quote:Bron?
Op woensdag 12 februari 2003 01:08 schreef iteejer het volgende:[..]
zou idd een soort tussenvorm zijn tussen vissen en reptielen, tot dan toe alleen maar bekend uit miljoenen jaren oude fossielen.
is bij toeval gevangen; ik ken de foto en de gebeurtenis
quote:idd.
Op woensdag 5 februari 2003 19:01 schreef ChOas het volgende:
ruimte tijd wordt de 4e dimensie genoemd, omdat dit makkelijk is (spreekt tot de verbeelding)Ruimtelijk kunnen er veel meer dimensies zijn...
quote:Zelfs twintigduizend jaar geleden hadden ze weet van 'Hoogte, Lengte, Breedte en Diepte', hoor.
Op woensdag 12 februari 2003 14:35 schreef Chilly_Willy het volgende:[..]
idd.
De bijbel bijvoorbeeld spreek al over 4 dimensies, Hoogte, Lengte, Breedte en Diepte.
quote:Daarmee aangegeven (naar mijn mening) je serieuze status te ondermijnen.
Op woensdag 12 februari 2003 01:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:[..]Source:
David Icke Website )
Die website - http://thebiggestsecretpict.online.fr - moeten we dus ook met een paar kilo zout nemen.
quote:Eeeh, dat zijn er maar 3, hoogte, breedte en diepte. Lengte wordt ook gebruikt, maar dat is vaak ter vervanging van 1 van deze benamingen en voral bij 1 dimensionale objecten.
Op woensdag 12 februari 2003 14:35 schreef Chilly_Willy het volgende:[..]
idd.
De bijbel bijvoorbeeld spreek al over 4 dimensies, Hoogte, Lengte, Breedte en Diepte.
quote:Wil je wel alleen voor jezelf spreken?
Op woensdag 12 februari 2003 16:28 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Daarmee aangegeven (naar mijn mening) je serieuze status te ondermijnen.
quote:dat deed ik toch heel netjes en beschaafd ?
Op woensdag 12 februari 2003 19:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:[..]
Wil je wel alleen voor jezelf spreken?
Ik vind Icke serieus.
quote:Ik had het over een paar kilo zout.
Op donderdag 13 februari 2003 19:20 schreef M.ALTA het volgende:
Omdat je David Icke met een kilo zout beoordeeld.Ik vind Icke serieus.
En wel om de volgende voor de hand liggende redenen: er is een geheimzinnige overeenkomst tussen de uitspraak van 'Icke' en 'Pike'. Bovendien hebben we de bijbelse koning David en koning Albert van België. Dat is wel een heel geheimzinnige, symbolische overeenkomst tussen hun voornamen.
Alleen de Illumanati verzinnen zoiets! En ik heb zelfs een hard bewijs gevonden dat zij er idd. achter zitten:
'Onze Beatrix is een rechtstreekse nazaat van de bijbelse koning David. Waardoor de Oranje´s ook familiebanden hebben met een andere beroemde telg uit het Huis van David, rabbi Joshua ben Miryam (7vChr-25nChr).'
quote:Hahahahaaa, hijs leuk!
Op vrijdag 14 februari 2003 00:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:[..]
Ik had het over een paar kilo zout.
En wel om de volgende voor de hand liggende redenen: er is een geheimzinnige overeenkomst tussen de uitspraak van 'Icke' en 'Pike'.
quote:Het verhaal over hennep was wel interessant.
Op vrijdag 14 februari 2003 00:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:[..].'Onze Beatrix is een rechtstreekse nazaat van de bijbelse koning David. Waardoor de Oranje´s ook familiebanden hebben met een andere beroemde telg uit het Huis van David, rabbi Joshua ben Miryam (7vChr-25nChr).'
http://members.ams.chello.nl/m.elfers/oran007.htm
Wat mij opvalt is dat je erg vooringenomen bent.
Sommigen noemen dat "arrogant"; maar zover wil ik nog niet gaan.
Nogmaals: ik neem Icke serieus.
Helaas ben ik Icke te laat tegengekomen. Had mij anders een paar miljoen Euro's gescheeld, en dan zat ik wel op de Bahama's i.p.v. op fokforum mosterd na de maaltijd op te dienen.
quote:Oh, ik dacht dat je maar 200.000 gulden had uitgegeven aan onderzoek.. Dat is opeens een paar miljoen euro?
Op vrijdag 14 februari 2003 16:37 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Het verhaal over hennep was wel interessant.
Ik weet er wel meer over, maar dat hoort niet thuis in deze rubriek.Wat mij opvalt is dat je erg vooringenomen bent.
Sommigen noemen dat "arrogant"; maar zover wil ik nog niet gaan.
De boodschapper aanvallen heet dat in samenzweerdersjargon, toch?Nogmaals: ik neem Icke serieus.
Helaas ben ik Icke te laat tegengekomen. Had mij anders een paar miljoen Euro's gescheeld, en dan zat ik wel op de Bahama's i.p.v. op fokforum mosterd na de maaltijd op te dienen.
quote:Nee, dat is wat ik er aan had kunnen verdienen.
Op vrijdag 14 februari 2003 20:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:[..]
Oh, ik dacht dat je maar 200.000 gulden had uitgegeven aan onderzoek.. Dat is opeens een paar miljoen euro?
quote:Ja, ik sta mat. Ok ik geef het toe.
Op vrijdag 14 februari 2003 21:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Oh joh, wees blij. Anders had je je nu op de Bahama's liggen vervelen, omringt door allerlei elitemensen die er alleen dank zij hun Illuminatievriendjes zijn gekomen..
Daarbij, straks heeft iedereen zijn eigen ZPE, dus komt er heel veel welvaart tot beschikking van heel veel mensen.. maw. het geld was toch niet lang iets waard geweest..
quote:ik vind het wel een erg goede foto
Op dinsdag 11 februari 2003 22:22 schreef M.ALTA het volgende:
Wat te denken hiervan:
even voor de mensen die beweren dat het een vis is dat is het dus niet want ik heb nog nooit een vis met ogen gelijkstaand aan die van een mensgezien
en ten tweede is de kop er vananf onder het hoofd afgesneden
en stel het was een vis dan was de kop aan de achterkant erafgesneden
en ten derde een vis heeft kieuwen
quote:-Er werd gezegd dat het een zeedier is.
Op woensdag 26 februari 2003 23:34 schreef -giovanni- het volgende:[..]
ik vind het wel een erg goede foto
even voor de mensen die beweren dat het een vis is dat is het dus niet want ik heb nog nooit een vis met ogen gelijkstaand aan die van een mensgezien
en ten tweede is de kop er vananf onder het hoofd afgesneden
en stel het was een vis dan was de kop aan de achterkant erafgesneden
en ten derde een vis heeft kieuwen
Maar waarom heeft dat beest ogen, als het op grote diepte leeft?
quote:je kan mij veel wijsmaken, maar dat is niet zo'n prehistorische vis. die ziet er zo uit :
Op donderdag 27 februari 2003 01:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:[..]
-Er werd gezegd dat het een zeedier is.
-Een vis heeft kieuwen, en wat dan nog?Maar waarom heeft dat beest ogen, als het op grote diepte leeft?

het hoofd ziet er idd uit alsof het op een romp zat en niet direct aan een lichaam. het zou wel kunnen dat het een neppe is, maar dan is het wel met stipt de beste fake die ik ooit gezien heb!
quote:Er is al veel gediscusieerd dat tijd niet zomaar een dimensie is.
Op woensdag 5 februari 2003 18:56 schreef bosgorilla het volgende:
Ik lurk al een tijdje in TRU en het valt me op dat er wel eens gesproken wordt over de "reptilians die in de vierde dimensie leven".Nou wil ik niet ingaan op de vraag of deze reptielen wel of niet bestaan, maar vraag me meer af wat er bedoeld wordt met die vierde dimensie?
Volgensmij leven we allemaal in vier dimensies, namelijk Hoogte, Lengte, Breedte en Tijd (x,y,z,t). Dit wil dus zeggen dat je een assenstelsel een bepaald "punt" altijd met vier coördinaten moet aangeven.
Als je bijvoorbeeld iets met iemand afspreekt spreek je altijd een plaats af (x,y,z) en een tijd/datum (t) af. Ook historische gebeurtenissen worden altijd zo "weergegeven"
Hoe zit het dan met die reptilians en hun vierde dimensie?
PS ik heb dit niet geheel zelf bedacht, deze stelling heeft ook te maken met de theorieën van einstein (en ga nou niet zeggen dat hij een vrijmetselaar van de 33e graad is.....
)
[edit] Typo's...
Ik denk alleen voorzichtig te kunnen aannemen dat de 4e dimensie het astrale gebied is. Een deel van het scheidingsgebied tussen geest en materie.
quote:dit lijkt toch verdacht veel op deze reptillianschets
Op dinsdag 11 februari 2003 22:22 schreef M.ALTA het volgende:
Wat te denken hiervan:

[Dit bericht is gewijzigd door -giovanni- op 03-03-2003 23:16]
quote:Ik weet niet of het om dat beest ging.. Maar eerlijk gezegd vind ik 'm er juist wel op lijken..
Op donderdag 27 februari 2003 11:49 schreef NgInE het volgende:[..]
je kan mij veel wijsmaken, maar dat is niet zo'n prehistorische vis. die ziet er zo uit :
het hoofd ziet er idd uit alsof het op een romp zat en niet direct aan een lichaam. het zou wel kunnen dat het een neppe is, maar dan is het wel met stipt de beste fake die ik ooit gezien heb!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |