abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 juli 2004 @ 03:43:49 #201
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_20456054
mijn "gut feeling" is nog steeds dat Druids als vrijmetselaarij zijn herezen met als achtergrond gedachte de inquisitie ! "vrijmetselaarij" was geen geloof !!!!

Albert pike en andere hebben gsproken maar dit blijft mijn feel ! (voor de conspiracy minded het was het gegon ooit met Bank systemen ! )

[ Bericht 3% gewijzigd door merlin693 op 07-07-2004 03:50:52 (error) ]
pi_20500144
Die vergelijking met sinterklaas is voor mij correct.
Lees het verhaal van Credo Mutwa nog eens een keer door(een van mijn vorige post).
Deze god (enki) is heel oud en kan shiften en heb slaafjes.(zwarte pietjes)
Sinterklaas kan van dak tot dak vliegen alleen met behulp van zijn paard!
Het paard met zijn L sprong stelt het shape-shiften voor de, rotationele vortex energie van de geometrische figuren,bij het paard komt dat tot uiting via zijn derde oog (all the seeing eye) en die vortex wordt dus mooi afgebeeld bij het vliegend paard met een hoorn uit zijn derde oog, de zg. Eenhorn is onstaan.

Hier wordt deze shifter(rechts,wellis waar zonder horn) afgebeeld:http://www.columbiatristar.de/ Let op dit paardje het heet; TRI=drie=trinity Star=zon=perfecte brander.Deze film maatschappij is van Sony (spreek uit sunny=zonnig)

Links van dit paardje onze oermoeder de duif wordt ook wel een coulombre genoemd(in frankrijk) van deze naam is Columbia afgeleid.Dus wordt de hoofdstad van de USA:Washington DC en DC staat naturlijk voor district of columbia,die duif dus.

Het symbool van deze duif is de wortel 5 ,de gulden snede ook wel phi-ratio genoemd en is de basis van een pentagon dus u begrijpt nu ook wel waarom deze figuur zich in het district van de duif(columbia) bevindt.
De wortel vijf transformatie wordt in heilige geometrie het "regenereerende" principe genoemd.
Dit principe uit zich in spiralen dus heeft Sinterklaas,die hier alles over weet want hij genereert het,een staf met een spiraal in zijn hand.

Er is een ander topic en daar stelt iemand dat wanneer er de bijbel aangehaalt wordt dat ie het maar niks vind.
Nu dan heb ik een verrassing voor die iemand want ik doe niet anders nl: Ik haal continu BEL er bij.

Bel wordt op allerlei manieren verafgod.Zo ook bij onze belastingdienst. U herkent hem nu wel die bijzondere L de sprong van de goden, elohim genaamd.Kijk met mij mee naar hoe ze in dit land belasting schrijven nl: beL asting het zijn de blauw bloedigen dus u krijgt een blauwe envelop!

Bij de volgende post wil ik het hebben over onze oermoeder die naturlijk allerlei namen heeft.

Isis is een hele bekende.

Sommige van jullie kennen het volgende verhaal wel maar de meeste niet:

Toen de romeinen verder frankrijk introkken kwamen ze een neder zetting tegen en midden in die nederzetting bevond zich een offerplaats.Die romeinen herkende het een en ander niet dus vroegen ze die fransosen voor wie is dat, wijzend naar die offerplaats.
Pour isis,pour isis zeiden die fransen waarop die romeinen het na wauwelden par isis,par isis? En zo onstond de naam PARISIS=Paris
We weten dat alle grote steden lichtjes hebben maar er is maar een lichtstad en dat is natuurlijk Parijs als ode aan die perfect brandende godin Isis. Zo zijn we ook weer uit.

Maar wacht er is meer.Ik heb al gezegd dat die vatikanezen alles gejat hebben van de cult van Baal (bel,bil enz,enz)
Dat heeft de Islam ook nl:we weten wat lam is:pad terug naar de bron.
Dus ISlam is pad terug naar de bron Isis en dat is natuurlijk weer de cult van de zon.

En die boedisten dan?

Precies het zelfde want boven elke ingang van any how welke boedistische tempel dan ook is een draak afgebeeld en die heeft als taak boedha te beschermen en te controleren dus ook hier is weer de cult van de zon in het spel.

Ach allemaal ver gezocht?

Nu het beloofde land moest een naam hebben wat doen "ze"?
Dus oermoeder ISis samen met zonnegod Ra zijn de ELohim, te samen maakt dit: IS RA EL
pi_20502797
Volgens mij maken je gedachten af en toe ook aardige paardesprongen :d

Sinds wanneer heeft het paard van sinterklaas een derde oog? Ik zie ook de link met Sony niet. Dat is gewoon de naam van een Japanse fabrikant, en heeft niets met ons woord 'zon' te maken.

Bel-asting? Waarom heeft dat woord met de Bel te maken die jij bedoelt, en alle andere woorden met die lettercombinatie niet? Of wel soms? Deurbel, zeepbel... Beladen onderwerp hoor

Een Egyptische god die voor de Romeinen al in Frankrijk aanbeden werd? Ik ben heel benieuwd naar je bronnen..

Ook andere links zie ik absoluut niet, Telfort.. Frans bedrijf, meen ik. Tel van telefonie, fort verwijst naar sterk, krachtig of groots. Heeft dus weinig met een samenzwering te maken..

Erop los associeren is makkelijk, maar waarom zou het waar zijn?
  vrijdag 9 juli 2004 @ 03:19:34 #204
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_20504041
BEL-gie Vandaar dat er zo veel satanisme in Belgie is.
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 04:28:21 #205
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_20504167
even over die santa claus, deze is puur verzonnen door coca cola voor de marketing, afgeleid van de europeese sinterklaas.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 04:31:54 #206
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_20504169
quote:
De hitieten vierde dat zo: Nimrod en zijn vrouw Semiramis kregen een kind en dat kind heette Tammuz Nimrod. Tam= perfect en Muz = branden dus zoontje Nimrod brandde perfekt Wanneer was dit kereltje geboren?

Nimrod is een Mastercraftsman en zo is Osiris dat ook
dus hebben ze Joseph maar als timmerman gebombardeerd en zijn vrouw Maria, is de takdraagster ookwel M genoemd (de dertien bloedlijnen)

Genisis

8 En Kus verwekte Nimrod; deze was de eerste machthebber op de aarde; 9 hij was een geweldig jager voor het aangezicht des HEREN; daarom zegt men: Een geweldig jager voor het aangezicht des HEREN als Nimrod. 10 En het begin van zijn koninkrijk was Babel, Erek, Akkad en Kalne, in het land Sinear.

[ Bericht 23% gewijzigd door Boomstam op 09-07-2004 04:39:48 ]
  vrijdag 9 juli 2004 @ 09:17:33 #207
44849 Viola_Holt
Lola rennt
pi_20505102
deurbEL !

afgeleid van de hemelpoort !
fokschaap
pi_20507333
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 23:22 schreef dodeca het volgende:
En die boedisten dan?

Precies het zelfde want boven elke ingang van any how welke boedistische tempel dan ook is een draak afgebeeld en die heeft als taak boedha te beschermen en te controleren dus ook hier is weer de cult van de zon in het spel.
Onzin. Er zijn geen betekenissen voor de zon behalve in beeldspraak. De draak staat vaker voor de ontwaakte geest en is lang niet bij elke tempel te vinden. Verschillende opvattingen zijn te vinden in het boeddhisme. Dat hij de Boeddha beschermt klopt, dat hij hem controleert (kijken hoe het met hem gaat of controle op hem uit zou oefenen) klopt niets van.

Zoek eens op Nagas of Mucalinda (Muchalinda) of Nandopananda. Dit is een betere bron.
quote:
Naga, the Serpent King. is also mentioned in Buddhist folklore.

As the Lord Buddha went about his quest preaching to his disciples and devout followers, Naga, the serpent king watched in fascination and soon aspired to be one of the disciples of the Lord Buddha.

Endowed with powers to assume various forms, the Naga transformed itself into a human form and mingled in the midst of the disciples, listening to the sermons. However, when the Naga drifted off to sleep, the spell that was cast wore off and the impostor was exposed. With this revelation, the Lord Buddha told the Naga that as a beast, and not an earthling, it could not be ordained into monkhood and was forbidden from entering temples.

Hence in Buddhist temple architecture, the Naga is either depicted coiled around the outer walls of the temple or along the stairs leading to the entrance to the temple.

However, the Lord Buddha had elicited such devotion from the Naga that in spite of the ban from monkhood, Naga continued to keep its vigil over the Lord Buddha, protecting him from harm.

The statue of the Lord Buddha seated on the body of a coiled serpent and sheltered from the rain by the seven hoods of the Naga commonly featured in the Buddhist sculptures of Northeastern Thailand is one of the most significant postures.

[ Bericht 0% gewijzigd door The_Shining op 09-07-2004 11:59:37 ]
  vrijdag 9 juli 2004 @ 21:26:57 #209
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_20519337
The_shining , de draak staat voor de technologie
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_20520812
Goed zo BaajGuardian nu toont u weer de juiste visie.Korter had ik het niet kunnen zeggen.

Er was iemand die een toespeling maakte naar BELgie nou dat klopt als een bus want belgie staat voor het land van bel (cult van de zon) en daarom noemen ze hun nationale elftal (masternumber) de rode duivels.

Nederland of Waterland.
God van het water is Enki
God van het land is Enlil (Jehova)
Deze twee maakt de gebroertjes Annunaki.
Enki is de meerdere over Enlil daarom zijn wij er.........

Dus hebben we in dit land een ware enki als ode aan enki en dat is een echte heuse watermanager Willem=Enki Alexander genaamd getrouwd met hierundulai fraulein Maxima.
Maar de belgie die dus ook een ode aan enki (bel) is heb zijn watermanager nl: de zoon van koning Albert.
pi_20522905
Neem je nou de boel in de maling, of waarom blijft anders iedere onderbouwing achterwege?
  zaterdag 10 juli 2004 @ 00:49:09 #212
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_20523401
'ESA wil asteroïde uit zijn baan stoten'

Uitgegeven: 9 juli 2004 23:56

AMSTERDAM - De Europese ruimtevaartorganisatie ESA wil met een ruimtesonde proberen een asteroïde uit zijn koers te brengen, zo bericht het dagblad Die Welt zaterdag. Met het project wil de ESA testen of het reële gevaar van hemellichamen die op ramkoers liggen met de aarde kan worden afgewend.

De missie heet 'Don Quichotte' en omvat twee ruimtesondes, Sancho en Hidalgo, die over vijf jaar startklaar moeten zijn. De vierhonderd kilogram zware Hidalgo zou tegen een asteroïde van zo'n vijfhonderd meter doorsnee moeten botsen. "Uit het experiment moet blijken hoe een koerswijziging te bewerkstelligen is", zei Alan Harris, voorzitter van de ESA-commissie voor nabij asteroïden, tegen Die Welt. Met het project is ongeveer 150 miljoen euro gemoeid.

de esa was toch ook een organisatie van de wereldleider?
nu wilt ie astroide op de wereld gooien
  zaterdag 10 juli 2004 @ 00:50:55 #213
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_20523434
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 00:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Neem je nou de boel in de maling, of waarom blijft anders iedere onderbouwing achterwege?
Dat is niet nodig volgens baaj, meestal krijg ik dan ook de opmerking te horen dat ik het maar niet wil snappen. oid
  zaterdag 10 juli 2004 @ 01:32:35 #214
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_20524228
je wilt het ook niet snappen boomstam
pi_20541746
Eigenlijk een post over onze oermoeder maar misschien gaat het iets te hard dus terug naar ENKI onze mastercrafsman.
Zoals de auteur al zegt neem paracetamol bij de hand want hier komt wat:

You are going to be hit by a stream of names, symbols, and connections in this chapter. You might get a headache in the next few minutes, but understanding how different names and titles refer to the same people can unlock so many mysteries. The themes running through this chapter and the names, titles, and symbols I will introduce, are (a) the battle between the “Nordics” and the reptilians or serpent cult; (b) the interbreeding between the Nordic and reptilian bloodlines; and (c) the fundamental importance of the goddess to the reptilians. L.A. Waddel first began to see the connections between apparently unconnected people and events during his early days in India while studying Hindu history and mythology. He noticed that Eindri, the name used in the Edda text for the European and Norse “god” called Thor, was remarkably close to the Hindu god, Indra. The Indian Vedas, which were inspired by the Lemurian and Sumerian legends and accounts, describe Indra as tall, fair, invincible, and armed with a bolt. This is how Eindri or Thor is described in the Edda and Waddell concluded from considerable research that the European god, Thor, and the Hindu god, Indra, were the same person, and that this guy was also the first “Aryan” king of Sumer. The Vedas connect Indra to the Greek god Zeus, also known as Jupiter. Some Sanskrit scholars regarded Indra as the same as Jupiter and suggested that he was a heroic human king who had led the early Aryans or “Nordics” to victory against the “serpent cult”. Wadell produces a stream of evidence to show that the Hindu god, Indra, and the European, Thor, after whom we get Thursday or “Thors-day” , are the same person os deity. He also says that the legend of Thor is the origin of the legends of King Arthur. Thor is known in the Edda as Her-Thor, which became Ar-Thur. Both Her an Ar come from the same root meaning…Aryan. The mist began to clear even further when Wadell observed that the name of the first Aryan king of the Sumerians in ancient Mesopotamia had the name of Indara, In Dur, In-tur, or King Tur. This Wadell says, later became Thor of northern Europe and Prometheus of the Greeks. Indara was the traditional founder of civilisation and was deified by the Sumerians. He was said to have defeated the demons and slayed the serpent-dragon and the “giants” , and his Sumerian titles are identical in the Sumerian and the Edda, where he appears as Eindri or Thor. Like Thor, Indara was also portrayed with a hammer by the Sumerians. The fairy story of Jack and the Beanstalk or Jack the Giant Slayer comes from the tales os Indara/Thor. A title for Thor in the Edda is Sig or Ygg, which, in Sumerian and Cappadocian inscriptions, is spelt Zagg or Zakh. This is the origin of the modern name, Jack.

Wadell presents more than 100 seals and sculptures from Sumer and the Hittites that portray scenes described in the British Edda. He says he could have published 300. There is no doubt, he says, that King Thor or Arthur were other names for the first historical Sumerian king, Indara. Later renditions of the King Arthur story lost these connections and became an invented, though highly symbolic fable. In Egypt, Wadell says, Indara (Thor) was known by the title of Asari, which became Osiris, the leading deity in the Egyptian worship of the Sun. Osiris was often depicted as a blue-eyed Aryan, just as Indara was.King Indara, Dur or Tur of Sumer, Indra of India, Thor or Eindri or Andvara (Andrew) of the Edda, Osiris of Egypt, and the original version of King Arthur, are all the same person, Wadell contends. So, he says, is Dar-Danos, the first king of Troy in Homer’s Iliad. Thor was known as Dan and from this same root you get Danube and Danmark, the Danish spelling for Denmark.. The name relates to the Danaans, who originated in Atlantis. The British Isrealite movement claims hat the “lost tribes of Israel”, especially the Tribe of Dan, moved out of the Middle East and settled in the British Isles and Europe. This, they claim, led to the names Danube and Danmark and therefore makes the British, and their genetic kin, God’s “chosen people”. They have, however, completely lost the plot, I would suggest, not least because they are obsessed with the idea that the Bible is accurate. It is not! The Edda says that Thor (Dan) and his Aryans went from Europe in the first place to settle in Turkey and Mesopotamia and found the civilisation of Sumer.

Meneer waddel zegt hierboven:Osiris was often depicted as a blue-eyed Aryan, just as Indara was.King Indara, Dur or Tur of Sumer, Indra of India, Thor or Eindri or Andvara (Andrew) of the Edda, Osiris of Egypt, and the original version of King Arthur,enz,enz.

Dus onze hierundulai (doorgeefluik royal DNA) princess Diana,by the way zij is familie van de windsor's zoek maar in Burkes& Peerage naar lijn van de spencers,krijgt twee zonen de ene heet William=Willem=Enki=ode aan cult van de zon en die andere is Andrew en dat is het zelfde laken en pak dus u ziet wel ze houden de boel zuiver want dat is de bedoeling het zijn allemaal Herr of Ar en daar komt ons word HEREN vandaan wat dus niet anders is als ariemannen of aryanen.

En u dacht dat de duitsers de oorlog verloren hadden?
Die 4.2 raptoids liggen werkelijk in een deuk.

4.2 raptoids is level 42 en dat bandje heb een bassist en die heet teken van de koning.

Moraal van het verhaal: don't ever fuck with the matrix!
pi_20541904
He de paracetamol nog niet uitgewerkt? Hier is nog wat:

It also says that the Aryans of the Danube Valley were already well in advance of the rest of the world before they went down to Mesopotamia. The Danube valley is very significant to the bloodlines. The Danube is the second longest river in Europe and runs from Germany through Romania (”Dracula” cuontry) and into the Bleack Sea. The Edda says that Thor fought and defeated the serpent worshippers of Phrygia (in Turkey), a word that comes from the Sumerian name, Firig or Pirig, and it means literally “Land of the Lions”. Thor is depicted on ancient carvings symbolically fighting and taming “lions” in this battle with the Phrygians and so we have the symbolic Hebrew story of Dan-iel taming the lion.
  zondag 11 juli 2004 @ 10:58:41 #217
78859 MoonBaby
Mark it zero!!!
pi_20547555
Hoi! Ik weet niet veel over reptillians, maar David Icke is er wel altijd over te spreken. Maandag wordt hij geïnterviewd door Alex Jones (dat staat iig op de planning bij infowars.com) in zijn radioshow en daar kun je via internet naar luisteren. Als ik het goed heb begint het om 18:00 Nederlandse tijd, en je kunt via deze link luisteren mocht je interesse hebben.

http://www.warpradio.com/stream.asp?id=13946

Of ze het dus ook over reptillians gaan hebben weet ik niet, maar het zou kunnen.

Have Fun ermee!
"... she kidnapped herself."
  zondag 11 juli 2004 @ 13:53:47 #218
19325 bosgorilla
Deze strook niet meezenden
pi_20549967
off-topic allemaal, slotje!
Deze ruimte niet beschrijven
pi_20555626
Wadell zegt hierboven:The fairy story of Jack and the Beanstalk or Jack the Giant Slayer comes from the tales os Indara/Thor. A title for Thor in the Edda is Sig or Ygg, which, in Sumerian and Cappadocian inscriptions, is spelt Zagg or Zakh. This is the origin of the modern name, Jack.

Zo we krijgen inzicht wie Jack is en de hele zooi bij elkaar dus ,alle goden + zonen onze Heren worden vereennigd in het land van Barati (britain) en is dus the union of jack vandaar dat de engelse vlag "the Union Jack" wordt genoemd.

Het is de enige vlag op deze planeet met de dubbel cross maw. we worden er goed tussen genomen.

In een andere post vertelde ik al over dat doorgeefluik van het royal DNA ze wordt een hierundulai genoemd.
Prinses diana is zo iemand maar onze fraulein Maxima ook ,ik heb geen bewijs maar ga het een en ander vertellen.

Die oermoeder die dat DNA doorgeeft heeft talloze namen en symbolen.
We weten dat de duif met de tak in der bek er een van is maar in de Vedische cultuur is dat een Lotus bloem.
In frankrijk de fleur de lis en bij de vrijmetselaars de roos.
Maw. worden bloemen is heel belangrijk vor de cult van de zon.
Zo heeft Hillary RodHam(phallus van Kham) Clinton en eigen bedrijf in de advocatuur en dat bedrijf heet de Law Rose Firm! Hillary is volbloed en haar man halfbloed Bill,bel,baal ,willy Clinton heet eigenlijk Blyth de vierde en is gerelateerd aan de Rockefellars die eigenlijk ariemannen zijn en Rockenfelders heten, dus van Diets bloedzijn.

Willempie (wilhelmus) is ook van diets bloed dus zingen wij dat bij elke natioanale voetbal wedstrijd.

De roos.Deze roos krijgt dus een hele andere betekenis vandaar de Film "Rosemary's Baby!

U denk toch niet dat de film industrie achterlijk is?

De vagina wordt met een roos vergeleken en dat is niet verwonderlijk want behalve dat het er op lijkt is dat het orgaan van de Oermoeder die ons ter wereld(matrix) brengt.

Goed die bloem dus en in mijn verhaal wordt deze lelie bezongen: bijvoorbeeld: "lilly was here" maar Eric clapton bezong haar ook nl: Layla.
Layla stelt onze hierundulai voor.

Misschien herinneren sommigen van jullie het verhaal over de cult van de Bomen.Onze danneboom die perfect brand en dit is natuurlijk weer een ode aan de cult van de zon.
Ons koningshuis wordt ook wel "Bosche Illuminati "genoemd het zijn immers perfect brandende bomen(goden).

Oh ik ga nu wel heel ver? Weten we nog van het shapshiften? Boomstam wil het bij de topic houden.Het symbool van het shiften is het paard. En deze gasten stellen bomen voor en zijn altijd de kampioenen.Gaat u met me mee kijken naar de film Gladiator.Deze gladiators worden gesponserd nee,niet door nike of zo kijk goed wat ze op hun rusting hebben nl.een paard en een boom! De kampioenen dus.

Nee de film industrie is echt niet achterlijk.

Ok,de betekenis van Layla is bekend en het Bosch ook.Zij is nl. dat doorgeefluik van de perfecte branders een hierundulai dus.

Toen fraulein Maxima op botste tegen de heer van de Bent onze vleeschhandelaar moest ze voor komen.
Deze lui doen dat nooit onder hun echte naam maar altijd onder een nickname.
En hoe was de nickname van fraulein Maxima?

LAYLA VAN DEN BOSCH.
  maandag 12 juli 2004 @ 07:31:22 #220
78859 MoonBaby
Mark it zero!!!
pi_20566470
Dodeca ik vind het allemaal heel moeilijk te volgen wat je zegt, maar dat wil niet zeggen dat ik het bs vind, integendeel. Hoe kom je aan je informatie over de bloedlijnen en dergelijke?
Je geeft heel veel informatie in een klap, voor jou is wat je zegt heel duidelijk, maar mensen die niet precies weten waarover je het hebt zien door de bomen het bos niet meer.
Is er ergens een site (of boek) wat die bloedlijnen in een schema weergeeft, of een soort familieboom oid zodat het overzichtelijk naar voren komt hoe de "topfiguren" aan elkaar gelinked zijn?

Van die nickname van Maxima had ik nog nooit gehoord, maar ik heb die belachelijke kwestie ook indertijd niet eens gevolgd. Zag toen direct al dat er door het koningshuis om vage redenen heel erg raar gekronkeld werd. Maar op een andere site werd je verhaal bevestigd: een alias voor Maxima. Zwaar gestoord.
  maandag 12 juli 2004 @ 14:13:10 #221
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_20572685
quote:
Op zondag 11 juli 2004 18:53 schreef dodeca het volgende:
En hoe was de nickname van fraulein Maxima?

LAYLA VAN DEN BOSCH.
Dus? Ze vindt Layla een mooi nr, en ze woont op Huis ten Bosch. Nickname is dan gauw verzonnen.

Wat is dit meer dan een onsamenhangende reeks halve toevalligheden?
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_20572746
- Een vagina wordt vaak met een tulp vergeleken, maar voor zover ik weet niet met een roos.

- Is het niet Peter en de bonestaak..?

-'ik heb geen bewijs' waarvan wel?

- De roos in de Vrijm. is een symbool vanwege de vijfhoek die de kelkbladeren vormen.
Heeft dus niks met vagina te maken en al helemaal niet met een lelie.

Waarom is een paard het symbool van het shapeshiften?

Hoe gaat dat shapeshiften nou eigenlijk in zijn werk? Alle harde structuren, botten, gebit enzoiets moeten worden vervangen, en je moet een volledige bloedtransfusie hebben, etc. En waar laat je de oude zooi?

En waarom onderbouw je je beweringen niet? Zo is het niks meer dan er wat op los associeren, en als je alle kritiek negeert en gewoon verder ratelt dan mis je de essentie van een DISCUSSIEforum. Makkelijk is het wel, natuurlijk. Maar ga mij straks niet vertellen dat IK 'closed minded' ben ofzoiets..
  maandag 12 juli 2004 @ 15:10:27 #223
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  maandag 12 juli 2004 @ 16:47:42 #224
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_20576477
quote:
Op maandag 12 juli 2004 07:31 schreef MoonBaby het volgende:
Dodeca ik vind het allemaal heel moeilijk te volgen wat je zegt, maar dat wil niet zeggen dat ik het bs vind, integendeel. Hoe kom je aan je informatie over de bloedlijnen en dergelijke?
Je geeft heel veel informatie in een klap, voor jou is wat je zegt heel duidelijk, maar mensen die niet precies weten waarover je het hebt zien door de bomen het bos niet meer.
Is er ergens een site (of boek) wat die bloedlijnen in een schema weergeeft, of een soort familieboom oid zodat het overzichtelijk naar voren komt hoe de "topfiguren" aan elkaar gelinked zijn?

Van die nickname van Maxima had ik nog nooit gehoord, maar ik heb die belachelijke kwestie ook indertijd niet eens gevolgd. Zag toen direct al dat er door het koningshuis om vage redenen heel erg raar gekronkeld werd. Maar op een andere site werd je verhaal bevestigd: een alias voor Maxima. Zwaar gestoord.
Als je wilt begrijpen wat Dodeca verteld moet je eens boeken van David Icke lezen. Veel zul je hierin terugvinden. Of lees gewoon eens de artikelen op www.davidicke.com en www.reptilianagenda.com.
Hier kun je de video bekijken van Fritz Springmeier, auteur van The 13 bloodlines of the illuminati.
http://www.prisonplanet.com/121203bloodlines.html
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_20580773
quote:
Op maandag 12 juli 2004 16:47 schreef Aurora025 het volgende:

[..]

Als je wilt begrijpen wat Dodeca verteld moet je eens boeken van David Icke lezen. Veel zul je hierin terugvinden. Of lees gewoon eens de artikelen op www.davidicke.com en www.reptilianagenda.com.
Hier kun je de video bekijken van Fritz Springmeier, auteur van The 13 bloodlines of the illuminati.
http://www.prisonplanet.com/121203bloodlines.html
ik ben afgehaakt met het filmpje te kijken na
quote:
we as christians
en ow wat eng de satanische vijand

De christelijke kerk en de oorlog tegen satan is als de huidige V.S. met hun"war on terror"
als je niet voor ons bent dan ben je tegen ons

an als je niet alleen david icke leest zie je niet alleen de overeen komsten maar ook absolute tegenstelling

Thor was nooit beschouwd als koning dat was eerder Odin die leider van de goden was, Thor was zijn zoon

De draken doder van de sumeriers was Marduk(Baal Marduk, baal, bel) die de godin Tiamat in haar vorm van draak dode en daar de aarde het uitspansel en alles wat leeft uit heeft gemaakt.
Wat wel weer grofweg te vergelijken is met Odin die Ymir dode en onze wereld uit zijn lijk heeft gemaakt.

Thor die ongeveer evengroot was als de ijsreuzen en minstens zo sterk vergelijken met het verhaaltje over de bonenstaak ik zie het verband niet

Zo kan ik ook Odin, Osiris en Jezus als een en dezelfde aanwijzen
(heeft zichzelf aan de leevensboom gekruisigd voor kennis. Hij is daarbij gestorven en weer levend geworden, en hij heeft het walhalla De grote hal waar alle krijgers tot aan het einde elkaar afslachten en feest vieren
Osiris is ook gestorven en opnieuw geboren en heeft de leiding over het egyptische doden rijk
En de aan het kruis gestorfen Jezus die opgestaan is uit de dood opgetegen naar den hemel en daar regeert aan de rechterhand van God
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
  maandag 12 juli 2004 @ 20:02:23 #226
78859 MoonBaby
Mark it zero!!!
pi_20581080
@aurora025 Ik zal inderdaad eens gaan zoeken of ik een boek van David Icke kan vinden, American Bookcentre in Amsterdam zal het wel hebben neem ik aan heh?
De site van Icke ken ik wel, en ik kom er ook regelmatig, maar wat jammer is is dat er heel veel figuren artikeltjes plaatsen, en het wordt een beetje onoverzichtelijk (imho).
www.reptilianagenda.com kende ik nog niet, bedankt!
En ook de film zal ik downloaden en kijken!
pi_20581362
oh, dus alleen als je David Icke leest kun je het begrijpen?

Is het niet gewoon uit te leggen, dan?
  dinsdag 13 juli 2004 @ 00:15:30 #228
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_20587342
quote:
Op maandag 12 juli 2004 20:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
oh, dus alleen als je David Icke leest kun je het begrijpen?

Is het niet gewoon uit te leggen, dan?
Nee, dit thema is zo immens complex dat je het echt niet in een paar zinnen uit kunt leggen. Als ik het toch in een paar zinnen op zou schrijven zou niemand me geloven.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 00:18:35 #229
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_20587393
Hier een 5 of 6 urende video van david icke waar hij dit thema op een begrijpelijke manier uitlegt.
Je moet er wel de tijd voor nemen

http://www.ufon.org/html/david_icke_video.html
  dinsdag 13 juli 2004 @ 01:11:08 #230
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_20588095
quote:
Op maandag 12 juli 2004 20:02 schreef MoonBaby het volgende:
@aurora025 Ik zal inderdaad eens gaan zoeken of ik een boek van David Icke kan vinden, American Bookcentre in Amsterdam zal het wel hebben neem ik aan heh?
De site van Icke ken ik wel, en ik kom er ook regelmatig, maar wat jammer is is dat er heel veel figuren artikeltjes plaatsen, en het wordt een beetje onoverzichtelijk (imho).
www.reptilianagenda.com kende ik nog niet, bedankt!
En ook de film zal ik downloaden en kijken!
Ik denk dat ze het daar wel hebben ja. Je zou het natuurlijk ook bij David icke zelf kunnen bestellen.
Zelf het ik 4 boeken van Icke in Dublin gekocht. Bij een aantal boekenwinkels in Dublin hebben ze de boeken van hem uit de handel genomen. Toen ik vroeg waarom, wouden ze me geen antwoord geven.
pi_20589980
And when you look at the genealogy of American Presidents, it is utterly astonishing in support of this. There are about 260 million Americans, at the moment. And if you add up all those who have called themselves American since 1776, it will run into hundreds and hundreds of millions. Well, 43 of those hundreds of millions have actually become President of the United States. You would think, on the law of averages alone, that those 43 would have some tremendous genetic diversity. Well, they don’t.

According to Burke’s Peerage, the bible of Aristocratic and Royal genealogy based in London, every American election since and including George Washington, in 1789, has been won by the candidate with the most European Royal genes. 33 of the 43 are genetically related to two people: Charlemagne (King), the most famous monarch of what we call France, and Alfred the Great, the King of England. They’re the two countries, overwhelmingly, France and Britain, out of which these bloodlines came in Europe.

George Bush is de dertiende achterneef van Koningin Elisabeth maar Al Gore is dat ook alleen Bush zat kwa genen net even wat hoger in de rangorde.

Maar wacht er is meer: http://starbulletin.com/2004/02/16/news/story3.html en daar staat het volgende:

Genealogists call Bush and Kerry kin
Big Isle researchers claim the president and his top opponent are distant cousins

Voor de echt geinterreseerden een link naar Burke's Peerage: http://genealogy.allinfoabout.com/burkes/burkes_pr.html

Ga nu aub niet lopen roepen dat we allemaal familie van elkaar zijn want dat is een dooddoener van de bovenste plank diegene die dat doen hebben Burke's peerage niet doorgenomen.

Nog even doorgaan over onze fraulein Maxima die heeft de zelfde stamvader als Willem Alexander nl:Bernhard

De stamboom van de Argentijns-Baskische familie Zorreguieta is verstrengeld met die van ons koningshuis. Maxima Zorreguieta, de nieuwe vriendin van kroonprins Willem-Alexander, heeft in de Duitse landheer Pieter Halbach (1634-1686) uit het plaatsje Kradenholl een voorouder gemeen met haar geliefde.

Uit het huwelijk van Pieter Halbach met Isabel von Clemenshammer kwamen vier kinderen voort. Een van hen, Gaspar Halbach (1673-1723), is een rechtstreekse voorvader van prins Bernhard von Lippe-Biesterfeld, wiens overgrootmoeder Matilde Halbach (1823-1848) was.

De nakomelingen van Gaspars jongere broer Pieter (1668-1753) kwamen in Argentinië terecht via diens achterkleinzoon Frans Halbach (1801-1870), die als gezant van Pruisen in Buenos Aires diende aan het hof van de Spaanse onderkoning en zich daar naast het diplomatieke werk toelegde op de handel in ijzerwaren.

In Argentinië raakte het oude Halbach-geslacht vermengd met de van oorsprong Spaanse adellijke familie Bonorino Gonzalez Islas y Ladron de Guevara. De Bonorino's speelden een sleutelrol bij Argeniniës onafhankelijkheidsstrijd en vervulden na 1825 talrijke functies in het landsbestuur van de jonge republiek.

Kleinzoon Pablo Halbach van de Pruisische diplomaat Frans vond in Robustiana Marta Bonorino etc. zijn ware. Een generatie later verschijnen de Zorreguieta's op het toneel. De eerste Zorreguieta arriveerde in 1777 in Argentinië. Het geslacht hoorde tot de lagere adelen van het Baskenland, waar de Zorreguieta's tot op heden naast een prominente naam ook een ruimbemeten landgoed en buiten bezitten.

Willem-Alexanders vriendin Maxima Zorreguieta is zo vernoemd naar haar overgrootmoeder Maxima Bonorino, die op haar beurt het kleinkind was van Pablo Halbach en Robustiana Marta Bonorino.

Daarom noem ik haar fraulein en ze is van Dietse bloed en dat zijn de germanen en dat betekend gewoon oorspronkelijkheid.

Die advocaat van de Heer van Bent heeft tijdens de zitting gevraagd aan de advocaat van fraulein Maxima waarom ze in godsnaam met een nickname voorkwam want deze advocaat had dat nog niet eerder meegemaakt.Antwoordt van de advocaat van fraulein:Geen commentaar!Verder nog iets?

In mijn volgende post wil ik het gaan hebben over de Euscara's een van de elite bloedlijnen die uit atlantis vluchtte en terrecht kwamen in Baskenland. We weten dat TEL de drieeenheid voorstelt dus ga vandaag maar eens kijken naar de Tour de France en let vooral op in welke kleur de ploeg EUSCATEL (de drieeenheid van de euscara) rijdt.

De koning van Hispanje hebben we altijd geeerd.
pi_20590025
Even een correctie germani=oorspronkelijk
pi_20592267
De links naar de download schijnen dood te zijn.. Is er misschien een andere site beschikbaar of heeft iemand anders de video?

Toch begrijp ik het niet, als het aannemelijk is dat shapeshifters uit een andere dimensie proberen de wereld over te nemen, dan moet het ook in eigen woorden uit te leggen zijn. Dat lukt zelfs met de meest ingewikkelde concepten, ook al is het dan een wat simplistische uitleg.
pi_20592541
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 09:16 schreef dodeca het volgende:
knip
Wat is hier mis mee?
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
  dinsdag 13 juli 2004 @ 14:57:37 #235
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_20597358
Ik heb zelf een keer het genoegen gehad een lezing van David mee te maken9ook nog met 'm gesproken )..eruug interesante informatie over de NWO/Bilderberg/bernhard alhoewel ik het Shape-Shifting verhaal een beetje heel ver gezocht vond

ik moet wel zeggen dat ik sinsdien ook niks van hem heb gelezen ..dus mischien zijn die video's ook wel wat voor mij !
  dinsdag 13 juli 2004 @ 21:13:36 #236
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_20606434
Ja de links zijn inderdaad dood, hopelijk komen ze nog terug. Ik heb naar andere links gezocht, maar heb er geen kunnen vinden. Mocht iemand een link hebben van de lecture van David Icke, plaats hem dan even in dit forum.

Hier zijn links met andere interessante videos:
Have fun

http://www.freedomfiles.org/movies/
http://www.stephenkarma.co.uk/links.html
http://groups.msn.com/MindQuest/bibleaudio1.msnw
http://www.indybay.org/news/2003/05/1615474_comment.php
  dinsdag 13 juli 2004 @ 21:17:17 #237
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_20606515
Heb toch een link kunnen vinden met Icke's lecture

http://osiris.978.org/~sweenz/David.Icke/

Enjoy!!
  woensdag 14 juli 2004 @ 21:56:36 #238
99552 dingendoener
soms heb je van die dingen....
pi_20628179
damn wat een hoop text
doet dingen zoals geen ander dat kan!
pi_20656679
De Euscara's, oftewel de elite bloedlijnen die uit atlantis moesten vluchten en in baskenland terrechtkwamen.

De kleur van deze lijn is Oranje van daar dat de kleur van de basken oranje is en dat die ploeg Euskatel (de drieeenheid van de euscara's) in oranje rijdt.
Ze rijden tegenwoordig ook voor euskadi en die di slaat op de wortel van twee wat weer de octahedron voorstelt en daar kom ik uitgebreid op terug.

Deze elite lijn is gerelateerd aan de broederschap van de slang en zoek maar op, het symbool van de ETA,het is een slang die om een bijl heen kronkelt(http://www.kubiss.de/schulen/wirtschaftsschule/H10b/basken/Konfliktparteien.htm.)Trouwens die bijl heeft een belangrijke agenda in het geheel kijk maar naar het congress(USA) daar wordt die mooi afgebeeld omringt met takken en bladeren.Die takken met bladeren stelt weer de bloedlijnen voor.

Euscara, van deze klank onstaat het woord OSCAR en dat zijn de elite bloedlijnen die perfect branden; "onze goden" dus, ze branden perfect dus geven we aan iemand die een ster(zon) is een gouden beeldje (het illumineert,het schittert,het schijnt) en het beeldje stelt een gouden ventje met een zwaard(ridder?) voor en zo'n beeldje heet een OSCAR.

Bij deze wil ik de term Ka of Ca introduceren en dat betekend slang of geest.

Behalve dat de eusCAra's vluchtte,vluchtte ook de CArian en dat worden de Phoeniciers.

Zowel euscara als carian betekend:slangen volk van de atlantische vuur god.

Zij waren natuurlijk niet de enige; zo waren er ook de KA-Hopi indianen en de Ca-Ribs.

Die term rib is natuurlijk weer verneukt door die vatikanezen en die beginnen meteen over adam's rib (Cult van de zon) te zeveren.

Die Ca-Ribs is ook een belangrijke bloedlijn van atlantis en die komen natuurlijk in de Caribbean terrecht.

Is het niet prachtig dat we onlangs een film hebben gehad met de titel: Pirates of the Caribbean.

En wat is het symbool van de piraten,.... bingo! Skull & Bones!!!!!!

Ok , we weten wat KA of CA betekend en dat er een tegenhanger van is en die heet BA.

En wat doen de ISlamieten met de KAaBA,de kaaba is een kubus die als complementariteit de octahedron heeft,ze lopen er zeven maal links
om.

Waarom, weten die islamiten veel, ze weten net zoveel als die vatikanezen of die boedhisten.Ze lopen maar, maar ze weten niet waarheen en dat is precies de bedoeling.

Ok, er zeven maal om heen lopen dat is waar het omgaat dat doen de bonpo monikken ook, zeven maal niet maar wel links om,die bonpos doen het meer maar ze weten ook waarom en die islamieten niet die hebben een imam die maar wat wauwelt ,weet hij veel.

Goed dat roteren is belangrijk voor het shiften we zien dat roteren terug bij allerlei culturen en ook bij onze Rotary Club het is all the same het maakt allemaal niet veel uit.

Dat roteren is de clue van het shiften daarom draaien die gasten eromheen!!!!!

Ik ga er even tussen uit maar verlaat jullie niet.
pi_20657483
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 01:22 schreef dodeca het volgende:
knip
leuk verhaal
maar vaticaan heeft eva uit adam's rib verzonnen
dit was al de joods versie ver voor het jezus geboren was
pi_20658411
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 01:22 schreef dodeca het volgende:
De Euscara's, oftewel de elite bloedlijnen die uit atlantis moesten vluchten en in baskenland terrechtkwamen.
Waar komt die term vandaan? Wat zijn elite bloedlijnen, en sinds wanneer hebben ze pootjes? Waarom is het aannemelijk dat ze in Baskenland terechtkwamen? Heeft Atlantis werkelijk bestaan? Zo ja, waar ligt het dan en hoe weet jij dat allemaal?
quote:
De kleur van deze lijn is Oranje van daar dat de kleur van de basken oranje is en dat die ploeg Euskatel (de drieeenheid van de euscara's) in oranje rijdt.
Ze rijden tegenwoordig ook voor euskadi en die di slaat op de wortel van twee wat weer de octahedron voorstelt en daar kom ik uitgebreid op terug.
Waarom hebben die lijnen verschillende kleuren? Wat wil dat zeggen? Bloedlijn is toch gewoon stamboom? Dat heeft helemaal geen kleur.
quote:
Deze elite lijn is gerelateerd aan de broederschap van de slang en zoek maar op, het symbool van de ETA,het is een slang die om een bijl heen kronkelt(http://www.kubiss.de/schulen/wirtschaftsschule/H10b/basken/Konfliktparteien.htm.)Trouwens die bijl heeft een belangrijke agenda in het geheel kijk maar naar het congress(USA) daar wordt die mooi afgebeeld omringt met takken en bladeren.Die takken met bladeren stelt weer de bloedlijnen voor.

Euscara, van deze klank onstaat het woord OSCAR en dat zijn de elite bloedlijnen die perfect branden; "onze goden" dus, ze branden perfect dus geven we aan iemand die een ster(zon) is een gouden beeldje (het illumineert,het schittert,het schijnt) en het beeldje stelt een gouden ventje met een zwaard(ridder?) voor en zo'n beeldje heet een OSCAR.
Ik zou graag alle andere dingen die je beweert graag op willen zoeken.. Bloedlijnen zijn niet brandbaar, goden voor zover ik weet ook niet.
Verband tussen deze twee woorden met als bewijsvoering de metaalglans van een beeldje is volgens mij totaal belachelijk.
quote:
Bij deze wil ik de term Ka of Ca introduceren en dat betekend slang of geest.
In welke taal?
quote:
Behalve dat de eusCAra's vluchtte,vluchtte ook de CArian en dat worden de Phoeniciers.

Zowel euscara als carian betekend:slangen volk van de atlantische vuur god.
Maar over Atlantis is niets bekend, wat weet je dan van de volken en de goden die ze aanbeden zouden hebben?
quote:
Zij waren natuurlijk niet de enige; zo waren er ook de KA-Hopi indianen en de Ca-Ribs.
Atlantis is een mythe uit het oosten, toevallige klankovereenkomsten, in NB. een andere taal in een ander deel van de wereld zeggen helemaal niets. Al helemaal niet omdat ze nooit contact hebben gehad.
Waarom is de ene toevallige overeenkomst wel een bewijs en de andere niet? Wat dacht je van woorden als CAmera, CAramel, ach natuurlijk, OsCAr.., katoen (brandt perfect hoor! )
quote:
Die term rib is natuurlijk weer verneukt door die vatikanezen en die beginnen meteen over adam's rib (Cult van de zon) te zeveren.
Dat is een deel van een hele oude scheppingsmythe uit het middenoosten.

Die Ca-Ribs is ook een belangrijke bloedlijn van atlantis en die komen natuurlijk in de Caribbean terrecht.
[/quote]
Waarom niet in Cambodja, Cameroen of Canarische eilanden?
quote:
Is het niet prachtig dat we onlangs een film hebben gehad met de titel: Pirates of the Caribbean.

En wat is het symbool van de piraten,.... bingo! Skull & Bones!!!!!!
Wat was er eerder, piraterij of dat studentenclubje?
quote:
Ok , we weten wat KA of CA betekend en dat er een tegenhanger van is en die heet BA.

En wat doen de ISlamieten met de KAaBA,de kaaba is een kubus die als complementariteit de octahedron heeft,ze lopen er zeven maal links
om.

Waarom, weten die islamiten veel, ze weten net zoveel als die vatikanezen of die boedhisten.Ze lopen maar, maar ze weten niet waarheen en dat is precies de bedoeling.

Ok, er zeven maal om heen lopen dat is waar het omgaat dat doen de bonpo monikken ook, zeven maal niet maar wel links om,die bonpos doen het meer maar ze weten ook waarom en die islamieten niet die hebben een imam die maar wat wauwelt ,weet hij veel.

Goed dat roteren is belangrijk voor het shiften we zien dat roteren terug bij allerlei culturen en ook bij onze Rotary Club het is all the same het maakt allemaal niet veel uit.

Dat roteren is de clue van het shiften daarom draaien die gasten eromheen!!!!!

Ik ga er even tussen uit maar verlaat jullie niet.

Rotary heeft totaal geen religieuze instelling, het is een serviceclub.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 21:07:22 #242
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_20673844
Dodeca, mijn complimenten dat je de moeite neemt dit allemaal goed te leggen
Ik heb me al meerdere keren eraan geergert aan het feit dat boeken van Icke & co nooit in het nederlands zijn vertaald. Ik heb alle boeken van Icke & co, maar de meesten hebben deze niet.
Daarom nogmaals
pi_20676212
Even nog terug komen op mijn laatste post.

Ik wil nog even dieper ingaan op dat beeldje wat we een "Oscar" noemen Het ventje heeft een zwaard en ik opperde het idee van een ridder.

Een ridder is een knight maar het paard (het symbool van shapeshiften) heet ook zo zie:http://www.wordiq.com/definition/Knight_(chess) en zo komen we steeds dichterbij het fenomeen shapeshiften.

Weet je wie er zeer mee begaan was? Himmler,hij bouwde een kasteel helemaal gebasseeerd op HerrThor (Arthur) met zijn ronde (roterende) tafel en zijn 12 knights(ridders) vergis je niet Himmler was echt geen sukkel.

Die twaalf ridders stellen intervallen voor en maken een octaaf en elke octaaf is een dimentie daar om stuurde Himmler ook onderzoekers naar Tibet want daar bevinden zich de bonpo monniken met hun zwarte kappen en die kunnen shapeshiften.

Tot over een tijdje.
  zaterdag 17 juli 2004 @ 03:47:59 #244
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_20681427

[ Bericht 100% gewijzigd door Aurora025 op 17-07-2004 03:50:56 ]
pi_20697276
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 21:07 schreef Aurora025 het volgende:
Dodeca, mijn complimenten dat je de moeite neemt dit allemaal goed te leggen
Ik heb me al meerdere keren eraan geergert aan het feit dat boeken van Icke & co nooit in het nederlands zijn vertaald. Ik heb alle boeken van Icke & co, maar de meesten hebben deze niet.
Daarom nogmaals
Het is ook lekker duidelijk allemaal.. goed beredeneerd ook.
pi_20697297
Die tafel was rond volgens de legende, maar hij roteerde volgens mij niet. Bovendien waren er 25 ridders van de Tafelronde.
  zondag 18 juli 2004 @ 01:50:34 #247
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_20697884
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 22:41 schreef dodeca het volgende:
Een ridder is een knight maar het paard (het symbool van shapeshiften) heet ook zo zie:http://www.wordiq.com/definition/Knight_(chess) en zo komen we steeds dichterbij het fenomeen shapeshiften.
Volgens je gegeven bron (gedeelte waar een paard in voorkomt):
During the middle ages, the term knight referred to a mounted and armoured soldier. Originally, knights were warriors on horse-back, but the title became increasingly connected to nobility and social status, most likely because of the cost of equipping oneself in the cavalry.

Dus zover ik kan zien is knight geen woord voor paard
quote:
Weet je wie er zeer mee begaan was? Himmler,hij bouwde een kasteel helemaal gebasseeerd op HerrThor (Arthur) met zijn ronde (roterende) tafel en zijn 12 knights
Heb je hier een bron van?
quote:
Die twaalf ridders stellen intervallen voor en maken een octaaf en elke octaaf is een dimentie daar om stuurde Himmler ook onderzoekers naar Tibet want daar bevinden zich de bonpo monniken met hun zwarte kappen en die kunnen shapeshiften.
Hier zou ik helemaal graag een bron van zien.
quote:
Tot over een tijdje.
Dat is wel jammer. De posts die ik van je lees lijken vaak uit de lucht gegrepen (nofi). Ik hoop dus echt dat het iets meer onderbouwd kan worden zodat ik kan bepalen of er een kern van waarheid in kan zitten (die indruk heb ik nu helaas niet namelijk).
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zondag 18 juli 2004 @ 03:04:44 #248
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_20698567
Het Shapeshiften is voor mij nog steeds moeilijk te geloven maar feit is wel dat deze mensen vaak rare huidsveranderingen vertonen.

Kijk vooral naar de wangen en neus van Clinton.

http://www.thewatcherfiles.com/clinton-shapeshift.htm

Gore 'Shapeshifted' on Nat'l TV!
http://stargods.org/GoreShapeShifted.htm
  zondag 18 juli 2004 @ 07:05:35 #249
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_20699121
ik denk eerder dat ze die rare plekken door het contact met hoge straling door buitenaardsen hebben verkregen dan door shapeshiften , neem bush , hij is te dom om een bezoeker te zijn,.
pi_20699898
quote:
Op zondag 18 juli 2004 01:50 schreef livEliveD het volgende:

Dus zover ik kan zien is knight geen woord voor paard
Ik geloof dat het paard uit het schaakspel wordt bedoeld.. Die heet volgens mij idd. 'knight' in het Engels.
quote:
Dat is wel jammer. De posts die ik van je lees lijken vaak uit de lucht gegrepen (nofi). Ik hoop dus echt dat het iets meer onderbouwd kan worden zodat ik kan bepalen of er een kern van waarheid in kan zitten (die indruk heb ik nu helaas niet namelijk).
Ik heb herhaaldelijk om nadere uitleg gevraagd. Maar deze persoon lijkt zich er niet om te bekommeren. Hij spuugt zijn informatie uit, onderbouwt niks, gaat nergens op in en ratelt gewoon verder. Onderbouwen schijnt erg moeilijk te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')