abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 juni 2004 @ 01:58:06 #151
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_20269593
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 00:30 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

ik zocht ff dat linkje van jou op www.stewartswerdlow.com

en kwam dit stukje tegen in active topics:
[..]

ga je je toch afvragen waar WIJ vandaan komen. zit er ook niet een beetje reptilian in onze genen? hetgeen verantwoordelijk is voor de reden/mogelijkheid voor hun om op onze 3e dimensie te existeren, meen ik ergens te hebben gelezen (David Icke?)

want de 3e dimensie is waar wij in leven en de 4e dimensie juiste een dimensie waar die zgn. reptielen vandaan komen. een dimensie waarin hoge technologie voorop staat <<< dacht ik dan!
Ja dat klopt, wij mensen hebben reptilian genes. Een deel van ons hersenen wordt zelfs de Reptilian brain in de wetenschap genoemd. De menselijke foetus heeft zelfs een reptielvorm voordat het een menselijke vorm aanneemt.
De 4de dimense is niets anders dan een frequentiebereik dat wij niet waar kunnen nemen, het is dus niet werkelijik een andere dimensie.
De reptilians waren de eerste op aarde. Een ander soort wat later kwam heeft hun in een strijd om de aarde verslagen. De reptilians gingen hierdoor ondergronds, waar ze nog steeds zijn. De reptilians claimen dat de aarde van hun is omdat ze de eerste waren.
Dit is wat je nu in de wereld ziet, de reptilians willen de controle terug over de wereld, dat is de reden voor het geweld wat je nu ziet en dit geweld zal explosief toenemen tot de New World Order geinstalleerd is en de wereldpopulatie dramatisch gedaald is. De reptilians controleren dus de illuminati die op hun beurt moeten zorgen dat het doel van de reptilians wordt bereikt.
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 02:05:14 #152
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_20269702
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 01:58 schreef Aurora025 het volgende:
Ja dat klopt, wij mensen hebben reptilian genes. Een deel van ons hersenen wordt zelfs de Reptilian brain in de wetenschap genoemd. De menselijke foetus heeft zelfs een reptielvorm voordat het een menselijke vorm aanneemt.

Ja?

Je kunt er een hoop in zien. Maar om nou gelijk te zeggen: ja dat is een reptiel... nee.
quote:
De 4de dimense is niets anders dan een frequentiebereik dat wij niet waar kunnen nemen...
Hoe weet je dan dat het er is?
quote:
De reptilians waren de eerste op aarde. Een ander soort wat later kwam heeft hun in een strijd om de aarde verslagen. De reptilians gingen hierdoor ondergronds, waar ze nog steeds zijn. De reptilians claimen dat de aarde van hun is omdat ze de eerste waren.
Dit is wat je nu in de wereld ziet, de reptilians willen de controle terug over de wereld, dat is de reden voor het geweld wat je nu ziet en dit geweld zal explosief toenemen tot de New World Order geinstalleerd is en de wereldpopulatie dramatisch gedaald is. De reptilians controleren dus de illuminati die op hun beurt moeten zorgen dat het doel van de reptilians wordt bereikt.
Doe eens een foto van zo'n reptilian, waar zitten ze ondergronds, welke soort heeft de reptielen verslagen, waarom zijn ze dan niet eerder de aarde terug komen claimen, waarom gehoorzamen de Illuminati aan de reptielen?
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 02:25:25 #153
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_20269937
Kan ik allemaal niet een paar zinnen verklaren. Ik geef je een paar links die je maar eens moet doorlezen.
www.davidicke.com
www.stewartswerdlow.com
www.reptilianagenda.com
www.sitchin.com
www.rense.com/general12/ritd.htm
http://www.nibiruancouncil.com/html/reptilians.html

Voor wat betreft de foetus:
Man
At a range of several feet you are a human being - one amongst about eight billion others on this planet. In your mother's womb you evolved from a fertilised egg, through fish-like and reptilian forms (recapitulating the evolutionary journey of Life) to a human foetus, to be then born as a human baby.

9 weeks

metatarsals adducted

large IMA (opposable hallux)

tibia and fibula form ankle mortise

foot inverted, parallel to sagittal plane

subtalar joint forms

recapitulation: reptilian stage
http://www.latrobe.edu.au/podiatry/evolution.html

During the fifth week the embryo begins to grow a tail, which becomes one-sixth as long as its body during this period. It then takes on a decidedly reptilian appearance, similar to that of the lizard, also having gill clefts. This foetal form is also surrounded by water. Between the seventh and eighth weeks the reptile has changed its form. The tail has atrophied and the head has taken on a pugdog-like appearance, with short arms and legs. The hands and feet are paws, with fingers and toes developing. From the tenth week the foetus begins to take on a human form. The nose begins to develop. The man-in- the-making at this period develops beyond the animal and becomes all human, reaching its perfection in the seventh month. Here we again find the perfection of God's work. At the end of the sixth cosmic day man was a self- conscious being. He was required to take up his own work in the seventh and free God from the exclusive care of him.
http://rosanista.tripod.com/library01/evoeng01.htm
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 09:08:41 #154
78859 MoonBaby
Mark it zero!!!
pi_20271154
quote:
Op maandag 28 juni 2004 21:22 schreef bosgorilla het volgende:
Arrg nooit gedacht dat mijn lieve topicje nog eens gekick zou worden!

Is er al iemand (bioloog ofzo) die wat info kan geven over het beest op de vorige pagina?
het beest op de vorige pagina (die soort vissekop met die kinderen eromheen daar ging het toch om?) is een hoax. Wordt toegegeven door de mensen van de site zelf die er in eerste instantie ook ingestonken waren.
"... she kidnapped herself."
  dinsdag 29 juni 2004 @ 09:46:34 #155
19325 bosgorilla
Deze strook niet meezenden
pi_20271785
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 09:08 schreef MoonBaby het volgende:

[..]

het beest op de vorige pagina (die soort vissekop met die kinderen eromheen daar ging het toch om?) is een hoax. Wordt toegegeven door de mensen van de site zelf die er in eerste instantie ook ingestonken waren.
Leuk, maar wat is het dan wel..? Dat het een hoax was was me allang duidelijk
Deze ruimte niet beschrijven
pi_20273532
dat platland verhaal maakt het voor ons aannemelijk dat er vier-dimensionale wezens zouden zijn omdat wij ze niet kunnen zien. de verklaring is dat hetzelfde geldt voor twee-dimensionale wezens die ons niet zouden kunnen zien.

zover ik begrijp kun je wezens van een lagere dimensie wel waarnemen. wij zien toch ook geen twee-dimensionalen ?
fokschaap
pi_20275643
Ligt de 4e dimensie niet ergens buiten ijd en ruimte?
pi_20275647
Ligt de 4e dimensie niet ergens buiten tijd en ruimte?
  dinsdag 29 juni 2004 @ 12:23:58 #159
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_20275798
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 12:17 schreef DonGorgon het volgende:
Ligt de 4e dimensie niet ergens buiten tijd en ruimte?
nee, het is gewoon een ander frequentiebereik die we niet waar kunnen nemen. Katten bijv kunnen een breder frequentiebereik waarnemen dan wij.
pi_20278693
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 12:23 schreef Aurora025 het volgende:

[..]

nee, het is gewoon een ander frequentiebereik die we niet waar kunnen nemen. Katten bijv kunnen een breder frequentiebereik waarnemen dan wij.
Oh vandaar dat katten wel eens zomaar ergens van schrikken, terwijl je zelf niets ziet.
Ik heb ooit eens de bewering gehoord dat honden en katten de "geestenwereld" kunnen waarnemen...
  dinsdag 29 juni 2004 @ 14:29:50 #161
41051 Rasing
pi_20279242
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 12:23 schreef Aurora025 het volgende:
Wat hebben frequenties te maken met dimensies? Een erg hoog of erg laag aantal trillingen per seconde, kan best niet waar te nemen zijn, maar is dat een andere dimensie??
pi_20280781
quote:
Op maandag 28 juni 2004 01:45 schreef Aurora025 het volgende:
Volgens researcher Stewart Swerdlow(www.stewartswerdlow.com) komen de wonden die Bush heeft opgelopen door een paar "ongelukjes" door het shapeshiften. Vader Bush Sr. had ook al dergelijke wonden in zijn gezicht.
[afbeelding]
Bush na het ongelukhje met de fiets.(De officiele reden hiervoor was dat hij met zijn fiets weggleed omdat het regende, maar op die dag regende het niet)

[afbeelding]
Weer een ander ongelukje.

[afbeelding]
Bush Sr.
De man valt wel eens. Zijn vader valt wel eens.

Big whoop.
quote:
A Twisted Pretzel Story

The leader of the "free" world is sporting a large bruise on his left cheek, supposedly the result of choking on a pretzel, losing consciousness, and falling to the floor. This comes a day after he allegedly lost a cap on his tooth that had to be replaced, and a couple of weeks after he had pre-cancerous skin removed from his face and body. Seems like he is falling apart.
Vallen, een probleem met een tand en een huidprobleem zijn verdacht?
quote:
According to the Chicago Tribune, a question of "how, exactly, a heavily guarded leader of the free world could swallow a pretzel and lose consciousness went largely unexplained."
Mjaja, want hij is natuurlijk noooooooit alleen.
quote:
This is a good question. Generally, hybrids that shapeshift develop cancerous skin conditions, Graves Syndrome, skin aberrations, and bone problems due to the constant changing of DNA sequences and restructuring of cellular tissue.
Uhhuh, right.
quote:
Our fearless leader fits the category. Something is going on with him. He is at ritual too often. Some major event is about to occur and he is invoking Reptilian energy too frequently.
.

Als je dit soort dingen moet geloven zouden wel heel veel mensen reptilians zijn. Dat bepaalde mensen gewoon veel kwalen hebben, komt niet in iemand op, neeeeee, het zijn meteen reptilians!!
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_20280806
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 09:46 schreef bosgorilla het volgende:

[..]

Leuk, maar wat is het dan wel..? Dat het een hoax was was me allang duidelijk
Kan ook gewoon iets zijn wat iemand leuk in elkaar heeft geknutseld.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_20281023
Nou ik denk eerder dat de vrouwen van beide Bushes een beetje hardhandig zijn... :p
pi_20282843
Reptilians leven in de groten onder New York. Dat is zoooooooo duidelijk
  dinsdag 29 juni 2004 @ 20:27:48 #166
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_20288495
er zijn veel meer dimensies
van dimensies in formaat , tot dimensies in frequentie
dus ervanuitgaan dat de reptilians , normaal genoemd : DUCAZ
uit 1 t\m 4 dim moeten komen helpt niks vooruit in de discussie.

als ze al in een andere dimensie zitten.

er is meer te vinden op oude tijden dan op tegenwoordig in de schaduw.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_20293470
Ik ben een romanticus en vele met mij.

Nog zo'n romanticus is Credo Mutwa de laatste Zulu Sangoma, de verhalen verteller en sjamaan.
Hij weet en verteld nog over de tijden van zijn vere voorouders. Dit is een eeuwen oude traditie en veel sjamanen vanuit allerlei culturen vertellen hun verhaal.Credo bijna negentig en woont in Zuid-Afrika.

Hier volgt het verhaal van onze Romanticus Credo Mutwa:

Zo'n 450.000 jaar geleden kwamen ze aan in hun vliegende bogen, niet een paar maar een heleboel,ze hadden alles meegenomen een deel van de koninklijke top,de burgerrij en natuurlijk hun werkende klasse. Ze kwamen eigenlijk maar voor een ding en dat is goud.

Hun werkende klasse die 150.000 jaar lang diep in de zuid-afrikaanse mijnen hebben gewerkt kwamen in op stand en hielden er na een bloedige opstand mee op.

Maw. zo'n driehonderd duizend jaar geleden zat de koninklijke top met een zwaar probleem want deze wezens hebben goud nodig en veel.

De koning vroeg aan z'n beide zoons om een oplossing voor dit probleem.
De ene zoon die god van het land werd genoemd en die ver van de afrikaanse mijnen woonde ergens in een prachtig land tussen twee grootte rivieren wist geen oplossing van het probleem.

Maar zijn broer god van het water wel, want hij en zijn vrouw hadden een bijzondere gave. Samen gingen deze twee aan de slag om een slaaf , die voor hun in de goudmijnen gingen werken.

Zijn vrouw was na een boel mislukkingen in staat een wezen te creeeren die precies opelkaar leken (gekloont?) en die wezens waren instaat om een heel arbeiders leger te produceren en die gingen in de mijnen werken.Het enig wat ze konden is werken.

Dit ging zo'n 250.000 jaar goed en de broer van de god van het water,god van het land, zei, dat hij het wel handig vond om ook wat van die slaafjes te hebben die konden dan prachtig in zijn tuin werken.De god van het water stemde daarmee in en vroeg zijn vrouw ("de vruchtbare")of zij er niet voor kon zorden dat die slaafjes zich zelf konden voortplanten zodat ze niet elk keer weer slaafjes moesten op sturen.En zo gebeurde het onvermijdellijke in de plaats van te werken gingen die slaafjes zich voortplanten en de god van het land kon niet rustig meer slapen want die slaafjes maakten zo'n herrie tijdens de voortplanting en werken helemaal niet meer.

De god van het land ging naar zijn vader de koning en vroeg om maatregelen die was het ermee eens dat die slaafjes die zich konden voortplanten allemaal weg moesten want er zouden er te veel worden.
De god van het land met zijn vader hadden een goed plan om al die slaafjes weg te krijgen.

De god van het water die nogal gesteld was op zijn nieuwe soort slaafjes was het er niet mee eens en bedacht een plan om zijn lievelingen te redden.Hij zou zijn lievelingen redden en stelde iemand in zijn familie aan om dat te doen verder wist hij dat deze slaafjes uiteindelijk zeer talrijk zouden worden en besloot dat zij een leider moesten hebben.Wat deed deze god van het water;hij nam een van deze vrouwjtes slaaf en bevruchtte haar, het kind van haar had MEER de eigenschappen van vader dan de rest en was zo instaat om de rest te leiden.Dat moest deze leider ook doen en tevens er voor zorgen dat zijn nakomelingen altijd zo sterk mogelijk waren om de baas te zijn en de rest te kunnen leiden.En zie hier zei Credo de romanticus wij mens zijn geboren.

Credo weet nog verder te vertellen dat niemand mocht weten hoe precies die goden eruit zagen.

De Inca's ook een stelletjes romantici kende een soort gelijk verhaal van goden die van ver waren en voor goud kwamen en om deze goden tevreden te stellen hadden ze een ritueel:eens in de zoveeel tijd gooiden deze inca romantici heel veel goud in het water voor hun god. Het water was een meer dat Titicaca heette.

Sommige romantische culturen hadden er en voorstelling van gemaakt hoe die god eruit kon zien:
- de Ubaid cultuur zag hun als een homonoide reptielachtig wezen
- de oude centraal Amerikaanse romantici hadden: Quetzalcoatl een "gevederde slang"
- de Hopi indianen noemden hem "Baholinkonga een slangen god
- de Indische romantici spreken over een mensachtig-reptiel de "Naga"
- de egyptenaren hadden het over "Kneph" de slangen god vaak afgebeeld op het hoofd van een pharao
- de phoeniciers ook zulke romantici noemde deze slangen god "Agathodemon"
- de voodoo romantici hadden slangetje "Damballah Wedo"
- de Hebreeuwen noemde het zelfde diertje "Nakhustan"
- een oude Britse god die ook wel draken(reptiel)leider van de wereld heette had de naam "Hu" sommige wel heel romantische type's beweren dat deze leider wij mensen heb gemaakt vandaar de term Human.

De god van het water (kenner van de drie-eenheid) en zijn vrouw de vruchtbare kende hun vervolg in de Hitietische cultuur ook zo'n stelletje romantici. Daar werden ze Nimrod en Semiramis genoemd.
Semiramis is een verbastering van "Ze Emir Amit" wat letterlijk "de tak draagster" betekend.
Nimrod heeft de kennis van de drie(alles in drieen) vandaar dat ie veel werd afgebeeld met een drietand bij mijn weten noemden de romantische grieken deze watergod Neptunes ook met drietand afgebeeld.

Er waren nog heel veel meer romantische culturen en die noemde die "Vruchtbare", eigenlijk onze oermoeder; Barati,Diana,Rhea,Minerva,Aphrodite,Venus,Hecate,Juno,Ceres,Luna en natuurlijk Isis.

De god van het water heette in de Babylonische cultuur "Enki" oftewel "EA" zijn broer god van het land noemden ze "Enlil"In de Assyrische cultuur ,eh ,romantici noemden ze "Enki" ookwel "Mazda".

Zoals altijd en eeuwig zijn deze romantische figuren dol op de zon. Wie niet?

De hitieten vierde dat zo: Nimrod en zijn vrouw Semiramis kregen een kind en dat kind heette Tammuz Nimrod. Tam= perfect en Muz = branden dus zoontje Nimrod brandde perfekt Wanneer was dit kereltje geboren?

Wel hij stelt de zon voor dus op 21 Dec. staat de zon het hoogst aan de hemel (de wende) om daarna drie a vier dagen stil te staan en dan op 25 dec. gaat de zon weer aan de hemel bewegen goddank hij is geboren onze Tammuz.

Het grappige is dat onze romantische Egyptenaren een soort gelijk iets kennen allen Vader heet "Osirus" en moeder heet "Isis" en deze twee krijgen ook een kind en wel "Horus" genoemd en heel toevallig is ook kindje Horus op 25 Dec. geboren.

De romantische assyriers kende ook zo'n jochie "Bachchus" genoemd en jawel deze knul is ook op 25 dec geboren.

Deze romantische culturen hadden erg veel respekt voor hun god ze kende hem zowat alles toe sommige beweerden zelf dat ze de werkelijkheid konden maken want die kennis hebben ze.En zo onstond de term meestervakman oftewel MasterCraftsman.

Nimrod is een Mastercraftsman en zo is Osiris dat ook
dus hebben ze Joseph maar als timmerman gebombardeerd en zijn vrouw Maria, is de takdraagster ookwel M genoemd (de dertien bloedlijnen)

Weet je wat ik nu zo romantisch vind? Dat de letter M de dertiende is in ons alfabet.

In veel films worden leuke woord grapjes gemaakt en in de film A Space Odessee 2001 is er een machine
die het mens op aarde heeft geplaatst en die computer heet HAL. Spreekuit: hell
Nu ben ik zeer romantisch en zag in het woord Hal een leuke zins speling.
Denk met me mee, wat komt er na de H? I
Wat na de A. Ok dat is de B
En wat komt er na de L oh jee , nee toch de M Dat spelt IBM! International Bussiness Machines.
Maar ik ben romantischer ik lees IK ZIJN DERTIEN.

Waar een verhaal van een romantische sjamaan allemaal toe kan leiden: Nog even dit die god van het water EA genoemd werd door veel priesters in het oude romantische Egypte veel aangehaald.Zo'n priester werd ook wel een Oannes genoemd, de romantische romeinen noemden EA ook wel Janus.

EA ,Oannes en Janus verbasterde tot Johannes het grappige en zeer romantische is dat daar waar EA ooit begonnen is (Zuid-Afrika vandaar de out of afrika theorie) nu JohannesBurg heet!

En dat Johannes de Dooper met water mag smijten!!!!!!!

Wat is de aarde toch een romantisch planeet.

Of aliens hier ooit al eens zijn geweeest? Lijkt me wel romantisch.
pi_20294962
Nog meer info:die master craftsman,enki dus, is een perfecte brander.
In oud egypte heette hij Kham,dit verbasterde tot cam of ham.

Ham is de mastercraftman die alles van werkelijkheid weet en deze entiteit bevind zich in dimentie 4.2 Letterlijk staat hier vierde grondtoon tweede bovenharmonische.

Wij zitten in 3.8 Dus letterlijk derde grondtoon achste boven harmonische.

Hoeveel grondtonen zijn er?

Een beetje oplettende forum snuffelaar die de rennes de chateau verhalen heeft gevolgd en die naar het kerkje daaro is geweest heeft de "Tile" vloer gezien.

De tegel vloer is het geblokte stukje vloer voor het altaar en telt acht bij acht.
Dit is "het" waar het gebeurt dit is de matrix nl. 64 grondtonen zoals bij i-tching en je eigen DNA.

De "shapeshifter" is het paard en die kan naar de "andere" werkelijkheden.Het paard is de brenger naar andere dimenties. Het is ook de enige die de L (el) sprong maakt.

De sprong van de elohim (EL)de goden dus.

Neem de paarde sprong op je schaakboord en doe hem alle kanten op en verbaas je over het ontstane figuur.Dit is de SU=zon Atsi=kruis Ka=Slang of vortex=MER.

Het draait links of rechts om: de bonpo monikken in tibet met hun zwarte kappen en dit zijn de ware magiers en die ,hebben dus echt maar dan ook echt niets met die Daialama te maken ,hebben de Swastika links om draaien en de Ariemannen (arryannen) rechts om.

Swastika=zonnewiel=cult van de zon=de kennis van de perfecte brander=Hamer(hammer)

Dus werd thor met de bliksem afgebeeld in arieman(arryan)cultuur en bliksem staat voor sigrune dus thor staat afgebeeld met de kracht van de zon (kennis) ook werd thor met de Hamer afgebeeld en we weten wat Ham is nl; zon en Mer is vortex of golf. dus hamer is de vortex van de cult van de zon.

En morgen staan er weer veel oranje gasten met een opblaas hamer naar voetje bal te kijken!!!

Gaat het kwartje vallen?

Dus Nimrod is mastercrafstman zo ook osiris en daarvan afgeleid josef onze getrouwe mastercraftsman die in de bijbel wordt neergezet als een timmerman en wat gebruikt de timmerman?

Precies de hamer!!!
pi_20297137
Als je nog nooit LSD, paddos, ayahusca of DMT hebt gehad kan je moeilijk bevatten wat ermee bedoelt word ;P

Anyway, die reptilians vinden zichzelf wel erg stoer, ze lopen altijd maar tegen mensen met ayahusca op te blaten over hoe ze oppermachtig zijn, maar they're full of shit ;P
Senatus Populus Que Romanus
  woensdag 30 juni 2004 @ 12:12:36 #170
41051 Rasing
pi_20303130
Yes, Dodeca is back
pi_20332401
Tja, grabbel wat feiten bij elkaar. Verzin wat wazige verbanden.. et vóila! De bewijsvoering voor mijn theorie!

HA = van Hahahaha, lachen dus..
Mer = Komt van 'meer'

Dus kom maar met nog meer vermakelijke onzin
pi_20337627
Hmm .. even kijken 4e dimensie...volgens mij:

1D - Bewegen over 1 rechte lijn (achter/voor). (x)

2D - Bewegen over 2 lijnen (achter/voor en links/rechts) (x en y)

3D - Bewegen over 3 lijnen (achter/voor, link/rechts, boven/beneden) (x, y en z)

4D - Bewegen over 4 lijnen (achter/voor, links/rechts, boven/beneden, terug/verder in tijd) (x, y, z en t)

De 'reptilians', die uit de 4e dimensie komen (zoals men beweerd), bewegen zich dus in tijd.

Als persoon A 1D is, en persoon B is 2D, zal persoon A persoon B niet kunnen zien. Neem dit een aantal stappen verder:

Wij zijn 3D en de 'reptilians' zijn 4D, dus kunnen wij de reptilians niet zien en dus ook niet bevestigen dat ze bestaan. BEHALVE als de reptilians stoppen met zich door de tijd te laten bewegen, maar dan zijn ze weer 3D. Hmmm...

Maarre, kan 2D dan ook x en z zijn i.p.v. x en y ??

PS: In principe bewegen wij ook in tijd. Maar dan alleen voorruit, eigenlijk beweegt alles in tijd (voorruit). Dus ik vraag me af of de 4D wel degelijk de toevoeging 'tijd' heeft

[ Bericht 5% gewijzigd door DonGorgon op 01-07-2004 16:04:20 (...) ]
pi_20339945
Ooit willen weten hoe een 4 dimensionaal object eruit ziet?

Kijk hier maar eens:
http://pw1.netcom.com/~hjsmith/WireFrame4/tesseract.html
  vrijdag 2 juli 2004 @ 06:37:24 #174
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_20353669
DonGorgon ...

erg interresant , ik heb er een uur naar lopen staren en eraan lopen prutsen....
kan er geen genoeg van krijgen....zo geniaal.

Enneacanthus_Obesus... :

je komt zelf ook niet intelligent over als je het zo makkelijk afdoet.

voor de rest..
het was weer even geleden dat ik zo geboeit iets heb gelezen..
ik zit er zelf ook midden in , te spitten etc..
heb het hele werk van sitchin op mijn pc staan , verdeeld in episodes naar mappen
(dus echt een hele zooi)
wie geinterreseert is , geeft maar een gil .

groeten.
pi_20353864
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 06:37 schreef BaajGuardian het volgende:
DonGorgon ...

Enneacanthus_Obesus... :

je komt zelf ook niet intelligent over als je het zo makkelijk afdoet.
Valt wel mee, meen ik. Het ís een hoop bij elkaar geraapte feiten die de stellingnemer goed uitkomt en waarin dan vervolgens verbanden worden gezien die er niet noodzakelijkerwijs hoeven te zijn.

Die kubus is idd. mooi trouwens, ik had er wel meer gezien. Maar niet eentje waar je zelf aan kon draaien
pi_20353881
Trouwens, je hoeft niet gelijk op de man te spelen.
pi_20355584
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 07:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Valt wel mee, meen ik. Het ís een hoop bij elkaar geraapte feiten die de stellingnemer goed uitkomt en waarin dan vervolgens verbanden worden gezien die er niet noodzakelijkerwijs hoeven te zijn.

Die kubus is idd. mooi trouwens, ik had er wel meer gezien. Maar niet eentje waar je zelf aan kon draaien
Mooie vane de tesseract is dat je hem zo kan draaien en bewegen, dat je hem ook in 2D en 3D kunt bekijken om vervoglens weer in 4D te draaien. Ik vraag me af hoelang de maker ermee bezig is geweest om dit in elkaar te zetten. Gewoon geweldig!
  vrijdag 2 juli 2004 @ 16:10:20 #178
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_20365104
E_O,
quote:
Mer = Komt van 'meer'
is waar! , in moderne taal herleiding "Autre Mer" (het volk van over de middelandse zee )

maar het is ook een verwijzing naar MERovingian "the poeple of the bear clan "

maar 't het is mij ook nog nier gelukt dit in dodeca's verhaal te plaatsen !
  vrijdag 2 juli 2004 @ 16:27:50 #179
44849 Viola_Holt
Lola rennt
pi_20365693
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 16:10 schreef merlin693 het volgende:
E_O,
[..]

is waar! , in moderne taal herleiding "Autre Mer" (het volk van over de middelandse zee )

maar het is ook een verwijzing naar MERovingian "the poeple of the bear clan "

maar 't het is mij ook nog nier gelukt dit in dodeca's verhaal te plaatsen !
MERlin693 !
fokschaap
  vrijdag 2 juli 2004 @ 18:26:53 #180
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_20368720
quote:
*zucht* dit heb ik nou al ZO vaak gehoord dat we iedere topic hiermee beter (-met bovenstaande quote-) kunnen openen. dan hoeven vervolgens de mensen die WEL degelijk verbanden zien in de wereldse stellingsnemers (want er zijn meer dan 1 stellingnemer op het moment in deze wereld. SCHRIK niet: sommige van deze stellingsnemers hebben grote overeenkomsten met hun bevindingen waar vervolgens stellingen uit voortkomen) ook niet meer te reageren op de ALOUDE quote.

anywayz, ik heb ook naar die kubus zitten staren en ermee lopen spelen. vroeg me af of het iets betekent als je elke zijde zo kunt draaien dat het een platte 1d rechthoek vormt met 3 vlakken, waarvan het middelste vlak 1/3 is van de overige vlakken. Doet me nl denken aan de overgang van de hoogste boventoon van een dimensie naar de 1e toon v.d. volgende dimensie << een soort van wijze/berekening/ligging << beetje paranoia praat >> enfin

@ BaajGuardian
WHAT! Stitchin, geef hier! pleeeeeease
hoe kom je aan m'n email adres?
pi_20369922
Eigenlijk wil ik niet op mer ingaan maar ik constateer discrepantie.

Voor mij betekend mer niets anders dan golf,kolk of vortex.Dat kan je ook in het meervoud bezien en dan krijg je golven,kolken of vortexen.Dat bijelkaar maakt de oceaan of de zee.

Dus de zee voor de fransen:"la mer" en de zee voor de germanen "das meer" en niet das zee.

Ik heb het al eens eerder gezegd iedereen die kennis heeft van die vortexen en daar mee kan spelen is een magier en mag zich MERlijn noemen.

In de tibetaanse cultuur heet de verzameling vortexen of golven ,te samen vertegenwoordigen ze de oceaan,een daila en iemand die op het pad terug naar de bron is ,heet een lama.
Lama is eigenlijk afgeleid van Lamh een oud sanskriet woord. Bij ons dus Lam en die schilder schilderde dus "lams god" wat niet anders betekend dan:pad terug naar de bron god.

Bij de volgende post waar ik op door wil gaan is nl: hop paardje hop oftewel "shapeshiften" het paarde sprongetje.
Het paardje wat je naar de andere dimenties brengt, in de heroine scene heet dat goedje:horse.
Klinkt als Horus.

Te veel problemen met de vortexen s'nachts? Ach gewoon nachtmerries!
pi_20371549
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 19:25 schreef dodeca het volgende:
In de tibetaanse cultuur heet de verzameling vortexen of golven ,te samen vertegenwoordigen ze de oceaan,een daila en iemand die op het pad terug naar de bron is ,heet een lama.
Lama is eigenlijk afgeleid van Lamh een oud sanskriet woord. Bij ons dus Lam en die schilder schilderde dus "lams god" wat niet anders betekend dan:pad terug naar de bron god.
Sanskriet lamh bestaat volgens mij niet? Het sanskriet "Lam" betekend genieten op een sexuele manier of enkel (alleen) {lalAma}.
Volgens mij is lama van "lam" wat methode of weg betekend in het Tibetaans. Oftewel een leraar die je helpt op je weg [lett. "voeder/verzorger van de geest"]. Dalai betekend zoveel als "Oceaan". Die oceaan staat overigens voor het "kosmisch" bewustzijn/wijsheid, iemand die dat heeft (niet iemand die naar op weg is), het refereert aan de diepte van de wijsheid van de drager. Overigens zou je een golf kunnen opvatten als onderdeel van de oceaan (jouw "ik" is dan slechts een golf op een oceaan, hij begint ergens en eindigt ergens; je lichaam is slechts het schuim op de golf-boeddhistische vergelijking voor het bewustzijn). Maar een betekenis voor vortex heb ik nog nooit van gehoord in boeddhisme (behalve dan in referentie tot samsara) -en ik neem aan dat je dalai bedoeld ipv daila, wat geen tibetaans woord is.

hier heb je overigens andere betekenissen dan enkel Europese;
quote:
lam - "tree" (Sumerian)
lam - "submerge" (Mayan)
lam - "road, path, paths, way, method" (Tibetan) / alam ["place"] (Malay)
lam - "beat soundly" / lemja ["beat so as to cripple"]
lam - "hand" (Irish) lamh

[ Bericht 1% gewijzigd door The_Shining op 03-07-2004 00:28:25 ]
pi_20371900
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 18:26 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

*zucht* dit heb ik nou al ZO vaak gehoord dat we iedere topic hiermee beter (-met bovenstaande quote-) kunnen openen. dan hoeven vervolgens de mensen die WEL degelijk verbanden zien in de wereldse stellingsnemers (want er zijn meer dan 1 stellingnemer op het moment in deze wereld. SCHRIK niet: sommige van deze stellingsnemers hebben grote overeenkomsten met hun bevindingen waar vervolgens stellingen uit voortkomen) ook niet meer te reageren op de ALOUDE quote.
Het zien van zinvolle verbanden is volgens mij een deugd Misschien ligt het aan mij, maar ik zie ze niet overal

Hey MERlin, dat is idd. grappig. Ik had het me niet eens gerealiseerd toen ik het opschreef
  vrijdag 2 juli 2004 @ 21:26:47 #184
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_20372814
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 18:26 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

@ BaajGuardian
WHAT! Stitchin, geef hier! pleeeeeease
hoe kom je aan m'n email adres?
als je mij je email adres geeft bijv.
dan kan ik het sturen
(wel in een rar. file uiteraard , tis anders te groot he )
pi_20387225
Hmm, m.i. zit de mens in de 4de dimensie: wij reizen immers in de tijd (lees: met de tijd mee).
En wat zou een 1d wezen moeten zijn? Alles is 3d, zelfs als je een 1d lijn op papier zet: de moleculen van je potlood's koolstof op het papier kan je dan alsnog 3d bekijken.
1d, 2d, en 3d zijn gewoon benamingen voor ruimtelijke modellen.
quote:
Ook ons netvlies is tweedimensionaal, dus een wezen dat zou leven in de vierde dimensie zou een driedimensionaal netvlies nodig hebben om alles goed te kunnen zien
bron: http://www.dse.nl/~dimensie/index1.htm.

Mijn reactie: nee? Het netvlies is 3d aangezien een uitvergroting van je netvlies een ruimtelijk model in 3d laat zien.

[ Bericht 51% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2004 17:36:37 ]
pi_20396061
Shape-shifting is the ability to change physical form, in this case between a human and reptilian appearance. The ancient Danaan brotherhood of initiates and magicians called Telchines (Telfort?) on the island of Rhodes could shape-shift into any form, according to the Greek historian, Diodorus. Shape-shifting is a common theme in tales of esoteric “magicians” and high initiates.

As my research has revealed, the world is controlled by entities taking reptilian and other forms that exist on another dimension or “cycle”. We are in the third dimension or density, they operate from the fourth, a frequency just outside the present range of the physical senses. We can feel the fourth density as “vibes” around us, but we cannot see it, unless we tune in with our “psychic” sight, which can connect our consciousness with other vibrational levels.The “headquaters” of the serpent race I am exposing here is the lower end of the fourth-dimensional frequency range, which vibrates very close to this one. It is on the very fringe of our physical senses. It is what you might call a parallel universe or parallel Earth, a mirror of the one we see, but vibrating at a different speed. Cats can see the fourth dimension and this is why they react to something in what appears, to us, to be “empty” space. The same with babies before their psyche is closed down by an ignorant world. To operate and manipulate our vibrational level of the planet, the fouth-dimensional reptilians needed a third-dimensional human form.The needed to create a genetic space suit that they could occupy and hide within.This was achieved by creating bloodlines that fused their reptilian DNA with that of humans. These bloodlines have a genetic, therefore vibrational, compatibility between the fourth-dimensional reptilians and their third-dimensional “human” forms.It is to retain this genetic structure that the Illuminati bloodlines have always interbred with each other and continue to do so. It means that if they can manipulate these bloodlines into position of power, they are, in effect, putting themselves into those positions through their control of these bodies from the lower fourth dimension. This is the reason that the genealogy of those in the major seats of global power today can be traced back to the royal lines – the Anunnaki hybrids – that ruled Sumer, Egypt, and so on.

Hierboven staat iets over de Danaan brotherhood het wordt ook wel de "Dan" tribe genoemd en slaat natuurlijk op Dan die ik met enki,baal,bel,bil,thor,herr thor en natuurlijk met arthur vergelijk.
Dan is heavy arieman(aryan) beinvloed en is tevens enki de god van het water vandaar dat er een rivier is die Danuber wordt genoemd dat later de donau is geworden.

Dan heeft een symbool of teken en dat is hier goed te zienhttp://www.aloha.net/~mikesch/verita.htm het is het kruis dus wat de zonnecult voorsteld.
Er is een land naar dat teken genoemd en dat is Danmark en het teken staat op de vlag.

Achter telchines staat tussen haakjes Telfort en dat is niet verwonderlijk want de schrijver heeft em door.
We weten dat de basis van de cult van de zon de drieeenheid is vandaar de drietand.Ik heb al eerder uitgelegd dat een berg in het landschap een driehoek voorstelt en daardoor onstaat de cult van de heilige bergen in de sjamanen cultuur,de berg staat voor de drieeenheid.

Het allerhoogste is natuurlijk de top van de "trinity" vandaar dat die goden allemaal bovenop de berg zitten (paramount pitures), een berg top heet een ben en als ode aan die geweldige trinity hebben ze de "Big Ben" gebouwd.Trouwens op de wijzerplaat van deze klok zitten draken in elke hoek een!

In het hebreeuws is een berg een tell, het is aviv gebouwd op een berg dus Tell-Aviv, dus we beginnen te begrijpen wat de Telchines voor een types zijn en op de top bevind zich hun bastion dat mogen we een telfort noemen.

Dus kregen we in nederland de volgende telefoon maatschappijen:
-Ben
-Telfort
-Libertel

allemaal als ode aan de cult van de zon met hun heilige drieeenheid.

We weten dat enki=baal=bel=bil=willem dus het verhaaltje van Willem Tell met zijn appeltje krijgt een heel ander karakter.

Dat shapeshiften gebeurt via rotaties van geometrische velden en het paard met zijn L sprong is het symbool hier van.

Deze bishop is zo onder de indruk van shapeshiften dat ie het symbool maar even op zijn mijter zet:http://www.saintgabrielschurch.com/holyyearproc.html
We weten dat de mijter eigenlijk een vissekop voorsteld als ode aan EAoannes de visseman oftewel de god van het water.En nu snappen we waarom al die vatikanezen die dus alles letterlijk gejat hebben van de cult van Baal (Enki) een visje op hun auto plakken!
  zondag 4 juli 2004 @ 06:52:50 #187
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_20401813
dodeca....rustig aan..
niet teveel
men zal het niet oppikken.

ik ben serieus onder de indruk van dit bovenstaande stuk.
ik ga deze topic maar wat meer volgen.
pi_20415730
@ Doceca:
het visje op de auto plakken is heel anders bedoeld... Zo kan je achter alles reptillians zoeken...
  maandag 5 juli 2004 @ 00:08:04 #189
50501 Nynex
S.P.Q.R
pi_20418807
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:53 schreef dodeca het volgende:
In veel films worden leuke woord grapjes gemaakt en in de film A Space Odessee 2001 is er een machine
die het mens op aarde heeft geplaatst en die computer heet HAL. Spreekuit: hell
Nu ben ik zeer romantisch en zag in het woord Hal een leuke zins speling.
Denk met me mee, wat komt er na de H? I
Wat na de A. Ok dat is de B
En wat komt er na de L oh jee , nee toch de M Dat spelt IBM! International Bussiness Machines.
Maar ik ben romantischer ik lees IK ZIJN DERTIEN.
Komt dat niet uit "De ontdekking van de hemel?"
  maandag 5 juli 2004 @ 00:17:05 #190
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_20419000
IBM was geldschieter voor die film !
  maandag 5 juli 2004 @ 02:08:39 #191
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_20420851
quote:
Op maandag 5 juli 2004 00:17 schreef merlin693 het volgende:
IBM was geldschieter voor die film !
Ik dacht meer aan een woordgrapje van de filmmakers. IBM was toen die tijd net zo gelieft als microsoft nu.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 00:22:13 #192
50501 Nynex
S.P.Q.R
pi_20430309
Was het boek van Harry Mulisch er niet eerder? ;P Daar heb ik het nl. over ;D

EDIT; Hele bericht verkeerd begrepen ;P
Dacht dat het over de ontdekking van de hemel ging ipv. over Space Odyssee 2001 ;P

[ Bericht 48% gewijzigd door Nynex op 06-07-2004 11:43:59 ]
  dinsdag 6 juli 2004 @ 07:08:02 #193
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_20432550
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 00:22 schreef Nynex het volgende:
Was het boek van Harry Mulisch er niet eerder? ;P Daar heb ik het nl. over ;D
De film is uit \'68, kan de datum van het boek ff niet vinden...

[ Bericht 0% gewijzigd door ChOas op 06-07-2004 07:21:39 ]
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  dinsdag 6 juli 2004 @ 11:36:30 #194
50501 Nynex
S.P.Q.R
pi_20435948
Edit; Nevermind

[ Bericht 62% gewijzigd door Nynex op 06-07-2004 11:44:34 ]
pi_20451726
Ik heb het in mijn laatste post over Dan gehad. Dan met zijn tribe(stam) ik wil nog wel even doorgaan met "Dan" maar tevens wil ik hier ook mee de cult van de bomen introduceren.

De cult van de zon dat is de basis ,het zijn de perfecte branders,die goden,die alwetende,de verlichte,de mastercraftsman,de timmermannen enz,enz.(bel,baal,bil,enki,nimrod,osirus,josef,dan,thor,herr thor,arthur,willem.graaf tel oftewel count dracul)

Het uitgangspunt van de cult is de "Trinity" oftewel de drieeenheid:symbool de drietand of berg.

We gaan even terug naar de hittitische cultuur met zijn Nimrod +drietand zijn vrouw Semiramis en hun kind Tammuz Nimrod.Die goden die heel oud werden en heel groot waren werden in die cultuur met bomen vergeleken,de vergelijking ligt voor de hand.En semiramis betekend "ze emir amit" wat letterlijk de tak draagster betekend immers zij stelt het doorgeefluik van het koninklijke goden DNA voor en een van de symbolen die haar voorstelt is de duif die de tak in haar bek heeft.

Toen het kind werd geboren en dat kind van Nimrod en Semiramis heet Tammuz Nimrod (het werd geboren op 25 dec) moest dat gevierd worden.Tammuz Nimrod die eigenlijk een kleine Dan is brand perfect want dat hele feest is een ode aan de zon.

Wat deed zijn moeder Semiramis?

Zij nam een boom en stak er lichtjes in want immers de boom brand perfect!

Vandaag de dag zingen wij nog oh Danneboom, oh Danneboom, wat zijn je takken(bloedlijnen) wonderschoon.

De kelten hebben die cult van de boom mee genomen naar europa en al hun rituelen spelen zich rond bomen af.

En zo onstaat de cult van de boom of het "heilige woud", de verlichte bossen.

Insiders weten dat ons koningshuis de "Bosche Illuminati" wordt genoemd.

En zo hebben we in dit land de stad Den Bosch en als ode aan de cult van de zon wordt daar de heilige EAoannes,johannes oftewel jan geplaatst geschonken door de Habsburgers met hun bijzondere kinnen (ik kom daar op terug)

Of dat nog niet genoeg is treft men bij het verlaten van het station een enorme gouden(verlicht) Draak aan, dit is natuurlijk weer onze Jan, Enki enz,enz,enz

Die boom is dus weer zo'n symbool van het zelfde en daarom vind je hem ook weer terug bij de franse euro munt en bij de duitsers zie je hem als eikel.(tie a yellow ribbon around the oak,oak tree)
  dinsdag 6 juli 2004 @ 23:46:34 #196
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_20452421
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 23:23 schreef dodeca het volgende:
Zij nam een boom en stak er lichtjes in want immers de boom brand perfect!
  woensdag 7 juli 2004 @ 00:49:33 #197
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_20454071
Zo is Santa Claus eigenlijk Satan Claus, dit is geen grap.
  woensdag 7 juli 2004 @ 01:44:56 #198
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_20455081
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 00:49 schreef Aurora025 het volgende:
Zo is Santa Claus eigenlijk Satan Claus, dit is geen grap.
SINT ER KLAAS <<<<============

zeg dat even op zn amerikaans en je hebt santa claus.

daar stamt santa claus van af.
sorry dat ik het zeg.
  woensdag 7 juli 2004 @ 03:02:36 #199
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_20455913
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 01:44 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

SINT ER KLAAS <<<<============

zeg dat even op zn amerikaans en je hebt santa claus.

daar stamt santa claus van af.
sorry dat ik het zeg.
Sinter Klaas - Kersvader
Sinter Klaas (oftewel Santa Claus) is tog sekerlik die vrolikste, onskuldigste mannetjie van die Kersseisoen. Daar is hy aangetrek in sy rooi pak met wit kraag, sy wit baard en baie Ho, Ho, Ho. Ek glo dat die Gees van Afsondering eerder sal Wee, Wee, Wee sê.

Hy word uitgebeeld met superkragte, hy kan regoor die wêreld beweeg in een nag, word deur klein elwe bedien, kom in jou huis om geskenke vir die goeie mense te bring en bly in die Noordpool.Hy word uitgebeeld as alwetend en alomteenwoordig. Hy is veronderstel om alles te weet en alles dop te hou. Is dit onskuldig genoeg?

Kom ons ontbloot hierdie mees godslasterlike kreatuur, want agter hierdie masker is Satan self. Die diepte van hierdie karakter alleen is ongelooflik, tog sal ons nou die ware gees agter kersfees sien. Twee persone is gebruik om hierdie karakter te skep genaamd Kersvader of Sinter Klaas.

Eerstens het ons Sint Nicolas, 'n biskop van die Roomse Katolieke Kerk van die vierde eeu, die beskermheilige van matrose, pandjiehandelaars en kinders. Tweedens het ons die Kersfees gees van 'n moedswillige, middeleeuse karakter wat vrolikheid, dronkenskap en brassery aangemoedig het. Kom ons kyk nog dieper. Wat jy nou gaan sien is nie toeval of geluk nie. Dit pas te goed. Dit is te goed beplan, bedink en verdoesel vir die normale oog. Kom ons kyk na die naam SANTA CLAUS, dit word nie net in die VSA gebruik nie maar is wêreldbekend.

SANTA - deur net een letter te skuif word dit SATAN! Dis reg, die duiwel self. Is dit nie ongelooflik nie? Toeval? Nie nadat ons reeds al die ander dinge van Kersfees gesien het nie! Hoe kom hy in die huis? Af, deur die swart skoorsteen tot in die VUUR!!

CLAUS - hier kruip die naam LUCAS weg. Lucas is die grondwoord vir die naam LUCIFER! Weereens die duiwel self. Kyk net! SANTA CLAUS is SATAN LUCIFER. Wil jy DIT werklik probeer weg redeneer?

Satan is die teenstander van die Koninkryk van God, en Lucifer se naam beteken "Ligdraer". Paulus waarsku ons om nie mislei te word nie want Satan kan homself verander in 'n engel van lig. In Jesaja 14:12-17 het ons die geskrewe verslag van Satan se val in die hemel. In sy rebellie teen die gesag van God het hy ook gerebelleer teen die Woord van God. Dink jy enigsins dit is nie ook nou sy doel nie? Hy weet dat rebellie teen die Woord van God ewige vedoemenis inhou en dit is hoekom Kersfees so goed vermom is.

Julle kan nie van die beker van Here drink en van die beker van duiwels nie - 1Kor 10:21. Die beker van die duiwels is Saturnalia - Kersfees, die beker van Jahweh is Sy Woord! In Jesaja sien ons Lucifer wil sy troon bokant die van God plaas. Waar sit Kersvader gewoonlik? Op 'n troon!! Lucifer sê op die berg van gode in die noorde! Kersvader se blyplek is die Noordpool!

In die Skandinawiese lande is die naam vir Kersvader, Kris Kringle en deur interpretasie beteken dit SEUN VAN GOD. Kom tog Kinder van God!! Hoe uiters godslasterlik kan dit nog word? Gaan jy nog steeds hierdie geweldadige aanslag van belastering teen die heilige Naam en karakter van Messias J’shua aanvaar deur dit eenvoudig te probeer ignoreer of nog erger, te verdedig?

Elke jaar kry Satan dit reg om as "Seun van God" geëer te word in die geestelike wêreld. Ons behoort hierdie dag Kersfees) ten sterkste af te keur en te verdoem. Mag God ons in ons onkunde help en bystaan, en meer nog vir diegene wat kies om dit nog steeds te eer en erken. Vir die wêreldling is dit niks. Vir 'n Kind van God behoort dit 'n gruwel te wees. Kom ons ontwaak tot die geregtigheid van God. Waar ons nou na die einde kom, kan ons duidelik sien hoe geslepe en subtiel Satan is. Genesis 3:1 sê die slang was listiger as al die diere in veld. In 2Kor 11:3 sê Paulus: "Maar ek is bang dat julle gedagtes weggelei sal word van die onverdeelde en suiwere toewyding aan Messias, net soos Eva verlei is deur die listigheid van die slang."

Alles wat Satan doen is direk teen die gesag van God en alles wat hy doen is godslasterlik teen die heilge Woord van God. Satan se hele doel is om die Bloed van die Lam, Messias J’shua, onder sy voete te vertrap. 'n Laaste saak van Kersvader - die kleure! Moenie dink jy kan sê ons glo nie aan hom nie en daarom is dit goed genoeg om dit te gebruik nie! Jy mis die hele punt as dit jou gedagtegang is.

Die kleure: Rooi en Wit. Jesaja 1:18-20: "Kom tog, laat ons die saak met mekaar uitmaak, sê Jahweh: Al was julle skarlakenrooi van sonde, julle sal wit word soos sneeu. Al was julle purperrooi, julle sal wit word soos wol. As julle gehoorsaam wil wees, sal julle die goeie van die land eet, maar as julle weier en opstandig bly, sal die swaard julle eet, want dit is Jahweh wat dit gesê het."

Wat sal dit tog neem om mense te laat verstaan van die geweldige misleidding en godslastering wat agter alles is? Wat gaan dit neem om Leraars van God sover te kry om die Waarheid te leer aan die kudde van God? Onthou, ons praat van die gees agter Kersfees. Hierdie is die ware gees agter Kersfees en daar is net GEEN manier waarop ons die wortels van hierdie demoniese, onheilige, ongoddelike, perverse, vuil instelling kan neem en verander in iets skoon, suiwer en heilig nie!

Daar is net geen manier waarop ons die boosheid kan verduidelik of weg redeneer nie en dit is 'n groot jammerte dat ons Messias J’shua se naam daaraan koppel. Ons word opgeroep om die vrugtelose werke van die duisternis te ontbloot en nie daaraan deel te neem nie - (Efe 5:1-11) en slegs as Wedergebore Kinders van God begin om standpunt in te neem en gehoorsaam te wees sal die wêreld aandag gee. Hou op om dit te bedek en te verdedig. Hou op om mense wat die Waarheid van God verkondig uit te skel as Farriseërs en wetties. Van wanneer af is gehoorsaamheid aan heiligheid, wetties? God sê in Levitikus 19:2 "Wees heilig, want Ek Jahweh julle God is heilig". Verduidelik Asseblief, ek is oop vir kommentaar.

Jy en ander wat hierdie stuk lees moet nou tot 'n besluit kom. Is jy geestelik gebou op die verordeninge van mense - Mat 16:1-13 of gaan jy jou geestelike lewe bou weg van die Waarheid? Of gaan jy op die Rots, Messias J’shua, die Waarheid bou?

Hoe jammer dat daar weer hierdie jaar kerke sal wees wat kersbome, kripuitbeeldings en ander valse leringe hul gemeentes sal instuur. As al die groot kerke in die VSA en die RSA sê dit is goed en daar is niks verkeerd om hierdie dag te onderhou nie want ons weet wie ons aanbid, wie is ek om jou te keer! Al wat ek hierop kan antwoord is dit:

"Die profete gee voor dat hulle in My Naam optree, maar Ek het hulle nie gestuur of beveel nie, Ek het nie eens met hulle gepraat nie. Dit is gesigte wat nie bestaan nie, nuttelose waarsêery, dit is bedrog wat hulle versin wat hulle vir julle aanbied as woorde van profete. - Jeremia 14:14

Kersfees is 'n valse gesig en en vol waarsêery. Kersvader -Santa Claus - Satan / Lucifer!! Die rebellie na die noorde (Jes 14) en hy kom van die Noordpool. Die kleure ROOI en WIT wat godslasterlik teen die Woord van God en die verlossingswerk van Messias J’shua is. Kyk net weer na die volgende:

Die mens wat nie die Gees van God het nie, aanvaar nie die dinge van die Gees van God nie. Vir hom is dit onsin. Hy kan dit ook nie verstaan nie, omdat dit geestelik beoordeel moet word." - 1 Korintiërs 2:14

Daar is slegs een waarheid in Kersfees: dit het absoluut NIKS met Messias J’shua te doen nie! Niks met die Vader, die Seun of die Gees van Afsondering nie! Ongeag wat jy ookal sê, jy kan dit nie verander nie! Dit is 'n vreemde vuur voor God! Moenie dat mense jou intimideer nie. Baie sê dinge uit onkunde. Dit is waarom die waarheid nou gepraat word. Dit is my gebed dat alle manne en vroue van God wat sê hulle is deur God geroep om te leer, die waarheid aan hulle gemeentes, deur God aan hulle toevertrou, sal leer. Ek bid dat alle leraars en ouderlinge sal opstaan in die gemeente en sê:

"My liewe broers en susters, ek het die waarheid gehoor en wat my en my huis en my gesin betref, ons sal Jahweh dien en nie aan hierdie heidense, misleidende fees weer deelneem nie!"
http://ware-verbond.port5.com/kersfees1.htm

Santa’s Claws Revealed

--------------------------------------------------------------------------------

What we know of The Monster:

It dresses in blood red.
It is immortal, as far as we know.
It only appears at night, flying through the air with horned beasts at Its command.
It uses some unknown sorcery to infiltrate billions of homes in one night.
It is not afraid of fire or heat (in chimneys, for instance) or cold for that matter.
It has beady, coal-black eyes (all pupil, maybe, or perhaps insect-like).
Its bloated midsection wiggles like gelatin (an undead substance made of decaying animal parts).
It is sometimes called "Old Nick" (which pretends to refer to St. Nicholas, but is really a nickname [ETP] of the Devil).
Its name is an anagram of Satan(SANTA) Lucas(CLAUS), which sounds very sinister to me ("the Light of Satan"?).
It spreads Its message of greed and gluttony on the very eve of the celebration of Christ’s birth.
Indeed, many children believe in Satan Lucas many years before ever learning of the "true meaning of Christmas", and even then the "true meaning" is largely ignored, and the evil rites are passed on to another generation.

Dit is een stukje uit een David Icke's boek wat ik even vertaald heb. Het is al laat, dus de vertaling is niet super.

"Sint Nicolaas is een oud Pagan verhaal en hij droeg een groen pak. Het was Coca Cola die hem een rood pak gaf en in een grootschalige reclame campagne en werd bekend als Santa, een anagram van Satan.
Het rode costuum spreekt voor zichzelf, rood is de kleur voor de entry into the astral planes. Rood is de kleur die door de Goddes gebruikt wordt gedurende reptilian rituelen voor het inroepen van astrale entiteiten.
Natuurlijk leeft Santa op de noorpool, wat een ingang is tot de onderwereld en de ondergrondse reptilians. De slee en de rendieren symboliseren het voertuig om daar binnen te komen. Kinderen worden geadviseerd om santa een snack achter te laten, dat representeerd een sacrificial offering to a powerful god.
Alle grote symbolen van kerstmis, inclusief de boom, komen van pagan festivals."

http://www.occultebooks.com/essays/fb/festive.htm
http://www.nohoax.com/pg%20santa%20satan%20claus.htm
http://www.angelfire.com/mn/discernment/santa.html
http://www.star-notes.com/
  woensdag 7 juli 2004 @ 03:18:59 #200
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_20455976
Sint nicholaas was toch een turkse misionaris ?? die een weehuis beheerde ?

ik weet ik lijk nu een debunker maar ik vind dit toch echt te ver gaan !
quote:
Santa op de noorpool, wat een ingang is tot de onderwereld en de ondergrondse reptilians.
een slechte ananalogische verwijzing ...is veel ouder dan Satan (het woord) ter gebruiking werd genomen !

Ik will niet beweren dat het alle waarhijd betoond..maar lees "The Hiram Key"

zal je gedachten wijder maken !

[img] http://forums.delphiforum(...)?webtag=MasonKnights [/img]

dit schilderij met dezelfde opleg hang in De Haag !

[ Bericht 27% gewijzigd door merlin693 op 07-07-2004 03:33:37 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')