SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
1'52'' is wel ietsje teveel om nog te winnen vanuit het peloton
Nah vaart raakt er ook steeds wel uit als UAE niet op kop rijdt. Kijk maar naar de vorm van t peloton danquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch opvallend dat er niks af gaat terwijl peloton nu aardig tempo rijdt voor positionering lijkt me
wat engquote:
Dat denk ik nietquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
1'52'' is wel ietsje teveel om nog te winnen vanuit het peloton
Bovendien geeft de kopgroep al 3 uur vol gas...die beginnen het inmiddels ook wel in de benen te voelen denk ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het gaat hele tijd 10% omhoog, dan is 2 minuten niets
volgens de kenners hier, zit de winnaar in het pelotonquote:
Kan ik CM-technisch wel mee levenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:44 schreef Mani89 het volgende:
Kamna gaan zie niet meer terugzien, vind ik.
Ja, geen klim waar je met minuten smijt. Behalve dan op renners die echt niet kunnen klimmen of helemaal kapot zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
De KOM opde klim (zonder t stukje onverharde weg) is 17 minuten he. Tis geen enorm lange klim. Dat je met 2 minuten en goede cadans nog teruggepakt kan worden is eerder hoop dan realistisch
precies dat Wout soort robot is. Haalt zijn usb stick 'sprinten" eruit en steekt er de usb stick "klimmen" erinquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Klimmer Wout gaat zo iedereen op de rekker leggen
Valt mee. Er zitten best wel wat ‘vlakkere’ stukjes tussen van 5-6%. Enorm onregelmatige klim. Maar vooral op die steile stukken kan het verschil behoorlijk snel teruglopen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het gaat hele tijd 10% omhoog, dan is 2 minuten niets
Alsof ze ineens gaan rammen. Wedden dat ze gezapig beginnen?quote:
Tis wachten op zn zwakke dagen (ja dat gaat eigenlijk over zn broer, maar met Simon is ook altijd wel wat)quote:
Met deze TDF weten we nooit.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:48 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Alsof ze ineens gaan rammen. Wedden dat ze gezapig beginnen?
Je hoopt het elke keer, maar gaat niet gebeurenquote:
Maar ja, als je alleen de verschillen al ziet bij de klimtijdrit in 2020..quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
De KOM opde klim (zonder t stukje onverharde weg) is 17 minuten he. Tis geen enorm lange klim. Dat je met 2 minuten en goede cadans nog teruggepakt kan worden is eerder hoop dan realistisch
Ja 12 procentquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:49 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Het loopt weer op. Zeg het maar.
En weer afquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:49 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
De tv motor doet weer wonderen voor de kopgroepquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op een lint en er gaat geen tijd af, hier klopt niks van.
Dit wint Dielon met twee vingers in de neusquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:49 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Dan moet je voluit. Hier ben je mede afhankelijk van tempo pelotonquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ja, als je alleen de verschillen al ziet bij de klimtijdrit in 2020..
Maar ik verwacht eigenlijk dat ze vanuit het peloton ook wel voluit gaanquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan moet je voluit. Hier ben je mede afhankelijk van tempo peloton
Erg mooi.quote:
Ach, lekker getraind.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dielon heeft zich laten doen. Ik had hem nog gewaarschuwd.
Nou nou nouquote:
Ik zag op de twitterz een hele hype voor hem vandaag, want zijn bergquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:00 schreef 4-elements het volgende:
Zou iemand nog Pinot als winnaar hebben voorspeld dan?
Als ik het iemand gun in het Pinot wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:00 schreef 4-elements het volgende:
Zou iemand nog Pinot als winnaar hebben voorspeld dan?
Vlasof, die nu lost heb ik gekozenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:59 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik ben heel blij dat ik mijn Pick’em heb gewijzigd vanmorgen.
Bora blijft een GmbHquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Daar gaat Vlasov.
Fijn dat Schachmann en Kemna lekker voor zichzelf hebben gereden.
Beetje late reactie, maar die zou wel heel gaaf zijn, het is een klim naar het hoogste punt van de vogezen. De weg is alleen dusdanig slecht dat ik het nu niet zie gebeuren. Misschien dat de ASO er wel anders over denktquote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er waren wel geruchten dat de Tour overwoog om de Grand Ballon van die kant te beklimmen. Dat ging niet door, maar die geruchten zijn er vaak niet zomaar. Ik zie het in de komende jaren wel een keer gebeuren.
Kopman Kruijswijk zit er ook nog!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jumbo zit nog gewoon met drie man.
Waar refereert dit naar, heb ik een tweet gemist?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jumbo zit nog gewoon met drie man.
Dat zou nog best te weinig kunnen zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:02 schreef Momo het volgende:
Zo lang Lenny maar 30 seconden heeft op een 1km.
Tja maar als je hier al lost wordt het nietsquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:01 schreef franklop het volgende:
Vlasov had wel 2 knechten kunnen gebruiken
Best prima keukens hoor.quote:
Wat heeft welke Eddy gezegd?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:05 schreef Mani89 het volgende:
Pogi wacht wel erg lang. Zal Eddy zijn gelijk halen vandaag?
Hele seizoen wordt ie er af gereden en nu ineens dit, heel irritant voor de pooltjes dit soort gedragquote:
Wint de TDF want de anderen buiten tijdquote:
Daar begint het op te lijken!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hebben wij dit weer briljant uitgedokterd?
Remmen bergop.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:10 schreef Halcon het volgende:
Poga dacht ff dat het te ongeloofwaardig zou worden en houdt in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |