quote:Bron?
Op woensdag 12 februari 2003 01:08 schreef iteejer het volgende:[..]
zou idd een soort tussenvorm zijn tussen vissen en reptielen, tot dan toe alleen maar bekend uit miljoenen jaren oude fossielen.
is bij toeval gevangen; ik ken de foto en de gebeurtenis
quote:idd.
Op woensdag 5 februari 2003 19:01 schreef ChOas het volgende:
ruimte tijd wordt de 4e dimensie genoemd, omdat dit makkelijk is (spreekt tot de verbeelding)Ruimtelijk kunnen er veel meer dimensies zijn...
quote:Zelfs twintigduizend jaar geleden hadden ze weet van 'Hoogte, Lengte, Breedte en Diepte', hoor.
Op woensdag 12 februari 2003 14:35 schreef Chilly_Willy het volgende:[..]
idd.
De bijbel bijvoorbeeld spreek al over 4 dimensies, Hoogte, Lengte, Breedte en Diepte.
quote:Daarmee aangegeven (naar mijn mening) je serieuze status te ondermijnen.
Op woensdag 12 februari 2003 01:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:[..]Source:
David Icke Website )
Die website - http://thebiggestsecretpict.online.fr - moeten we dus ook met een paar kilo zout nemen.
quote:Eeeh, dat zijn er maar 3, hoogte, breedte en diepte. Lengte wordt ook gebruikt, maar dat is vaak ter vervanging van 1 van deze benamingen en voral bij 1 dimensionale objecten.
Op woensdag 12 februari 2003 14:35 schreef Chilly_Willy het volgende:[..]
idd.
De bijbel bijvoorbeeld spreek al over 4 dimensies, Hoogte, Lengte, Breedte en Diepte.
quote:Wil je wel alleen voor jezelf spreken?
Op woensdag 12 februari 2003 16:28 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Daarmee aangegeven (naar mijn mening) je serieuze status te ondermijnen.
quote:dat deed ik toch heel netjes en beschaafd ?
Op woensdag 12 februari 2003 19:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:[..]
Wil je wel alleen voor jezelf spreken?
Ik vind Icke serieus.
quote:Ik had het over een paar kilo zout.
Op donderdag 13 februari 2003 19:20 schreef M.ALTA het volgende:
Omdat je David Icke met een kilo zout beoordeeld.Ik vind Icke serieus.
En wel om de volgende voor de hand liggende redenen: er is een geheimzinnige overeenkomst tussen de uitspraak van 'Icke' en 'Pike'. Bovendien hebben we de bijbelse koning David en koning Albert van België. Dat is wel een heel geheimzinnige, symbolische overeenkomst tussen hun voornamen.
Alleen de Illumanati verzinnen zoiets! En ik heb zelfs een hard bewijs gevonden dat zij er idd. achter zitten:
'Onze Beatrix is een rechtstreekse nazaat van de bijbelse koning David. Waardoor de Oranje´s ook familiebanden hebben met een andere beroemde telg uit het Huis van David, rabbi Joshua ben Miryam (7vChr-25nChr).'
quote:Hahahahaaa, hijs leuk!
Op vrijdag 14 februari 2003 00:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:[..]
Ik had het over een paar kilo zout.
En wel om de volgende voor de hand liggende redenen: er is een geheimzinnige overeenkomst tussen de uitspraak van 'Icke' en 'Pike'.
quote:Het verhaal over hennep was wel interessant.
Op vrijdag 14 februari 2003 00:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:[..].'Onze Beatrix is een rechtstreekse nazaat van de bijbelse koning David. Waardoor de Oranje´s ook familiebanden hebben met een andere beroemde telg uit het Huis van David, rabbi Joshua ben Miryam (7vChr-25nChr).'
http://members.ams.chello.nl/m.elfers/oran007.htm
Wat mij opvalt is dat je erg vooringenomen bent.
Sommigen noemen dat "arrogant"; maar zover wil ik nog niet gaan.
Nogmaals: ik neem Icke serieus.
Helaas ben ik Icke te laat tegengekomen. Had mij anders een paar miljoen Euro's gescheeld, en dan zat ik wel op de Bahama's i.p.v. op fokforum mosterd na de maaltijd op te dienen.
quote:Oh, ik dacht dat je maar 200.000 gulden had uitgegeven aan onderzoek.. Dat is opeens een paar miljoen euro?
Op vrijdag 14 februari 2003 16:37 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Het verhaal over hennep was wel interessant.
Ik weet er wel meer over, maar dat hoort niet thuis in deze rubriek.Wat mij opvalt is dat je erg vooringenomen bent.
Sommigen noemen dat "arrogant"; maar zover wil ik nog niet gaan.
De boodschapper aanvallen heet dat in samenzweerdersjargon, toch?Nogmaals: ik neem Icke serieus.
Helaas ben ik Icke te laat tegengekomen. Had mij anders een paar miljoen Euro's gescheeld, en dan zat ik wel op de Bahama's i.p.v. op fokforum mosterd na de maaltijd op te dienen.
quote:Nee, dat is wat ik er aan had kunnen verdienen.
Op vrijdag 14 februari 2003 20:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:[..]
Oh, ik dacht dat je maar 200.000 gulden had uitgegeven aan onderzoek.. Dat is opeens een paar miljoen euro?
quote:Ja, ik sta mat. Ok ik geef het toe.
Op vrijdag 14 februari 2003 21:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Oh joh, wees blij. Anders had je je nu op de Bahama's liggen vervelen, omringt door allerlei elitemensen die er alleen dank zij hun Illuminatievriendjes zijn gekomen..
Daarbij, straks heeft iedereen zijn eigen ZPE, dus komt er heel veel welvaart tot beschikking van heel veel mensen.. maw. het geld was toch niet lang iets waard geweest..
quote:ik vind het wel een erg goede foto
Op dinsdag 11 februari 2003 22:22 schreef M.ALTA het volgende:
Wat te denken hiervan:
even voor de mensen die beweren dat het een vis is dat is het dus niet want ik heb nog nooit een vis met ogen gelijkstaand aan die van een mensgezien
en ten tweede is de kop er vananf onder het hoofd afgesneden
en stel het was een vis dan was de kop aan de achterkant erafgesneden
en ten derde een vis heeft kieuwen
quote:-Er werd gezegd dat het een zeedier is.
Op woensdag 26 februari 2003 23:34 schreef -giovanni- het volgende:[..]
ik vind het wel een erg goede foto
even voor de mensen die beweren dat het een vis is dat is het dus niet want ik heb nog nooit een vis met ogen gelijkstaand aan die van een mensgezien
en ten tweede is de kop er vananf onder het hoofd afgesneden
en stel het was een vis dan was de kop aan de achterkant erafgesneden
en ten derde een vis heeft kieuwen
Maar waarom heeft dat beest ogen, als het op grote diepte leeft?
quote:je kan mij veel wijsmaken, maar dat is niet zo'n prehistorische vis. die ziet er zo uit :
Op donderdag 27 februari 2003 01:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:[..]
-Er werd gezegd dat het een zeedier is.
-Een vis heeft kieuwen, en wat dan nog?Maar waarom heeft dat beest ogen, als het op grote diepte leeft?
het hoofd ziet er idd uit alsof het op een romp zat en niet direct aan een lichaam. het zou wel kunnen dat het een neppe is, maar dan is het wel met stipt de beste fake die ik ooit gezien heb!
quote:Er is al veel gediscusieerd dat tijd niet zomaar een dimensie is.
Op woensdag 5 februari 2003 18:56 schreef bosgorilla het volgende:
Ik lurk al een tijdje in TRU en het valt me op dat er wel eens gesproken wordt over de "reptilians die in de vierde dimensie leven".Nou wil ik niet ingaan op de vraag of deze reptielen wel of niet bestaan, maar vraag me meer af wat er bedoeld wordt met die vierde dimensie?
Volgensmij leven we allemaal in vier dimensies, namelijk Hoogte, Lengte, Breedte en Tijd (x,y,z,t). Dit wil dus zeggen dat je een assenstelsel een bepaald "punt" altijd met vier coördinaten moet aangeven.
Als je bijvoorbeeld iets met iemand afspreekt spreek je altijd een plaats af (x,y,z) en een tijd/datum (t) af. Ook historische gebeurtenissen worden altijd zo "weergegeven"
Hoe zit het dan met die reptilians en hun vierde dimensie?
PS ik heb dit niet geheel zelf bedacht, deze stelling heeft ook te maken met de theorieën van einstein (en ga nou niet zeggen dat hij een vrijmetselaar van de 33e graad is.....
)
[edit] Typo's...
Ik denk alleen voorzichtig te kunnen aannemen dat de 4e dimensie het astrale gebied is. Een deel van het scheidingsgebied tussen geest en materie.
quote:dit lijkt toch verdacht veel op deze reptillianschets
Op dinsdag 11 februari 2003 22:22 schreef M.ALTA het volgende:
Wat te denken hiervan:
[Dit bericht is gewijzigd door -giovanni- op 03-03-2003 23:16]
quote:Ik weet niet of het om dat beest ging.. Maar eerlijk gezegd vind ik 'm er juist wel op lijken..
Op donderdag 27 februari 2003 11:49 schreef NgInE het volgende:[..]
je kan mij veel wijsmaken, maar dat is niet zo'n prehistorische vis. die ziet er zo uit :
het hoofd ziet er idd uit alsof het op een romp zat en niet direct aan een lichaam. het zou wel kunnen dat het een neppe is, maar dan is het wel met stipt de beste fake die ik ooit gezien heb!
quote:
Op maandag 3 maart 2003 23:22 schreef iteejer het volgende:
Kan iemand iets zinnigs toevoegen, of kan deze chaotische discussie op slot?
Nou... tsja... als je het aan MIJ vraagt...
quote:Het lijkt idd. een beetje alsof zijn hoofd recht op de romp heeft gezeten.. Misschien lijkt dat zo omdat er ook wat vellen bijhangen enzo? Ik weet het ook niet.. Ik zal eens proberen wat meer info over die foto en dat beest te vinden..
Op dinsdag 4 maart 2003 09:47 schreef NgInE het volgende:
ja, hij lijkt er dan wel op, maar waar zijn die grote 'platen' op zijn hoofd? en zoals ik al zei: het hoofd zat aan een romp als je kijkt naar de manier waarop de nek eindigt.
De afbeelding die NgInE laat zien is van een duncleosteus, die lijkt er nog het meest op, maar dan moet het een heel jong exemplaar zijn geweest. Die waren 10 meter lang.
Een xiphactinus was kleiner maar het gebit lijkt er weer niet op.. Bovendien werden ze zo'n 3,5 - 4 m lang..
Verder is die site waar dat plaatje van die duncleosteus vandaan komt de enige die claimt zo'n vis te hebben ontdekt. Tenminste, als ik afga op wat ik in de gauwigheid heb kunnen vinden.
Het blijft dus een vreemd verhaal, Als die foto fake is, dan is het idd. erg goed gedaan.
quote:Het lijkt me wel dat die foto echt is, maar te vaag om er echt iets zinnigs over te kunnen zeggen.
Op dinsdag 4 maart 2003 13:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Nouwie! Ik kan helemaal niets zinnigs vinden.. Een coelacanth kan het niet zijn.. Die was in 1938 al herontdekt. En hij ziet er anders uit.De afbeelding die NgInE laat zien is van een duncleosteus, die lijkt er nog het meest op, maar dan moet het een heel jong exemplaar zijn geweest. Die waren 10 meter lang.
Een xiphactinus was kleiner maar het gebit lijkt er weer niet op.. Bovendien werden ze zo'n 3,5 - 4 m lang..
Verder is die site waar dat plaatje van die duncleosteus vandaan komt de enige die claimt zo'n vis te hebben ontdekt. Tenminste, als ik afga op wat ik in de gauwigheid heb kunnen vinden.
Het blijft dus een vreemd verhaal, Als die foto fake is, dan is het idd. erg goed gedaan.
Volgensmij kan het nooit een "reptillian" zijn, er vanuitgaande dat ze zeer intelligent zijn mist het wezen op de foto ruimte voor grote hersenen. Het voorhoofd (bijna het enige lichaamsgedeelte wat er WEL goed opstaat) lijkt me veel te klein om menselijk(+) hersenen te bevatten.
Een (FoK!ende) bioloog kan vast meer vertellen over de herkomst van dit beest dmv het gebit en de ogen ed.
Voor mij kan het net zo goed een hond zijn die al enkele dagen in staat van ontbinding is (zonder haren).
Heeft er misschien iemand een bioloog in de familie?
quote:Kijk es aan... wie weet worden we wat wijzer!
Op dinsdag 4 maart 2003 16:44 schreef NgInE het volgende:
mijn broer is studerend dierenarts. ik kan hem er wel eens naar laten kijken als hij zaterdag weer thuis komt.
quote:Ik ben er nu iets verder mee, maar ik begrijp het nog niet 100%
Op woensdag 5 februari 2003 19:15 schreef bosgorilla het volgende:
Grmbl...mensen ik stel toch een duidelijke (in mijn ogen interessante) vraag? Al die off-topci reacties zijn toch nergens voor nodig...
Of die beesten/mensen nou wel of niet bestaan wil ik helemaal niet op ingaan want dat eindigd toch in een oeverloze discussie.
Mijn vraag (aan mensen met verstand van zaken) is wat er precies bedoeld wordt als er wordt beweert dat ze in de vierde dimensie leven.
[..]Je reageert niet negatief of sceptisch, maar off-topic. Dat is in mijn ogen heel wat anders. Bovendien heb ik het bestaan van die reptillians niet zelf bedacht cq. geconstateerd...
Die reptielen komen idd uit de vierde dimensie, het zogenaamde astrale veld, waar de Elementalen zich ook bevinden.
Er zou dan sprake kunnen zijn van opgewekte materialisaties vooral bij satanische rituelen.
quote:De foto is fake en gemaakt door een kunstenaar. Check de site maar eens waar de foto van af komt.
Op dinsdag 4 maart 2003 16:44 schreef NgInE het volgende:
mijn broer is studerend dierenarts. ik kan hem er wel eens naar laten kijken als hij zaterdag weer thuis komt.
Wel cool gedaan trouwens!
Grtz,
AA
quote:euh? begrijp er nog minder van dan eerst maarja
Ik ben er nu iets verder mee, maar ik begrijp het nog niet 100%
Die reptielen komen idd uit de vierde dimensie, het zogenaamde astrale veld, waar de Elementalen zich ook bevinden.Er zou dan sprake kunnen zijn van opgewekte materialisaties vooral bij satanische rituelen.
Misschien is Berta 32 bij de boer op de hoek wel een reptilian in de
vierde dimensie wie weet jo
Eindelijk een mooi overzicht.
in het geval van 2 dimensies is dit (x,y) bij 3, (x,y,z) en bij vier (bijvoorbeeld x,y,z,t).
ls er gesproken wordt over een "astrale dimensie" is mij niet helemaal duidelijk hoe ik dit kan koppelen aan de bovenstaande definitie?
quote:Deze laatste vraag is essentieel.
Op zondag 30 maart 2003 22:26 schreef bosgorilla het volgende:
Hmja... even over wat volgens mij een dimensie is : een coördinaat om een bepaald punt in een continiuum aan te geven...in het geval van 2 dimensies is dit (x,y) bij 3, (x,y,z) en bij vier (bijvoorbeeld x,y,z,t).
ls er gesproken wordt over een "astrale dimensie" is mij niet helemaal duidelijk hoe ik dit kan koppelen aan de bovenstaande definitie?
Als je deze redelijkerwijs kunt beantwoorden ben je al een heel eind denk ik. Ik zit er ook nog een beetje mee te worstelen, maar in grote lijn heb ik het wel door denk ik (zonder eigen dunk).
Wie weet dat jij er nog meer uit kunt halen.
Dat Bush in gekke rituelen meedoet is bewezen maar foto's als dat zijn totaal geen bewijs. Bush z'n warrige gedrag en waarschijnlijke valpartijen laten alle symptonen en gevolgen zien van een beroerte volgens meerdere dokters. Geen wonder dat hij waarschijnlijk peppillen krijgt, alles gescript is wat hij zegt en dat hij compleet beschermt wordt tegen alles waar hij moet improviseren.quote:Some major event is about to occur and he is invoking Reptilian energy too frequently.
Bovenstaande link werkt niet meer, geeft nu een sexsite. MALTA weet je misschien een link die wel naar het document linked wat je voor ogen had? Ik zou het graag lezen.quote:Op zondag 30 maart 2003 21:50 schreef M.ALTA het volgende:
http://www.global2012.com/NWO-Alfa/Reptillians/index.html
Eindelijk een mooi overzicht.
ik zocht ff dat linkje van jou op www.stewartswerdlow.comquote:Op maandag 28 juni 2004 01:45 schreef Aurora025 het volgende:
Volgens researcher Stewart Swerdlow(www.stewartswerdlow.com) komen de wonden die Bush heeft opgelopen door een paar "ongelukjes" door het shapeshiften. Vader Bush Sr. had ook al dergelijke wonden in zijn gezicht.[...]
ga je je toch afvragen waar WIJ vandaan komen. zit er ook niet een beetje reptilian in onze genen? hetgeen verantwoordelijk is voor de reden/mogelijkheid voor hun om op onze 3e dimensie te existeren, meen ik ergens te hebben gelezen (David Icke?)quote:Just as God-Mind is infinite, there are an infinite number of Oversouls. All Oversouls exist for the purpose of God-Mind exploring Itself. As part of the exploration process, some Oversouls choose to outpicture a part of themselves into this physical reality.
Because each Oversoul in existence represents a different aspect of God-Mind, each one outpictures something different. No two Oversouls outpicture the same thing. For example, one Oversoul outpictures the Plant Kingdom, one outpictures the Mineral Kingdom, one outpictures the Animal Kingdom, etc. Descending out of these Oversouls in hierarchal form, are more Oversouls for specific species.
The Animal Kingdom Oversoul, for example, outpictures every variety of animal that can possibly exist within this reality. Each animal is innately connected to its own species Oversoul. Each animal has perfect Oversoul communication. Each one knows by knowing exactly what to do, how to do it, and when to do it. Because it would be foolish for a flock of birds to try to function like a colony of ants, or a herd of elephants, each communicates primarily with its own appropriate Oversoul.
Each animal species is one Oversoul Family because each member began their Original Descent out of God-Mind together. Robins, for example, all belong to the same Oversoul Family. After their descent from God-Mind, they descended through the Animal Kingdom Oversoul, then through the Bird Oversoul, and finally through the Robin Oversoul into this reality. Each robin has a place within its Oversoul Family that is outpictured here in this reality. Each one plays a different part but is equally important to the whole. No one robin is more or less important than another. The robins have a 100% robin body whose genetics support the robin frequency, thus facilitating ease of Oversoul communication.
If a robin breeds with a seagull, there would be two frequencies functioning in one physical body. If the robin/seagull then breeds with a pheasant, three frequencies would exist within one physical body. If this continues, finding a 100% robin body in which to incarnate would be almost impossible. The robins would have to incarnate in bodies of mixed frequencies.
A body of mixed frequencies creates confusion for the robin. Now, it cannot communicate as easily with its Oversoul of origin, as it is also connected to other Oversoul frequencies as well. The other genetics block the robin’s easy access. Without awareness, the robin may not know if it is a robin, seagull, or pheasant. To connect with the robin Oversoul, it must surpass the seagull and pheasant frequencies, as well as any additional ones. Now, it does not “know by knowing” exactly what to do, when to do it, where to do it, and how to accomplish it because it is no longer in perfect alignment with its Oversoul, or the hierarchy from which it originally descended out of God-Mind.
On the other hand, the robin now has easier access to the Seagull and Pheasant frequencies through the body’s genetics. But ultimately, for the robin to be in total harmony with its original Oversoul Family, it needs to be in a body created from 100% robin genetics. This is the purest outpicturing of its Oversoul Family.
All humans have similar descents out of God-Mind. On your descent, you are a part of a specific energy stream that eventually chooses to outpicture itself in this reality. The soul-personalities who are a part of this energy stream are your Original Oversoul Family. Within your Oversoul Family, you all existed in perfect harmony in a state of perfect communication, not only with your Oversoul, but also with each other. Each member of the group has a function like no other, but each one is equally important to the whole.
Because of genetic manipulation, you have lost touch with the others that originated through your Oversoul lineage. Like the robin, a mixed genetic heritage is a deterrent to perfect alignment and communication with your own Oversoul.
When the human race was created of mixed alien genetics, this ensured that people could not operate and function in perfect harmony with their Oversoul or with each other. And, with a Reptilian brain stem, humans as they currently exist, will always have at least two genetic frequencies. Simply put, genetic engineering has taken place so that soul-personalities have no choice but to wear clothes (bodies) that do not match.
In addition to the original mixing of genetics, humans breed without thought of genetic lineage. As frequencies are continually mixed, it is no wonder that it is increasingly difficult for people to feel connected to their source. They are searching their genetic frequencies for the one that will match their point of origin. This is one of the reasons why Oversoul Families have difficulty finding and recognizing each other.
If people were procreating according to the best frequency match, it would be easier for every generation to naturally improve and adapt. However, most procreation is left to “chance and circumstance” so that the highest receptacles are not manufactured. Incoming soul-personalities must try to match to the “least uncomfortable clothing.” Once in the body, they are trapped by the genetics. Each soul-personality must first overcome the genetics before it is possible to even begin discovering their own frequency, much less that of their Oversoul and Oversoul Family.
The powers-that-be match specifically programmed people with other specifically programmed people in a gigantic genetic experiment, knowing that specific body genetics will attract specific soul-personalities, creating genetic prisons. This is another way that humans are easily led away from their original frequencies. The powers-that-be play with souls and soul-energy of humans just as scientists play with the genetics of the plant and animal kingdoms. Even though people are told that science is breeding plants and animals to upgrade them, they do so without consulting the involved Oversouls. They mix and match genetics, and thus, frequencies.
The more closely that the people can stay connected to their Oversoul and Oversoul Family, the easier it is for them to know by knowing what to do, how to do it, and where to do it, as evidenced by the unexploited Oversoul Families of Nature.
So, what can you do? Whatever your genetics, you can utilize the ones which do not contain your original frequency to your advantage. Then, with the power of your mind, call forth your Original Oversoul Family.
As the members of your Original Oversoul Family gather, everyone resonates in the Original Frequency, and thus the Original Mind-Pattern. Physically being together further reinforces and strengthens the Original Mind-Pattern, bringing everyone closer to perfect communication with their source and with each other. Everyone is part of the whole. Everyone plays a different role, Everyone is equally important.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |