Vraag het aan @jigggy die weet dat welquote:Op donderdag 7 juli 2022 08:21 schreef Golf8 het volgende:
moeten we nu egt geloven dat TS een lekker wijf is 😂
Teabaggen kan toch ook als je geen lekker wijf bent??quote:Op donderdag 7 juli 2022 08:21 schreef Golf8 het volgende:
moeten we nu egt geloven dat TS een lekker wijf is 😂
Geen idee als je echt lekker bent wil ik je wel neuken hoorquote:Op donderdag 7 juli 2022 08:43 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Teabaggen kan toch ook als je geen lekker wijf bent??
Zullen wij haar anders tower bridgenquote:Op donderdag 7 juli 2022 08:44 schreef Golf8 het volgende:
[..]
Geen idee als je echt lekker bent wil ik je wel neuken hoor
Moet je wel goed pijpen
Ik London Bridge je vader met @de_boswachter samen.quote:Op donderdag 7 juli 2022 08:57 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Zullen wij haar anders tower bridgen
Rokenquote:Op donderdag 7 juli 2022 07:31 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Klacht: Nu pas beseffen dat ik inderdaad altijd mijn ID moet laten zien bij halen van pak peuken
Hihahomoquote:Op donderdag 7 juli 2022 09:00 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik London Bridge je vader met @:de_boswachter samen.
Vieze vuile gayboyquote:Op donderdag 7 juli 2022 09:00 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik London Bridge je vader met @:de_boswachter samen.
Mensen die nog niet zo lang dik zijn, die hebben meestal wel het voordeel dat alles door het overtollige vet strak getrokken wordt. Maar dat is ook slechts een kwestie van tijd, voordat de huid zich realiseert dat het zinloos is en nageeft. Altijd een beetje een treurig moment om te zien. The point of no return.quote:Op donderdag 7 juli 2022 11:48 schreef Linkesoep het volgende:
Viesdik en rokende. Ja, jij ziet er vast jong uit voor je leeftijd.
Ik ben godsverziekend fijn ik weet niet wat jij hier komt pratenquote:Op donderdag 7 juli 2022 11:48 schreef Linkesoep het volgende:
Viesdik en rokende. Ja, jij ziet er vast jong uit voor je leeftijd.
Dat is mn neefquote:Op donderdag 7 juli 2022 10:27 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is maar één pindabaas en dat is Onur
Kan bevestigen dat @Naardegallemiezen tan2 spang isquote:Op donderdag 7 juli 2022 08:26 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Vraag het aan @:jigggy die weet dat wel
We weten allemaal wat jouw smaak is, dus aan dat oordeel hebben we helemaal niks.quote:Op donderdag 7 juli 2022 14:39 schreef jigggy het volgende:
[..]
Kan bevestigen dat @:naardegallemiezen tan2 spang is
Wat een leuke foto van @jigggy, bedankt voor het delen.quote:Op donderdag 7 juli 2022 15:27 schreef knoopie het volgende:
We weten allemaal wat jouw smaak is, dus aan dat oordeel hebben we helemaal niks.
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op donderdag 7 juli 2022 10:27 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is maar één pindabaas en dat is Onur
Komt deze man niet in aanmerking om suiker te geven?quote:Op donderdag 7 juli 2022 07:31 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik werk samen met een collega (ja), en diegene is heel lief hoor maar heeft wel overal een mening over, ook over mij.
TS is 26 jaar oud (62 in FOK jaren dus), en zo voel ik me ook. Krijg ik de vraag hoe oud ik ben (naast de standaardvragen of ik een partner heb, of ik weet wat tea baggen is, waar ik op vakantie ga). Dus ik zeg mijn leeftijd. ‘Oh nee dat geloof ik niet, je ziet eruit als 18.’ Bedankt![]()
Klacht: op werk aan een ogenschijnlijk 18 jarige vragen wat tea baggen betekent
Antiklacht: suikervaders op internet kunnen tricken met mijn jonge uiterlijk
Klacht: Nu pas beseffen dat ik inderdaad altijd mijn ID moet laten zien bij halen van pak peuken
Dit is heel geil.quote:Op donderdag 7 juli 2022 15:27 schreef knoopie het volgende:
[..]
We weten allemaal wat jouw smaak is, dus aan dat oordeel hebben we helemaal niks.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |