Niet geklikt maar aangezien dit topic in KLB staat zal dat linkje inderdaad klachtwaardig zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik Spanje rennen ze op hakken, iets met pride ofzo. Nou als je daar 'trots' op moet zijn
Kijk als het nou lekkere wijven waren zoals dit:
[ afbeelding ]
Maar nee, het is dit. Kijk en huiver
https://www.nu.nl/294001/(...)aten-van-madrid.html
Ga je weer spannende avonturen beleven in het homobos? Ouwe boswachterquote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:04 schreef de_boswachter het volgende:
Dat als man niet doen
Zo even mijn jarretelletjes aan doen en op naar de Viever @:sfancta
Al mijn klachten zijn klachtwaardigquote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Niet geklikt maar aangezien dit topic in KLB staat zal dat linkje inderdaad klachtwaardig zijn.
De wat???quote:
Nee in het café dansenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:06 schreef Pindakaasbaas69 het volgende:
[..]
Ga je weer spannende avonturen beleven in het homobos? Ouwe boswachter
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:16 schreef Pindakaasbaas69 het volgende:
[..]
In de gaybar op je hakjes dansenHOOMMMOOOO
Wat is hier mis mee?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:16 schreef Pindakaasbaas69 het volgende:
[..]
In de gaybar op je hakjes dansenHOOMMMOOOO
Klopt, wel FB.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoax, ze hebben niet eens een website
http://www.cafedeviever.nl/
Wie ben jij van deze twee oudjes?quote:
Wat een tent manquote:
Kun je niet over oordelen als je er nog nooit geweest bent. Kom anders vanavond ook, bejaarde!quote:
En jij zeker filmenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kun je niet over oordelen als je er nog nooit geweest bent. Kom anders vanavond ook, bejaarde!
Stuur nou eens een foto. Geloof er niks van, zien er meestal niet uit.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:02 schreef Werkman het volgende:
Ff los van alle flauwekul, het is wel mode om het woord "trots" te gebruiken om anderen politiek correct op te voeden.
Zoiets als:
"Ik ben er trots op dat ik nu een homoseksuele buurman heb!"
Leuk voor je.
Ik heb twee bloedmooie jonge lesbische buurvrouwen.
Trots? Dat niet, het is geen verdienste.
Maar geil dat ik er van ben...
Meestal niet nee... 🤪quote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:08 schreef Linkesoep het volgende:
[..]
Stuur nou eens een foto. Geloof er niks van, zien er meestal niet uit.
Geen haat naar de viever aub.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wie ben jij van deze twee oudjes?
[ afbeelding ]
Nee niet echt, maar geen homofoob. Zie wel graag kerel met jarretelles en string aan.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:50 schreef Pindakaasbaas69 het volgende:
[..]
Ben jij ook zo’n vuige nicht ja?hooomooooo
Fixedquote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Al mijn klachten nimmer zijn klachtwaardig
Niet echtquote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:23 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar geen homofoob. Zie wel graag kerel met jarretelles en string aan.
Uh, ja?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:30 schreef Pindakaasbaas69 het volgende:
[..]
Niet echtje laat je vanavond dus gewoon stevig in je kont neuken
![]()
Kom langs broer. Eten we wat chips en ga ik dan rond 10 naar Viever.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:23 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar geen homofoob. Zie wel graag kerel met jarretelles en string aan.
Is goed tot vanavond.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kom langs broer. Eten we wat chips en ga ik dan rond 10 naar Viever.
Zwager, ik ben afgelopen dagen veel in Remunj geweest, moet even kalmeren.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kom langs broer. Eten we wat chips en ga ik dan rond 10 naar Viever.
Totdat jij kwam en alles ging mis.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:22 schreef C.L.Werner het volgende:
Vroeger had KLB nog kwalitatieve users....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |