Hmmm...dat klinkt wel heftig. Laten we het filmpje er even bij pakken:quote:Een 23-jarige extremistische boer wordt verdacht van poging tot doodslag. De fundamentalist reed woensdagavond met zijn tractor in op een politieauto. Hoewel enkele tientallen mensen de arrestatie van de agressieve boer probeerden te voorkomen, zit de man vast.
Hmmm...dat klinkt wel heftig. Laten we het filmpje er even bij pakken:quote:Omstreeks 22:40 uur is er door trekkerbestuurders geprobeerd in te rijden agenten en dienstvoertuigen. Dit gebeurde bij de oprit Mercurius/A32 in #Heerenveen. Er ontstond een dreigende situatie. Hierbij zijn waarschuwingsschoten gelost en er werd gericht geschoten.
Eng ventjequote:Op woensdag 6 juli 2022 08:56 schreef xpompompomx het volgende:
Prachtig die verontwaardiging. Dus men is al dagen aan het fantaseren over en schreeuwen om opstand en oorlog. Maar als de pliesie dan ook echt gaat schieten is het huilen geblazen?![]()
Zo is hetquote:Op woensdag 6 juli 2022 08:56 schreef xpompompomx het volgende:
Prachtig die verontwaardiging. Dus men is al dagen aan het fantaseren over en schreeuwen om opstand en oorlog. Maar als de pliesie dan ook echt gaat schieten is het huilen geblazen?![]()
Internetheld gespot.quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zo is het
Cops = corrupt oppressive pig stinkers
Het bewijst zeg maar dat de trekker WEGREED van de politie en dat de politie toen gericht schoot...dus op zich bewijst het het tegendeel van het statement van de politie zelf dat er werd geschoten omdat er sprake was van een dreigende situatie omdat de trekker op hen in zou rijden.quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Een willekeurige video bewijst lekker veel ja
De boeren richten hun ohzo terechte aggressie op de verkeerden, dan moet de politie ingrijpen, de boeren moeten geen supermarkten of tussenhandel lastigvallen en blokkeren. Ze moeten de beleidsmakers het werk onmogelijk maken.quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:26 schreef NaarMensje het volgende:
Meest terechte klacht van 2022. Zelf als machtswellustende schoften gedragen met hun geweldsmonopolie en dan op de koop toe ook nog eens janken en miepen terwijl ze hun zielige aangifte doenzwaar incompetent kutkorps hebben we hier in Nederland, het is jammer dat de boeren er niet harder tegenin zijn gegaan.
Woorden met hoofdletters gebruiken om je punt proberen te makenquote:Op woensdag 6 juli 2022 09:29 schreef very het volgende:
[..]
Het bewijst zeg maar dat de trekker WEGREED van de politie en dat de politie toen gericht schoot...dus op zich bewijst het het tegendeel van het statement van de politie zelf dat er werd geschoten omdat er sprake was van een dreigende situatie omdat de trekker op hen in zou rijden.
En die andere bewijst dat er ook daar wederom geen sprake was van "inrijden" op politie en dat er derhalve van poging doodslag geen sprake is. Ook de officier van Justitie vond deze claim lastig vol te houden na het zien van de beelden en heeft die aanklacht ingetrokken.
Verder nog iets?
Ik ben het hier op zich wel mee eens, maar hoe dan? Ga er maar aan staan.quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:30 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
De boeren richten hun ohzo terechte aggressie op de verkeerden, dan moet de politie ingrijpen, de boeren moeten geen supermarkten of tussenhandel lastigvallen en blokkeren. Ze moeten de beleidsmakers het werk onmogelijk maken.
quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:34 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Woorden met hoofdletters gebruiken om je punt proberen te maken
Gelukkig hebben we een geweldsinstructie en een onafhankelijk team wat onderzoek gaat doen en tot een conclusie zal komen op basis van alle feiten ipv een filmpje van 10 seconde.
Het is strategisch handiger om je woede op de juiste partij te richten, dan krijg je goodwill.quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:35 schreef very het volgende:
[..]
Ik ben het hier op zich wel mee eens, maar hoe dan? Ga er maar aan staan.
Mijn begrip en steun is in ieder geval nog niet verdwenen omdat ik zelf geen verse appels kan kopen.
Wat er trouwens waar is van het verhaal dat ze ook medische transporten zouden blokkeren, dat moet ik nog zien. Als dat inderdaad klopt dan mag je die specifieke lui wat mij betreft achter een trekker hangen en een mooi landweggetje opzoeken.
je schreef het zelf alquote:Op woensdag 6 juli 2022 09:38 schreef very het volgende:
En verder: "onafhankelijk", yeah right....tot een bepaald punt, daarna gaan hogere machten zich mengen.
er is onafhankelijk onderzoek gedaan en iets anders bevonden, de boer is vrijgelaten, wat is daar mis mee?quote:En die andere bewijst dat er ook daar wederom geen sprake was van "inrijden" op politie en dat er derhalve van poging doodslag geen sprake is. Ook de officier van Justitie vond deze claim lastig vol te houden na het zien van de beelden en heeft die aanklacht ingetrokken.
Daar is niets mis mee. Waar wel wat mis mee is, is dat de politie zelf dus in eerste instantie dat andere verhaal heeft opgehangen. Als er geen beelden waren, dan had die kerel nu een groot probleem gehad. Dus wat veranderd dit aan de inhoud van mijn klacht?quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:42 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
je schreef het zelf al
[..]
er is onafhankelijk onderzoek gedaan en iets anders bevonden, de boer is vrijgelaten, wat is daar mis mee?
Dus voortaan bij negeren stopteken van politie gelijk maar schieten?quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Video goed bekeken; mijn deskundig oordeel: terecht beschoten.
Als je trekkers inzet als middel om niet naar de politie te luisteren en de wet te overtreden ligt dit geheel in lijn der verwachting.
dat je de feiten niet kent en nu nog niet kan oordelen op basis van een video van een paar seconde, hier is een heel verhaal aan vooraf gegaan wat van groot belang kan zijn (of niet).quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:45 schreef very het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee. Waar wel wat mis mee is, is dat de politie zelf dus in eerste instantie dat andere verhaal heeft opgehangen. Als er geen beelden waren, dan had die kerel nu een groot probleem gehad. Dus wat veranderd dit aan de inhoud van mijn klacht?
Zijn we wel snel van het finnenprobleem af...als ik filmpjes van Jan Willem kijk etc ..zijn het 99% finnen die niet stoppen voor het negeren daarvan...quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:46 schreef very het volgende:
[..]
Dus voortaan bij negeren stopteken van politie gelijk maar schieten?
Geen waarschuwingsschot, maar gelijk gericht ook.
Tuurlijk![]()
Ja natuurlijk, gewoon luisteren piemol.quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:46 schreef very het volgende:
[..]
Dus voortaan bij negeren stopteken van politie gelijk maar schieten?
Geen waarschuwingsschot, maar gelijk gericht ook.
Tuurlijk![]()
NeE PoLiTiE SlEcHt BoErEn ZiElIg!!!quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:49 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
dat je de feiten niet kent en nu nog niet kan oordelen op basis van een video van een paar seconde, hier is een heel verhaal aan vooraf gegaan wat van groot belang kan zijn (of niet).
Ik kan oordelen over wat ik zie, en wat ik zie is niet correct. Maakt verder niet uit wat er daarvoor allemaal heeft plaatsgevonden, tenzij die trekker net een heel corps omver gemaaid heeft (en we weten ook al dat dat niet het geval is, want anders hadden we dat ook wel gelezen, denk je niet? En zelfs dan zou een agent op de banden moeten mikken ipv op de cabine. EN gezien de banden van een trekker nogal groot zijn moet dat zélfs een Nederlandse agent lukken, met hun uiterst minimale schutterstraining.quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:49 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
dat je de feiten niet kent en nu nog niet kan oordelen op basis van een video van een paar seconde, hier is een heel verhaal aan vooraf gegaan wat van groot belang kan zijn (of niet).
Dit gedrag is niet alleen bij de boeren van toepassing. Ooit foto's gezien hoe het eruit zag nadat de klimaatmars was langsgekomen? En inderdaad: dump het wat mij betreft op hun land. Als ze dat straks nog hebben dan...quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat ook ronduit asociaal is dat die boeren een teringbende achterlaten op de plaatsen waar ze "protesteren", overal lege blikken bier en verpakkingen van eten.
Zouden ze even moeten verzamelen en bij de boeren op het land moeten dumpen.
Ff lekker maccen maar ooohw oh oooohw het klimaat..quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:58 schreef very het volgende:
[..]
Ach, dit gedrag is niet alleen bij de boeren van toepassing. Ooit foto's gezien hoe het eruit zag nadat de klimaatmars was langsgekomen?
Maakt niet uit wat er aan vooraf gaat, je schiet niet gericht op een wegrijdende trekker en claimt dan dat die bewust aan het inrijden was op agenten. Buiten dat is ook te zien dat die agent als een idioot met zijn vinger over de trekker met een wapen loopt te zwaaien en een vrouwelijke collega hem zelfs moet corrigeren.quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:49 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
gelukkig ben jij geen rechter, oordelen op basis van 1 stukje filmquote:Op woensdag 6 juli 2022 09:56 schreef very het volgende:
[..]
Ik kan oordelen over wat ik zie, en wat ik zie is niet correct. Maakt verder niet uit wat er daarvoor allemaal heeft plaatsgevonden, tenzij die trekker net een heel corps omver gemaaid heeft (en we weten ook al dat dat niet het geval is, want anders hadden we dat ook wel gelezen, denk je niet? En zelfs dan zou een agent op de banden moeten mikken ipv op de cabine. EN gezien de banden van een trekker nogal groot zijn moet dat zélfs een Nederlandse agent lukken, met hun uiterst minimale schutterstraining.
Gast, je ziet toch wat er gebeurt? En dan kan je toch op basis van wat je daar ziet zeggen of je dat juist vind of niet? Ik oordeel niet over de totaalsituatie, ik oordeel over dat specifieke deel. Het deel waar er gericht op een cabine werd geschoten toen die boer het hazenpad koos...quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:00 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
gelukkig ben jij geen rechter, oordelen op basis van 1 stukje film
Beide groepen finaal in elkaar rammenquote:Op woensdag 6 juli 2022 09:58 schreef very het volgende:
[..]
Dit gedrag is niet alleen bij de boeren van toepassing. Ooit foto's gezien hoe het eruit zag nadat de klimaatmars was langsgekomen? En inderdaad: dump het wat mij betreft op hun land. Als ze dat straks nog hebben dan...
gewoon welquote:Op woensdag 6 juli 2022 10:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat er aan vooraf gaat, je schiet niet gericht op een wegrijdende trekker en claimt dan dat die bewust aan het inrijden was op agenten. Buiten dat is ook te zien dat die agent als een idioot met zijn vinger over de trekker met een wapen loopt te zwaaien en een vrouwelijke collega hem zelfs moet corrigeren.
ProTip: Gewoon luisteren naar de politie, dan wordt er ook niet op je geschoten.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:04 schreef very het volgende:
[..]
Gast, je ziet toch wat er gebeurt? En dan kan je toch op basis van wat je daar ziet zeggen of je dat juist vind of niet? Ik oordeel niet over de totaalsituatie, ik oordeel over dat specifieke deel. Het deel waar er gericht op een cabine werd geschoten toen die boer het hazenpad koos...
WTF is mis met jou?
ProTip: als je een geweldsmonopolie hebt, zorg dan ook dat je een beetje verantwoordelijkheidsgevoel hebt en een beetje stressbestendig bent.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
ProTip: Gewoon luisteren naar de politie, dan wordt er ook niet op je geschoten.
Hopelijk is het voor de boeren nu inmiddels wel duidelijk dat het klaar is met provocerend gedrag. Ik vond ze al lang wachten met een verdere stap. Die had namelijk ook al kunnen volgen toen die debielen met weet ik veel wat voor spul op die politiebus aan het inrammen warenquote:Op woensdag 6 juli 2022 10:04 schreef very het volgende:
[..]
Gast, je ziet toch wat er gebeurt? En dan kan je toch op basis van wat je daar ziet zeggen of je dat juist vind of niet? Ik oordeel niet over de totaalsituatie, ik oordeel over dat specifieke deel. Het deel waar er gericht op een cabine werd geschoten toen die boer het hazenpad koos...
WTF is mis met jou?
Wat zou jij wel te ver vinden gaan dan? Want als ik je zo hoor moet alles maar kunnen want stressbestendig zijn hoort er nu eenmaal bijquote:Op woensdag 6 juli 2022 10:10 schreef very het volgende:
[..]
ProTip: als je een geweldsmonopolie hebt, zorg dan ook dat je een beetje verantwoordelijkheidsgevoel hebt en een beetje stressbestendig bent.
Lekker gericht gaan schieten op trekkers die op je in van je af rijden, dat is logisch natuurlijkquote:Op woensdag 6 juli 2022 10:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zou jij wel te ver vinden gaan dan? Want als ik je zo hoor moet alles maar kunnen want stressbestendig zijn hoort er nu eenmaal bij
Want iedereen weet dat tieners de problematiek natuurlijk snappen als geen ander en dat ze nooit ondoordacht handelenquote:
Wat ze dus al deden toen die vent opgepakt werd voor poging tot doodslag en die groep probeerde om hem niet te laten arresten. Toen heeft de politie hun wapens niet gebruikt. Lijkt me toch behoorlijk bedreigend. Dus nou niet doen alsof ze dat misbruikenquote:Op woensdag 6 juli 2022 10:22 schreef very het volgende:
[..]
Wat ik te ver zou vinden gaan is wanneer ze daadwerkelijk op agenten in zouden gaan rijden
Uhm...die aanklacht poging doodslag is aangepast omdat de beelden lieten zien dat daar geen sprake van was. Zie ook het eerste filmpje uit de OPquote:Op woensdag 6 juli 2022 10:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ze dus al deden toen die vent opgepakt werd voor poging tot doodslag en die groep probeerde om hem niet te laten arresten. Toen heeft de politie hun wapens niet gebruikt. Lijkt me toch behoorlijk bedreigend. Dus nou niet doen alsof ze dat misbruiken
Ik ben nog steeds erg gezellig hoor, ik kan alleen niet zo goed tegen onrecht.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:36 schreef Fretwork het volgende:
Ik mis de tijden dat very nog gewoon een gezellig dikkertje was die zn wiel krom reed in een trambaan
Het is mij daarnaast een raadsel waarom we in godsnaam de boeren zo zielig vinden.
Let’s go Brandon!quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:11 schreef VarkensHart het volgende:
Acties moeten nog veel- en veel harder. Dit is peanuts vergeleken met wat die kkr rutte en kaag dit land aandoen.
Wat doet Kaag dan precies het land aan?quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:11 schreef VarkensHart het volgende:
Acties moeten nog veel- en veel harder. Dit is peanuts vergeleken met wat die kkr rutte en kaag dit land aandoen.
Dat boek heb ik nog in de kast staan, maar was er niet zo kapot van. Hoopte op een overzicht in vogelvlucht van deze oorlog op een soort van risk/schaken/stratego-niveau, maar in plaats daarvan ging het over de belevenissen van een 3-tal figuren in deze oorlog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
Je zou kunnen stellen dat het ze wat rauw op het dak valt, maar deze cijfers zeggen natuurlijk niet dat we daarom goed bezig zijn. Dat rauw op je dak kan je je ook nog wel afvragen, aangezien dit al 35+ jaar een probleemgebied is.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:42 schreef very het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds erg gezellig hoor, ik kan alleen niet zo goed tegen onrecht.
Je vergeet wel even 6.7x zoveel varkens als 1950 en 20x zoveel vleeskuikens.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:42 schreef very het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds erg gezellig hoor, ik kan alleen niet zo goed tegen onrecht.
En ik vind het inderdaad sneu dat er tal van familiebedrijven om zeep worden geholpen op basis van discutabele gronden.
Dan bij deze de discutabele gronden:
1950: 10 miljoen inwoners
2020: 17,4 miljoen inwoners
1950: 1,57 miljoen koeien
2020: 1,6 miljoen koeien
1950: 410.000 boerenbedrijven
2020: 53.000 boerenbedrijven
1950: 140.000 auto's
2020: 8,9 miljoen auto's
1950: 350.000 bezoekers op Schiphol
2020: 58,2 miljoen bezoekers Schiphol
De ammoniakuitstoot de laatste 30 jaar is afgenomen van 333 kiloton tot 110 kiloton nu, wat zou insinueren dat de boeren juist behoorlijk goed bezig zijn.:
[ afbeelding ]
Bron: Rijksoverheid
Dus...is dit nou echt allemaal de schuld van de boeren of zouden andere factoren ook van invloed kunnen zijn en is deze hetze dus een tikkeltje doorgeslagen?
Waarvan 1,6 miljoen vleeskuikens zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:51 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je zou kunnen stellen dat het ze wat rauw op het dak valt, maar deze cijfers zeggen natuurlijk niet dat we daarom goed bezig zijn. Dat rauw op je dak kan je je ook nog wel afvragen, aangezien dit al 35+ jaar een probleemgebied is.
We hebben een relatief klein land, met relatief de hoogste uitstoot stikstofhoudende verbindingen per hectare, in een lappendeken met gebieden die we hebben afgesproken te beschermen.
Misschien moet de conclusie wel zijn dat we uit onze voegen zijn gegroeid qua landbouw, en helemaal niet geschikt zijn voor intensieve veeteelt. Want 1,7 miljoen geslachte dieren per dag is niet enkel voor eigen consumptie. En als het dat wel is, mogen we ons afvragen waarom 2 gezinnen elke dag een heel dier moeten verorberen.
Tja, ik denk toch dat 166x het aantal mensen dat een vliegtuig pakt en 63x zoveel auto's op de weg meer invloed heeft gehad.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:00 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je vergeet wel even 6.7x zoveel varkens als 1950 en 20x zoveel vleeskuikens.
Https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2017/09/sterke-schaalvergroting-in-de-landbouw-sinds-1950
6 op de 7 boerenbedrijven zijn verdwenen, maar wel gewoon opgegaan in andere bedrijven.
Dus misschien wel een goed moment om een keer na te denken wat we nou aan het doen zijn, en voor de boeren een passend alternatief zoeken.
In de media, zien we eigenlijk ook steeds boeren die zelf ook wel richting een wat kleinere schonere boerderij willen. Die keiharde zakenmannen, met die mega stallen van de intensieve veeteeld, die zien we niet.quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:51 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je zou kunnen stellen dat het ze wat rauw op het dak valt, maar deze cijfers zeggen natuurlijk niet dat we daarom goed bezig zijn. Dat rauw op je dak kan je je ook nog wel afvragen, aangezien dit al 35+ jaar een probleemgebied is.
We hebben een relatief klein land, met relatief de hoogste uitstoot stikstofhoudende verbindingen per hectare, in een lappendeken met gebieden die we hebben afgesproken te beschermen.
Misschien moet de conclusie wel zijn dat we uit onze voegen zijn gegroeid qua landbouw, en helemaal niet geschikt zijn voor intensieve veeteelt. Want 1,7 miljoen geslachte dieren per dag is niet enkel voor eigen consumptie. En als het dat wel is, mogen we ons afvragen waarom 2 gezinnen elke dag een heel dier moeten verorberen.
Nu haal je allemaal stokpaardjes van jezelf door elkaar. Heel sneu dat de boeren zich moeten aanpassen, maar het is dan ook een compleet niet functionerende industrie die met subsidies omhoog gehouden wordt.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:15 schreef very het volgende:
[..]
Waarvan 1,6 miljoen vleeskuikens zijn.
Dalende vervuilingscijfers bij een toename van megastallen zie ik toch wel als goed bezig zijn.
Dat het nog niet goed genoeg is, dat zal misschien, maar nu als enige "oplossing" bedrijven gedwongen onteigenen, daar kan ik niet bij. En ook niet eerlijk, aangezien de boeren al bizar veel aanpassingen moeten doen steeds weer aan nieuwe EU richtlijnen te voldoen: Nitraatrichtlijnen, Vogelrichtlijnen, Habitatrichtlijnen, Fosfaatrichtlijnen, Kaderrichtlijnen, Natura 2000-richtlijnen.
Ook nog niet helemaal overtuigd van het absoluut noodzakelijke belang van een CO2 daling.
Zure grond is voor een gemiddelde boer zelf ook niet wenselijk, en om dit nou allemaal te doen voor een bepaalde kikkersoort of weet ik veel wat, lijkt me ook een beetje vreemd. En het argument dat het de aarde opwarmt valt ook een beetje in het niet wanneer de norm dan alleen in Nederland zo absurd laag is gesteld (0,05gram per hectare versus bijvoorbeeld 100 gram per hectare is ons bijna 9 x zo grote buurland Duitsland).
Nee. Duh.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:08 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
hadden ze hier wel mogen schieten?
Wat een spellingquote:Op woensdag 6 juli 2022 09:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
NeE PoLiTiE SlEcHt BoErEn ZiElIg!!!
De spelling klopt hoor homofielquote:
Dat is een soort manier om een uitspraak van een verstandelijk beperkte uit te beelden.quote:
En wat een kanker username heb jijquote:
Ik kan de humor er wel van inzien.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En wat een kanker username heb jij
Pleur op joh
Sluit je jezelf bij mij aan ouwe belg?quote:
Ah, dat komt goed uit want ik kan dat zelf ook best aardigquote:Op woensdag 6 juli 2022 18:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Sluit je jezelf bij mij aan ouwe belg?
Ik kan wel een aardig potje boksen dan slaan we samen ts in elkaar
Maak gewoon een keuze, hoofdletters of niet. Doe niet zo bipolair.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Pleur op joh
Je mag helemaal niet met kanker scheldenquote:Op woensdag 6 juli 2022 17:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Pleur op joh
Je wapen gericht met 1 hand vasthouden en met je andere hand gebaren wat iemand moet doen leer je vast niet op de academie.quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:18 schreef very het volgende:
Even nonchalant een auto tot stilstand manen (bewegend beeld)
[ afbeelding ]
En deze lijkt ook een beetje op z'n tandvlees te zitten (bewegend beeld)
[ afbeelding ]
"Rustig Henk, rustig"
[ afbeelding ]
Shame mijn ziekte niet!!!!quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:33 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:
[..]
Maak gewoon een keuze, hoofdletters of niet. Doe niet zo bipolair.
Die belg en ik stoppen je in een capuchon en daarmee bastaquote:Op woensdag 6 juli 2022 19:03 schreef very het volgende:
[..]
Ah, dat komt goed uit want ik kan dat zelf ook best aardig
En ik kan wel weer een bokszak gebruiken, daar ik mijn vorige kapot getrapt heb
Ook niet in deze context?quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je mag helemaal niet met kanker schelden
Je hebt geluk dat het cancelvrije woensdag isquote:
Bron van je eerste bewering?quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Elk willekeurig ("links") protest: RechtsFOK!: "dE pOliTiE mOeT ScHieTuh!!!!"
"Boeren"protest: RechtsFOK!: "dE pOliTiE mAg NiEt ScHieTuh!!!!"
Hoe zou een willekeurige boer kunnen weten waar medische transporten zijn? Precies, niet. Dus als die medische transporten ergens rondrijden en een paar kilometer verderop is een clubje ongeorganiseerde boeren bezig met een blokkade op de snelweg, dan is dat heel goed mogelijk ja.quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:35 schreef very het volgende:
Wat er trouwens waar is van het verhaal dat ze ook medische transporten zouden blokkeren, dat moet ik nog zien. Als dat inderdaad klopt dan mag je die specifieke lui wat mij betreft achter een trekker hangen en een mooi landweggetje opzoeken.
Alle topics over Extintion Rebellion-protesten, het BLM-protest en alle topics over de avondklok- en coronarellen.quote:
quote:
Dit is peanuts vergeleken met wat die boeren flikken.quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:11 schreef VarkensHart het volgende:
Acties moeten nog veel- en veel harder.
Ik krijg helemaal niet de indruk dat de boeren per se anti politie zijn, op een paar relschoppers met houten hamers na.quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:50 schreef knoopie het volgende:
[..]
Hoe zou een willekeurige boer kunnen weten waar medische transporten zijn? Precies, niet. Dus als die medische transporten ergens rondrijden en een paar kilometer verderop is een clubje ongeorganiseerde boeren bezig met een blokkade op de snelweg, dan is dat heel goed mogelijk ja.
Geen enkele boer zal bewust een donororgaan of een ambulance tegen houden, maar juist omdat ze zo ongeorganiseerd zijn, kunnen ze dat nooit op tijd weten. En een politie-escorte zal in dit geval ook eerder contraproductief zijn.
Ben benieuwd of het om dezelfde agent gaat als degene die in dat andere fragment op die chauffeur schoot.quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:18 schreef very het volgende:
Even nonchalant een auto tot stilstand manen (bewegend beeld)
[ afbeelding ]
En deze lijkt ook een beetje op z'n tandvlees te zitten (bewegend beeld)
[ afbeelding ]
"Rustig Henk, rustig"
[ afbeelding ]
In de eerste video rijden ze wel wat vlotjes, dat is wel gevaarlijk met mensen te voet daar.quote:Op woensdag 6 juli 2022 08:53 schreef very het volgende:
Gelukkig heeft iedereen tegenwoordig een camera op zak, anders zou de politie waarschijnlijk nog weg komen met haar smerige spelletjes ook.
Voorbeeld #1:
[..]
Hmmm...dat klinkt wel heftig. Laten we het filmpje er even bij pakken:
[ afbeelding ]
Voorbeeld #2:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker liegen en bedriegen....goed bezig, Politie Nederland
Gekscherend misschien, maar ik (volgens de meesten hier ben ik dan rechts, al zie ik dat zelf anders) vind dat dus bijvoorbeeld helemaal niet. Al zou ik het bij wijze van grap wel kunnen roepen, maar wanneer er serieus over gesproken wordt natuurlijk niet. Dat proef ik eigenlijk bij de meeste "rechtse" mensen hier (lees: de mensen waarmee ik meestal op 1 lijn zit). De meer "linkse" groep komt op één of andere manier vaak een stuk radicaler over. En de bron daarvan zijn ook de door jou geschetste topicsquote:Op woensdag 6 juli 2022 20:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alle topics over Extintion Rebellion-protesten, het BLM-protest en alle topics over de avondklok- en coronarellen.
Tuurlijk moeten ze ook de distributie aanpakken. Het zijn oa de supermarkt ketens die mede oorzaak zijn van de schaalvergroting, waar je als boer je amper aan kon onttrekken.quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:30 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
De boeren richten hun ohzo terechte aggressie op de verkeerden, dan moet de politie ingrijpen, de boeren moeten geen supermarkten of tussenhandel lastigvallen en blokkeren. Ze moeten de beleidsmakers het werk onmogelijk maken.
quote:De drie mannen die gisteren werden opgepakt bij een boerenprotest in Heerenveen zijn vrijgelaten, en worden niet langer verdacht van poging tot doodslag.
Goh...je verwacht het nietquote:
Wie hebben er aangifte gedaan dan?quote:Op woensdag 6 juli 2022 23:28 schreef very het volgende:
[..]
Goh...je verwacht het niet
Dat is dus al de tweede valse aangifte van poging doodslag tegen boeren in korte tijd.
quote:Op woensdag 6 juli 2022 08:53 schreef very het volgende:
Gelukkig heeft iedereen tegenwoordig een camera op zak, anders zou de politie waarschijnlijk nog weg komen met haar smerige spelletjes ook.
Voorbeeld #1:
[..]
[ afbeelding ]
Voorbeeld #2:
[..]
[ afbeelding ]
Over spelletjes gesproken.quote:Op woensdag 6 juli 2022 08:53 schreef very het volgende:
Voorbeeld #1:
[..]
[ afbeelding ]
Voorbeeld #2:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:21 schreef star_gazer het volgende:
Vieze stink boeren moeten niet teveel koeienstront snuiven en gaan begrijpen dat de vervuiler betaalt
Dat klopte inderdaad niet wat ik daar zei. Verklaring van poging doodslag is inderdaad nog geen aangifte. Zover is het niet gekomen, want opeens geconfronteerd met videobeelden die bewijzen dat het onzin is. En dat is maar goed ook, want anders was het woord van een agent al genoeg om de rechtszaak mee aan te gaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wie hebben er aangifte gedaan dan?
Good for youquote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:33 schreef Questular het volgende:
Ik kies voor het gemak de tegenovergestelde mening van TS. Tot nu toe werkt dat prima.
Dat krijg je wanneer je er kortzichtige vooroordelen op nahoudt, dan heb je het wel eens misquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:04 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn wappies tegen gewelddadig optreden? Poetin is toch jullie God?
Zijn het nu ook d66-rechters als ze de agent veroordelen?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:55 schreef very het volgende:
Goh
https://www.geenstijl.nl/(...)-onterecht-op-jouke/
Jaquote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn het nu ook d66-rechters als ze de agent veroordelen?
Bijzonderquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |