quote:De hitieten vierde dat zo: Nimrod en zijn vrouw Semiramis kregen een kind en dat kind heette Tammuz Nimrod. Tam= perfect en Muz = branden dus zoontje Nimrod brandde perfekt Wanneer was dit kereltje geboren?
Nimrod is een Mastercraftsman en zo is Osiris dat ook
dus hebben ze Joseph maar als timmerman gebombardeerd en zijn vrouw Maria, is de takdraagster ookwel M genoemd (de dertien bloedlijnen)
Onzin. Er zijn geen betekenissen voor de zon behalve in beeldspraak. De draak staat vaker voor de ontwaakte geest en is lang niet bij elke tempel te vinden. Verschillende opvattingen zijn te vinden in het boeddhisme. Dat hij de Boeddha beschermt klopt, dat hij hem controleert (kijken hoe het met hem gaat of controle op hem uit zou oefenen) klopt niets van.quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:22 schreef dodeca het volgende:
En die boedisten dan?
Precies het zelfde want boven elke ingang van any how welke boedistische tempel dan ook is een draak afgebeeld en die heeft als taak boedha te beschermen en te controleren dus ook hier is weer de cult van de zon in het spel.
quote:Naga, the Serpent King. is also mentioned in Buddhist folklore.
As the Lord Buddha went about his quest preaching to his disciples and devout followers, Naga, the serpent king watched in fascination and soon aspired to be one of the disciples of the Lord Buddha.
Endowed with powers to assume various forms, the Naga transformed itself into a human form and mingled in the midst of the disciples, listening to the sermons. However, when the Naga drifted off to sleep, the spell that was cast wore off and the impostor was exposed. With this revelation, the Lord Buddha told the Naga that as a beast, and not an earthling, it could not be ordained into monkhood and was forbidden from entering temples.
Hence in Buddhist temple architecture, the Naga is either depicted coiled around the outer walls of the temple or along the stairs leading to the entrance to the temple.
However, the Lord Buddha had elicited such devotion from the Naga that in spite of the ban from monkhood, Naga continued to keep its vigil over the Lord Buddha, protecting him from harm.
The statue of the Lord Buddha seated on the body of a coiled serpent and sheltered from the rain by the seven hoods of the Naga commonly featured in the Buddhist sculptures of Northeastern Thailand is one of the most significant postures.
Dat is niet nodig volgens baaj, meestal krijg ik dan ook de opmerking te horen dat ik het maar niet wil snappen. oidquote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Neem je nou de boel in de maling, of waarom blijft anders iedere onderbouwing achterwege?
Dus? Ze vindt Layla een mooi nr, en ze woont op Huis ten Bosch. Nickname is dan gauw verzonnen.quote:Op zondag 11 juli 2004 18:53 schreef dodeca het volgende:
En hoe was de nickname van fraulein Maxima?
LAYLA VAN DEN BOSCH.
Als je wilt begrijpen wat Dodeca verteld moet je eens boeken van David Icke lezen. Veel zul je hierin terugvinden. Of lees gewoon eens de artikelen op www.davidicke.com en www.reptilianagenda.com.quote:Op maandag 12 juli 2004 07:31 schreef MoonBaby het volgende:
Dodeca ik vind het allemaal heel moeilijk te volgen wat je zegt, maar dat wil niet zeggen dat ik het bs vind, integendeel. Hoe kom je aan je informatie over de bloedlijnen en dergelijke?
Je geeft heel veel informatie in een klap, voor jou is wat je zegt heel duidelijk, maar mensen die niet precies weten waarover je het hebt zien door de bomen het bos niet meer.
Is er ergens een site (of boek) wat die bloedlijnen in een schema weergeeft, of een soort familieboom oid zodat het overzichtelijk naar voren komt hoe de "topfiguren" aan elkaar gelinked zijn?
Van die nickname van Maxima had ik nog nooit gehoord, maar ik heb die belachelijke kwestie ook indertijd niet eens gevolgd. Zag toen direct al dat er door het koningshuis om vage redenen heel erg raar gekronkeld werd. Maar op een andere site werd je verhaal bevestigd: een alias voor Maxima. Zwaar gestoord.
ik ben afgehaakt met het filmpje te kijken naquote:Op maandag 12 juli 2004 16:47 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
Als je wilt begrijpen wat Dodeca verteld moet je eens boeken van David Icke lezen. Veel zul je hierin terugvinden. Of lees gewoon eens de artikelen op www.davidicke.com en www.reptilianagenda.com.
Hier kun je de video bekijken van Fritz Springmeier, auteur van The 13 bloodlines of the illuminati.
http://www.prisonplanet.com/121203bloodlines.html
en ow wat eng de satanische vijandquote:we as christians
Nee, dit thema is zo immens complex dat je het echt niet in een paar zinnen uit kunt leggen. Als ik het toch in een paar zinnen op zou schrijven zou niemand me geloven.quote:Op maandag 12 juli 2004 20:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
oh, dus alleen als je David Icke leest kun je het begrijpen?
Is het niet gewoon uit te leggen, dan?
Ik denk dat ze het daar wel hebben ja. Je zou het natuurlijk ook bij David icke zelf kunnen bestellen.quote:Op maandag 12 juli 2004 20:02 schreef MoonBaby het volgende:
@aurora025 Ik zal inderdaad eens gaan zoeken of ik een boek van David Icke kan vinden, American Bookcentre in Amsterdam zal het wel hebben neem ik aan heh?
De site van Icke ken ik wel, en ik kom er ook regelmatig, maar wat jammer is is dat er heel veel figuren artikeltjes plaatsen, en het wordt een beetje onoverzichtelijk (imho).
www.reptilianagenda.com kende ik nog niet, bedankt!
En ook de film zal ik downloaden en kijken!
Wat is hier mis mee?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:16 schreef dodeca het volgende:
knip
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 01:22 schreef dodeca het volgende:
knip
Waar komt die term vandaan? Wat zijn elite bloedlijnen, en sinds wanneer hebben ze pootjes? Waarom is het aannemelijk dat ze in Baskenland terechtkwamen? Heeft Atlantis werkelijk bestaan? Zo ja, waar ligt het dan en hoe weet jij dat allemaal?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 01:22 schreef dodeca het volgende:
De Euscara's, oftewel de elite bloedlijnen die uit atlantis moesten vluchten en in baskenland terrechtkwamen.
Waarom hebben die lijnen verschillende kleuren? Wat wil dat zeggen? Bloedlijn is toch gewoon stamboom? Dat heeft helemaal geen kleur.quote:De kleur van deze lijn is Oranje van daar dat de kleur van de basken oranje is en dat die ploeg Euskatel (de drieeenheid van de euscara's) in oranje rijdt.
Ze rijden tegenwoordig ook voor euskadi en die di slaat op de wortel van twee wat weer de octahedron voorstelt en daar kom ik uitgebreid op terug.
Ik zou graag alle andere dingen die je beweert graag op willen zoeken.. Bloedlijnen zijn niet brandbaar, goden voor zover ik weet ook niet.quote:Deze elite lijn is gerelateerd aan de broederschap van de slang en zoek maar op, het symbool van de ETA,het is een slang die om een bijl heen kronkelt(http://www.kubiss.de/schulen/wirtschaftsschule/H10b/basken/Konfliktparteien.htm.)Trouwens die bijl heeft een belangrijke agenda in het geheel kijk maar naar het congress(USA) daar wordt die mooi afgebeeld omringt met takken en bladeren.Die takken met bladeren stelt weer de bloedlijnen voor.
Euscara, van deze klank onstaat het woord OSCAR en dat zijn de elite bloedlijnen die perfect branden; "onze goden" dus, ze branden perfect dus geven we aan iemand die een ster(zon) is een gouden beeldje (het illumineert,het schittert,het schijnt) en het beeldje stelt een gouden ventje met een zwaard(ridder?) voor en zo'n beeldje heet een OSCAR.
In welke taal?quote:Bij deze wil ik de term Ka of Ca introduceren en dat betekend slang of geest.
Maar over Atlantis is niets bekend, wat weet je dan van de volken en de goden die ze aanbeden zouden hebben?quote:Behalve dat de eusCAra's vluchtte,vluchtte ook de CArian en dat worden de Phoeniciers.
Zowel euscara als carian betekend:slangen volk van de atlantische vuur god.
Atlantis is een mythe uit het oosten, toevallige klankovereenkomsten, in NB. een andere taal in een ander deel van de wereld zeggen helemaal niets. Al helemaal niet omdat ze nooit contact hebben gehad.quote:Zij waren natuurlijk niet de enige; zo waren er ook de KA-Hopi indianen en de Ca-Ribs.
Dat is een deel van een hele oude scheppingsmythe uit het middenoosten.quote:Die term rib is natuurlijk weer verneukt door die vatikanezen en die beginnen meteen over adam's rib (Cult van de zon) te zeveren.
Wat was er eerder, piraterij of dat studentenclubje?quote:Is het niet prachtig dat we onlangs een film hebben gehad met de titel: Pirates of the Caribbean.
En wat is het symbool van de piraten,.... bingo! Skull & Bones!!!!!!
quote:Ok , we weten wat KA of CA betekend en dat er een tegenhanger van is en die heet BA.
En wat doen de ISlamieten met de KAaBA,de kaaba is een kubus die als complementariteit de octahedron heeft,ze lopen er zeven maal links
om.
Waarom, weten die islamiten veel, ze weten net zoveel als die vatikanezen of die boedhisten.Ze lopen maar, maar ze weten niet waarheen en dat is precies de bedoeling.
Ok, er zeven maal om heen lopen dat is waar het omgaat dat doen de bonpo monikken ook, zeven maal niet maar wel links om,die bonpos doen het meer maar ze weten ook waarom en die islamieten niet die hebben een imam die maar wat wauwelt ,weet hij veel.
Goed dat roteren is belangrijk voor het shiften we zien dat roteren terug bij allerlei culturen en ook bij onze Rotary Club het is all the same het maakt allemaal niet veel uit.
Dat roteren is de clue van het shiften daarom draaien die gasten eromheen!!!!!
Ik ga er even tussen uit maar verlaat jullie niet.
Het is ook lekker duidelijk allemaal.. goed beredeneerd ook.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:07 schreef Aurora025 het volgende:
Dodeca, mijn complimenten dat je de moeite neemt dit allemaal goed te leggen![]()
Ik heb me al meerdere keren eraan geergert aan het feit dat boeken van Icke & co nooit in het nederlands zijn vertaald. Ik heb alle boeken van Icke & co, maar de meesten hebben deze niet.
Daarom nogmaals![]()
Volgens je gegeven bron (gedeelte waar een paard in voorkomt):quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:41 schreef dodeca het volgende:
Een ridder is een knight maar het paard (het symbool van shapeshiften) heet ook zo zie:http://www.wordiq.com/definition/Knight_(chess) en zo komen we steeds dichterbij het fenomeen shapeshiften.
Heb je hier een bron van?quote:Weet je wie er zeer mee begaan was? Himmler,hij bouwde een kasteel helemaal gebasseeerd op HerrThor (Arthur) met zijn ronde (roterende) tafel en zijn 12 knights
Hier zou ik helemaal graag een bron van zien.quote:Die twaalf ridders stellen intervallen voor en maken een octaaf en elke octaaf is een dimentie daar om stuurde Himmler ook onderzoekers naar Tibet want daar bevinden zich de bonpo monniken met hun zwarte kappen en die kunnen shapeshiften.
Dat is wel jammer. De posts die ik van je lees lijken vaak uit de lucht gegrepen (nofi). Ik hoop dus echt dat het iets meer onderbouwd kan worden zodat ik kan bepalen of er een kern van waarheid in kan zitten (die indruk heb ik nu helaas niet namelijk).quote:Tot over een tijdje.
Ik geloof dat het paard uit het schaakspel wordt bedoeld.. Die heet volgens mij idd. 'knight' in het Engels.quote:Op zondag 18 juli 2004 01:50 schreef livEliveD het volgende:
Dus zover ik kan zien is knight geen woord voor paard
Ik heb herhaaldelijk om nadere uitleg gevraagd. Maar deze persoon lijkt zich er niet om te bekommeren. Hij spuugt zijn informatie uit, onderbouwt niks, gaat nergens op in en ratelt gewoon verder. Onderbouwen schijnt erg moeilijk te zijn.quote:Dat is wel jammer. De posts die ik van je lees lijken vaak uit de lucht gegrepen (nofi). Ik hoop dus echt dat het iets meer onderbouwd kan worden zodat ik kan bepalen of er een kern van waarheid in kan zitten (die indruk heb ik nu helaas niet namelijk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |