abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205251996
Gelukkig heeft iedereen tegenwoordig een camera op zak, anders zou de politie waarschijnlijk nog weg komen met haar smerige spelletjes ook.

Voorbeeld #1:
quote:
Een 23-jarige extremistische boer wordt verdacht van poging tot doodslag. De fundamentalist reed woensdagavond met zijn tractor in op een politieauto. Hoewel enkele tientallen mensen de arrestatie van de agressieve boer probeerden te voorkomen, zit de man vast.
Hmmm...dat klinkt wel heftig. Laten we het filmpje er even bij pakken:

Voorbeeld #2:
quote:
Omstreeks 22:40 uur is er door trekkerbestuurders geprobeerd in te rijden agenten en dienstvoertuigen. Dit gebeurde bij de oprit Mercurius/A32 in #Heerenveen. Er ontstond een dreigende situatie. Hierbij zijn waarschuwingsschoten gelost en er werd gericht geschoten.

Lekker liegen en bedriegen.... ^O^ goed bezig, Politie Nederland :r

[ Bericht 4% gewijzigd door very op 06-07-2022 09:00:42 ]
People assume too much.
pi_205252020
Prachtig die verontwaardiging. Dus men is al dagen aan het fantaseren over en schreeuwen om opstand en oorlog. Maar als de pliesie dan ook echt gaat schieten is het huilen geblazen? :') _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205252031
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juli 2022 08:56 schreef xpompompomx het volgende:
Prachtig die verontwaardiging. Dus men is al dagen aan het fantaseren over en schreeuwen om opstand en oorlog. Maar als de pliesie dan ook echt gaat schieten is het huilen geblazen? :') _O-
Eng ventje :N
People assume too much.
pi_205252036
Gooit er zo'n boer een hooivork naar de politie.
pi_205252101
hjb very
pi_205252176
Even nonchalant een auto tot stilstand manen (bewegend beeld)

En deze lijkt ook een beetje op z'n tandvlees te zitten (bewegend beeld)

"Rustig Henk, rustig"
People assume too much.
pi_205252180
Ik zat zo te denken, eigenlijk is deze situatie, puur wanbeleid en wanbestuur van onze politici, die deze situatie, zelf in de loop der jaren zo gecreerd hebben.
Er valt niet 1 schuldige aan te wijzen, want het gaat over vele jaren wanbeleid en mismanagement, door onze politici.

Dus al die woede al die aggressie, moet je wel richten op diegenen die ze genaaid hebben en niet op de buren.
Op diegenen die dit beleid uitvoeren, dus al dat gehuil van blijf van onze bestuurders af, is deze keer echt onzin.

En al die aggressie richtten op distributie centra en openbare orde is een hele andere discussie en slaat nergens op, je moet gewoon klagen bij diegenen die je aan het naaien zijn, zoals wel blijven aankloppen bij die bestuurders. Zij krijgen daar gewoon voor betaald.

En door burgers te ontregelen, raak jeje zelf boer, je zal toch echt in denhaag moeten zijn.
pi_205252217
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juli 2022 08:56 schreef xpompompomx het volgende:
Zo is het

Cops = corrupt oppressive pig stinkers
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_205252227
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 09:23 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Zo is het

Cops = corrupt oppressive pig stinkers

Internetheld gespot.
pi_205252234
Een willekeurige video bewijst lekker veel ja :')
Nieuw is niet altijd beter.
pi_205252245
Meest terechte klacht van 2022. Zelf als machtswellustende schoften gedragen met hun geweldsmonopolie en dan op de koop toe ook nog eens janken en miepen terwijl ze hun zielige aangifte doen :r zwaar incompetent kutkorps hebben we hier in Nederland, het is jammer dat de boeren er niet harder tegenin zijn gegaan.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_205252262
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 09:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Een willekeurige video bewijst lekker veel ja :')
Het bewijst zeg maar dat de trekker WEGREED van de politie en dat de politie toen gericht schoot...dus op zich bewijst het het tegendeel van het statement van de politie zelf dat er werd geschoten omdat er sprake was van een dreigende situatie omdat de trekker op hen in zou rijden.

En die andere bewijst dat er ook daar wederom geen sprake was van "inrijden" op politie en dat er derhalve van poging doodslag geen sprake is. Ook de officier van Justitie vond deze claim lastig vol te houden na het zien van de beelden en heeft die aanklacht ingetrokken.

Verder nog iets?
People assume too much.
pi_205252274
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 09:26 schreef NaarMensje het volgende:
Meest terechte klacht van 2022. Zelf als machtswellustende schoften gedragen met hun geweldsmonopolie en dan op de koop toe ook nog eens janken en miepen terwijl ze hun zielige aangifte doen :r zwaar incompetent kutkorps hebben we hier in Nederland, het is jammer dat de boeren er niet harder tegenin zijn gegaan.
De boeren richten hun ohzo terechte aggressie op de verkeerden, dan moet de politie ingrijpen, de boeren moeten geen supermarkten of tussenhandel lastigvallen en blokkeren. Ze moeten de beleidsmakers het werk onmogelijk maken.
pi_205252295
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 09:29 schreef very het volgende:

[..]
Het bewijst zeg maar dat de trekker WEGREED van de politie en dat de politie toen gericht schoot...dus op zich bewijst het het tegendeel van het statement van de politie zelf dat er werd geschoten omdat er sprake was van een dreigende situatie omdat de trekker op hen in zou rijden.

En die andere bewijst dat er ook daar wederom geen sprake was van "inrijden" op politie en dat er derhalve van poging doodslag geen sprake is. Ook de officier van Justitie vond deze claim lastig vol te houden na het zien van de beelden en heeft die aanklacht ingetrokken.

Verder nog iets?
Woorden met hoofdletters gebruiken om je punt proberen te maken :')

Gelukkig hebben we een geweldsinstructie en een onafhankelijk team wat onderzoek gaat doen en tot een conclusie zal komen op basis van alle feiten ipv een filmpje van 10 seconde.
pi_205252297
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 09:30 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
De boeren richten hun ohzo terechte aggressie op de verkeerden, dan moet de politie ingrijpen, de boeren moeten geen supermarkten of tussenhandel lastigvallen en blokkeren. Ze moeten de beleidsmakers het werk onmogelijk maken.
Ik ben het hier op zich wel mee eens, maar hoe dan? Ga er maar aan staan.
Mijn begrip en steun is in ieder geval nog niet verdwenen omdat ik zelf geen verse appels kan kopen.

Wat er trouwens waar is van het verhaal dat ze ook medische transporten zouden blokkeren, dat moet ik nog zien. Als dat inderdaad klopt dan mag je die specifieke lui wat mij betreft achter een trekker hangen en een mooi landweggetje opzoeken.
People assume too much.
pi_205252321
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 09:34 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
Woorden met hoofdletters gebruiken om je punt proberen te maken :')

Gelukkig hebben we een geweldsinstructie en een onafhankelijk team wat onderzoek gaat doen en tot een conclusie zal komen op basis van alle feiten ipv een filmpje van 10 seconde.
:')
Wauw...1 woord met hoofdletters omdat dat woord nou net precies het tegenovergestelde is van het woord dat de politie zelf gebruikte om hun actie te verdedigen.

En verder: "onafhankelijk", yeah right....tot een bepaald punt, daarna gaan hogere machten zich mengen.
People assume too much.
pi_205252338
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 09:35 schreef very het volgende:

[..]
Ik ben het hier op zich wel mee eens, maar hoe dan? Ga er maar aan staan.
Mijn begrip en steun is in ieder geval nog niet verdwenen omdat ik zelf geen verse appels kan kopen.

Wat er trouwens waar is van het verhaal dat ze ook medische transporten zouden blokkeren, dat moet ik nog zien. Als dat inderdaad klopt dan mag je die specifieke lui wat mij betreft achter een trekker hangen en een mooi landweggetje opzoeken.
Het is strategisch handiger om je woede op de juiste partij te richten, dan krijg je goodwill.
In het wilde weg om je heen slaan, door van alles te blokkeren, maken ze van alles en iedereen kwaad, ook de politie moet boodschappen doen van een kutsalaris. Het is dom.

En ja met z'n alle denhaag saboteren is ook riskant, maar dan krijg je meer steun.
pi_205252355
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 09:38 schreef very het volgende:
En verder: "onafhankelijk", yeah right....tot een bepaald punt, daarna gaan hogere machten zich mengen.
je schreef het zelf al

quote:
er is onafhankelijk onderzoek gedaan en iets anders bevonden, de boer is vrijgelaten, wat is daar mis mee?
  woensdag 6 juli 2022 @ 09:43:34 #19
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_205252366
Video goed bekeken; mijn deskundig oordeel: terecht beschoten.

Als je trekkers inzet als middel om niet naar de politie te luisteren en de wet te overtreden ligt dit geheel in lijn der verwachting.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_205252378
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 09:42 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
je schreef het zelf al
[..]
er is onafhankelijk onderzoek gedaan en iets anders bevonden, de boer is vrijgelaten, wat is daar mis mee?
Daar is niets mis mee. Waar wel wat mis mee is, is dat de politie zelf dus in eerste instantie dat andere verhaal heeft opgehangen. Als er geen beelden waren, dan had die kerel nu een groot probleem gehad. Dus wat veranderd dit aan de inhoud van mijn klacht?
People assume too much.
pi_205252388
quote:
16s.gif Op woensdag 6 juli 2022 09:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Video goed bekeken; mijn deskundig oordeel: terecht beschoten.

Als je trekkers inzet als middel om niet naar de politie te luisteren en de wet te overtreden ligt dit geheel in lijn der verwachting.
Dus voortaan bij negeren stopteken van politie gelijk maar schieten?
Geen waarschuwingsschot, maar gelijk gericht ook.

Tuurlijk :') :N
People assume too much.
pi_205252411
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 09:45 schreef very het volgende:

[..]
Daar is niets mis mee. Waar wel wat mis mee is, is dat de politie zelf dus in eerste instantie dat andere verhaal heeft opgehangen. Als er geen beelden waren, dan had die kerel nu een groot probleem gehad. Dus wat veranderd dit aan de inhoud van mijn klacht?
dat je de feiten niet kent en nu nog niet kan oordelen op basis van een video van een paar seconde, hier is een heel verhaal aan vooraf gegaan wat van groot belang kan zijn (of niet).
pi_205252421
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 09:46 schreef very het volgende:

[..]

Zijn we wel snel van het finnenprobleem af...als ik filmpjes van Jan Willem kijk etc ..zijn het 99% finnen die niet stoppen voor het negeren daarvan... _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 6 juli 2022 @ 09:50:57 #24
459912 FlippingCoin
pi_205252425
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 09:46 schreef very het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, gewoon luisteren piemol.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  woensdag 6 juli 2022 @ 09:51:30 #25
459912 FlippingCoin
pi_205252430
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 09:49 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
dat je de feiten niet kent en nu nog niet kan oordelen op basis van een video van een paar seconde, hier is een heel verhaal aan vooraf gegaan wat van groot belang kan zijn (of niet).
NeE PoLiTiE SlEcHt BoErEn ZiElIg!!!
  woensdag 6 juli 2022 @ 09:54:35 #26
459912 FlippingCoin
pi_205252457
Wat ook ronduit asociaal is dat die boeren een teringbende achterlaten op de plaatsen waar ze "protesteren", overal lege blikken bier en verpakkingen van eten.

Zouden ze even moeten verzamelen en bij de boeren op het land moeten dumpen.
pi_205252473
quote:

[..]
Ik kan oordelen over wat ik zie, en wat ik zie is niet correct. Maakt verder niet uit wat er daarvoor allemaal heeft plaatsgevonden, tenzij die trekker net een heel corps omver gemaaid heeft (en we weten ook al dat dat niet het geval is, want anders hadden we dat ook wel gelezen, denk je niet? En zelfs dan zou een agent op de banden moeten mikken ipv op de cabine. EN gezien de banden van een trekker nogal groot zijn moet dat zélfs een Nederlandse agent lukken, met hun uiterst minimale schutterstraining.
People assume too much.
pi_205252500
quote:
16s.gif Op woensdag 6 juli 2022 09:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat ook ronduit asociaal is dat die boeren een teringbende achterlaten op de plaatsen waar ze "protesteren", overal lege blikken bier en verpakkingen van eten.

Zouden ze even moeten verzamelen en bij de boeren op het land moeten dumpen.
Dit gedrag is niet alleen bij de boeren van toepassing. Ooit foto's gezien hoe het eruit zag nadat de klimaatmars was langsgekomen? En inderdaad: dump het wat mij betreft op hun land. Als ze dat straks nog hebben dan...
People assume too much.
pi_205252507
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 09:58 schreef very het volgende:

[..]
Ach, dit gedrag is niet alleen bij de boeren van toepassing. Ooit foto's gezien hoe het eruit zag nadat de klimaatmars was langsgekomen?
Ff lekker maccen maar ooohw oh oooohw het klimaat.. :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_205252510
quote:

[..]
Maakt niet uit wat er aan vooraf gaat, je schiet niet gericht op een wegrijdende trekker en claimt dan dat die bewust aan het inrijden was op agenten. Buiten dat is ook te zien dat die agent als een idioot met zijn vinger over de trekker met een wapen loopt te zwaaien en een vrouwelijke collega hem zelfs moet corrigeren.
pi_205252513
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 09:56 schreef very het volgende:

[..]
Ik kan oordelen over wat ik zie, en wat ik zie is niet correct. Maakt verder niet uit wat er daarvoor allemaal heeft plaatsgevonden, tenzij die trekker net een heel corps omver gemaaid heeft (en we weten ook al dat dat niet het geval is, want anders hadden we dat ook wel gelezen, denk je niet? En zelfs dan zou een agent op de banden moeten mikken ipv op de cabine. EN gezien de banden van een trekker nogal groot zijn moet dat zélfs een Nederlandse agent lukken, met hun uiterst minimale schutterstraining.
gelukkig ben jij geen rechter, oordelen op basis van 1 stukje film :')
pi_205252552
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 10:00 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
gelukkig ben jij geen rechter, oordelen op basis van 1 stukje film :')
Gast, je ziet toch wat er gebeurt? En dan kan je toch op basis van wat je daar ziet zeggen of je dat juist vind of niet? Ik oordeel niet over de totaalsituatie, ik oordeel over dat specifieke deel. Het deel waar er gericht op een cabine werd geschoten toen die boer het hazenpad koos...

WTF is mis met jou? 8)7
People assume too much.
  woensdag 6 juli 2022 @ 10:05:30 #33
459912 FlippingCoin
pi_205252559
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 09:58 schreef very het volgende:

[..]
Dit gedrag is niet alleen bij de boeren van toepassing. Ooit foto's gezien hoe het eruit zag nadat de klimaatmars was langsgekomen? En inderdaad: dump het wat mij betreft op hun land. Als ze dat straks nog hebben dan...
Beide groepen finaal in elkaar rammen

klaar
  woensdag 6 juli 2022 @ 10:05:51 #34
459912 FlippingCoin
pi_205252562
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 10:00 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Maakt niet uit wat er aan vooraf gaat, je schiet niet gericht op een wegrijdende trekker en claimt dan dat die bewust aan het inrijden was op agenten. Buiten dat is ook te zien dat die agent als een idioot met zijn vinger over de trekker met een wapen loopt te zwaaien en een vrouwelijke collega hem zelfs moet corrigeren.
gewoon wel ^p^
pi_205252585
quote:
16s.gif Op woensdag 6 juli 2022 10:05 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
gewoon wel ^p^
Hou maar weer op hoor, met die matige trollpogingen van je :6
People assume too much.
pi_205252593
quote:
18s.gif Op woensdag 6 juli 2022 10:04 schreef very het volgende:

[..]
Gast, je ziet toch wat er gebeurt? En dan kan je toch op basis van wat je daar ziet zeggen of je dat juist vind of niet? Ik oordeel niet over de totaalsituatie, ik oordeel over dat specifieke deel. Het deel waar er gericht op een cabine werd geschoten toen die boer het hazenpad koos...

WTF is mis met jou? 8)7
ProTip: Gewoon luisteren naar de politie, dan wordt er ook niet op je geschoten.
  woensdag 6 juli 2022 @ 10:09:28 #37
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_205252602
Ontzettend teleurstellend tot nu toe. Wanneer breekt de pleuris nou eindelijk uit? :(
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_205252615
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2022 10:08 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
ProTip: Gewoon luisteren naar de politie, dan wordt er ook niet op je geschoten.
ProTip: als je een geweldsmonopolie hebt, zorg dan ook dat je een beetje verantwoordelijkheidsgevoel hebt en een beetje stressbestendig bent.
People assume too much.
  woensdag 6 juli 2022 @ 10:12:39 #39
319979 Fok-it
All is well
pi_205252636
quote:
18s.gif Op woensdag 6 juli 2022 10:04 schreef very het volgende:

[..]

WTF is mis met jou? 8)7
Hopelijk is het voor de boeren nu inmiddels wel duidelijk dat het klaar is met provocerend gedrag. Ik vond ze al lang wachten met een verdere stap. Die had namelijk ook al kunnen volgen toen die debielen met weet ik veel wat voor spul op die politiebus aan het inrammen waren
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_205252649
twitter

_O_ _O_
  woensdag 6 juli 2022 @ 10:15:42 #41
319979 Fok-it
All is well
pi_205252683
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 10:10 schreef very het volgende:

[..]
ProTip: als je een geweldsmonopolie hebt, zorg dan ook dat je een beetje verantwoordelijkheidsgevoel hebt en een beetje stressbestendig bent.
Wat zou jij wel te ver vinden gaan dan? Want als ik je zo hoor moet alles maar kunnen want stressbestendig zijn hoort er nu eenmaal bij
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 6 juli 2022 @ 10:21:13 #42
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_205252755
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juli 2022 10:13 schreef xpompompomx het volgende:
[ twitter ]

_O_ _O_
Herkenbaar in beeld…met je wibra tas. :')
pi_205252767
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 10:15 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Wat zou jij wel te ver vinden gaan dan? Want als ik je zo hoor moet alles maar kunnen want stressbestendig zijn hoort er nu eenmaal bij
Lekker gericht gaan schieten op trekkers die op je in van je af rijden, dat is logisch natuurlijk 8)7
Scheelde overigens niet veel:

Wat ik te ver zou vinden gaan is wanneer ze daadwerkelijk op agenten in zouden gaan rijden. En medische transporten blokkeren, dat gaat ook te ver. Al zou laatstgenoemde ook geen vrijbrief zijn voor politie om dan maar op ze te gaan schieten.
People assume too much.
pi_205252774
quote:
[ twitter ]

_O_ _O_
Want iedereen weet dat tieners de problematiek natuurlijk snappen als geen ander en dat ze nooit ondoordacht handelen :')

[ Bericht 2% gewijzigd door very op 06-07-2022 10:29:32 ]
People assume too much.
  woensdag 6 juli 2022 @ 10:31:47 #45
319979 Fok-it
All is well
pi_205252854
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 10:22 schreef very het volgende:

[..]

Wat ik te ver zou vinden gaan is wanneer ze daadwerkelijk op agenten in zouden gaan rijden
Wat ze dus al deden toen die vent opgepakt werd voor poging tot doodslag en die groep probeerde om hem niet te laten arresten. Toen heeft de politie hun wapens niet gebruikt. Lijkt me toch behoorlijk bedreigend. Dus nou niet doen alsof ze dat misbruiken
  woensdag 6 juli 2022 @ 10:32:33 #46
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_205252859
ACAB!!!! :( :(
  woensdag 6 juli 2022 @ 10:36:09 #47
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_205252887
Ik mis de tijden dat very nog gewoon een gezellig dikkertje was die zn wiel krom reed in een trambaan :'(

Het is mij daarnaast een raadsel waarom we in godsnaam de boeren zo zielig vinden.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_205252891
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 10:31 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Wat ze dus al deden toen die vent opgepakt werd voor poging tot doodslag en die groep probeerde om hem niet te laten arresten. Toen heeft de politie hun wapens niet gebruikt. Lijkt me toch behoorlijk bedreigend. Dus nou niet doen alsof ze dat misbruiken
Uhm...die aanklacht poging doodslag is aangepast omdat de beelden lieten zien dat daar geen sprake van was. Zie ook het eerste filmpje uit de OP :')

En niet doen alsof ze hun positie misbruiken? Ook daarvoor verwijs ik je naar de OP, maar dan het tweede filmpje. Dat is een tamelijk helder voorbeeld van het misbruiken van je geweldsmonopolie.
People assume too much.
pi_205252944
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 10:36 schreef Fretwork het volgende:
Ik mis de tijden dat very nog gewoon een gezellig dikkertje was die zn wiel krom reed in een trambaan :'(

Het is mij daarnaast een raadsel waarom we in godsnaam de boeren zo zielig vinden.
Ik ben nog steeds erg gezellig hoor, ik kan alleen niet zo goed tegen onrecht.
En ik vind het inderdaad sneu dat er tal van familiebedrijven om zeep worden geholpen op basis van discutabele gronden.

Dan bij deze de discutabele gronden
:

1950: 10 miljoen inwoners
2020: 17,4 miljoen inwoners

1950: 1,57 miljoen koeien
2020: 1,6 miljoen koeien

1950: 410.000 boerenbedrijven
2020: 53.000 boerenbedrijven

1950: 140.000 auto's
2020: 8,9 miljoen auto's

1950: 350.000 bezoekers op Schiphol
2020: 58,2 miljoen bezoekers Schiphol

De ammoniakuitstoot de laatste 30 jaar is afgenomen van 333 kiloton tot 110 kiloton nu, wat zou insinueren dat de boeren juist behoorlijk goed bezig zijn.:

Bron: Rijksoverheid

Dus...is dit nou echt allemaal de schuld van de boeren of zouden andere factoren ook van invloed kunnen zijn en is deze hetze dus een tikkeltje doorgeslagen?

[ Bericht 17% gewijzigd door very op 06-07-2022 10:58:45 ]
People assume too much.
  woensdag 6 juli 2022 @ 11:11:49 #50
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_205253232
Acties moeten nog veel- en veel harder. Dit is peanuts vergeleken met wat die kkr rutte en kaag dit land aandoen.
  woensdag 6 juli 2022 @ 11:15:11 #51
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_205253268
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juli 2022 11:11 schreef VarkensHart het volgende:
Acties moeten nog veel- en veel harder. Dit is peanuts vergeleken met wat die kkr rutte en kaag dit land aandoen.
Let’s go Brandon!
pi_205253304
quote:
Wat doet Kaag dan precies het land aan?
pi_205253510
pi_205253548
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 11:37 schreef Werkman het volgende:
[ afbeelding ]
Dat boek heb ik nog in de kast staan, maar was er niet zo kapot van. Hoopte op een overzicht in vogelvlucht van deze oorlog op een soort van risk/schaken/stratego-niveau, maar in plaats daarvan ging het over de belevenissen van een 3-tal figuren in deze oorlog.
pi_205253595
"We must prepare for an angrier world"
Goh...maar waarom dan toch?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
People assume too much.
  woensdag 6 juli 2022 @ 11:51:57 #56
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_205253672
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 10:42 schreef very het volgende:

[..]
Je zou kunnen stellen dat het ze wat rauw op het dak valt, maar deze cijfers zeggen natuurlijk niet dat we daarom goed bezig zijn. Dat rauw op je dak kan je je ook nog wel afvragen, aangezien dit al 35+ jaar een probleemgebied is.

We hebben een relatief klein land, met relatief de hoogste uitstoot stikstofhoudende verbindingen per hectare, in een lappendeken met gebieden die we hebben afgesproken te beschermen.

Misschien moet de conclusie wel zijn dat we uit onze voegen zijn gegroeid qua landbouw, en helemaal niet geschikt zijn voor intensieve veeteelt. Want 1,7 miljoen geslachte dieren per dag is niet enkel voor eigen consumptie. En als het dat wel is, mogen we ons afvragen waarom 2 gezinnen elke dag een heel dier moeten verorberen.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
  woensdag 6 juli 2022 @ 12:00:06 #57
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_205253761
[quote]
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 10:42 schreef very het volgende:

[..]
En ik vind het inderdaad sneu dat er tal van familiebedrijven om zeep worden geholpen op basis van discutabele gronden.

Dan bij deze de discutabele gronden
:

1950: 10 miljoen inwoners
2020: 17,4 miljoen inwoners

1950: 1,57 miljoen koeien
2020: 1,6 miljoen koeien

1950: 410.000 boerenbedrijven
2020: 53.000 boerenbedrijven

1950: 140.000 auto's
2020: 8,9 miljoen auto's

1950: 350.000 bezoekers op Schiphol
2020: 58,2 miljoen bezoekers Schiphol

De ammoniakuitstoot de laatste 30 jaar is afgenomen van 333 kiloton tot 110 kiloton nu, wat zou insinueren dat de boeren juist behoorlijk goed bezig zijn.:
[ afbeelding ]
Bron: Rijksoverheid

Dus...is dit nou echt allemaal de schuld van de boeren of zouden andere factoren ook van invloed kunnen zijn en is deze hetze dus een tikkeltje doorgeslagen?
Je vergeet wel even 6.7x zoveel varkens als 1950 en 20x zoveel vleeskuikens.

Https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2017/09/sterke-schaalvergroting-in-de-landbouw-sinds-1950

6 op de 7 boerenbedrijven zijn verdwenen, maar wel gewoon opgegaan in andere bedrijven.

Dus misschien wel een goed moment om een keer na te denken wat we nou aan het doen zijn, en voor de boeren een passend alternatief zoeken.
pi_205253915
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 11:51 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Je zou kunnen stellen dat het ze wat rauw op het dak valt, maar deze cijfers zeggen natuurlijk niet dat we daarom goed bezig zijn. Dat rauw op je dak kan je je ook nog wel afvragen, aangezien dit al 35+ jaar een probleemgebied is.

We hebben een relatief klein land, met relatief de hoogste uitstoot stikstofhoudende verbindingen per hectare, in een lappendeken met gebieden die we hebben afgesproken te beschermen.

Misschien moet de conclusie wel zijn dat we uit onze voegen zijn gegroeid qua landbouw, en helemaal niet geschikt zijn voor intensieve veeteelt. Want 1,7 miljoen geslachte dieren per dag is niet enkel voor eigen consumptie. En als het dat wel is, mogen we ons afvragen waarom 2 gezinnen elke dag een heel dier moeten verorberen.
Waarvan 1,6 miljoen vleeskuikens zijn.

Dalende vervuilingscijfers bij een toename van megastallen zie ik toch wel als goed bezig zijn.
Dat het nog niet goed genoeg is, dat zal misschien, maar nu als enige "oplossing" bedrijven gedwongen onteigenen, daar kan ik niet bij. En ook niet eerlijk, aangezien de boeren al bizar veel aanpassingen moeten doen steeds weer aan nieuwe EU richtlijnen te voldoen: Nitraatrichtlijnen, Vogelrichtlijnen, Habitatrichtlijnen, Fosfaatrichtlijnen, Kaderrichtlijnen, Natura 2000-richtlijnen.

Ook nog niet helemaal overtuigd van het absoluut noodzakelijke belang van een CO2 daling.
Zure grond is voor een gemiddelde boer zelf ook niet wenselijk, en om dit nou allemaal te doen voor een bepaalde kikkersoort of weet ik veel wat, lijkt me ook een beetje vreemd. En het argument dat het de aarde opwarmt valt ook een beetje in het niet wanneer de norm dan alleen in Nederland zo absurd laag is gesteld (0,05gram per hectare versus bijvoorbeeld 100 gram per hectare is ons bijna 9 x zo grote buurland Duitsland).
People assume too much.
pi_205253958
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 12:00 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Je vergeet wel even 6.7x zoveel varkens als 1950 en 20x zoveel vleeskuikens.

Https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2017/09/sterke-schaalvergroting-in-de-landbouw-sinds-1950

6 op de 7 boerenbedrijven zijn verdwenen, maar wel gewoon opgegaan in andere bedrijven.

Dus misschien wel een goed moment om een keer na te denken wat we nou aan het doen zijn, en voor de boeren een passend alternatief zoeken.
Tja, ik denk toch dat 166x het aantal mensen dat een vliegtuig pakt en 63x zoveel auto's op de weg meer invloed heeft gehad.
People assume too much.
pi_205254124
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 11:51 schreef Fretwork het volgende:

[..]

In de media, zien we eigenlijk ook steeds boeren die zelf ook wel richting een wat kleinere schonere boerderij willen. Die keiharde zakenmannen, met die mega stallen van de intensieve veeteeld, die zien we niet.
  woensdag 6 juli 2022 @ 13:57:53 #61
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_205254964
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 12:15 schreef very het volgende:

[..]
Waarvan 1,6 miljoen vleeskuikens zijn.

Dalende vervuilingscijfers bij een toename van megastallen zie ik toch wel als goed bezig zijn.
Dat het nog niet goed genoeg is, dat zal misschien, maar nu als enige "oplossing" bedrijven gedwongen onteigenen, daar kan ik niet bij. En ook niet eerlijk, aangezien de boeren al bizar veel aanpassingen moeten doen steeds weer aan nieuwe EU richtlijnen te voldoen: Nitraatrichtlijnen, Vogelrichtlijnen, Habitatrichtlijnen, Fosfaatrichtlijnen, Kaderrichtlijnen, Natura 2000-richtlijnen.

Ook nog niet helemaal overtuigd van het absoluut noodzakelijke belang van een CO2 daling.
Zure grond is voor een gemiddelde boer zelf ook niet wenselijk, en om dit nou allemaal te doen voor een bepaalde kikkersoort of weet ik veel wat, lijkt me ook een beetje vreemd. En het argument dat het de aarde opwarmt valt ook een beetje in het niet wanneer de norm dan alleen in Nederland zo absurd laag is gesteld (0,05gram per hectare versus bijvoorbeeld 100 gram per hectare is ons bijna 9 x zo grote buurland Duitsland).
Nu haal je allemaal stokpaardjes van jezelf door elkaar. Heel sneu dat de boeren zich moeten aanpassen, maar het is dan ook een compleet niet functionerende industrie die met subsidies omhoog gehouden wordt.
  woensdag 6 juli 2022 @ 14:08:48 #62
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_205255102

hadden ze hier wel mogen schieten?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_205255402
quote:
15s.gif Op woensdag 6 juli 2022 14:08 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]

hadden ze hier wel mogen schieten?
Nee. Duh.
Erg beschaafd is het allemaal niet, maar met een houten hamer tegen gepantserde wagens slaan is nou ook niet bepaald levensbedreigend voor degene in die gepantserde wagen, of wel?
People assume too much.
  woensdag 6 juli 2022 @ 17:39:53 #64
459912 FlippingCoin
pi_205258258
NWS / 3tal verdacht poging doodslag op A32 bij Heerenveen

We horen het over een tijd wel of het terecht was of niet.

W.m.b. sluiten ze die lui(strontboeren) dertig jaar op.
  woensdag 6 juli 2022 @ 17:41:17 #65
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_205258278
'extremistische boer'

:')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_205258437
quote:
16s.gif Op woensdag 6 juli 2022 09:51 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
NeE PoLiTiE SlEcHt BoErEn ZiElIg!!!
Wat een spelling :')
2.
  woensdag 6 juli 2022 @ 17:54:52 #67
459912 FlippingCoin
pi_205258458
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 17:53 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:

[..]
De spelling klopt hoor homofiel
  woensdag 6 juli 2022 @ 17:55:13 #68
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_205258461
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 17:53 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:

[..]
Dat is een soort manier om een uitspraak van een verstandelijk beperkte uit te beelden.
  woensdag 6 juli 2022 @ 17:55:14 #69
459912 FlippingCoin
pi_205258462
quote:

[..]
En wat een kanker username heb jij

Pleur op joh
  woensdag 6 juli 2022 @ 17:55:45 #70
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_205258472
quote:
16s.gif Op woensdag 6 juli 2022 17:55 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Pleur op joh
Ik kan de humor er wel van inzien.
  Moderator woensdag 6 juli 2022 @ 17:58:04 #71
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_205258506
burgeroorlog coming :'(
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  woensdag 6 juli 2022 @ 18:05:19 #72
459912 FlippingCoin
pi_205258585
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 17:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
burgeroorlog coming :'(
Sluit je jezelf bij mij aan ouwe belg?

Ik kan wel een aardig potje boksen dan slaan we samen ts in elkaar
pi_205259220
quote:
16s.gif Op woensdag 6 juli 2022 18:05 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Sluit je jezelf bij mij aan ouwe belg?

Ik kan wel een aardig potje boksen dan slaan we samen ts in elkaar
Ah, dat komt goed uit want ik kan dat zelf ook best aardig :Y
En ik kan wel weer een bokszak gebruiken, daar ik mijn vorige kapot getrapt heb :Y
People assume too much.
pi_205259521
quote:

[..]

Pleur op joh
Maak gewoon een keuze, hoofdletters of niet. Doe niet zo bipolair.
2.
pi_205259554
quote:

[..]

Pleur op joh
Je mag helemaal niet met kanker schelden
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  woensdag 6 juli 2022 @ 19:43:48 #76
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_205259694
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 09:18 schreef very het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
"Rustig Henk, rustig"
[ afbeelding ]

Je wapen gericht met 1 hand vasthouden en met je andere hand gebaren wat iemand moet doen leer je vast niet op de academie.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  woensdag 6 juli 2022 @ 20:03:51 #77
459912 FlippingCoin
pi_205260008
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:33 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:

[..]
Maak gewoon een keuze, hoofdletters of niet. Doe niet zo bipolair.
Shame mijn ziekte niet!!!!
  woensdag 6 juli 2022 @ 20:04:35 #78
459912 FlippingCoin
pi_205260019
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:03 schreef very het volgende:

[..]
Ah, dat komt goed uit want ik kan dat zelf ook best aardig :Y
En ik kan wel weer een bokszak gebruiken, daar ik mijn vorige kapot getrapt heb :Y
Die belg en ik stoppen je in een capuchon en daarmee basta
  woensdag 6 juli 2022 @ 20:10:46 #79
459912 FlippingCoin
pi_205260129
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 19:35 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Je mag helemaal niet met kanker schelden
Ook niet in deze context? :{
pi_205260172
quote:
16s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:03 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Shame mijn ziekte niet!!!!
Ok, pls no cancel. :'(
2.
  woensdag 6 juli 2022 @ 20:20:46 #81
459912 FlippingCoin
pi_205260259
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:13 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:

[..]
Ok, pls no cancel. :'(
Je hebt geluk dat het cancelvrije woensdag is :(
  woensdag 6 juli 2022 @ 20:21:19 #82
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_205260265
Vieze stink boeren moeten niet teveel koeienstront snuiven en gaan begrijpen dat de vervuiler betaalt
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_205260376
Elk willekeurig ("links") protest: RechtsFOK!: "dE pOliTiE mOeT ScHieTuh!!!!"
"Boeren"protest: RechtsFOK!: "dE pOliTiE mAg NiEt ScHieTuh!!!!"
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_205260595
quote:
9s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Elk willekeurig ("links") protest: RechtsFOK!: "dE pOliTiE mOeT ScHieTuh!!!!"
"Boeren"protest: RechtsFOK!: "dE pOliTiE mAg NiEt ScHieTuh!!!!"
Bron van je eerste bewering?
People assume too much.
pi_205260710
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 09:35 schreef very het volgende:
Hoe zou een willekeurige boer kunnen weten waar medische transporten zijn? Precies, niet. Dus als die medische transporten ergens rondrijden en een paar kilometer verderop is een clubje ongeorganiseerde boeren bezig met een blokkade op de snelweg, dan is dat heel goed mogelijk ja.

Geen enkele boer zal bewust een donororgaan of een ambulance tegen houden, maar juist omdat ze zo ongeorganiseerd zijn, kunnen ze dat nooit op tijd weten. En een politie-escorte zal in dit geval ook eerder contraproductief zijn.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_205260720
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:40 schreef very het volgende:
Bron van je eerste bewering?
Alle topics over Extintion Rebellion-protesten, het BLM-protest en alle topics over de avondklok- en coronarellen.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  woensdag 6 juli 2022 @ 20:55:59 #87
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_205260755
quote:
[ twitter ]

_O_ _O_
quote:
Acties moeten nog veel- en veel harder.
Dit is peanuts vergeleken met wat die boeren flikken.
pi_205261912
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:50 schreef knoopie het volgende:

[..]
Hoe zou een willekeurige boer kunnen weten waar medische transporten zijn? Precies, niet. Dus als die medische transporten ergens rondrijden en een paar kilometer verderop is een clubje ongeorganiseerde boeren bezig met een blokkade op de snelweg, dan is dat heel goed mogelijk ja.

Geen enkele boer zal bewust een donororgaan of een ambulance tegen houden, maar juist omdat ze zo ongeorganiseerd zijn, kunnen ze dat nooit op tijd weten. En een politie-escorte zal in dit geval ook eerder contraproductief zijn.
Ik krijg helemaal niet de indruk dat de boeren per se anti politie zijn, op een paar relschoppers met houten hamers na.

En misschien na gisteren ook niet, al blijven de meesten er redelijk nuchter onder en alsnog gewoon op goede voet.
People assume too much.
  woensdag 6 juli 2022 @ 22:25:00 #89
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_205262009
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 09:18 schreef very het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
"Rustig Henk, rustig"
[ afbeelding ]

Ben benieuwd of het om dezelfde agent gaat als degene die in dat andere fragment op die chauffeur schoot.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  woensdag 6 juli 2022 @ 22:26:03 #90
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205262018
quote:
13s.gif Op woensdag 6 juli 2022 08:53 schreef very het volgende:
Gelukkig heeft iedereen tegenwoordig een camera op zak, anders zou de politie waarschijnlijk nog weg komen met haar smerige spelletjes ook.

Voorbeeld #1:
[..]

[ afbeelding ]

Voorbeeld #2:
[..]

[ afbeelding ]

In de eerste video rijden ze wel wat vlotjes, dat is wel gevaarlijk met mensen te voet daar.
Het is geen inrijden op, maar is wel laakbaar.

Bij de tweede denk ik echt wtf, ze schieten?????
Tuurlijk had die boer moeten luisteren en niet erlangs moeten rijden, maar schieten, zijn ze van de pot gerukt ofzo?
Wat mij betreft wordt die agent ontslagen en vervolgt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_205262021
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]
Alle topics over Extintion Rebellion-protesten, het BLM-protest en alle topics over de avondklok- en coronarellen.
Gekscherend misschien, maar ik (volgens de meesten hier ben ik dan rechts, al zie ik dat zelf anders) vind dat dus bijvoorbeeld helemaal niet. Al zou ik het bij wijze van grap wel kunnen roepen, maar wanneer er serieus over gesproken wordt natuurlijk niet. Dat proef ik eigenlijk bij de meeste "rechtse" mensen hier (lees: de mensen waarmee ik meestal op 1 lijn zit). De meer "linkse" groep komt op één of andere manier vaak een stuk radicaler over. En de bron daarvan zijn ook de door jou geschetste topics ;)
People assume too much.
  woensdag 6 juli 2022 @ 22:33:15 #92
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205262104
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 09:30 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Tuurlijk moeten ze ook de distributie aanpakken. Het zijn oa de supermarkt ketens die mede oorzaak zijn van de schaalvergroting, waar je als boer je amper aan kon onttrekken.
De banken erbij betrekken zou ook terecht zijn, die zijn daar ook debet aan.

Maar persoonlijk zou ik het een goed plan vinden als de boeren hun producten eens een tijdje direct gaan verkopen ipv via de supermarkt ketens.
Dan kunnen ze meer verdienen en het tegelijkertijd goedkoper aanbieden voor de burger. Die dan ook nog eens goede en meer lokale Nederlandse producten krijgen. Goed voor het milieu, goed voor de boer, goed voor de burger.
Maar dat zal wel een hoop juridisch gezeik over contractbreuk opleveren. En is met vlees wat lastiger, maar misschien zijn daar wat samenwerkingen mogelijk.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 6 juli 2022 @ 22:39:40 #93
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_205262182
quote:
De drie mannen die gisteren werden opgepakt bij een boerenprotest in Heerenveen zijn vrijgelaten, en worden niet langer verdacht van poging tot doodslag.
:W
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_205262648
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 22:39 schreef Catkiller het volgende:

[..]
:W
Goh...je verwacht het niet :D
Dat is dus al de tweede valse aangifte van poging doodslag tegen boeren in korte tijd.
People assume too much.
pi_205274586
Vandaag aangifte door de familie van Jouke. En terecht.
People assume too much.
pi_205274637
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 23:28 schreef very het volgende:

[..]
Goh...je verwacht het niet :D
Dat is dus al de tweede valse aangifte van poging doodslag tegen boeren in korte tijd.
Wie hebben er aangifte gedaan dan?
pi_205274639
quote:

Voorbeeld #1:
[..]

[ afbeelding ]

Voorbeeld #2:
[..]

[ afbeelding ]

quote:

Voorbeeld #1:
[..]

[ afbeelding ]

Voorbeeld #2:
[..]

[ afbeelding ]

Over spelletjes gesproken.
De topictitel klinkt wel als een goeie game.
Doel: probeer het voedsel door de blokkade bij de distributiecentra te brengen.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 11:11:45 #98
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_205274664
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:21 schreef star_gazer het volgende:
Vieze stink boeren moeten niet teveel koeienstront snuiven en gaan begrijpen dat de vervuiler betaalt
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_205274704
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 11:08 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wie hebben er aangifte gedaan dan?
Dat klopte inderdaad niet wat ik daar zei. Verklaring van poging doodslag is inderdaad nog geen aangifte. Zover is het niet gekomen, want opeens geconfronteerd met videobeelden die bewijzen dat het onzin is. En dat is maar goed ook, want anders was het woord van een agent al genoeg om de rechtszaak mee aan te gaan.
People assume too much.
pi_205274764
Wappietopic :')
pi_205274777
Ik kies voor het gemak de tegenovergestelde mening van TS. Tot nu toe werkt dat prima.
pi_205277070
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 11:33 schreef Questular het volgende:
Ik kies voor het gemak de tegenovergestelde mening van TS. Tot nu toe werkt dat prima.
Good for you
People assume too much.
pi_205277072
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 11:31 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Wappietopic :')
Politiegeweldverheerlijker gespot :')
People assume too much.
pi_205277352
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 15:15 schreef very het volgende:

[..]
Good for you
Inderdaad.
pi_205277539
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 15:15 schreef very het volgende:

[..]
Politiegeweldverheerlijker gespot :')
Sinds wanneer zijn wappies tegen gewelddadig optreden? Poetin is toch jullie God?
pi_205277725
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 16:04 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Sinds wanneer zijn wappies tegen gewelddadig optreden? Poetin is toch jullie God?
Dat krijg je wanneer je er kortzichtige vooroordelen op nahoudt, dan heb je het wel eens mis :')
People assume too much.
  vrijdag 22 juli 2022 @ 12:56:34 #108
319979 Fok-it
All is well
pi_205421602
quote:
Zijn het nu ook d66-rechters als ze de agent veroordelen?
pi_205421607
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 12:56 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Zijn het nu ook d66-rechters als ze de agent veroordelen?
Ja
People assume too much.
  vrijdag 22 juli 2022 @ 12:57:55 #110
319979 Fok-it
All is well
pi_205421612
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 12:56 schreef very het volgende:

[..]
Ja
Bijzonder
pi_205421619
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 12:57 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Bijzonder
Bijzondere vragen krijgen bijzondere antwoorden.
People assume too much.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')