Voortaan de lapo en fipo aan jou overlatenquote:Op donderdag 7 juli 2022 16:12 schreef Schakeltopia het volgende:
oh eigenlijk blijft het nog wel even simpel, 80 is lxxx
pas vanaf de 90 word het weer anders, dan is het xc
morgen weer een dag heer hemaquote:Op donderdag 7 juli 2022 17:02 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben al de hele dag aan het staren naar een dossier maar ik kom er niet uit
Een halve , maar nog zoveel te doen maar er komt niks uit pffffquote:
neem het voor lief, gewoon kappen. morgen frisse kop er weer tegen aan, desnoods uurtje eerder beginnen.quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een halve , maar nog zoveel te doen maar er komt niks uit pffff
ja dat dacht ik gisteren ookquote:Op donderdag 7 juli 2022 17:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
neem het voor lief, gewoon kappen. morgen frisse kop er weer tegen aan, desnoods uurtje eerder beginnen.
half erin blijven hangen levert toch niks op.
Ik maak zo nog wel een tostiquote:Op donderdag 7 juli 2022 17:34 schreef hemarookworst het volgende:
Alleen soepje vult niet genoeg voor mij
wat een terreur die erreurquote:Op donderdag 7 juli 2022 17:37 schreef suzi1 het volgende:
was zo gedaan. zat een erreur in de driver.
maar je laptop is ook niet zo oud die lenovo l340quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:38 schreef suzi1 het volgende:
nou kijken of mn oude lap ook nog te fixen is
Ene acer is de andere nietquote:Op donderdag 7 juli 2022 17:40 schreef suzi1 het volgende:
ik deed met een acer 1 jaar. dus die mot ik nooit meer
quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:45 schreef hemarookworst het volgende:
Sony Vaio zijn oerdegelijk, jammer dat die niet meer gemaakt worden. 10 jaar lang gedaan met de Vaio en geen enkel defect.
dat is wel snel inderdaadquote:Op donderdag 7 juli 2022 17:45 schreef suzi1 het volgende:
maar dat na 2 maanden je letters al wegvagen van je toetsen is ook idioterie. dat was bij mn witte toshiba
Ik had dat ooit bij een goedkope losse trust toetsenbord van 5 euroquote:Op donderdag 7 juli 2022 17:45 schreef suzi1 het volgende:
maar dat na 2 maanden je letters al wegvagen van je toetsen is ook idioterie. dat was bij mn witte toshiba
watte?quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:53 schreef Schakeltopia het volgende:
gewoon uurtje wachten, honger, rauwe bonen, zoet blabdiebla
honger maakt rauwe bonen zoet, dus hoe langer je wacht hoe beter het smaakt!quote:
goed nieuws!quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:57 schreef suzi1 het volgende:
whahah nou ik kan mn oude toshiba ook weer in
dus voorlopig kan ik voorruit met reserve
nu evenen dan naar huis
laters xx
oh dit spreekwoord is bij mij helemaal in de vergetelheid geraaktquote:Op donderdag 7 juli 2022 18:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
honger maakt rauwe bonen zoet, dus hoe langer je wacht hoe beter het smaakt!
ik ook sinds ik ben afgestudeerdquote:Op donderdag 7 juli 2022 18:11 schreef Schakeltopia het volgende:
vandaar dat ik zo viesdik ben geworden
Das al vroegquote:
Weet je nog toen Jantje traantjes kreeg toen hij een keer ziek veel kijkers had?quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:04 schreef Schakeltopia het volgende:
die viewers
kan dazzler nog wat van leren
ja haha dat was echt mooiquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:05 schreef engine het volgende:
[..]
Weet je nog toen Jantje traantjes kreeg toen hij een keer ziek veel kijkers had?
Maar inderdaad doet hij netjesis ook best wel een markt voor die hardstyle feest muziek maar meer in feesttenten dan grote hardstyle festivals normaal gesproken.
Ook een klassiekerquote:
Haha gaaf!quote:
Hier al een poos geen vogeltjes meer..quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:32 schreef engine het volgende:
Ik heb afgelopen weekend bij het tuincentrum weer vogelvoer gekocht....Hele week al een invasie van vogeltjes op m'n balkonKat heeft weer feest. Krijgt ze alleen nooit te pakken
Hier kwamen ze nog steeds wel af en toe maar nu gewoon meer dan 10 vogeltjes die beetje in en uit aan het fladderen zijn soms. Vooral veel musjes en pimpelmeesjes. Staat nu ook een steiger over m'n balkon dus dan gaan ze van steiger naar vogelhutje en weer terug op de steigerquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier al een poos geen vogeltjes meer..
quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:35 schreef suzi1 het volgende:
ik voer hier de fugeltjes kattenbrokjes. schijnen ze ook lekker te vinden
Wel mooi altijd als er zoveel vogeltjes zijn.. maar als ik hier wat neer hang komen er na een dag of twee weer kraaien er op afquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:35 schreef engine het volgende:
[..]
Hier kwamen ze nog steeds wel af en toe maar nu gewoon meer dan 10 vogeltjes die beetje in en uit aan het fladderen zijn soms. Vooral veel musjes en pimpelmeesjes. Staat nu ook een steiger over m'n balkon dus dan gaan ze van steiger naar vogelhutje en weer terug op de steiger
Ah dat is minder ja.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wel mooi altijd als er zoveel vogeltjes zijn.. maar als ik hier wat neer hang komen er na een dag of twee weer kraaien er op af
Dat zeg ik elke ochtend op mijn porseleinen troonquote:
Ik las flugeltjesquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:35 schreef suzi1 het volgende:
ik voer hier de fugeltjes kattenbrokjes. schijnen ze ook lekker te vinden
Werkt dat?quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat zeg ik elke ochtend op mijn porseleinen troon
quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Icm vezelrijk eten werkt het zeker
Genot!quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:54 schreef Schakeltopia het volgende:
ik had die cd vroeger gekopieerd van de bibliotheek
quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:00 schreef suzi1 het volgende:
ik ook niet. was ter bescherming omdat ik de pan ook weleens vergat op t vuur of dat er iets in de oven zat
quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:01 schreef engine het volgende:
En dadelijk z'n bek verbraden aan een delletje....let maar op
lekker wiebelen hemaaquote:
quote:
Scooby doo? shirt niet gezienquote:
Kan het idd nog wel herinneren ook wel heb ik het niet veel gekekenquote:
ik ook niet heel veel hoor, maar op de een of andere manier altijd bij geblevenquote:Op donderdag 7 juli 2022 20:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan het idd nog wel herinneren ook wel heb ik het niet veel gekeken
Bij meer tekenfilms of series etc.. zodra weer ziet denk je ook jaquote:Op donderdag 7 juli 2022 20:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ook niet heel veel hoor, maar op de een of andere manier altijd bij gebleven
Ik had youtube linkje gepostquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:23 schreef Schakeltopia het volgende:
geluid is op twitch wel beter lijkt het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |