Ik ben 40 en de meeste van m'n vrienden zijn dood.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 12:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij waren afgelopen week op de verjaardag van een vriend. "Volgend jaar groot feest, want dan word ik 60" zei hij![]()
Dat gaf me even een schok. We worden allemaal ouder, maar dat merk je eigenlijk nauwelijks, tot iemand eens zijn leeftijd noemt. Of je zelf weer jarig bent en er een kaarsje bij komt![]()
Ik ben nu 53, maar zo voel ik me echt nooit. Ik durf ook wel te zeggen dat ik fitter ben dan toen ik 35 was, omdat ik gezonder leef, eet en sport.
Da's lullig. Niet gemiddeld. If not trolling, that is.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 12:13 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Ik ben 40 en de meeste van m'n vrienden zijn dood.
Aha, een veertiger!quote:Op zaterdag 9 juli 2022 11:28 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, alleen niemand van 29 zegt dat nog tegenwoordig.
Maar ik zag net dat het in België wel gebruikelijker is dan hier.
Hier ook geen kinderen, dat scheelt je zo 10 jaar van je werkelijke leeftijd.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:31 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben 42 en voel me nog steeds jong. Wel zeggen mensen steeds vaker u tegen mij daar kan ik moeilijk aan wennen.
Maar wij hebben ook (bewust) geen kinderen, ik denkt dat dat ook wel helpt.
dan ben ik nooit jong geweestquote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:09 schreef BMW1993 het volgende:
Goede dag allen!
De vraag is duidelijk, op welke leeftijd zie jij persoonlijk iemand niet meer als 'jong'.
Mijn beeldvorming van een jong iemand is :
- gaat meerdere keren per jaar naar de discotheek of festival
- gaat veel om met vrienden
- heeft nog een 'fris uiterlijk'
Hier wel kinderen, en ben kapot.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:52 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Hier ook geen kinderen, dat scheelt je zo 10 jaar van je werkelijke leeftijd.
Als je het niet wordt gaat er ook iets niet goed.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:09 schreef BMW1993 het volgende:
Zelf ga ik over enkele maanden naar de 30 ...
En daar heb ik al moeite mee sinds ik 27 ben.
Nog jong zeker?quote:
Dik in de 40 maar voel mij nog jong hoor. Zeker als ik leeftijdgenoten zie die bijna niet vooruit te branden zijn door hun overgewicht.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 11:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee, 40 is niet oud![]()
Je merkt misschien wel dat niet alles nog zo erg vlot gaat en dat je iets meer recuperatie nodig hebt maar voor de rest is het een topleeftijd en zou ik niet terug willen gaan. Sowieso vind ik dat het pas echt leuk begint te worden als je de 30 bent gepasseerd
Ja dit dus.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:50 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dik in de 40 maar voel mij nog jong hoor. Zeker als ik leeftijdgenoten zie die bijna niet vooruit te branden zijn door hun overgewicht.
Elke week sporten, elke dag wandelen. Gezond eten. Nou, denk dat menig man van mijn leeftijd er slechter en ouder uit ziet.
Ik blijf erbij: het begint dan pasquote:Op zaterdag 9 juli 2022 23:37 schreef arvensis het volgende:
Die grens lag bij mij tussen 25-27, maar dat is ook de leeftijd waarop ik moeder werd. Ik word dit jaar 30 en ik kijk er tegen op.Vanaf hier gaat het alleen maar bergafwaarts.
Deze berichten inspireren mij wel!quote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:50 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dik in de 40 maar voel mij nog jong hoor. Zeker als ik leeftijdgenoten zie die bijna niet vooruit te branden zijn door hun overgewicht.
Elke week sporten, elke dag wandelen. Gezond eten. Nou, denk dat menig man van mijn leeftijd er slechter en ouder uit ziet.
In tijden dat mensen 100 of ouder worden niet bepaald nee. En ja, ik ken mensen van 100 plus, zelfs binnen mijn eigen familie. Als je net 40 bent kom je net kijken. Zeg ik als twintiger.quote:
als ik zo kijk in mijn omgeving ben je dan al in de herfst van je leven hoorquote:Op zondag 10 juli 2022 01:24 schreef samuel25 het volgende:
[..]
In tijden dat mensen 100 of ouder worden niet bepaald nee. En ja, ik ken mensen van 100 plus, zelfs binnen mijn eigen familie. Als je net 40 bent kom je net kijken. Zeg ik als twintiger.
Die zijn ook oud en voorbij hun piek en zouden in een normale wereld normaliter gesettelt zijn. Echter kiezen deze vrouwen tegenwoordig ervoor om hun topjaren weg te gooien aan feesten en carrière maken om uiteindelijk alleen te sterven in bijzijn van hun kat ipv scoren naar het hoogst haalbare kwaliteit man en een groot gezin stichten.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:09 schreef BMW1993 het volgende:
Toen ik vroeger 22 was, vond ik een vrouw van 27 echt al 'oud'
Als je zoekt naar het politiek correcte mainstream antwoord dan krijg je een totaal verkeerd antwoord op dit onderwerp.quote:Ik was benieuwd hoe de rest van de NL samenleving hier naar kijkt.
Je bent een man neem ik aan? Een man heeft een veel langere 'expiry date' dan een vrouw. 29 is jong voor een man, maar oud voor een vrouw.quote:Ben je als 29'e te oud voor een 21+ tent, en wanneer zie jij iemand als 'niet meer jong' ?
Jij bent ong net zo oud?quote:Op zondag 10 juli 2022 07:59 schreef Seven. het volgende:
Mijn schoonvader is 78 maar die vind ik niet oud.
Vind ik ook. Als ik denk aan een jonge meid denk ik vanaf 30. Heeft ze een of meer kinderen mogen er 2 -3 jaartjes af.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nuja dit dus, dat veranderd mee met het zelf ouder worden
Ik vind 30 nog erg jong namelijk
Ja als het aan jou ligt dan hoor je als vrouw je absolute levensgenot te vinden in het al jong dienen van je man en bende kinderen achter gesloten deuren terwijl jij nog alles mag doen en laten wat je wil.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:48 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Die zijn ook oud en voorbij hun piek en zouden in een normale wereld normaliter gesettelt zijn. Echter kiezen deze vrouwen tegenwoordig ervoor om hun topjaren weg te gooien aan feesten en carrière maken om uiteindelijk alleen te sterven in bijzijn van hun kat ipv scoren naar het hoogst haalbare kwaliteit man en een groot gezin stichten.
[..]
Als je zoekt naar het politiek correcte mainstream antwoord dan krijg je een totaal verkeerd antwoord op dit onderwerp.
[..]
Je bent een man neem ik aan? Een man heeft een veel langere 'expiry date' dan een vrouw. 29 is jong voor een man, maar oud voor een vrouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |