Gisteren je zusje nog omarmd.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:20 schreef very het volgende:
Dingen als koud douchen, door de regen fietsen, in je broek poepen terwijl je met je schoonouders in de file staat....etc
Daar bouw je karakter mee.
Karakterloze mensen
En jij achteraf cockwhale nog even geholpen, want mijn zusje bakt er niks van, weet ik uit ervaring.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:38 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Gisteren je zusje nog omarmd.
Was ook ongemakkelijk met die omtrek.
Gelukkig heeft @:cockwhale ff geholpen.
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:39 schreef very het volgende:
[..]
Mietje![]()
Als je klikt doe ik het ook bij jou![]()
Ah, je hebt geklikt.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:41 schreef Lenny77 het volgende:
Eurghhh...
Wat scheelt er toch met sommige mensen....
Okquote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:42 schreef very het volgende:
[..]
Ah, je hebt geklikt.
Stuur je adres maar via DM
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:38 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Gisteren je zusje nog omarmd.
Was ook ongemakkelijk met die omtrek.
Gelukkig heeft @:cockwhale ff geholpen.
Denk dat menig Vlaming raar opkijkt als je zegt dat je gaat poepen bij je schoonoudersquote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:41 schreef Lenny77 het volgende:
Eurghhh...
Is dat laatste serieus waar?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:20 schreef very het volgende:
Dingen als koud douchen, door de regen fietsen, in je broek poepen terwijl je met je schoonouders in de file staat....etc
Daar bouw je karakter mee.
Karakterloze mensen
Maar natuurlijk. Je denkt toch niet dat ik hier zomaar dingen loop te verzinnen?quote:
Ja in het midden tot westelijk deel van het land is dat idd iets heel andersquote:Op zaterdag 9 juli 2022 08:31 schreef Nine. het volgende:
[..]
Denk dat menig Vlaming raar opkijkt als je zegt dat je gaat poepen bij je schoonouders
Ik kon mij even niet voorstellen dat er mensen zijn die ter plekke in hun broek draaien als ze bij hun schoonouders zijn in plaats van het toilet te gebruiken.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 09:56 schreef very het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Je denkt toch niet dat ik hier zomaar dingen loop te verzinnen?
In het begin is het effe kut, maar steeds wat langer en na een tijdje is het gewoon lekker. Nu sta ik gewoon onder enkel de koude kraan, heerlijk. Goed voor je lijer en daarbij ook nog eens goed voor de gasrekeningquote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:23 schreef LordofLeaves het volgende:
Koud douchen is voor echte psychopaten.
Lastig een toilet vinden wanneer je in de file staatquote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik kon mij even niet voorstellen dat er mensen zijn die ter plekke in hun broek draaien als ze bij hun schoonouders zijn in plaats van het toilet te gebruiken.
3 jaar door het slijk met een malafide begeleid wonen- en zorginstelling en PTSS krijgen door hun toedoen middels bedreigingen van zowel medebewoners als begeleiding terwijl je op een onafhankelijke huurwoning zit te wachten, telt dat ook?quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:23 schreef LordofLeaves het volgende:
Ja maar om dan gewoon maar in je broek te draaien...dat moet ook geen prettig gevoel geven...quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:34 schreef very het volgende:
[..]
Lastig een toilet vinden wanneer je in de file staat
Niet waar.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:30 schreef very het volgende:
[..]
In het begin is het effe kut, maar steeds wat langer en na een tijdje is het gewoon lekker. Nu sta ik gewoon onder enkel de koude kraan, heerlijk. Goed voor je lijer en daarbij ook nog eens goed voor de gasrekening
Zij gaat zwemmen, niet koud douchen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:53 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oké, dus het gegeven dat deze schone deerne aan de nieuwsjaarduik meedoet is een red flag?
Koud water is koudquote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
Zij gaat zwemmen, niet koud douchen.
Alle Nieuwjaarsduikers zijn psychopaten! (Voor dat meisje maak ik een uitzondering.)quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:56 schreef Nine. het volgende:
[..]
Koud water is koud![]()
NB Vrouwen zijn in de regel koukleumen, dus ergens is het toch wel een red flag![]()
Ik ben er uiteindelijk nog voor geband ookquote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:41 schreef Lenny77 het volgende:
Eurghhh...
Oh.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:23 schreef LordofLeaves het volgende:
terecht dan dat je vriendin een beetje lastig doet.quote:Op maandag 11 juli 2022 15:25 schreef Marius95 het volgende:
Telt een week samen met je vriendin in een vakantiehuisje ook mee? Dat wordt afzien hoor. Net aangekomen.
De wet van haar blijft gewoon tellen hoor.quote:Op maandag 11 juli 2022 15:35 schreef very het volgende:
[..]
terecht dan dat je vriendin een beetje lastig doet.
Misschien een vriendin zoeken die je wel leuk vind?quote:Op maandag 11 juli 2022 15:47 schreef Marius95 het volgende:
[..]
De wet van haar blijft gewoon tellen hoor.
De ingewijden hier snappen wel wat ik bedoel.quote:Op maandag 11 juli 2022 15:48 schreef very het volgende:
[..]
Misschien een vriendin zoeken die je wel leuk vind?
Ondanks dat dit wel aansluit op mijn topic hoor...maar dit gaat ook mij te ver![]()
Nu wil ik het ook weten.quote:Op maandag 11 juli 2022 16:06 schreef Marius95 het volgende:
[..]
De ingewijden hier snappen wel wat ik bedoel.
Pijp nou maar gewoon m'n kont...snol.quote:Op maandag 11 juli 2022 18:33 schreef Selenophilia het volgende:
Wat is je volgende stap very? Een omdenken topic?
Voor je het weet veroveren die k life coachen Fok! forum ook. Ga lekker elders je shit omarmen godverdommeeeee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |