Nee hele tijd bereikbaar willen zijn en met straling langs je balzak willen lopenquote:
Voor sommigen niet verkeerd, ben blij dat dit soort vernuftige techniek bestaat anders hadden we waarschijnlijk ipv 85% van de wereldbevolking zwakbegaafd 95%, en die straling scheelt toch net die paar procenten, alhoewel er naar mijn mening al veel te veel toch tussendoor geglipt zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 07:33 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Nee hele tijd bereikbaar willen zijn en met straling langs je balzak willen lopen
Waarom zou Whatsapp dat zelf zo programmeren? Wat hebben zij er minder aan dat er niet meer 'normaal' gebeld wordt?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 07:15 schreef Oostblokkert het volgende:
Die aangeven je over een paar minuten te gaan bellen en dan hoor je niks.
Dan doe ik mn internet aan, zie ik drie gemiste Whatsapp oproepen
Nou... Lekker om te weten dat ik de moeite waard ben dat je niet je belminuten wil spenderen aan mij![]()
Via Whatsapp bellen is sowieso kut. Elleke keer dat je iets zegt hoor je jezelf echoën en lul je langs elkaar heen want er zit een mega vertraging op.
Ik denk dat Whatsapp dat bewust zo heeft geprogrammeerd, kost ze anders teveel en zou normaal bellen vervangen.
Maarja toch zijn ze er wel die je gaan lopen te bellen via Whatsapp
dit dusquote:Op vrijdag 8 juli 2022 07:30 schreef heywoodu het volgende:
Ligt dan toch aan je telefoon, want hier klinkt het net zo prima als gewoon bellen.
Ah. Wappie alert.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 07:33 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Nee hele tijd bereikbaar willen zijn en met straling langs je balzak willen lopen
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 07:33 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik heb het ooit gezien, volwassen vrouwen van halverwege en achter in de twintig die gingen huilen toen ze iemand moesten bellen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |