een bericht recht uit het hartquote:Op donderdag 7 juli 2022 12:39 schreef Solotovski het volgende:
Als je dat beest wat aandoet, hoop ik dat je sterft.
En beter hou je die tyfuskippen van je goed afgesloten
Mijn kippen lopen overdag in de tuin met een omheining met een groot hek. Ik heb alles op orde.quote:Op donderdag 7 juli 2022 12:39 schreef Solotovski het volgende:
Ah helder. De kat was echter dusdanig intelligent dat hij het hek open kon maken met zijn pootjes.quote:Op donderdag 7 juli 2022 12:44 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Mijn kippen lopen overdag in de tuin met een omheining met een groot hek. Ik heb alles op orde.
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 7 juli 2022 12:44 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Mijn kippen lopen overdag in de tuin met een omheining met een groot hek. Ik heb alles op orde.
quote:Op donderdag 7 juli 2022 12:54 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Ah helder. De kat was echter dusdanig intelligent dat hij het hek open kon maken met zijn pootjes.
Ik kan moeilijk een half voetbalveld aan tuin overdekken, die kat mag gewoon niet in mijn tuin komen. Blijkbaar over het hek geklommen. Die eigenaar mort z'n beest bij zich houden.quote:Op donderdag 7 juli 2022 12:54 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Ah helder. De kat was echter dusdanig intelligent dat hij het hek open kon maken met zijn pootjes.
Dit ga ik doen.quote:Op donderdag 7 juli 2022 12:55 schreef junkiesietze het volgende:
posters met "gevonden" ophangen in de buurt "ruilen voor een nieuwe kip"
Ah, hij hield zich niet aan de regels. Dat is vreemd gedrag voor een kat.quote:Op donderdag 7 juli 2022 12:59 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk een half voetbalveld aan tuin overdekken, die kat mag gewoon niet in mijn tuin komen. Blijkbaar over het hek geklommen. Die eigenaar mort z'n beest bij zich houden.
Schijnbaar niet want er is een kip dood nu.quote:Op donderdag 7 juli 2022 12:44 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 7 juli 2022 12:39 schreef Solotovski het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |