SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
1'52'' is wel ietsje teveel om nog te winnen vanuit het peloton
Nah vaart raakt er ook steeds wel uit als UAE niet op kop rijdt. Kijk maar naar de vorm van t peloton danquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch opvallend dat er niks af gaat terwijl peloton nu aardig tempo rijdt voor positionering lijkt me
wat engquote:
Dat denk ik nietquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
1'52'' is wel ietsje teveel om nog te winnen vanuit het peloton
Bovendien geeft de kopgroep al 3 uur vol gas...die beginnen het inmiddels ook wel in de benen te voelen denk ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het gaat hele tijd 10% omhoog, dan is 2 minuten niets
volgens de kenners hier, zit de winnaar in het pelotonquote:
Kan ik CM-technisch wel mee levenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:44 schreef Mani89 het volgende:
Kamna gaan zie niet meer terugzien, vind ik.
Ja, geen klim waar je met minuten smijt. Behalve dan op renners die echt niet kunnen klimmen of helemaal kapot zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
De KOM opde klim (zonder t stukje onverharde weg) is 17 minuten he. Tis geen enorm lange klim. Dat je met 2 minuten en goede cadans nog teruggepakt kan worden is eerder hoop dan realistisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |