Is niet van de Chinees. Is van Uitgekookt! Gezond en lekker.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier hoort een te hard gebakken ei op, wat een cultuurbarbaar die Chinees.
Kan je hiermee ophouden?quote:Op donderdag 7 juli 2022 09:33 schreef onlogisch het volgende:
Klein piemeltje maar wel moddertjevet @RamboDirk
Bedankt maatquote:Op donderdag 7 juli 2022 10:55 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM is weer lekker bezig in de club topics
Eens hoor. Hoewel er meerdere scenario's mogelijk zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat
Al was ik in het Feyenoord-topic wel serieus, snap dat serieus niet dat je spelers niet naar Feyenoord kan krijgen als Twente/Utrecht de alternatieven zijn. Bijzonder dat daar geen kritiek op is.
Als mensen daar een keer kritisch zijn komt Scrummie meteen eraan rennen dat het gejank is. Als hij tenminste niet in het hol van die zolderautist zit.quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat
Al was ik in het Feyenoord-topic wel serieus, snap dat serieus niet dat je spelers niet naar Feyenoord kan krijgen als Twente/Utrecht de alternatieven zijn. Bijzonder dat daar geen kritiek op is.
Ja Scrummie beperkt zich liever tot berichten alsquote:Op donderdag 7 juli 2022 11:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als mensen daar een keer kritisch zijn komt Scrummie meteen eraan rennen dat het gejank is. Als hij tenminste niet in het hol van die zolderautist zit.
'laten we het gewoon maar afwachten'.quote:Op donderdag 7 juli 2022 11:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja Scrummie beperkt zich liever tot berichten als
WHY ARE YOU WAITING?![]()
Very good.
Stel je voor dat er serieus over het beleid gepraat wordt.
Domheid kent geen tijd
het werd ook wel wat irritant dat het feyenoord-topic veranderde in een grote zka-show, alhoewel ik de aanpak van @fetX beter vondquote:Op donderdag 7 juli 2022 11:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als mensen daar een keer kritisch zijn komt Scrummie meteen eraan rennen dat het gejank is. Als hij tenminste niet in het hol van die zolderautist zit.
Het was vooral onterecht.quote:Op donderdag 7 juli 2022 11:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
het werd ook wel wat irritant dat het feyenoord-topic veranderde in een grote zka-show, alhoewel ik de aanpak van @fetX beter vond
Het gaat me er vooral om dat je elke kritiek op ZKA nu direct verdedigt.quote:Op donderdag 7 juli 2022 11:27 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed, daar mag je niets van zeggen want dan 'kruip je in zijn hol'
Zeker, maar hem continu verdedigen, terwijl wat ie jou heeft geflikt juist de voornaamste reden is dat hij wat mij betreft mag optieften, valt ook op.quote:Op donderdag 7 juli 2022 11:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het was vooral onterecht.
Maar goed, daar mag je niets van zeggen want dan 'kruip je in zijn hol'. Treurig, erg treurig. Het lijkt me verder vrij logisch dat ik mij redelijk op afstand hou wat betreft ZKA, en dat weten die twee hierboven ook wel.
Dat doe ik dus niet, het enige waar ik op reageerde was dat Gnonto onzin verhaal wat van het AD kwam en niet van die gozer. De rest laat ik vooral langs mij heen gaan.quote:Op donderdag 7 juli 2022 11:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat me er vooral om dat je elke kritiek op ZKA nu direct verdedigt.
Beetje laf en treurig.
Dat ja.quote:Op donderdag 7 juli 2022 11:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeker, maar hem continu verdedigen, terwijl wat ie jou heeft geflikt juist de voornaamste reden is dat hij wat mij betreft mag optieften, valt ook op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |