nicequote:
nicequote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:43 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zit mij echt af te vragen hoe oud ik toen was
want we blowden al wel, dus jaar of 16-17 denk ik
Waarom allemaal onbekende?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:49 schreef Schakeltopia het volgende:
en eerlijk, die hoef ik ook niet te kennen, maarja nu kom ik er niet onderuit
schoonfamilie van m'n zus bijv om maar is wat te noemenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:50 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom allemaal onbekende?
Ik heb familiedag morgen....ken ze allemaal maar net zo goed geen zin in. Heb de helft afgelopen zondag nog gezien op m'n moeders verjaardag.
geniet er vanquote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
Broodje curryworst en patatje besteld #viesdik
Goede curryworst is wel genotquote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
Broodje curryworst en patatje besteld #viesdik
je rookworst mag niet in beeld?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:56 schreef hemarookworst het volgende:
Kan dus geen geile close up pics maken van het station
Lekker wandelingetje maken tijdens de lunch toch.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb vanaf mn werk zicht op het naaktstrand
quote:
Mooi man, lekker na je werk paraderen met @Haagsquote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb vanaf mn werk zicht op het naaktstrand
zo werkt het nietquote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:01 schreef engine het volgende:
[..]
Lekker wandelingetje maken tijdens de lunch toch.
hand in hand kameradenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mooi man, lekker na je werk paraderen met @:haags
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |