abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8322875
Hou het nou ff een beetje serieus en on-topic alsjeblieft. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_8322910
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 18:56 schreef bosgorilla het volgende:
Hoe zit het dan met die reptilians en hun vierde dimensie?
Daar wonen ze....zeg maar !
fokschaap
  Moderator donderdag 6 februari 2003 @ 23:19:13 #53
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_8322965
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 23:15 schreef MUUS het volgende:
Hou het nou ff een beetje serieus en on-topic alsjeblieft. .
hmm ja je hebt wel gelijk, dus iemand die topicstarter (en inmiddels mij ook) kan overtuigen van deze Reptilians in de 4e dimensie ?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_8323013
ook al is dit het TRU forum.....

ik vind dit soort topics toch een beetje ver gaan

ik wil niet ''flamen'' ofzo...maar misschien moet er ook een sprookjes topic komen.....

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  donderdag 6 februari 2003 @ 23:30:57 #55
19325 bosgorilla
Deze strook niet meezenden
pi_8323174
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 23:22 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ook al is dit het TRU forum.....

ik vind dit soort topics toch een beetje ver gaan

ik wil niet ''flamen'' ofzo...maar misschien moet er ook een sprookjes topic komen.....

Ik ben het met je eens, maar als je een aantal topics in TRU doorlees zul je snappen waar mijn stelling precies verband mee houdt.

Ook als je dit topic doorleest zul je verschillende keren (iig van mij) zien dat ik hier ook sceptisch tegenover sta, dus ik stel voor dat je eerst het topic doorleest voordat je mijn stelling / vraag / topic naar sprookjesland verwijst!
Bovendien is het niet netjes om iemands (gefundeerde!) mening / bewijs zomaar een sprookje te noemen, vandaar dit topic dus ook, als een soort van "aftasting" wat er wel en niet waar is van deze illustere reptielen.

Reptillians : Reptilians - The saga continues
Nog een : Kan het niet laten: "Reptilians..."
..en hopsa : Verklarende woordenlijst & definities

Maar er zijn er nog veel meer te vinden, hier en op google enz.

[edit] Linkjes toegevoegd [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door bosgorilla op 06-02-2003 23:41]

Deze ruimte niet beschrijven
pi_8335938
Reptilians zijn niet alleen 4-dimensioneel hoor, er zijn ook fysieke 3-dimensionele reptilians, volgens sommigen leven zij onder de grond en zijn zij de nakomelingen van de buitenaardse "goden" uit de oudheid, de Annunaki, die flink geknutseld hebben aan de Homo-Sapiens met als doel om ons tot in lengte van dagen als slaven en kannone-vlees te laten fungeren en aan ons DNA gekloot hebben om ons bewustzijn over bovenstaand feit, ons ware zelf, onze kennis van andere dimensies, onze verborgen telepathische vermogens tot nul te reduceren zodat we makkelijk zijn te manipuleren en conditioneren.

Hun belangrijkste gereedschappen om ons zo te houden zijn angst, conformisme, materialisme en verdeel&heers tactieken...

wat betreft de Annunaki-reptilians en hun invloed op de geschiedenis en religie, zie;

www.reptilianagenda.com/research/r012203a.html

zaterdag 8 februari 2003 @ 17:27:35 #57
45764 SirPeter
Kitty overdose.
pi_8351914
Heeft er iemand plaatjes van die reptieltjes

* SirPeter wacht op de hagedissen enzo

Lief :)
  zaterdag 8 februari 2003 @ 21:42:20 #58
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_8356408
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 17:27 schreef SirPeter het volgende:
Heeft er iemand plaatjes van die reptieltjes

* SirPeter wacht op de hagedissen enzo

Hier:
Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
pi_8360908
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 21:42 schreef M.ALTA het volgende:

[..]

Hier:
[afbeelding]

Bush met een raar iets op zijn gezicht... Zou exczeem kunnen zijn, of hij heeft ruzie gehad met Billy the Kid , of met de Daltons, in zijn stamsaloon.
Ik zie geen bewijs in die foto dat hij een alien of een reptiel is..
pi_8383659
volgens de verhalen laten Reptillians zich zelden in hun ware vorm zien. ze gebruiken optische camoflage zoals meneer Bush. je ziet een menselijk persoon maar in feite schuild er een reptiel achter.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_8387304
quote:
Op maandag 10 februari 2003 11:12 schreef NgInE het volgende:
volgens de verhalen laten Reptillians zich zelden in hun ware vorm zien. ze gebruiken optische camoflage zoals meneer Bush. je ziet een menselijk persoon maar in feite schuild er een reptiel achter.
Lelijke mensen alles landen! Er is hoop!!
pi_8394120
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 23:15 schreef MUUS het volgende:
Hou het nou ff een beetje serieus
During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
pi_8395073
Dit is een plaatje van een Annunaki:

maandag 10 februari 2003 @ 19:29:53 #64
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_8395145
Het lijkt meer op een Sumerische godheid.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_8395205
quote:
Op maandag 10 februari 2003 19:29 schreef tvlxd het volgende:
Het lijkt meer op een Sumerische godheid.
Heb ik het nou mis of waren de Annunaki niet de goden van Sumer?
  maandag 10 februari 2003 @ 19:35:26 #66
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_8395271
quote:
Op maandag 10 februari 2003 19:32 schreef Lt_BaseLine het volgende:

[..]

Heb ik het nou mis of waren de Annunaki niet de goden van Sumer?

Nee, je hebt het niet mis. Hoewel men, volgens mij, de goden van Sumerie niet als Annunaki kan noemen, maar ik weet niet precies wat de Sumeriers onder de Annunaki verstonden. Iemand?
1 kernfysicus
pi_8395622
quote:
Op maandag 10 februari 2003 19:35 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Nee, je hebt het niet mis. Hoewel men, volgens mij, de goden van Sumerie niet als Annunaki kan noemen, maar ik weet niet precies wat de Sumeriers onder de Annunaki verstonden. Iemand?

Lees eens een boek van Sitchin of Boulay; weet je 't meteen
  maandag 10 februari 2003 @ 19:51:15 #68
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_8395653
quote:
Op maandag 10 februari 2003 19:50 schreef PHETEP het volgende:

[..]

Nee, ik wil niet weten hoe zij er over denken. Ik wil weten hoe de Sumeriers erover dachten. Hoe zij het gebruikte in hun legendes.
1 kernfysicus
pi_8396050
quote:
Op maandag 10 februari 2003 19:51 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Nee, ik wil niet weten hoe zij er over denken. Ik wil weten hoe de Sumeriers erover dachten. Hoe zij het gebruikte in hun legendes.

Tsja dat is juist het moeilijke gedeelte. Sitchin beweert dat hij de geschreven taal van de Sumeriers goed kan lezen. Maar niet elke wetenschapper is dat met hem eens. Sommigen beweren dat hij tekens niet goed vertaald omdat het een dubbele betekenis kan hebben e.d.

Als ik het me goed herinner zijn de Annunaki "Zij die uit de hemel kwamen". Dit wordt vaak vertaald als goden, maar dat vond Sitchin geen goede benaming. Hij vertaald het dan ook als buitenaardse wezens. Er is heel veel te vinden op het internet over de Annunaki. Het is eigenlijk een verhaal van Bijbelse proporties, en het heeft ook veel verbanden met de bijbel. Zo zou Adam echt bestaan hebben en was hij de eerste kruizing tussen de prehistorische mens en de Annunaki. Dit zou ook de reden zijn waarom Sumer de eerste geregistreerde menselijke beschaving is geweest, en waarom de mens op een gegeven moment in z'n evolutie een groot aantal genen erbij kreeg.

maandag 10 februari 2003 @ 21:55:05 #70
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_8399128
quote:
Op maandag 10 februari 2003 19:50 schreef PHETEP het volgende:

[..]

Ik vind die verhalen van Credo Mutwa uit Johannesburg ook wel boeiend.

Hij weet er veel van af, kennelijk.

Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
pi_8407027
quote:
Op maandag 10 februari 2003 19:51 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Het is geen kwestie van hoe *zij erover denken*; meer een kwestie van jarenlang gedegen onderzoek; het vertalen van Soemerische kleitabletten, het doorspitten van oude Hebreeuwse, Babylonische, Egyptische, Indiase, Chinese en Zuid-Amerikaanse overleveringen en wat ze daaruit te weten komen verder verspreiden naar geinteresseerden zoals ik via hun boeken, snap je?

Dus als je wilt weten hoe de Soemeriers erover dachten zijn er 2 opties;

Soemerisch gaan studeren en zelf die oude kleitabletten vertalen, de wereld over reizen om vergelijkend onderzoek te doen in alle overgebleven teksten uit de oudheid; OF gewoon heel veel boeken lezen(dus niet eentje, want dan heb je maar 1 stukje van de hele puzzel; het is natuurlijk wel makkelijk als je je veilige vooringenomen perceptie perse in stand wil houden.......)van bijv. Sitchin, Icke, Boulay, John Keel, William Bramley, Brinsley Le Poer Trench, Kolosimo etc......

Dus kom eens achter die computer vandaan, zou ik zeggen

dinsdag 11 februari 2003 @ 12:03:58 #72
23780 Templ4r
Spiritual Warrior
pi_8408054
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 17:27 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

En die is expert omdat... ? Tis allemaal theoretisch wat ie verteld, want als t praktisch was dan was t nu al wel bewezen nietwaar ? Dat die gozer met een voor jou sluitend klinkende theorie komt wil nog niet zeggen dat t ook zo is. En zolang t niet BEWEZEN is blijf ik sceptisch.

Wetenschappelijk bewijs bestaat niet...
  dinsdag 11 februari 2003 @ 13:02:21 #73
19325 bosgorilla
Deze strook niet meezenden
pi_8409251
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 12:03 schreef Templ4r het volgende:

[..]

Wetenschappelijk bewijs bestaat niet...

Oh? Verklaar je nader.
Deze ruimte niet beschrijven
  dinsdag 11 februari 2003 @ 13:20:08 #74
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_8409650
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 11:16 schreef PHETEP het volgende:
Sitchin, Icke, Boulay, John Keel, William Bramley, Brinsley Le Poer Trench, Kolosimo etc......
Ik ken slechts Sitchin, maar ik wil eerst een boek lezen van iemand die NIEt denkt dat het verband houdt met buitenaardse wezens. Niet zodat ik in mijn cocon kan blijven leven, maar omdat ik verschillende versies wil horen.
quote:
Dus kom eens achter die computer vandaan, zou ik zeggen
Ik ben niet iemand die alles alleen van internet wilt halen, hoor. .
1 kernfysicus
  dinsdag 11 februari 2003 @ 13:31:13 #75
23780 Templ4r
Spiritual Warrior
pi_8409956
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 13:02 schreef bosgorilla het volgende:

[..]

Oh? Verklaar je nader.

Ieder wetenschappelijk onderzoeks paradigma is gestoeld op allerlei (impliciete) aannames. Zo heeft het huidige dominante wetenschapsparadigma, het (Logisch) Positivisme, fundamentele problemen. Dit is zelfs door 1 van de grootste Positivistische wetenschapsfilosofen, Karl Popper onderkend. Daarnaast heeft bijv. een Thomas Kuhn ook duidelijk aan de poten van het Positivisme gezaagd. Het komt er op neer dat objectiviteit niet bestaat. Ik heb in een paar andere topics hier uitgebreid over gesproken, en heb geen zin om het hele lange verhaal weer op te typen. Ik zal 1 deze dagen eens kijken of het kan vinden. Daarnaast woon ik regelmatigs promotieverdegingen bij en conferenties en dan zie ik dat er altijd aanmerkingen te maken zijn op de gebruikte onderzoeksmethodologie. Soms worden zelfs top-wetenschappers tot op de grond afgebrand. Alle kennis is subjectief, mischien is de ene vorm van kennis subjectiever dan de andere en wat meer of minder onderbouwd of meer of minder logische of een simpelere verklaring dan een ander. Maar het wetenschapsfilosofisch onmogelijk dicht te timmeren dat iets (objectief) waar is. Zo is het bijv altijd mogelijk dat er andere alternatieve verklaringen mogelijk zijn die niet in de onderzoeksopzet zijn meegenomen. Het is duidelijk dat je nooit met alle mogelijke alternatieve verklaringen rekening kunt houden in een onderzoeksmethologie. En dit waren maar paar mogelijke argumenten tegen objectiviteit en bewijzen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')