Men verwacht in september hiermee te kunnen boosteren.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En wanneer zijn die boosters er? Je moet wel echt uiterlijk in september gaan vaccineren in de risicogroep.
quote:Woede na oproep supermarkt aan personeel om niet te testen op corona: ‘Wie niet test, heeft het niet’
‘Laat je niet testen op corona’. Dat dringende verzoek kregen werknemers van de Plus-supermarkt in Tubbergen in een bericht van hun baas. Tot boosheid en ongeloof van personeelsleden. „Er lopen hier kwetsbare ouderen, het is gewoon schandalig.”
Ondernemersechtpaar Ivo en Niké Pleijhuis ontvangen op 1 juli een opmerkelijk bericht. In het bericht, dat als afzender Ivo Pleijhuis heeft, wordt hen gesommeerd zich niet te laten testen op corona. De letterlijke tekst: ‘Wie niet test, heeft geen corona’ en ‘steek dat staafje aub niet in je neus, tenzij je echt onmeunig ligt te creperen van de griep of pijn..’. Het RIVM-advies luidt ondertussen nog steeds: doe bij klachten een zelftest.
De oproep wordt gedaan in een poging om ziekteverzuim te voorkomen, met name in de vakantieperiode. Het ondernemersechtpaar krijgt het rooster amper ingevuld en dringt er in het bericht op aan ook te komen werken bij een kater (‘eigen schuld, dikke bult’), een hoofdpijntje, een griepje of een zere teen. Voor enkele personeelsleden van de Plus in Tubbergen gaat het bericht veel te ver.
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-het-niet~a51fe7a3/
Als je je temperatuur niet meet, heb je ook geen koorts.quote:
Postbus 51, was dit in 1993 ofzo?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Wat the fuck, ik zie net op tv een nieuw Postbus 51-spotje over corona voorbij komen. Geen idee dat ze dat nu nog steeds dedenIk kan hem op Youtube niet terugvinden, maar de strekking is dat we weer alles kunnen doen, maar corona er echt nog steeds is heur dus je moet wel blijven testen.
Oke, bedankt voor de mededeling overheid.
Rijksoverheid dan, op een of andere manier blijven al die moralistische overheidsboodschappen in m'n hoofd zitten als zijnde van P51quote:
Iemand per ongeluk een pagina uit 2020 terug gezet ?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:57 schreef capricia het volgende:
Volgens teletekst moeten we weer een mondkapje op.
[ afbeelding ]
https://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=715-2
Ik denk het.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:32 schreef zimmy910 het volgende:
[..]
Iemand per ongeluk een pagina uit 2020 terug gezet ?
Ja het was al vrij snel duidelijk dat het virus zich alleen in een lab via oppervlakte kon verspreiden. Vreemd genoeg bleef dit heel lang tussen de richtlijnen staan.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk het.
Dat handen wassen is toch ook achterhaald inmiddels?
Was je handen stukquote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk het.
Dat handen wassen is toch ook achterhaald inmiddels?
Normaal gesproken zou ik lachen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:40 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik kan het verder niet lezen, maar ze 'dreigen naar het college voor de rechten van de mens' te stappen. Mijn hemel.
Lach nou maar niet te hard..quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:50 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat die lui nog steeds podium krijgen, maar de kliks zullen wel hard teruggelopen zijn sinds de versoepelingen.
Tjah, ontslag nemen als het je niet zint zou ik zeggen.quote:
Mooi. we moeten stoppen met het continue zelftesten bij een kuchje.quote:
Deze? https://twitter.com/i/status/1546839811717210115 Zag hem ook voorbij komen inderdaad. Godzijdank staat het kapje nog niet bij de 'andere adviezen'.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Wat the fuck, ik zie net op tv een nieuw Postbus 51-spotje over corona voorbij komen. Geen idee dat ze dat nu nog steeds dedenIk kan hem op Youtube niet terugvinden, maar de strekking is dat we weer alles kunnen doen, maar corona er echt nog steeds is heur dus je moet wel blijven testen.
Oke, bedankt voor de mededeling overheid.
Zijn we daar nu nog niet vanafquote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:10 schreef groenen het volgende:
Slechte timing van RedTeam, probeer het halverwege oktober nog een keer en Kuipers doet vrolijk mee.
Ja die idd. Van alle andere ziektes voelt de overheid zich ook niet genoodzaakt om de bevolking er om de paar maanden op te wijzen dat die nog steeds bestaan, maar wat corona betreft kennelijk wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:15 schreef josja het volgende:
[..]
Deze? https://twitter.com/i/status/1546839811717210115 Zag hem ook voorbij komen inderdaad. Godzijdank staat het kapje nog niet bij de 'andere adviezen'.
Lees de reacties en huiver.... KAPJES!!@@1!!! Waarom vergeten jullie de kapjes??? Bloed aan je handen!!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja die idd. Van alle andere ziektes voelt de overheid zich ook niet genoodzaakt om de bevolking er om de paar maanden op te wijzen dat die nog steeds bestaan, maar wat corona betreft kennelijk wel.
Testen bij klachten en als je positief test uiteraard niet in een drukke supermarkt gaan werken. Wat denken die supermarktmanagers wel niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tjah, ontslag nemen als het je niet zint zou ik zeggen.
Ik zou graag maatregelen zien tegen de Man Flu.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja die idd. Van alle andere ziektes voelt de overheid zich ook niet genoodzaakt om de bevolking er om de paar maanden op te wijzen dat die nog steeds bestaan, maar wat corona betreft kennelijk wel.
Geen idee; het is in ieder geval één grote puinhoop waarbij ieder Bundesland en iedere winkelier of uitbater van een restaurant of hotel zelf mag beslissen of mensen met zo'n ffp2 snavel op hun Fresse rond moeten lopen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:58 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Is er eigenlijk al zicht op afschaffen van die mondkapjes of wordt dat weer over de winter getild?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |