abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 juli 2022 @ 09:25:09 #51
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_205420043
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 09:17 schreef Speedfight het volgende:
Mijn poes maakt altijd contact, door een pootje tegen me aan te leggen of haar staart.
Dat doen veel katten volgens mij he? Klein gebaar maar zo lief. O+
Hier doen ze het allebei op een eigen manier. De een gaat altijd tegen me aan liggen. Dan voel je soms echt *bonk* omdat er 4 kilo tegen je neerstort.

De ander is wat subtieler en steekt inderdaad de poot uit. Soms ook recht in m'n gezicht als ze op mn borstkast ligt :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_205420417
Stressvol weekje voor mijn katten.

Even naar de dierenarts voor hun entingen en check-up.
En gister de Sibeer naar een trimmer gebracht.
Dat vond ‘ie wel heel spannend maar hij was erg dapper en ziet er nu als een eindbaas uit met zijn vacht te shinen.

Al met al ¤ 200,- lichter. 8)7

Nu zo eerst de Sphynx in bad doen.

Neem een kad zeiden mensen ooit tegen me. Heb je veel minder werk van zeiden ze tegen me. Zijn zelfstandige dieren zeiden ze tegen me. :'(

En nu wil mijn vrouw ook nog een hont!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  vrijdag 22 juli 2022 @ 10:50:04 #53
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_205420613
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 09:25 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Hier doen ze het allebei op een eigen manier. De een gaat altijd tegen me aan liggen. Dan voel je soms echt *bonk* omdat er 4 kilo tegen je neerstort.

De ander is wat subtieler en steekt inderdaad de poot uit. Soms ook recht in m'n gezicht als ze op mn borstkast ligt :')
Mijne komt als ik ga slapen altijd even op mn borst liggen, en gaat dan kneden op mn kin.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_205562342
Hoe voeren jullie je katten eigenlijk? Wij doen het verdeeld in 1x brokjes in de ochtend 1x brokjes in de middag en 1x natvoer in de avond. Nadeel is wel dat we dan wel vaak op tijd thuis moeten zijn in de avond.
Als we ze onbeperkt brokjes gaan voeren ben ik bang voor overgewicht want onze Oreo van 4 maanden eet dan gewoon echt onbeperkt door. Wanneer we de katten voeren moeten we vaak nog letten dat Oreo niet de brokjes van Tiger pikt. Tiger is een paar maanden ouder en laat dat jammer genoeg toe dat een ander zn eten op eet.

Vrienden van ons hebben tegelijkertijd de tweelingzus van Oreo geadopteerd en zij voeren hun katten namelijk wel onbeperkt brokjes. Tis wel duidelijk te zien dat de zus zwaarder is dan Oreo.

We zitten misschien aan te denken om een automatische voerbakken te kopen.
pi_205562430
Ik voer natvoer en droogvoer, 5x per dag.

3.00 's nachts 10 gram brokjes uit de voermachine
Tussen 7.00-9.00 (wanneer ik opsta) 45 gram natvoer
13.00 10 gram brokjes uit de voermachine
Tussen 17.00-19.00 (voor ik ga eten) 45 gram natvoer
Tussen 21.30-23.00 (wanneer ik naar bed ga) 10 gram natvoer

Die laatste keer natvoer is vooral zodat ik ze makkelijk uit de woonkamer op de gang krijg, ze mogen 's nachts namelijk niet in de woonkamer.

De voermachines hebben 5 vakjes maar eentje altijd open, dus ik vul ze 's avonds en dan 4 vakjes, dus die moet ik om de dag bijvullen.

Bij mij is er ook eentje die net wat sneller eet dan de ander, maar omdat ze dus maar 10g droogvoer per keer krijgen, heeft de langzame dat snel genoeg op zodat z'n eten niet wordt gejat door de snelle. Ik vind het ideaal zo, ik kan halverwege de dag voeren ook als ik overdag hele dag weg ben voor werk en ze staan niet om 5u aan m'n deur te miauwen omdat ze eten willen. Onbeperkt voeren ging hier tot de castratie prima, daarna wel nog even geprobeerd maar met name eentje eet dan veel te veel. Dus altijd afgewogen porties in maaltijden nu.

Voor jullie kan ik me voorstellen dat in ochtend natvoer geven en dan middag en avond brokjes uit de voermachine misschien handig zou zijn, dan hoef je niet altijd 's avonds thuis te zijn. Of als je in de middag altijd wel thuis bent, alleen die in de avond uit voermachine, dan hoef je die minder vaak bij te vullen.
pi_205562486
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 08:07 schreef Rijst het volgende:
Hoe voeren jullie je katten eigenlijk? Wij doen het verdeeld in 1x brokjes in de ochtend 1x brokjes in de middag en 1x natvoer in de avond. Nadeel is wel dat we dan wel vaak op tijd thuis moeten zijn in de avond.
Als we ze onbeperkt brokjes gaan voeren ben ik bang voor overgewicht want onze Oreo van 4 maanden eet dan gewoon echt onbeperkt door. Wanneer we de katten voeren moeten we vaak nog letten dat Oreo niet de brokjes van Tiger pikt. Tiger is een paar maanden ouder en laat dat jammer genoeg toe dat een ander zn eten op eet.

Vrienden van ons hebben tegelijkertijd de tweelingzus van Oreo geadopteerd en zij voeren hun katten namelijk wel onbeperkt brokjes. Tis wel duidelijk te zien dat de zus zwaarder is dan Oreo.

We zitten misschien aan te denken om een automatische voerbakken te kopen.
Ik heb twee katten en twee surefeeders. Die werken op chip zodat de snelle eter niet bij het voer van de langzame eter kan.
Nog meer ideaal zou een versie zijn zoals die van @vlindertje89 waarbij je meerdere vakjes kunt vullen op timer maar die ook op een chip werkt. Heb ik tot dusver nog niet gevonden.

Mijn katten krijgen nu twee keer per dag, waar ik dan thuis voor moet zijn en sommige dagen zit er wel erg lang tussen de voermomenten. En bij vakanties moeten catsits ook twee keer binnen lopen. Dus ik hoop nog steeds dat zo’n feeder een keer ontwikkeld gaat worden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205562646
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 08:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik heb twee katten en twee surefeeders. Die werken op chip zodat de snelle eter niet bij het voer van de langzame eter kan.
Nog meer ideaal zou een versie zijn zoals die van @:vlindertje89 waarbij je meerdere vakjes kunt vullen op timer maar die ook op een chip werkt. Heb ik tot dusver nog niet gevonden.

Mijn katten krijgen nu twee keer per dag, waar ik dan thuis voor moet zijn en sommige dagen zit er wel erg lang tussen de voermomenten. En bij vakanties moeten catsits ook twee keer binnen lopen. Dus ik hoop nog steeds dat zo’n feeder een keer ontwikkeld gaat worden.
Pak een doos/ kist/ bench.-> Maak de toegang met een sure flap kattenluikje-> zet daarin een voerautomaat ^O^
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_205563272
Moki krijgt doorgaans drie keer per dag BARF. Als kitten was dat vier keer per dag. Ze krijgt 35g wanneer we allebei zijn opgestaan, meestal tussen 09:00 & 10:00, 35g tussen 17:00 & 18:00, en 35g vlak voor we gaan slapen, tussen 23:00 & 24:00. Vriend werkt in de horeca, dus als ik naar kantoor ben, doet hij de eerste portie, ik de tweede zodra ik thuis ben, en hij 's avonds weer de derde. Moki eet haar porties bijna nooit helemaal op. Omdat het rauw vlees is, moeten we 't dan wel weer weghalen. Dit kan dus alleen als we ook voldoende thuis zijn.

Als we de hele dag weg zijn, krijgt Moki een brokjesdag. Dan verstoppen we 's ochtends op een aantal plekken in de woonkamer een paar brokjes. Zodra we weer thuis zijn, krijgt ze de rest één voor één door de kamer geworpen, zodat ze er achteraan sjeest. In totaal krijgt ze dan ongeveer 40-45g brokjes. Soms combineren we dat met natvoer, dan wordt het één zakje natvoer met ~20g brokjes.
Your opinion of me is none of my business.
pi_205563364
quote:
Zodra we weer thuis zijn, krijgt ze de rest één voor één door de kamer geworpen, zodat ze er achteraan sjeest.
Fast food _O-
pi_205563692
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 09:17 schreef valentijn101 het volgende:

[..]
Pak een doos/ kist/ bench.-> Maak de toegang met een sure flap kattenluikje-> zet daarin een voerautomaat ^O^
Whoa :D

Ingenieus! _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205564042
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 11:00 schreef valentijn101 het volgende:

[..]
Fast food _O-
Zo reageert ze wel op brokjes ja, alsof 't fast food is. _O- Ik noem 't "sjoelen". :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_205615019
Ik heb een kattenluikje aangeschaft. Kat durft naar buiten, niet naar binnen terug. That's totally ok, ze went er wel aan.

Nu ga ik 19 dagen op vakantie en ben ik van plan haar binnen te houden en het luikje dicht te doen, ze durft niet naar binnen tenslotte (nee, ook niet als ik de deur uren dicht houd). Er komt elke dag iemand langs, heb ook gevraagd of ze met de kat kunnen spelen voor 10-15 minuutjes.
Ik wil haar niet naar buiten laten, omdat ze nu al niet naar binnen wil als er onbekende mensen in ons huis zijn. Ik ben bang dat als anderen de deur open doen ze niet naar binnen wil (heeft ze meermaals gedaan). Soooo better safe, he.

Maar ik heb een iets te groot empatisch vermogen en vind het zielig. Kan iemand mij aangeven of ik hier goed aan doe?
pi_205615041
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 09:48 schreef Rupibma het volgende:
Ik heb een kattenluikje aangeschaft. Kat durft naar buiten, niet naar binnen terug. That's totally ok, ze went er wel aan.

Nu ga ik 19 dagen op vakantie en ben ik van plan haar binnen te houden en het luikje dicht te doen, ze durft niet naar binnen tenslotte (nee, ook niet als ik de deur uren dicht houd). Er komt elke dag iemand langs, heb ook gevraagd of ze met de kat kunnen spelen voor 10-15 minuutjes.
Ik wil haar niet naar buiten laten, omdat ze nu al niet naar binnen wil als er onbekende mensen in ons huis zijn. Ik ben bang dat als anderen de deur open doen ze niet naar binnen wil (heeft ze meermaals gedaan). Soooo better safe, he.

Maar ik heb een iets te groot empatisch vermogen en vind het zielig. Kan iemand mij aangeven of ik hier goed aan doe?
Volgens mij een goede oplossing gezien de situatie. Voor een kat die gewend is buiten te zijn iets minder, maar ze went er wel aan.
Het enige waar ik nog over na zou denken: het word er warm de komende dagen. Misschien aan de oppasser vragen of die de temperatuur in het huis in de gaten wil houden
pi_205615209
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 09:51 schreef Zusje123 het volgende:

[..]
Volgens mij een goede oplossing gezien de situatie. Voor een kat die gewend is buiten te zijn iets minder, maar ze went er wel aan.
Het enige waar ik nog over na zou denken: het word er warm de komende dagen. Misschien aan de oppasser vragen of die de temperatuur in het huis in de gaten wil houden
Mijn huis krijgt geen zon 😁 Baalde ik van, maar inmiddels is het een zegen. Het zal niet warmer worden dan 24 graden.

Dit leek mij ook de beste oplossing, iedereen vindt het maar zielig. Maar ik ken mijn kat, ze heeft haar eigen willetje. 🥰
  maandag 15 augustus 2022 @ 09:31:36 #65
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_205642224
Wij hadden hetzelfde dilemma. We hebben het losgelaten. Ze is weleens een nachtje buiten en komt altijd terug naar de tuin, waar ze op ons bankje kan liggen. En zo gebeurde dat dus ook bij onze kattenoppas afgelopen nacht. Vanmorgen zat ze op het bankje :D (opgelucht dat ze dat dan wel deed)

Kattenluik is gewoon open bij de voordeur, maar ze snapt daar nog weinig van.

Leuk detail: onze kattenoppas praat Spaans met haar. Saar komt uit Spanje. Krijgen nu dus leuke filmpjes terwijl ze tegen haar praat en Saar om haar heen dartelt en kopjes geeft O+
  zondag 21 augustus 2022 @ 11:41:58 #66
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_205702415
We komen vandaag dus thuis en ze is in totaal 3 nachten op pad geweest en zat dan 's ochtends netjes op de mat te wachten op de oppas :')

Heel wat anders dan de binnenpoezen die we gewend zijn. Ik vind het wel fijn dat ze zo netjes terugkomt telkens en blijkbaar heel happy is zo.
  maandag 22 augustus 2022 @ 11:52:06 #67
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_205711074
Hier geen kattenluikje, maar zijn wij het deurpersoneel. Heel soms zijn ze wat traag bij het naar binnenkomen als we ze roepen. Of komen ze gewoon echt niet, geen idee. Dan hebben ze pech en blijven ze maar een nachtje buiten.
Gelukkig staan ze smorgens altijd weer voor de deur.
De jongste gaat dan ook mauwen, wat ik dan weer hoor door ons open raam :+
De oudste wacht gewoon ergens en komt eraan sprinten als we de deur weer open doen.
pi_205711185
quote:
2s.gif Op maandag 22 augustus 2022 11:52 schreef Cue_ het volgende:
Hier geen kattenluikje, maar zijn wij het deurpersoneel. Heel soms zijn ze wat traag bij het naar binnenkomen als we ze roepen. Of komen ze gewoon echt niet, geen idee. Dan hebben ze pech en blijven ze maar een nachtje buiten.
Gelukkig staan ze smorgens altijd weer voor de deur.
De jongste gaat dan ook mauwen, wat ik dan weer hoor door ons open raam :+
De oudste wacht gewoon ergens en komt eraan sprinten als we de deur weer open doen.
Koop een (honden) fluitje. Iedere keer als je voert of iets lekkers geeft even fluiten.
Binnen een week komen ze naar huis gesprint zodra je fluit ;) (werkt voor ons drietal)
pi_205729767
Kattenmensen, ik heb een aantal vragen. Eerst even het hele verhaal want ik moet het kwijt. Ik maak me toch behoorlijk zorgen inmiddels. Samenvatting hieronder.

Situatie: we hebben 2 poezen, Piep van 14 en Hansje van 4. Hans woont hier nu 1,5 jaar en het botert niet tussen de twee. Hans wil graag vriendjes worden maar Piep moet er niets van hebben. Ze wonen eigenlijk allebei in een deel van het huis.

Piep is sinds een paar maanden veranderd. Nog steeds zeer aanhankelijk maar blaast en bijt steeds meer terwijl we kroelen. Ik dacht dat ze artrose had en probeerde al goed in te schatten wat ze wel en niet prettig vond bij aaien. Ook pakte ik haar niet meer op en duwde haar zo min mogelijk opzij, om pijn bij haar te voorkomen.

Piep begon een maand of 3 geleden ook moeilijker te eten. Het leek er eerst op dat ze, nu ze wat ouder is, eindelijk leerde om haar eten beter over de dag te verdelen in plaats van drie keer alles naar binnen te schrokken. Toen het warmer werd, ging ze nog minder eten. Dat doet ze vaker met warmte maar het werd steeds minder. Piep braakt minimaal 1 keer per week. Soms spuug, soms een haarbal, soms nat of droogvoer. Ze eet graanvrije brokjes en krijgt een paar keer per week graanvrij natvoer of tonijn.

We zijn 3 weken geleden met Piep naar de dierenarts geweest. Piep heeft rugpijn, geeft een zeer duidelijke pijnprikkel op de onderste helft van haar rug. Ze heeft bloedonderzoek gehad, daaruit bleek dat ze prachtige schildklierwaarden, leverwaarden, nierwaarden, etc heeft. Haar tanden zijn prima. Haar ontlasting is normaal (niet onderzocht maar regelmatig en goede consistentie). Ze drinkt goed. Maar ze was in het afgelopen jaar wel 700 gram afgevallen. Het enkele feit dat ze pijn heeft, is geen reden om zo slecht te eten. De dierenarts vermoedde stress. We hebben ontstekingsremmer en pijnstiller Metacam meegekregen en een afspraak voor over 2 weken.

Het geven van de Metacam is lastig. Piep vindt het niet lekker. Ze eet eigenlijk te onregelmatig terwijl ze Metacam dagelijks op dezelfde tijd maar met/na eten moet krijgen. Ik heb geprobeerd om het in haar bek te spuiten maar dat is uiteraard geen succes. De beste oplossing is nu om het op haar poot en borst te smeren, dat likt ze direct af.

Vorige week maandag begon Piep weer te eten. De hitte was afgelopen en ineens ging het weer een paar dagen goed. Afgelopen vrijdag was de tweede afspraak bij de dierenarts. Piep is nog 150 gram afgevallen en gaf een grotere grotere pijnprikkel op haar rug. Ze heeft ook haar jaarlijkse vaccinatie gekregen. Daarnaast ook gedragsmedicatie Clomicalm tegen stress. De dierenarts vermoedt dat ze weinig eet door haar pijn maar ook door de aanwezigheid van Hansje. Aanstaande maandag gaat Piep met een roesje op de foto om haar pijn beter te kunnen beoordelen.

Na de het dierenartsbezoek heeft ze 24 uur niet gegeten. Dat is jaren geleden ook al eens voorgekomen na vaccinatie. Ze braakte wel wat spuug. Na veel aanmoediging at ze weer een beetje. Sindsdien ben ik elke dag en nacht bezig om eten in Piep te krijgen als ze daar de signalen voor geeft. De truc is nu om haar een paar brokjes met de hand te geven. Als ze die wil kan ik een paar brokjes voor haar neerleggen. Als ze daar enthousiast over is, zet ik het voerbakje neer. Inmiddels liggen er overal brokjes.

Gisterennacht is Piep de hele nacht aan het miepen over eten geweest. Ze maakte me wakker, wilde eten. Er gingen 3 brokjes in. Uiteindelijk heeft ze me de hele nacht niet met rust gelaten maar er ging niets in. Om gek van te worden. Gedurende de dag heeft ze wel een portie brokjes op en 1/3 portie natvoer uit de hand. Vanochtend at ze ook. Dat heeft ze ook allemaal alweer uitgebraakt. Op bed helaas.

TL;DR:
Mijn vragen:
- Hoe krijg ik meer eten in mijn kat? Volgens mij ligt het niet aan het voer. Ze heeft gewoon geen zin om te eten.
- Heeft iemand een beter idee om de Metacam vloeistof in haar te krijgen dan het op haar poot te smeren?
- Hoe krijg ik het kleine tabletje Clomicalm in mijn kat? Het mag ook opgelost of gestampt worden. Ik heb net een tabletje in haarbalpasta verkruimeld maar na een klein likje was ze daar al wel klaar mee. Die pasta is normaal een grote hit.
- Piep wast zich niet goed. Wat kan ik doen om haar schoon te maken zonder haar pijn te doen? Ik heb net een poepig stukje bij haar kont weggeknipt, dat was voor ons allebei niet grappig. Bah.
Spoilers!
  woensdag 24 augustus 2022 @ 11:21:25 #70
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_205729839
Wat verschrikkelijk lastig allemaal. Lijkt me zo vervelend.

Even los van jouw vragen: hoe gedraagt Hansje zich ten opzichte van Piep? Eten ze bij elkaar in de buurt?
Het doet me sterk denken aan stress en dat Hansje zich niet lekker in haar vel voelt. Kun je ze nog meer van elkaar afscheiden of daarin iets veranderen?

Vervelende is dat je natuurlijk met het uitzoeken van van alles via de dierenarts en de behandelingen nog meer stress genereert. Succes met deze puzzel :{
pi_205729867
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 11:21 schreef Quoi het volgende:
Wat verschrikkelijk lastig allemaal. Lijkt me zo vervelend.

Even los van jouw vragen: hoe gedraagt Hansje zich ten opzichte van Piep? Eten ze bij elkaar in de buurt?
Het doet me sterk denken aan stress en dat Hansje zich niet lekker in haar vel voelt. Kun je ze nog meer van elkaar afscheiden of daarin iets veranderen?

Vervelende is dat je natuurlijk met het uitzoeken van van alles via de dierenarts en de behandelingen nog meer stress genereert. Succes met deze puzzel :{
Dank je. Het is inderdaad lastig. Ik weet niet of ik het goed doe, ik maak me zorgen en die kat gedraagt zich zo onvoorspelbaar dat dat het allemaal echt ingewikkeld maakt.

Hans doet het prima. Die laat Piep gewoon met rust. Piep gaat wel naar Hans om lelijk tegen haar te doen. De deur tussen die twee zit nu meestal dicht om die stress voor beiden te voorkomen.
Spoilers!
  woensdag 24 augustus 2022 @ 11:33:19 #72
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_205729930
Lastig,
Die van mij eet ook wat minder consequent, maar bij hem merk je wel dat als je hem brokken geeft hij er weinig zin in heeft, maar bij natvoer gaat hij gewoon eten (of kip of ei, of wat ie echt lekker vindt)
Misschien is die van jou ook wat kieskeuriger aan het worden?

Verder niet echt een idee, weinig ervaring (gelukkig nog) met een kat die achteruit gaat.
Mbt die rugpijn vraag ik me vooral af hoe het verder zal lopen. Is dit nog leefbaar voor de kat? Of enkel wanneer de pijnstiller erbij gaat?
pi_205729958
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 11:33 schreef Cue_ het volgende:
Lastig,
Die van mij eet ook wat minder consequent, maar bij hem merk je wel dat als je hem brokken geeft hij er weinig zin in heeft, maar bij natvoer gaat hij gewoon eten (of kip of ei, of wat ie echt lekker vindt)
Misschien is die van jou ook wat kieskeuriger aan het worden?

Verder niet echt een idee, weinig ervaring (gelukkig nog) met een kat die achteruit gaat.
Mbt die rugpijn vraag ik me vooral af hoe het verder zal lopen. Is dit nog leefbaar voor de kat? Of enkel wanneer de pijnstiller erbij gaat?
Het leek eerst inderdaad op kieskeurigheid. Maar we hebben inmiddels verschillende dingen geprobeerd en dat vindt ze dan een paar dagen lekker en dan niet meer. We hebben ook gekeken of voedsel op kamertemperatuur beter was dan uit de koelkast en nog meer van dat soort dingen. Er lijkt weinig logica in te zitten.

De rugpijn lijkt niet zo erg te zijn dat het niet te doen is voor haar. Maar inderdaad, dat is wel iets dat goed in de gaten moet worden gehouden want katten staan natuurlijk bekend om het verbloemen van hun pijn. Ze heeft nog niet echt een goede spiegel op kunnen bouwen met de pijnstilling dus we weten niet wat dat doet. We zijn nu 2,5 week daarmee aan het proberen maar het is op zijn meest 3 dagen achter elkaar geweest dat ze dat in de juiste hoeveelheid heeft gekregen.
Spoilers!
pi_205730329
Is KVV een optie? Veel katten eten dat heel graag en stel dat Piep er ook fan van is heb je gelijk iets om de medicatie doorheen te doen.
pi_205730348
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 12:11 schreef _flore het volgende:
Is KVV een optie? Veel katten eten dat heel graag en stel dat Piep er ook fan van is heb je gelijk iets om de medicatie doorheen te doen.
Ik heb dat een paar jaar geleden eens geprobeerd en ze keek me aan alsof ik gek was geworden :D Misschien kan ik het nog eens proberen. De Animonda Carni die ze nu krijgt is ook een groot gedeelte vlees, jaren geleden had ze dat ook nooit gegeten.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')