Hoe zijn dit schoten om iemand 'aan te houden' ?quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet waar, er mag ook geschoten worden ter aanhouding in bepaalde omstandigheden.
We missen de uren die er aan vooraf zijn gegaan maar als de situatie gespannen is dan is dat niet ongewoon.quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij had zijn wapen al in zijn hand. Opvallend.
Die trekker tot stoppen dwingen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoe zijn dit schoten om iemand 'aan te houden' ?
Lijkt mij een agent die zich bedreigd voelt door de hele situatie, maar ook dat is speculeren.quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Gebruik liever geen tweets van Kees71234. Dat is een kremlintrollquote:Op woensdag 6 juli 2022 00:48 schreef capricia het volgende:
Er moet daar heel wat aan de hand geweest zijn.
[ twitter ]
Hoe zijn dit geen schoten om iemand aan te houden?quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoe zijn dit schoten om iemand 'aan te houden' ?
De filmpjes zijn wel vermakelijk.quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Gebruik liever geen tweets van Kees71234. Dat is een kremlintroll
Zou je tot een ander conclusie zijn gekomen als je niet anti-boer was en de beelden tot dusver had gezien? Als het een protestgroepje was waar je geen diepgaande gevoelens over had en je ziet iemand van achteren beschoten worden terwijl de persoon wegrijdt. Ik zie op de beelden tot dusver nog geen aanleiding om te schieten. De beelden kunnen nog komen, dus we wachten af.quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Volgens Kees was het "onnodig".
Twitter is een prachtige plek voor wappies.
Dus iemand aanhouden en een stop-sein geven gebeurt heden beide met 9 millimeter.quote:
Ja dat is wel ongewoon. Voordat de politie in Nederland een wapen mag trekken moet er al heel wat aan de hand zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
We missen de uren die er aan vooraf zijn gegaan maar als de situatie gespannen is dan is dat niet ongewoon.
Die zijn ook bij andere accounts te vinden.quote:
Je bent zelf een kremlincontrolledoppositiontrollquote:Op woensdag 6 juli 2022 00:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Gebruik liever geen tweets van Kees71234. Dat is een kremlintroll
Er is daar veel meer gebeurd dan een wegrijdende trekker heb ik t idee.quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Er zal morgen idd meer info beschikbaar zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hoe zijn dit geen schoten om iemand aan te houden?
Het punt is dat er vele minuten aan context missen.
Het is riskant om dat in te gaan vullen. Bodycams zullen meer kunnen vertellen.
Je ziet op de beelden heel veel niet, dat is het probleem. Er zijn alleen losse fragmenten, bij 1 fragment is het geluid weggelaten.quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:54 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Zou je tot een ander conclusie zijn gekomen als je niet anti-boer was en de beelden tot dusver had gezien? Als het een protestgroepje was waar je geen diepgaande gevoelens over had en je ziet iemand van achteren beschoten worden terwijl de persoon wegrijdt. Ik zie op de beelden tot dusver nog geen aanleiding om te schieten. De beelden kunnen nog komen, dus we wachten af.
Dat lijkt me wel duidelijk ja.quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:54 schreef marsan het volgende:
[..]
Er is daar veel meer gebeurd dan een wegrijdende trekker heb ik t idee.
Ho ho, dat hebben ze wel gedaan. Op het bureau krijg je koffie en je krijgt ook een gratis ritje.quote:
quote:Er ontstond volgens de politie een dreigende situatie bij de oprit naar de A32. Door het schieten is een tractor geraakt. Daar circuleren ook foto's van op sociale media. Na het incident reed de tractor weg, maar de politie kon het even later alsnog tegenhouden op de Jousterweg. Er zijn drie verdachten opgepakt.
Twee wegrijdende trekkers en een overgehaalde?quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:54 schreef marsan het volgende:
[..]
Er is daar veel meer gebeurd dan een wegrijdende trekker heb ik t idee.
Lijkt eerder gewoon op agenten die handelen uit paniek en hun training lijken te zijn vergeten. Als ze de boeren van die terroristen vinden, waarom zetten ze de DSI dan niet inquote:Op woensdag 6 juli 2022 00:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Alleen we schieten niet op spookrijders.
Er is daar wat gebeurd, kan bijna niet anders. De politie zit heel hoog in de geweldsspiraal al, dat is on-Nederlands en gebeurd niet zomaar…
Kan het me slecht voorstellen. De algehele indruk die ik van die beelden krijg is er eentje van een zeer gespannen situatie. Niet een van een individuele agent die z’n verstand verliest.quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lijkt eerder gewoon op agenten die handelen uit paniek en hun training lijken te zijn vergeten. Als ze de boeren van die terroristen vinden, waarom zetten ze de DSI dan niet inzou het daar niet mee eens zijn, maar die zijn iig wat professioneler dan deze sneue triggerhappy agentjes 😑
De wegrijdende trekker lijkt mij op de beelden tot nu toe geen reden om van achteren te beschieten. Tenzij (zoals hier eerder gezegd) deze boer iemand heeft geprobeerd plat te rijden. Maar dan moet het wel deze specifieke boer zijn. Ik heb zou er moeite mee hebben als iemand beschoten wordt puur en alleen omdat hij deel uitmaakt van een groep.quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je ziet op de beelden heel veel niet, dat is het probleem. Er zijn alleen losse fragmenten, bij 1 fragment is het geluid weggelaten.
Als een agent zomaar op die trekker schiet heeft hij een probleem.quote:Op woensdag 6 juli 2022 01:03 schreef Jojoke het volgende:
[..]
De wegrijdende trekker lijkt mij op de beelden tot nu toe geen reden om van achteren te beschieten. Tenzij (zoals hier eerder gezegd) deze boer iemand heeft geprobeerd plat te rijden. Maar dan moet het wel deze specifieke boer zijn. Ik heb zou er moeite mee hebben als iemand beschoten wordt puur en alleen omdat hij deel uitmaakt van een groep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |