Prima aankoop, zeker voor dat bedrag kun je er ook nog leuk winst op maken....quote:
zeker en dat van een club die niet aan Ajax verkooptquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Prima aankoop, zeker voor dat bedrag kun je er ook nog leuk winst op maken....
Denk dat hij liever naar PSV gaat, niet voor niks dat hij Xavi Simons zulke geweldige verhalen vertelde.quote:
Een prachtig moment om naar de Eredivisie te komen!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk dat hij liever naar PSV gaat, niet voor niks dat hij Xavi Simons zulke geweldige verhalen vertelde.
@:gutanoth
Nico vertrekt op zeker, is volgens mij ook maar voor een miljoen of 3 op ta halen en dat is niet veel voor Argentijns international. Hij wil zelf ook weg en Ajax werkt mee dus dat ze Wijndal gehaald hebben snap ik wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:21 schreef Ramboetan het volgende:
Een rechtsback had meer prioriteit, want Nico is nog niet verkocht maargoed. Prima linksback voor dat geld.
Het gaat niet zozeer om praktijken maar het kost gewoon teveel, het schijnt dat Leipzig ook aan Raiola moet betalen dus vandaar dat die nogal wat vragen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:27 schreef Pedroso het volgende:
Wel zonde dat Brobbey met het kantoor van Raiola in zee is gegaan, had hem er graag bijgehad.
Maar met dit soort praktijen mag je je nooit inlaten (al zullen er best veel clubs zijn die er wel in mee gaan).
Ik vind het ook te duur. Voor dat geld haal je Depay ook op.quote:Op woensdag 13 juli 2022 08:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om praktijken maar het kost gewoon teveel, het schijnt dat Leipzig ook aan Raiola moet betalen dus vandaar dat die nogal wat vragen.
alleen vraagt die wat meer aan salaris denk ikquote:Op woensdag 13 juli 2022 09:22 schreef 297534 het volgende:
[..]
Ik vind het ook te duur. Voor dat geld haal je Depay ook op.
Zou maar eens gaan informeren naar Depay ja. Vandaag ook geruchten dat het wel klaar is bij Barca.quote:Op woensdag 13 juli 2022 09:22 schreef 297534 het volgende:
[..]
Ik vind het ook te duur. Voor dat geld haal je Depay ook op.
klinkt allemaal leuk maar net als Wijnaldum zit hij gewoon aan een salaris wat gewoon niet op te brengen is, al vind ik dat hij het wel waard is om je beste verdienende speler te zijn, maar zou hoe dan ook zwaar in moeten leverenquote:Op woensdag 13 juli 2022 09:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zou maar eens gaan informeren naar Depay ja. Vandaag ook geruchten dat het wel klaar is bij Barca.
Ik denk ook niet dat hij terug wil naar de eredivisie. Het schijnt trouwens dat hij wel veel verdient, maar ook weer niet zoveel als Frenkie. Toen Depay daar kwam moest hij meteen al een veel lager salaris accepteren, als de berichten kloppen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
klinkt allemaal leuk maar net als Wijnaldum zit hij gewoon aan een salaris wat gewoon niet op te brengen is, al vind ik dat hij het wel waard is om je beste verdienende speler te zijn, maar zou hoe dan ook zwaar in moeten leveren
Die 50 miljoen vast gaat wel goedkomen en dat is echt een absurd hoog bedrag voor deze speler. Overigens wel een aderlating voor het team, in mijn mening de meest lastige positie om momenteel te vervangen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:19 schreef TheVulture het volgende:
Vandaag nieuwe besprekingen tussen Man U en Ajax over Martinez, denk dat we voor het eind van de dag wel wat meer weten. Ook Arsenal schijnt nog op het vinkentouw te zitten
Bron: Fabrizio Romano op Twitter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |