nicequote:
nicequote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:43 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zit mij echt af te vragen hoe oud ik toen was
want we blowden al wel, dus jaar of 16-17 denk ik
Waarom allemaal onbekende?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:49 schreef Schakeltopia het volgende:
en eerlijk, die hoef ik ook niet te kennen, maarja nu kom ik er niet onderuit
schoonfamilie van m'n zus bijv om maar is wat te noemenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:50 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom allemaal onbekende?
Ik heb familiedag morgen....ken ze allemaal maar net zo goed geen zin in. Heb de helft afgelopen zondag nog gezien op m'n moeders verjaardag.
geniet er vanquote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
Broodje curryworst en patatje besteld #viesdik
Goede curryworst is wel genotquote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
Broodje curryworst en patatje besteld #viesdik
je rookworst mag niet in beeld?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:56 schreef hemarookworst het volgende:
Kan dus geen geile close up pics maken van het station
Lekker wandelingetje maken tijdens de lunch toch.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb vanaf mn werk zicht op het naaktstrand
quote:
Mooi man, lekker na je werk paraderen met @Haagsquote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb vanaf mn werk zicht op het naaktstrand
zo werkt het nietquote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:01 schreef engine het volgende:
[..]
Lekker wandelingetje maken tijdens de lunch toch.
hand in hand kameradenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mooi man, lekker na je werk paraderen met @:haags
Hoe werkt het wel en hoe weet jij dit zo goed?quote:
Ik heb zelfs óp het naaktstrand gewerktquote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:03 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe werkt het wel en hoe weet jij dit zo goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb zelfs óp het naaktstrand gewerktmaar in mn huidige werk zijn lunchwandelingen niet mogelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geinige plek voor een bijbaan. En zure wijven onderspuiten
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
horeca bevoorrading was focking leukquote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:12 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Geinige plek voor een bijbaan. En zure wijven onderspuiten
Ik heb alleen in een afwaskeuken gestaan...dat was echt kut. En bij andere bijbaan moest ik de meeting rooms voorzien van koffie, lunch rondbrengen en bijv. bij video meetings van te voren de verbinding testen enzulks. Dat was wel leuk.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
horeca bevoorrading was focking leukhard werken.. dat wel..
oh ik heb 9 jaar in het nachtleven gewerkt. 4-5 jaar op de vrachtwagen in de horecabevoorrading.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb alleen in een afwaskeuken gestaan...dat was echt kut. En bij andere bijbaan moest ik de meeting rooms voorzien van koffie, lunch rondbrengen en bijv. bij video meetings van te voren de verbinding testen enzulks. Dat was wel leuk.
ik heb ook nooit met een dienblad gelopenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:21 schreef engine het volgende:
Maar verder lijkt horeca mij helemaal niks.
Het 's nachts werken heb ik weinig moeite mee. Heb nu ook wel ooit nachtdiensten...soms is dat beter dan overdag. Alleen altijd maar 's avond/'s nachts werken lijkt me niks.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh ik heb 9 jaar in het nachtleven gewerkt. 4-5 jaar op de vrachtwagen in de horecabevoorrading.
dik 10 jaar op zee en ondertussen een jaar of 3-4 als zzp'er waarvan de laatste 2 'fulltime'
ja het went.. maarja dat was 1 dag in de week en in de zomer 6-8 weken lang bijna elke nachtquote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:23 schreef engine het volgende:
[..]
Het 's nachts werken heb ik weinig moeite mee. Heb nu ook wel ooit nachtdiensten...soms is dat beter dan overdag. Alleen altijd maar 's avond/'s nachts werken lijkt me niks.
Thee?quote:
Proost...of hoe zeg je dat bij koffie?quote:
Koekje erbij!quote:
vers van de marktquote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:45 schreef engine het volgende:
Stroopwafels wel janiet dat ik die ooit in huis heb maar wel lekker.
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vers van de markt
kruimels met stroop
vorige week nog kibbeling gegetenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:49 schreef Schakeltopia het volgende:
nou moet ik wel zeggen dat ik al een tijd niet meer op de markt ben geweest
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:52 schreef Schakeltopia het volgende:
ik haalde eerder wel familie zak kibbeling en dan ging ik die zelf op vreten
Wel relaxte deuntjes vind ikquote:
ja best leuk!quote:
Nog een bakje en het is gekkenhuis!!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja best leuk!
en na m'n bakje koffie begint m'n hoofd zelfs te wiebelen!!
quote:
Ja zijn toch wel leuke tracksquote:
zzal ik later is even checken!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja zeg wel..
deze set heeft mij het afgelopen jaar door gesleept.
(belgische) retro classics
Komende week tijdens het werk een keer opzettenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja zeg wel..
deze set heeft mij het afgelopen jaar door gesleept.
(belgische) retro classics
daar is het de ultieme set voorquote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
Komende week tijdens het werk een keer opzetten
Dat is niet kirbyquote:
Maantje!quote:
Heey daar engiequote:
Ik zit Funx te luisterenquote:
ook lekker wiebelen!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:41 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Heey daar engie
[..]
Ik zit Funx te luisteren
Waar is Mandy?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:47 schreef FranticDJ het volgende:
Mandy deint ook weer lekker op het podium
Haha ja leuke meidquote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar waar outsiders ook is, geen idee.. zag net een insta story
Ja ze hebben het station ook nog tijdelijk verder geplaatstquote:
wat zo leuk begon is nu een ware hell aan het worden dusquote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ze hebben het station ook nog tijdelijk verder geplaatst
wel gelijk die curryworst er weer af zullen we maar zeggen!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:05 schreef hemarookworst het volgende:
Wat lijkt lopen sloom als je twee wielen bent gewend
Had daarna al flink geklommen op de duinenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:05 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wel gelijk die curryworst er weer af zullen we maar zeggen!
Ik nietquote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:09 schreef Schakeltopia het volgende:
had nog wel een uurtje door mogen gaan
Net gehaald de metro, had geen minuut later moeten komen anders mocht 30 min wachtenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hoelang moet je lopen?
of ben je er al bijna
timing is alles!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Net gehaald de metro, had geen minuut later moeten komen anders mocht 30 min wachten
Ja hèquote:
en dat gewoon om de hoek!!!!11quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja hèNachtelijk dwalen in Hong Kong is er niks bij
Ja even de nachtwinkel inquote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:20 schreef Schakeltopia het volgende:
maar als je dan zo thuis komt, lekker op het bankje met de voetjes omhoog!
lekker koud pilsje erbij om het weekend in te luiden
snap ik!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:52 schreef hemarookworst het volgende:
Het is dat ik een 2 uurs kaart had gekocht anders ging ik scooteren
Lekker saufen bij de tramhalte ook al mag dat officieel nietquote:
YOOOLOOOOOOquote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker saufen bij de tramhalte ook al mag dat officieel niet
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:59 schreef suzi1 het volgende:
de katjens zijn nu lekker samen aan t spelen ^x^
Op de bankquote:Op zaterdag 9 juli 2022 00:01 schreef suzi1 het volgende:
hema nu thuis, of voor de nachtwinkel aan t zuipen
koop gewoon een elektro scooter man, kost je kapitalenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 00:10 schreef hemarookworst het volgende:
Van 1 bedrijf heb ik de scooters nog niet geprobeerd, omdat ze niet in de buurt zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |