam zat er weinig beweging in.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_205642531
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 14:49 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik weet niet wat er aan de hand is met Keith - ik denk dat de ouderdom hem nu langzaam parten begint te spelen. Ik lees concertverslagen dat Keith actief rond loopt, vrolijk is en plezier heeft in het gitaar spelen - en dan zie ik hem in Amsterdam... dan hadden ze net zo goed een kartonnen pop neer kunnen zetten. Het gitaarspel is wel een stuk beter dan toen ik hem in 2017 zag. Ik denk dat het mooi geweest is voor de mannen. 79 jaar - wie had dat ooit gedacht..
Dit las ik op een ander forum:



Kan kloppen als je Keith in Amsterdam vergelijkt met de andere shows van deze tour..
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 15:15:21 #21
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_205654796
Ja, dat had ik inderdaad ook gelezen hier en daar. Dan begrijp ik volkomen waarom Keith zo stil stond. Het is hem vergeven. Jammer dat het juist in Amsterdam was, maar ja, als het weer afgelast had moeten worden, was de kans groot dat er geen vervangende datum was gekomen, denk ik.
.
pi_205655528
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 15:15 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ja, dat had ik inderdaad ook gelezen hier en daar. Dan begrijp ik volkomen waarom Keith zo stil stond. Het is hem vergeven. Jammer dat het juist in Amsterdam was, maar ja, als het weer afgelast had moeten worden, was de kans groot dat er geen vervangende datum was gekomen, denk ik.
Dat denk ik ook, en de show was er niet minder om.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_207101719
quote:
Rolling Stones-tentoonstelling volgend jaar opnieuw te zien in Groninger Museum



The Rolling Stones - Unzipped is vanaf 30 juni 2023 opnieuw te zien in het Groninger Museum. De tentoonstelling was daar in 2020 slechts vier weken open vanwege de coronapandemie.

Frontman Mick Jagger van The Rolling Stones opende de tentoonstelling op 20 november 2020 online. Vier weken later ging het museum alweer dicht vanwege de coronacrisis.

Unzipped biedt een kijkje achter de schermen bij de Britse band, die al zestig jaar actief is. De tentoonstelling bestaat uit ruim vierhonderd originele objecten uit de verzameling van The Rolling Stones.

Het gaat daarbij niet alleen om instrumenten en podiumontwerpen, maar ook om zeldzame audiofragmenten en videomateriaal, persoonlijke dagboeken, iconische kostuums, postermateriaal en albumcovers.

https://www.nu.nl/muziek/(...)roninger-museum.html
Misschien leuk om volgend jaar eens heen te gaan, vorige keer was het snel afgelopen ivm corona.

Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
  vrijdag 16 december 2022 @ 13:51:29 #24
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_207103019
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 11:59 schreef nils_22 het volgende:

[..]
Misschien leuk om volgend jaar eens heen te gaan, vorige keer was het snel afgelopen ivm corona.

Best leuk, ben er de vorige keer geweest
.
pi_207129146


https://stonedcoldcountry.lnk.to/StonedColdCountryPR

Stoned Cold Country: A 60th Anniversary Tribute to The Rolling Stones Star-studded tribute available in 2023

In celebration of The Rolling Stones' 60th anniversary, some of country's biggest stars have come together for Stoned Cold Country, a forthcoming tribute album filled to the brim with reimagined versions of the legendary rock band's catalogue, to be released in 2023 on BMG.

Throughout the record, which was produced by Robert Deaton, the participating artists - Jimmie Allen, Brooks & Dunn, Brothers Osborne, Eric Church, Steve Earle, Elle King, Marcus King, Little Big Town, Ashley McBryde, Maren Morris, Elvie Shane, Koe Wetzel, The War And Treaty, Lainey Wilson & Zac Brown Band - all inject their own trademark style into the revered music of The Stones across Stoned Cold Country, creating a powerful homage to one of the most enduring, trailblazing and influential bands in the world.

The first taste of the project arrives with the release of Brothers Osborne & The War And Treaty's soulful rendition of "It's Only Rock 'N' Roll (But I Like It)" on Friday, November 4th.

"This album is country music's thank you to The Rolling Stones for 60 years of inspiration and providing the soundtrack of our lives. While recording the record, I was reminded that this is a showcase and spotlight on the best we have to offer as a genre," Deaton says of the project. "From our artists to all of the musicians that played on the record, we boldly state that country music is second to none when it comes to artists of integrity and creativity."

1. (I Can't Get No) Satisfaction - Ashley McBryde
2. Honky Tonk Women - Brooks & Dunn
3. Dead Flowers - Maren Morris
4. It's Only Rock 'N' Roll (But I Like It) - Brothers Osborne & The War And Treaty
5. Miss You - Jimmie Allen
6. Tumbling Dice - Elle King
7. Can't You Hear Me Knocking - Marcus King
8. Wild Horses - Little Big Town
9. Paint It Black - Zac Brown Band
10. You Can't Always Get What You Want - Lainey Wilson
11. Sympathy For The Devil - Elvie Shane
12. Angie - Steve Earle
13. Gimme Shelter - Eric Church
14. Shine A Light - Koe Wetzel

Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')