abonnement Unibet Coolblue
pi_205262955
Ik was op zoek naar nieuwe oordopjes en ik ben ouderwets dus wil bedraad. Ik had hiervoor eigenlijk altijd oordopjes waar de kabel van het rechter dopje langer was dan die van het linker zodat die kabel achter je nek kon lopen. Best praktisch vind ik. Maar die lijken niet meer gemaakt te worden. Als ik google "oordopjes asymmetrische kabel" krijg ik genoeg hits maar echt alleen maar "nooit meer in voorraad" en "niet meer leverbaar" producten. Weet iemand of ze nog bestaan?
pi_205263007
De Samsung A51 kwam met een oordopje waarvan de ene kant langer was dan de andere (links was langer volgens mij).

Even opgezocht, het is blijkbaar de Samsung EHS61. Er zijn ook nieuwere modellen, bijv. de EHS64.

Ik heb geen plaatjes kunnen vinden waarbij het verschil duidelijk te zien is. Ik weet het daardoor niet 100% zeker meer...

Misschien dat dit helpt.
pi_205263013
Even gezocht voor de zekerheid.

Links is langer, veel langer.

https://i.imgur.com/99XGWr3.jpeg.

Dit is de EHS61. Voelt eerlijk gezegd wel een beetje goedkoop aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2022 01:45:05 ]
pi_205263542
Ze zijn zeldzaam.

Zelf ervaar ik meer comfort bij oordopjes die de kabel over je oor laten lopen, zoals veel in-ears. Bij asymmetrische kabels trekt het toch vaak aan het kortste eindje.

Bij oordopjes die over je oor lopen, laat je de kabel gewoon in je nek liggen. Zit stevig en comfortabel. En als het al trekt, trekt het eerst aan je oor, voordat het oordopje uit je oor plopt.

Kijk eens naar een merk als Kz. Ze maken in-ears die met de kabel over je oor gedragen worden. De kabel is verwijderbaar (en dus vervangbaar), ze zijn schappelijk geprijsd (¤15-30) en klinken erg goed.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')