SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sked op 07-07-2022 16:46:50 ]
Dat worst het inderdaad.quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:46 schreef StephanL het volgende:
Op nog niet in een spolier?![]()
Worst nog een oeuke tour
zou wat zijn. de dubbelquote:Op donderdag 7 juli 2022 16:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Op deze manier kan Pogi ook nog voor het groen gaan.
Die begon er ook wel heel vroeg aan. Al had hij dat in goede doen misschien nog wel gekund, nu was het perfect aantrekken voor Pogacarquote:
Nu wel!quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:46 schreef StephanL het volgende:
Op nog niet in een spolier?![]()
Wordt nog een leuke tour
Dan moet hij ook wel aan de tussensprints mee gaan doen + het nadeel dat de bergritten veel minder punten opleverenquote:Op donderdag 7 juli 2022 16:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Op deze manier kan Pogi ook nog voor het groen gaan.
Ja, maar zonder Van Aert rijdt hier gewoon een groepje van 10 man weg die voor de rit strijdt.quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:48 schreef TheVulture het volgende:
Van Aert had trouwens hier ook nog wel kans gehad als ie zich in had gehouden
Na gisteren nog goed.quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:48 schreef Idisrom het volgende:
"En negende....prima.... Roglic".
Daar is een jaar op geoefend.
Klopt. Bovendien gaan 9/10 berg/heuvelritten naar de vluchters.quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan moet hij ook wel aan de tussensprints mee gaan doen + het nadeel dat de bergritten veel minder punten opleveren
Dit vindt België niet leuk.quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Pogacar is een soort Merckx he.
Als je top 5 in klassiekers zoals RVV kan eindigen, en je kan de tour winnen
dan noem je dit gewoon Merckx achtig
Moet hij doorrijden dan??quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jezus Van Aert verliest nog 7 minuten in zo'n korte tijd
Of je dan 30 seconden of 10 minuten verliest, boeit ook niksquote:Op donderdag 7 juli 2022 16:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Haha nee.quote:
Om daar een plankje te missenquote:Op donderdag 7 juli 2022 16:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Haha nee.
Die jongen herstelt snel, later nog in de Tour en zo niet, deze herfst nog wel. Misschien slaat hij het WK over en dan weer lekker veld rijden. Volgende jaar weer op de MTB voorbereiden voor de
Spelen in Parijs.
Die stonden eigenlijk al voor de Tour begon al vastquote:Op donderdag 7 juli 2022 16:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
3 van de 4 truien nu al vast tot Parijs.
Ik zal het doorgeven.quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben hier eigenlijk niet tevreden over.
39ste Kruiswijk op een minuut, Mollema ook niet goed, 42ste.quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoogste Nederlander? Die is met een microscoop te zoeken
Jezus?quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eindelijk tijdverlies voor Bauke!quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
39ste Kruiswijk op een minuut, Mollema ook niet goed, 42ste.
bedoel, jezus/what the hell /WTF omg .....zoietsquote:
Pogi wil in ieder geval nog wel showtjes weggeven.quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:55 schreef Maver24 het volgende:
Pogi zo veel beter dan de rest dat mijn interesse in de tour nu al weg is. Was met froome tijdperk hetzelfde. Geen bal aan zo
Mollema boeit het ook niet zoveel. Die ging vandaag toch niet winnen, dan beter gewoon wat rustiger aan doen om wat achterstand op te lopenquote:Op donderdag 7 juli 2022 16:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
39ste Kruiswijk op een minuut, Mollema ook niet goed, 42ste.
Ik heb de tijd nog meegemaakt dat Eric Vanderaerden 'de Messias' werd genoemd (vanwege de hoop dat hij de (zoveelste) nieuwe Merckx kon worden).quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
bedoel, jezus/what the hell /WTF omg .....zoiets
En na de finish meteen een mondkap opquote:Op donderdag 7 juli 2022 16:56 schreef Mansjester het volgende:
Trump billenlikker pakt nog even Covid mee uit het publiek
Dit heeft Froome nog nooit gedaanquote:Op donderdag 7 juli 2022 16:55 schreef Maver24 het volgende:
Pogi zo veel beter dan de rest dat mijn interesse in de tour nu al weg is. Was met froome tijdperk hetzelfde. Geen bal aan zo
Zo ging het vorig jaar ook, tijd verloren in week 1, in de vlucht met de ritwinst om op die manier ook terug te komen in het klassement en dat niet meer weg te gevenquote:Op donderdag 7 juli 2022 16:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ben O Connor, overbetaalde
Denk dat ie wel gaat aanvallen in de Alpen. En minuten krijgt uit n vlucht
En toch ben ik blij dat ik zo’n fenomeen mag meemaken. Liever dat dan middelmaat dat zogenaamd “spannend” dichtbij elkaar staat(zie de mensonterende saaie Sjiero dit jaar)quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:55 schreef Maver24 het volgende:
Godver, dark horse in de poulequote:Op donderdag 7 juli 2022 16:58 schreef Doevelaer het volgende:
Was Storer die FDJ die bij die val van Vlasov zat? Is nog niet binnen
Oh, als no. 152 in een groepje met Walscheid en Groenewegen.quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:58 schreef Doevelaer het volgende:
Het was Geniets volgens mij.quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:59 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Oh, als no. 152 in een groepje met Walscheid en Groenewegen.
Die is tijd aan het verliezen i.v.m. toekomstige ontsnappingen....hopen we dan maar.quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Mollema ook niet goed, 42ste.
Dat was Geniets.quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:58 schreef Doevelaer het volgende:
Hij heeft al LBL en Lombardije gewonnenquote:Op donderdag 7 juli 2022 17:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Pogacar zal ooit nog klassieker zoals de ronde winnen
Ja maar bedoel Vlaamse klassiekersquote:Op donderdag 7 juli 2022 17:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft al LBL en Lombardije gewonnen
In ieder geval Parijs-Roubaixquote:Op donderdag 7 juli 2022 17:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Pogacar zal ooit nog klassieker zoals de ronde winnen
Evenepoel zon zoetemelk die wint in t jaar dat Poga geblesseerd isquote:Op donderdag 7 juli 2022 17:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
TDF winnaars in de toekomst:
Lottocijfers nodig? DM me
2020 Pogacar
2021 Pogacar
2022 Pogacar
2023 Pogacar
2024 Pogacar
2025 Pogacar
2026 Pogacar
2027 Pogacar
2028 Evenepoel
2029 Pogacar
2030 Pogacar
2031 Pogacar
Dit gelooft niemand, 2028 wint hij ook gewoonquote:Op donderdag 7 juli 2022 17:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
2020 Pogacar
2021 Pogacar
2022 Pogacar
2023 Pogacar
2024 Pogacar
2025 Pogacar
2026 Pogacar
2027 Pogacar
2028 Evenepoel
2029 Pogacar
2030 Pogacar
2031 Pogacar
RVV is een kwestie van tijd. Eigenlijk was hij dit jaar al de beste in koers.quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja maar bedoel Vlaamse klassiekers
Dat dachten ze van Froome ook. Kijk waar die nu isquote:Op donderdag 7 juli 2022 17:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
2020 Pogacar
2021 Pogacar
2022 Pogacar
2023 Pogacar
2024 Pogacar
2025 Pogacar
2026 Pogacar
2027 Pogacar
2028 Evenepoel
2029 Pogacar
2030 Pogacar
2031 Pogacar
En Bernal.quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat dachten ze van Froome ook. Kijk waar die nu is
Geloof niet dat ooit iemand dat heeft gedacht. Hooguit dat hij er wel 5 zou winnen in totaal.quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Pogacar voelt toch anders aan hoor. Die Punch had Froome niet.quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat denkt hij nog steeds.quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:09 schreef The_Undertone het volgende:
Ach ja, van Armstrong dacht ook iedereen dat hij er 7 zou winnen.
Hij is er 24 en heeft er al 2 gewonnen, Tadej Pogacarquote:Op donderdag 7 juli 2022 17:07 schreef Toby56 het volgende:
Merckx was verdomme 24 toen-ie z'n eerste Tour reed (en won).
Italiaanse sponsor, wilde 'm liever in de Giro zien.
Die wel ja, maar die heeft vooral zichzelf gesloopt daarna. En kwam de opgevoerde Amerikaan tegenquote:
Thomas ipv Rowe.quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waaier met Sagan/Bodnar/Rowe en afdaling Peyresourde?
Die gaat nog wel er 1 winnen als hij goed herstelt. Was mooie strijd geweest als hij mee deed, helaas gooide die val roet in het eten.quote:
Een sprintje heuvelop winnen met zo'n overmacht, bedoelde ik dan.quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waaier met Sagan/Bodnar/Rowe en afdaling Peyresourde?
Hij is 23 en heeft er straks 3 gewonnenquote:Op donderdag 7 juli 2022 17:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hij is er 24 en heeft er al 2 gewonnen, Tadej Pogacar
In de media werd hij wel vrij hoog aangeschreven toch? Al vertrouw ik dan misschien teveel op de 'kenners' van de NOS.quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee, die niet. Die ene was al tegen een gemarginaliseerd veld.
Vandaag al een schitterend voorproefje gezien met Alpecin, Bora en EF.quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:47 schreef DeeBee het volgende:
Al zin in de rubriek dat er nu teams kopwerk gaan doen in de bergen voor Pogi om een 10e plek in het klassement te verdedigen.
Kweenie. Ik dacht dat het wel meeviel. Berusting eerder. Ik vermoed dat hij afstapt, ondanks de 'keiharde' reputatie van zijn verwanten (Poupou, Adrie).quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:11 schreef XSbig het volgende:
Ligt het aan mij of staat Matje bijna te huilen?
Gisteren al met Bettiolquote:Op donderdag 7 juli 2022 17:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vandaag al een schitterend voorproefje gezien met Alpecin, Bora en EF.
Werd wel hoog aangeschreven ja, maar dat was wel een Tour zonder de echt grote namen. Al denk ik dat Bernal zonder Pogacar (en zonder enorme crash) de Tour nogmaals had kunnen winnen, maar de overmacht die Pogacar heeft/had, had hij nooit.quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
In de media werd hij wel vrij hoog aangeschreven toch? Al vertrouw ik dan misschien teveel op de 'kenners' van de NOS.
Dat dacht men in 1979 ook over Bernard Hinault.quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
2020 Pogacar
2021 Pogacar
2022 Pogacar
2023 Pogacar
2024 Pogacar
2025 Pogacar
2026 Pogacar
2027 Pogacar
2028 Evenepoel
2029 Pogacar
2030 Pogacar
2031 Pogacar
De kans is groot dat hij ook een paar edities niet gaat winnen, maar dat magische record van 5 lijkt toch wel heel dichtbij. Nu al.quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
2020 Pogacar
2021 Pogacar
2022 Pogacar
2023 Pogacar
2024 Pogacar
2025 Pogacar
2026 Pogacar
2027 Pogacar
2028 Evenepoel
2029 Pogacar
2030 Pogacar
2031 Pogacar
Waarbij dat record eigenlijk nog gewoon op 7 staatquote:Op donderdag 7 juli 2022 17:30 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
De kans is groot dat hij ook een paar edities niet gaat winnen, maar dat magische record van 5 lijkt toch wel heel dichtbij. Nu al.
Dom dom mokerdomquote:Op donderdag 7 juli 2022 17:31 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Wout viel voor de sunk cost fallacy
Alleen als Belg kan je als een volslagen idioot de hele dag rijden om daarna bewierookt te worden door de Belgen.quote:
Ik zag een interview dat hij aan afstappen had gedacht en dat hij af zou stappen als het morgen niet beter zou gaan.. maar dat klinkt eigenlijk hetzelfdequote:Op donderdag 7 juli 2022 17:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vd poel dit weekend er wsl uit, meldt ie zojuist op de radio
Mja, dat is discutabel, maar Pogacar zal pas rusten als hij er 8 heeft denk ikquote:Op donderdag 7 juli 2022 17:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarbij dat record eigenlijk nog gewoon op 7 staat
Zou hij de etappe naar Lausanne nog hebben opgeschreven?quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vd poel dit weekend er wsl uit, meldt ie zojuist op de radio
Renaat en José deden exact hetzelfdequote:Op donderdag 7 juli 2022 17:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bij de NOS zonden ze net de laatste 10 km nog even uit. Ze presteren het om Schachmann aan te zien voor Vlasov. Is er iemand met een meer kenmerkende stijl dan Schachmann?
Zeer matig.quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:56 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Renaat en José deden exact hetzelfde
Een Giro in de benen? Of toch inderdaad Covid.quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:58 schreef JohnDDD het volgende:
VdP moet wel iets hebben, een infectie ofzo. Dit is echt niet normaal.
Ga toch weg man, die jongen wordt dagelijks getestquote:
Lance Armstrong ook.quote:Op donderdag 7 juli 2022 18:12 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ga toch weg man, die jongen wordt dagelijks getest
Lance Armstrong ook.quote:Op donderdag 7 juli 2022 18:12 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
[..]
Als iets in topsport helemaal niks zegt..quote:Op donderdag 7 juli 2022 18:12 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Mauri?quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bij de NOS zonden ze net de laatste 10 km nog even uit. Ze presteren het om Schachmann aan te zien voor Vlasov. Is er iemand met een meer kenmerkende stijl dan Schachmann?
Terwijl het deze etappe toch een gat van 3 seconden moest zijn? Of hadden Renaat en José dat ook al fout?quote:Op donderdag 7 juli 2022 18:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Thomas en Vlasov zijn wel enigszins genaaid trouwens met die 5 seconden. Thomas komt daar volgens mij in het wiel van Powless over de streep.
[ afbeelding ]
Jij bent niet bekend met het fenomeen De Kegel?quote:Op donderdag 7 juli 2022 18:33 schreef Marcoss het volgende:
Kristof de Kegel (goede naam wel) over Mathieu
https://sporza.be/nl/2022(...)ukken~1657201579066/
En vandaag werd gezien als vlakke rit, volgens mij moet het verschil dan 3 seconden zijn met je voorganger voor het doorberekend wordtquote:Op donderdag 7 juli 2022 18:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Thomas en Vlasov zijn wel enigszins genaaid trouwens met die 5 seconden. Thomas komt daar volgens mij in het wiel van Powless over de streep.
[ afbeelding ]
Hopelijk past de volgende PM beter in haar straatje anders ligt ze weer een week psychisch in de kreukels.quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Die is helemaal in extase met het opstappen van Boris![]()
[ twitter ]
Nee? Had dat wel gemoeten?quote:Op donderdag 7 juli 2022 18:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent niet bekend met het fenomeen De Kegel?
Klierkoorts?quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:58 schreef JohnDDD het volgende:
VdP moet wel iets hebben, een infectie ofzo. Dit is echt niet normaal.
Zoals Marcoss ook al zei, het is op papier een vlakke rit. En zelfs al zou dat niet zo zijn, dan oogt het nog ongelukkig, want veel meer dan een fietslengte lijkt er überhaupt niet tussen te zitten.quote:Op donderdag 7 juli 2022 18:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Terwijl het deze etappe toch een gat van 3 seconden moest zijn? Of hadden Renaat en José dat ook al fout?
Dit is een krasje op je kundige imago.quote:
quote:
Toch al minstens twee jaar een rubriek!quote:Op zondag 12 januari 2020 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter de werken van prof. dr. mr. ir. De Kegel.
Daar ging dan sowieso al iets misquote:Op donderdag 7 juli 2022 18:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is een krasje op je kundige imago.
Dit lijkt me vooral vrij naïefquote:Op donderdag 7 juli 2022 18:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Als Pogacar gebruikt dan gebruikt de rest van de kanshebbers ook, daarnaast gaat de vergelijking met het verleden wat mank sinds het bloedpaspoort, als er al gebruikt wordt dan gaat het om microdosages in de voorbereiding.
Kun je nog wat meer clichés bij elkaar verzamelen?quote:Op donderdag 7 juli 2022 18:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Als Pogacar gebruikt dan gebruikt de rest van de kanshebbers ook, daarnaast gaat de vergelijking met het verleden wat mank sinds het bloedpaspoort, als er al gebruikt wordt dan gaat het om microdosages in de voorbereiding.
Nee dat is weten wat het bloedpaspoort inhoudt.quote:
Het zijn clichés voor een reden.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kun je nog wat meer clichés bij elkaar verzamelen?
Eventueel zou het wel kunnen gaan om geavanceerdere doping, zoals gendoping. Maar dat is dan vermoedelijk ook niet meer te traceren.quote:Op donderdag 7 juli 2022 18:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Een piepklein verschil met de rest is dat Pogacar omringd wordt door letterlijk exact dezelfde entourage als Saunier Duval in hun hoogtijdagen. Moeten we er nog een tekening bij maken?quote:Op donderdag 7 juli 2022 18:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet eigenlijkquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een piepklein verschil met de rest is dat Pogacar omringd wordt door letterlijk exact dezelfde entourage als Saunier Duval in hun hoogtijdagen. Moeten we er nog een tekening bij maken?
quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een piepklein verschil met de rest is dat Pogacar omringd wordt door letterlijk exact dezelfde entourage als Saunier Duval in hun hoogtijdagen. Moeten we er nog een tekening bij maken?
Die mensen zijn nooit veroordeeld.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het zijn drogredenen die vanuit de wielerploegen komen en die worden overgenomen door goedgelovig volk. Spekenbrinkje had het er vandaag nog over dat hij graag bloedcontroles heel kort voor en vlak na de koers zou willen zien, omdat ze dankzij Aderlass hebben geleerd dat renners vaak op dezelfde dag even snel wat bloed bijpompen en dan na de wedstrijd gelijk weer wat bloed af laten tappen. Om dat bloedpaspoort te omzeilen, je weet wel.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee dat is weten wat het bloedpaspoort inhoudt.
[..]
Het zijn clichés voor een reden.
Vicente Garcia de Mateos doet ook de hartelijke groetjes.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het zijn drogredenen die vanuit de wielerploegen komen en die worden overgenomen door goedgelovig volk. Spekenbrinkje had het er vandaag nog over dat hij graag bloedcontroles heel kort voor en vlak na de koers zou willen zien, omdat ze dankzij Aderlass hebben geleerd dat renners vaak op dezelfde dag even snel wat bloed bijpompen en dan na de wedstrijd gelijk weer wat bloed af laten tappen. Om dat bloedpaspoort te omzeilen, je weet wel.
Het bloedpaspoort dat überhaupt voor geen ene meter werkt omdat je iemand amper kunt schorsen voor wat afwijkingen alleen. Met de vriendelijke groeten van Roman Kreuziger, onder andere. Je moet nog steeds iemand betrappen op een bepaald middel, en als jij en/of je entourage over enige intelligentie beschikken ga je niet gepakt worden.
Het lijkt me een leuke Black Mirror aflevering als ze extreem ver gaan in de controles van wielrennersquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het zijn drogredenen die vanuit de wielerploegen komen en die worden overgenomen door goedgelovig volk. Spekenbrinkje had het er vandaag nog over dat hij graag bloedcontroles heel kort voor en vlak na de koers zou willen zien, omdat ze dankzij Aderlass hebben geleerd dat renners vaak op dezelfde dag even snel wat bloed bijpompen en dan na de wedstrijd gelijk weer wat bloed af laten tappen. Om dat bloedpaspoort te omzeilen, je weet wel.
Het bloedpaspoort dat überhaupt voor geen ene meter werkt omdat je iemand amper kunt schorsen voor wat afwijkingen alleen. Met de vriendelijke groeten van Roman Kreuziger, onder andere. Je moet nog steeds iemand betrappen op een bepaald middel, en als jij en/of je entourage over enige intelligentie beschikken ga je niet gepakt worden.
Jonathan Tiernan Locke kreeg te weinig steun van British Cyclingquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vicente Garcia de Mateos doet ook de hartelijke groetjes.
José Ibarguren krijgt een bodycam.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het lijkt me een leuke Black Mirror aflevering als ze extreem ver gaan in de controles van wielrenners
En Inigo een camera in zijn bril?quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
José Ibarguren krijgt een bodycam.
Ik zou graag jouw mening horen over dit fascinerende blog.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
José Ibarguren krijgt een bodycam.
Die is belachelijk goed voorlopig inderdaad.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:39 schreef DIJK het volgende:
Los van wat pogacar doet rijdt de capibara ook alweer een redelijk indrukwekkende uitslag op een finish die niet echt zijn ding is.
Wie is de capibara nu weer?quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:39 schreef DIJK het volgende:
Los van wat pogacar doet rijdt de capibara ook alweer een redelijk indrukwekkende uitslag op een finish die niet echt zijn ding is.
Nairo.quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2022 18:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is een krasje op je kundige imago.
WLR / [Bijnamen] Som hier alle relevante bijnamen op #1quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Hadden we niet altijd een topic met veelvoorkomende bijnamen?
WLR / [Bijnamen] Som hier alle relevante bijnamen op #1quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Hadden we niet altijd een topic met veelvoorkomende bijnamen?
Met Wivco Kevoerman als belangrijkstequote:Op donderdag 7 juli 2022 20:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
WLR / [Bijnamen] Som hier alle relevante bijnamen op #1
Fascinerend. Ben nu alles aan het doorlezenquote:Op donderdag 7 juli 2022 20:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zou graag jouw mening horen over dit fascinerende blog.
https://incyclingveritas.(...)-et-thierry-vildary/
https://incyclingveritas.(...)y-vildary-les-mails/
Deze mag zeker op het gebied van Belgische journalisten/verslaggevers wel aangevuld worden want die bijnamen volg ik soms echt nietquote:Op donderdag 7 juli 2022 20:32 schreef Momo het volgende:
[..]
WLR / [Bijnamen] Som hier alle relevante bijnamen op #1
Vooral heel benieuwd wie de man achter deze lappen tekst is. Nou zijn er op zich genoeg mensen die een reden kunnen hebben om festinaboy in de val te lokken, maar deze gaat er wel echt vol voor.quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zou graag jouw mening horen over dit fascinerende blog.
https://incyclingveritas.(...)-et-thierry-vildary/
https://incyclingveritas.(...)y-vildary-les-mails/
Carl Berteele = Varkenskopquote:Op donderdag 7 juli 2022 20:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deze mag zeker op het gebied van Belgische journalisten/verslaggevers wel aangevuld worden want die bijnamen volg ik soms echt niet
De Lintworm van Froome is ook wel een leuke.quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:44 schreef hhh38 het volgende:
Wederom gelachen om Hondslelijke kutier trouwens
Ik denk de fiets van Rutschquote:Op donderdag 7 juli 2022 21:31 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wist niet dat kindsoldaat voor EF reed, wat een formaat fiets.
Powless werd wel 11e in de UAE Tour op maar 2:05 van Pogacar, nog 24 seconden voor Jai Hindley. M.a.w. hij is in feite beter dan de Giro-winnaar. Hij laat zelfs Giro-winnaar Dumoulin bijna 8 minuten achter zich daar in de UAE Tour. Best wel een kans dat Powless gaat meedoen om het geel. Podium lijkt me in elk geval gegarandeerd.quote:
Dit is de wielervariant van Go Ahead > Ajax > Dortmund > Bayernquote:Op donderdag 7 juli 2022 21:39 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Powless werd wel 11e in de UAE Tour op maar 2:05 van Pogacar, nog 24 seconden voor Jai Hindley. M.a.w. hij is in feite beter dan de Giro-winnaar. Hij laat zelfs Giro-winnaar Dumoulin bijna 8 minuten achter zich daar in de UAE Tour. Best wel een kans dat Powless gaat meedoen om het geel. Podium lijkt me in elk geval gegarandeerd.
Toch heb ik moeite om een reden te vinden om hem boven Pogacar te zettenquote:Op donderdag 7 juli 2022 21:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit is de wielervariant van Go Ahead > Ajax > Dortmund > Bayern
Powless is stiekem een enorm goede renner. Maar het is natuurlijk lachwekkend.quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:39 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Powless werd wel 11e in de UAE Tour op maar 2:05 van Pogacar, nog 24 seconden voor Jai Hindley. M.a.w. hij is in feite beter dan de Giro-winnaar. Hij laat zelfs Giro-winnaar Dumoulin bijna 8 minuten achter zich daar in de UAE Tour. Best wel een kans dat Powless gaat meedoen om het geel. Podium lijkt me in elk geval gegarandeerd.
quote:Op donderdag 7 juli 2022 18:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hopelijk past de volgende PM beter in haar straatje anders ligt ze weer een week psychisch in de kreukels.
De bromvlieg van Boyacá.quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:46 schreef Beregd het volgende:
Echt nooit van capibara gehoord. Voor mij is hij de condor van de andes.
Correctie:quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:46 schreef Beregd het volgende:
Echt nooit van capibara gehoord. Voor mij is hij de condor van de andes.
Ik moet wel zeggen dat ik dit gevoel ook een beetje kreeg in die kasseienetappe. Dat Pogacars strategie van in zijn eentje vooraan zitten eigenlijk veiliger en slimmer was en te proberen zoals Jumbo met de hele ploeg goed geplaatst te zitten.quote:
Dat konden ze bij Jumbo juist niet omdat de ene kopman al teruggeslagen was. Roglic had nog maar 1 ploeggenoot over bij z’n valpartij.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 06:43 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik dit gevoel ook een beetje kreeg in die kasseienetappe. Dat Pogacars strategie van in zijn eentje vooraan zitten eigenlijk veiliger en slimmer was en te proberen zoals Jumbo met de hele ploeg goed geplaatst te zitten.
Ik bedoel eigenlijk meer vanaf het begin van de etappe. Vorig jaar zat Jumbo ook met het hele team rechts in het peloton toen die vrouw hen ten val bracht met haar bordje. Soms heb ik het idee dat ze gewoon teveel vechten om de beste plek in het peloton en met teveel man vooraan willen zittenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat konden ze bij Jumbo juist niet omdat de ene kopman al teruggeslagen was. Roglic had nog maar 1 ploeggenoot over bij z’n valpartij.
En Pogacar had vast ook liever een ploeggenoot gehad, die koos hier niet bewust voor. Dat het in de praktijk werkte, ligt vooral aan zijn kwaliteiten op de fiets.
Over de val van gisteren zal Schach vast gelijk hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |