Hopelijk ontploft Nick zondag richting kuttekop No-Vacquote:Op donderdag 7 juli 2022 20:53 schreef DeeBee het volgende:
KyrgiosGod, zal wat zijn als 'ie een slam pakt
Die is daar nooit zo van onder de indruk..quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hopelijk ontploft Nick zondag richting kuttekop No-Vac
Circus Nick gaat No-Vac Djocovid SLOPENquote:Op donderdag 7 juli 2022 20:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hopelijk ontploft Nick zondag richting kuttekop No-Vac
Haha ach die forumleden zijn niet serieus te nemen natuurlijk. Die hebben een enorme hekel aan alles van Nadal, en zitten boordevol met frustratie als hij wint. Die teksten zie je al tijden terug hier op het forum.quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:04 schreef geitenbrei het volgende:
Jammer dit, hij wil graag Wimbledon nog winnen. Zeker voor iemand die nog een calender slam had kunnen winnen is dit zuur.
Snap ook niet dat er gisteren weer van die paranoïde ideeën dat hij het faket op dit forum werden geplempt. Ik noemde het vorige maand ziekelijke achterdocht, sta ik eigenlijk nog steeds achter.
Jammer dat er geen Nadal-Djokovic komt.
Ja wat denk je nou zelfquote:Op donderdag 7 juli 2022 21:25 schreef eentwee het volgende:
Erg jammer dat er nu een halve finale niet gespeeld kan worden. Aan de andere kant was dit toch een floptoernooi, het schandalige besluit om (Wit-)Russen te weigeren verdient een nachtkaars. Wel te hopen dat de Engelsen niet alsnog een droomfinale krijgen met Norrie.
Haha, Norrie kan dit echt nooit winnen. Oke, misschien 1 procent kans, maar absoluut niet meer dan dat.quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:25 schreef eentwee het volgende:
Erg jammer dat er nu een halve finale niet gespeeld kan worden. Aan de andere kant was dit toch een floptoernooi, het schandalige besluit om (Wit-)Russen te weigeren verdient een nachtkaars. Wel te hopen dat de Engelsen niet alsnog een droomfinale krijgen met Norrie.
Ja, ik denk eigenlijk dat Djokovic wel de favoriet is, maar dit wel een lang en slopend duel gaat worden, waardoor er in de finale tegen een uitgeruste Kyrgios niet veel meer in zit. Enige gelukkige is dat Kyrgios zelf van de korte rally's is, dus misschien is dat dan een keer in Djokovic zijn voordeel.quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha, Norrie kan dit echt nooit winnen. Oke, misschien 1 procent kans, maar absoluut niet meer dan dat.
Ok, Uncle Toni, dank je.quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha ach die forumleden zijn niet serieus te nemen natuurlijk. Die hebben een enorme hekel aan alles van Nadal, en zitten boordevol met frustratie als hij wint. Die teksten zie je al tijden terug hier op het forum.
Heeft wat mij betreft niet zoveel te maken met haat richting Nadal. Ik heb inderdaad niet zoveel met hem of met Djoko, maar dit soort dingen hebben ze beiden te vaak gedaan om het toeval te laten zijn. Waarbij Djoko het nog in veel grotere mate heeft, zeker Murray kan daarover meepraten. Del Potro had het ook regelmatig (als hij een periode wel fit was.. ) en bijv Federer deed het ook bij de AO 2017.quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha ach die forumleden zijn niet serieus te nemen natuurlijk. Die hebben een enorme hekel aan alles van Nadal, en zitten boordevol met frustratie als hij wint. Die teksten zie je al tijden terug hier op het forum.
Ja oke, maar je ziet spelers als Nadal en Federer toch geen medische behandelingen aanvragen als er niets aan de hand is, alleen om het ritme te breken? Het zal ongetwijfeld wel eens zijn voorgekomen dat ze een pijntje hadden, en een beetje makkelijk een injury time-out hebben genomen. Toch zijn dit geen types die een tegenstander bewust willen beïnvloeden met iets buiten het spel zelf om. En je moet als topspeler natuurlijk altijd op je hoede zijn voor psychologische wendingen in een wedstrijd.quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heeft wat mij betreft niet zoveel te maken met haat richting Nadal. Ik heb inderdaad niet zoveel met hem of met Djoko, maar dit soort dingen hebben ze beiden te vaak gedaan om het toeval te laten zijn. Waarbij Djoko het nog in veel grotere mate heeft, zeker Murray kan daarover meepraten. Del Potro had het ook regelmatig (als hij een periode wel fit was.. ) en bijv Federer deed het ook bij de AO 2017.
Dat wordt dan slim genoemd, tja..
Dit vroeg ik me nog af inderdaad. Nadal heeft zich wel eerder ooit teruggetrokken laat in een Grand Slam toch? Was dat kwartfinale Roland Garros?quote:Op donderdag 7 juli 2022 23:10 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Mooie opvolger van ONZE Richard.
Ergens derde ronde. Dacht 2016 op RG.quote:Op donderdag 7 juli 2022 23:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit vroeg ik me nog af inderdaad. Nadal heeft zich wel eerder ooit teruggetrokken laat in een Grand Slam toch? Was dat kwartfinale Roland Garros?
Oh dat is helemaal niet laat.quote:Op donderdag 7 juli 2022 23:13 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
Ergens derde ronde. Dacht 2016 op RG.
Ook 3 keer opgegeven tijdens de wedstrijd. 2x QF en 1x SF.quote:Op donderdag 7 juli 2022 23:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit vroeg ik me nog af inderdaad. Nadal heeft zich wel eerder ooit teruggetrokken laat in een Grand Slam toch? Was dat kwartfinale Roland Garros?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |