De rocknummers vind ik super. Daar hadden we nog wel wat meer van op mogen staan. "On A Tuesday In Amsterdam Long Ago" vind ik het minste nummer. "When I Dream Of Michelangelo" doet me qua akkoordenschema erg denken aan een ander Crows-nummer, maar het schiet me effe niet te binnen.quote:Op woensdag 7 april 2004 21:38 schreef Baba-O-Riley het volgende:
1492
Baby I'm a big star now
Los Angeles
Sundays (I don't believe in)
Ik vind het wel iets hebben van Angels of the Silences en ook een beetje van de akoestische versie van Rain King.quote:Op zondag 30 maart 2008 14:57 schreef Baba-O-Riley het volgende:
De rocknummers vind ik super. Daar hadden we nog wel wat meer van op mogen staan. "On A Tuesday In Amsterdam Long Ago" vind ik het minste nummer. "When I Dream Of Michelangelo" doet me qua akkoordenschema erg denken aan een ander Crows-nummer, maar het schiet me effe niet te binnen.
was bang dat ie te erg tegen zou vallen...quote:
voor 'megabands' als Coldplay / Metallica enz. wel , maar hoe graag ik het ook zou willen valt Counting Crows daar niet onder..quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:00 schreef Manu82 het volgende:
¤ 50 is toch best een standaard prijs voor concerten tegenwoordig...
Ik heb ook tegen de ¤ 50 betaald voor Guus Meeuwisquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:16 schreef Frenkel het volgende:
[..]
voor 'megabands' als Coldplay / Metallica enz. wel , maar hoe graag ik het ook zou willen valt Counting Crows daar niet onder..
een aantal jaren terug betaalde ik geloof ik 30 euro in de HMH voor CC..
Kan wel kloppen inderdaad. Ben toen ook in de HMH naar de Counting Crows geweest. Was rond de 30 Euro pp.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:16 schreef Frenkel het volgende:
[..]
voor 'megabands' als Coldplay / Metallica enz. wel , maar hoe graag ik het ook zou willen valt Counting Crows daar niet onder..
een aantal jaren terug betaalde ik geloof ik 30 euro in de HMH voor CC..
Blind Pilot & The Hold Steadyquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:23 schreef morgane het volgende:
Wat was het voorprogramma?
Een beetje lang, en een beetje bak met herrie gevoel. De eerste band ging nog wel, maar die tweede hadden ze thuis mogen laten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:12 schreef Manu82 het volgende:
Wat vonden jullie er gister van?
Ik vond Counting Crows goed, maar voorprogramma toch wel een beetje lang....
Wat bedoel je dan met onbekend? Ik ken niet alle nummers van Counting Crows, maar zong gisteren zowat alles woord voor woord mee. En de echt bekende liedjes (Mr. Jones, Long December, Colourblind, Holiday in Spain...) zaten er sowieso in.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Vond het goed, maar niet het ebste concert wat ik van ze heb gezien. Opvallend veel 'onbekende' nummers.
Beste nummer gisteren live: Miami denk ik. Heb wel genoten!
Voorprogramma, tsja.
Oh ja: Mr. Jones moet ie óf niet meer doen óf met beleving. Afraffelen hoeft niet van mij.
Nummers als Time and Time again, Anna begins, Up all night, Children in bloom. Niet de meest bekende of gespeelde nummers lijkt me.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:05 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met onbekend? Ik ken niet alle nummers van Counting Crows, maar zong gisteren zowat alles woord voor woord mee. En de echt bekende liedjes (Mr. Jones, Long December, Colourblind, Holiday in Spain...) zaten er sowieso in.
Miami
Tja.. Accidently in Love en / Big Yellow Taxi zie ik ze niet gauw live spelen eerlijk gezegd. Maar vond het erg vet optreden (al was het laatste dat ik zag in... 2005??? wow :|) het vetste (van de 3x). Long December was vet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:57 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nummers als Time and Time again, Anna begins, Up all night, Children in bloom. Niet de meest bekende of gespeelde nummers lijkt me.
American Girls, Big Yellow Taxi, Accidently in Love, Hanging Around, Round here: allemaal voor de hand liggender. Niet per se beter.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:43 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Tja.. Accidently in Love en / Big Yellow Taxi zie ik ze niet gauw live spelen eerlijk gezegd. Maar vond het erg vet optreden (al was het laatste dat ik zag in... 2005??? wow :|) het vetste (van de 3x). Long December was vet.
Die pannenkoek die ergens bij mij in de buurt steeds "SPELENNNNNNNNNNN" aan het roepen was (hele creepy figuur) als Adam weer lekker ging praten (en zeeuwen achter mij daar ook maar om bleven zeuren) mogen an mij lekker thuis blijven trouwens.
Voorprogramma Melee was wel leutig, maar die troep daarna... vond er geen flikker aan, die zanger heeft erg veel aandacht gemist in zn leven ofzo en de muziek was ook niet je-van-het.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |