abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 juli 2022 @ 13:32:50 #276
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205275849
Dit is het bedrijf dat nu wordt geblokkeerd door de boeren:

https://www.tubantia.nl/h(...)or-over-br~acfce754/

Curator Wouter Weenink bereikte dinsag overeenstemming met de bank, die als enige nog akkoord moest gaan. Met de nieuwe eigenaar, Schouten Europe, was Weenink al eerder tot een akkoord gekomen. Topman Peter Schouten zegt er naar te streven alle ruim 80 vaste krachten van Nijland een nieuwe arbeidsovereenkomst aan te bieden. Het onroerend goed, dat eigendom is van de Herman Nijland Groep, wordt mee verkocht aan Schouten.

Deze mensen staan inderdaad symbool voor de verwaarlozing van het platteland. Dit soort werkgevers moet je kei-hard aanpakken.
pi_205276008
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 13:32 schreef EinarBoe het volgende:
Dit is het bedrijf dat nu wordt geblokkeerd door de boeren:

https://www.tubantia.nl/h(...)or-over-br~acfce754/

Curator Wouter Weenink bereikte dinsag overeenstemming met de bank, die als enige nog akkoord moest gaan. Met de nieuwe eigenaar, Schouten Europe, was Weenink al eerder tot een akkoord gekomen. Topman Peter Schouten zegt er naar te streven alle ruim 80 vaste krachten van Nijland een nieuwe arbeidsovereenkomst aan te bieden. Het onroerend goed, dat eigendom is van de Herman Nijland Groep, wordt mee verkocht aan Schouten.

Deze mensen staan inderdaad symbool voor de verwaarlozing van het platteland. Dit soort werkgevers moet je kei-hard aanpakken.
Er werken daar alleen maar beroepswerkelozen en arbeidsmigranten. Daar kan het de boeren niet om te doen zijn.
zie email 27 oktober
pi_205276012
quote:
"Er zijn 15 trekkers bij betrokken"

15 is dus genoeg om de boel plat te gooien. Als je met de trekker komt kun je echt alles maken
Цой жив
pi_205276046
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 13:45 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
"Er zijn 15 trekkers bij betrokken"

15 is dus genoeg om de boel plat te gooien. Als je met de trekker komt kun je echt alles maken
Ik kan mij toch wel voorstellen dat een vuilniswagen een trekker wel kan verplaatsen indien nodig.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 8 juli 2022 @ 13:52:20 #280
426493 crew  PippenScottie
pi_205276099
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 13:12 schreef Twentsche_Ros het volgende:
https://www.goorsnieuws.nl/?p=123094
[..]
Trekkerterroristen willen benadrukken hoe belangrijk veehouders zijn.
Je kunt dus niet meer terecht bij Vega-producenten.
En de supermarkten met vlees worden ook geblokkeerd.

Trekkerterroristen kwamen er dus achter dat de veehouders toch niet zo onmisbaar waren omdat velen overgaan op vega. En dus blokkeert men ook de vega-keten.

Tsja, dat kan natuurlijk.

Je kunt als taxi-sector ook de treinen en bussen blokkeren. En de fietspaden. Dan word je vanzelf belangrijk.
Het gaat deze mensen alleen om hun portemonnee, zoveel is wel duidelijk

Ik ben met elke nieuwe protestactie ook blijer dat ik gestopt ben met vlees eten
My friends all drive horses
  vrijdag 8 juli 2022 @ 13:54:06 #281
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205276119
Ja dit is ook echt allemaal de schuld van bedrijven die vleesvervangers maken.
pi_205276125
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 13:52 schreef PippenScottie het volgende:

[..]
Het gaat deze mensen alleen om hun portemonnee, zoveel is wel duidelijk
Het is ook bizar dat er verwacht wordt dat iedereen achter de boeren staat.
Het is nou niet zo dat zij zelf vooraanstaan om elke Truus, Klaas en Bert te steunen.
pi_205276145
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 13:45 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Er werken daar alleen maar beroepswerkelozen en arbeidsmigranten. Daar kan het de boeren niet om te doen zijn.
"Er werken daar beroepswerkelozen" ehmmmm....
Komt dat uit de mond van een Trekkerterrorist die hard aan het werk is om te zorgen dat mensen geen vega meer kunnen eten vanwege een blokkade.

Nederlanders!
Weert u!
Koop niet bij Vega-bedrijven!
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  Moderator vrijdag 8 juli 2022 @ 13:58:19 #284
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_205276163
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 13:54 schreef Momo het volgende:
Ja dit is ook echt allemaal de schuld van bedrijven die vleesvervangers maken.
Ja duhh. Vleesvervangers=Vega=Links. En aangezien de linksen het allemaal gedaan schijnen te hebben is deze aanvalblokkade dus gerechtvaardigd.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205276199
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 13:48 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ik kan mij toch wel voorstellen dat een vuilniswagen een trekker wel kan verplaatsen indien nodig.
Ik vermoed dat bedrijven erg voorzichtig zijn met het aanpakken van deze trekkerterroristen. Dit i.v.m. angst voor verdere escalatie, intimidatie en afpersing. Het is al bekend dat trekkertuig d.m.v. intimidatie en afpersing verklaringen ten gunste van agrarische sector afdwingen.

Liever zag ik dat bedrijven het trekkertuig individueel en de organisaties ten volle financieel verantwoordelijk zou stellen voor de opgelopen schade en erin zou slagen om deze succesvol te verhalen.

Helaas laat de overheid het ernstig afweten bij de uitleg aan het grote publiek waarom het noodzakelijk is om de agrarische industrie nu eindelijk eens te saneren nadat de politiek jarenlang deze de hand boven het hoofd heeft gehouden met rampzalige gevolgen voor natuur en milieu. Daarnaast laat de overheid het ook ernstig afweten bij een goede aanpak van het trekkertuig dat met hun intimidatiepraktijken alle perken te buiten gaat.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  vrijdag 8 juli 2022 @ 14:01:42 #286
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205276208
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 13:56 schreef Twentsche_Ros het volgende:

Nederlanders!
Weert u!
Eindelijk verstandige taal B-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205276311
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 14:00 schreef rutger05 het volgende:

[..]
Ik vermoed dat bedrijven erg voorzichtig zijn met het aanpakken van deze trekkerterroristen. Dit i.v.m. angst voor verdere escalatie, intimidatie en afpersing. Het is al bekend dat trekkertuig d.m.v. intimidatie en afpersing verklaringen ten gunste van agrarische sector afdwingen.

Liever zag ik dat bedrijven het trekkertuig individueel en de organisaties ten volle financieel verantwoordelijk zou stellen voor de opgelopen schade en erin zou slagen om deze succesvol te verhalen.

Helaas laat de overheid het ernstig afweten bij de uitleg aan het grote publiek waarom het noodzakelijk is om de agrarische industrie nu eindelijk eens te saneren nadat de politiek jarenlang deze de hand boven het hoofd heeft gehouden met rampzalige gevolgen voor natuur en milieu. Daarnaast laat de overheid het ook ernstig afweten bij een goede aanpak van het trekkertuig dat met hun intimidatiepraktijken alle perken te buiten gaat.
Alle boeruh moeten HONDERDMILJOENMILJARD betalen, zuh hebbuh toch geld zat
  vrijdag 8 juli 2022 @ 14:09:28 #288
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205276317
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 11:34 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ga jij nog rectificeren eigenlijk? Nu de boel jegens die bestuurder geseponeerd is.
Nee. Dat wat aan info beschikbaar was op dat moment wees daar op. De politie zelf had daar ook een tweet over geplaatst. Ik zie niet in waarom ik zo moeten rectificeren.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205276358
quote:
84s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 14:09 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Nee. Dat wat aan info beschikbaar was op dat moment wees daar op. De politie zelf had daar ook een tweet over geplaatst. Ik zie niet in waarom ik zo moeten rectificeren.
Zo kennen we je weer, lekker volharden in je oproepen tot geweld tegen onschuldige boeren.
pi_205276379
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 13:56 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]
"Er werken daar beroepswerkelozen" ehmmmm....
Komt dat uit de mond van een Trekkerterrorist die hard aan het werk is om te zorgen dat mensen geen vega meer kunnen eten vanwege een blokkade.

Nederlanders!
Weert u!
:')
zie email 27 oktober
  vrijdag 8 juli 2022 @ 14:19:10 #291
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205276469
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 14:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Zo kennen we je weer, lekker volharden in je oproepen tot geweld tegen onschuldige boeren.
Ik roep nergens toe op
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205276565
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 13:12 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Trekkerterroristen willen benadrukken hoe belangrijk veehouders zijn.
Dat zijn de boeren niet. 80% zou kunnen verdwijnen en dan zitten de winkels nog altijd vol met eten :Y

Weg met de boeren. Ze zijn verhoudingswijs enorm vervuilend tov de wat de NLse maatschappij er aan heeft. Het is maar 1,5% van het BNP :Y
pi_205276592
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 14:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Alle boeruh moeten HONDERDMILJOENMILJARD betalen, zuh hebbuh toch geld zat
Laten we maar beginnen met dat de ME ze de hersens inslaat. :)
pi_205276618
quote:
84s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 14:19 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik roep nergens toe op
Nee inderdaad, onderstaande zijn gewoon lieve suggesties toch? Jij doet nooit wat.

quote:
84s.gif Op donderdag 7 juli 2022 08:52 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Na het parkeren hadden ze op zn minst de bandjes lek kunnen steken
quote:
84s.gif Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Boeren die dit doen mogen ook wel een paar kogels in hun trekker krijgen
pi_205276626
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 14:29 schreef Makrelis het volgende:

[..]
Laten we maar beginnen met dat de ME ze de hersens inslaat. :)
Nog meer oproepen tot geweld tegen boeren _O_
  vrijdag 8 juli 2022 @ 14:32:16 #297
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205276631
quote:
Wat zijn ze daar aan het doen dan?
pi_205276635
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 14:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Iemand die oproept om wegen te blokkeren van normale burgers is natuurlijk geen mietje?
pi_205276638
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 14:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Nog meer oproepen tot geweld tegen boeren _O_
:Y :Y :Y :Y
pi_205276641
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 14:32 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Wat zijn ze daar aan het doen dan?
Ik schakel net in en hoor gelijk geklaag over asielzoekers, want die zijn de oorzaak van het stikstofprobleem! :')
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')