abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_205246347
Gisteren heb ik een flinke zoektocht ondernomen naar primatour (wagenziekte tabletten). Diverse apotheken en drogisterijen hadden het niet op voorraad. Dat is al een tijdje zo, maar nu is mijn voorraad ook aan het slinken.
Heb contact gehad met de verkoper Mylan en zij geven aan dat ze niet kunnen zeggen wanneer het weer verkocht gaat worden vanwege een tekort aan grondstoffen. De andere medicatie op de markt werkt niet/nauwelijks dus hier mijn vraag.
Is er iemand die een doosje heeft en het aan mij wil verkopen? Verzendkosten voor mijn rekening uiteraard.

Omdat ik geen auto heb moet ik altijd meerijden en dat gaat nu niet meer (bij een goede chauffeur kan ik 10-15 zonder tablet) maar ook een treinreis durf ik nu niet aan omdat, wanneer een trein uitvalt je vaak met bus verder moet (been there done that) en zonder primatour is dat niet fijn, niet voor mij, niet voor de chauffeur en ook niet voor de medepassagiers ;)
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 5 juli 2022 @ 16:50:42 #2
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_205246385
Kikje wegens begrip.
pi_205247244
Ik kan me vergissen, maar als ik het google kom ik bijvoorbeeld bij voordeeldrogist uit die het op voorraad lijkt te hebben? Ook bij andere sites lijken ze gewoon bestelbaar te zijn!
pi_205247577
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 18:07 schreef Broccolitaartje het volgende:
Ik kan me vergissen, maar als ik het google kom ik bijvoorbeeld bij voordeeldrogist uit die het op voorraad lijkt te hebben? Ook bij andere sites lijken ze gewoon bestelbaar te zijn!
Helaas krijg je bij verder klikken dat het niet op voorraad is. Het is me bij 1 bedrijf gelukt om te bestellen (en te betalen). Maar of ik het krijg, durf ik niet te zeggen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205248847
https://www.deonlinedrogist.nl/

Kan er sowieso 5 bestellen daar
  dinsdag 5 juli 2022 @ 21:39:06 #6
386633 Adnap
I love Life !
pi_205249708
Je kunt net zo goed cinnarizine nemen (te koop bij oa kruidvat) dit is de werkzame stof in primatour.
Dit kost minder en werkt prima. Neem het wel een uur voor je gaat reizen in, het werkt dan ca 8 uur door.
25 mg is de aanbevolen dosering.

Succes
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_205249795
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 21:39 schreef Adnap het volgende:
Je kunt net zo goed cinnarizine nemen (te koop bij oa kruidvat) dit is de werkzame stof in primatour.
Dit kost minder en werkt prima. Neem het wel een uur voor je gaat reizen in, het werkt dan ca 8 uur door.
25 mg is de aanbevolen dosering.

Succes
TS geeft aan specifiek Primatour nodig te hebben.

Ik heb ff in de kasten gezocht, heb helaas geen restant Primatour meer liggen. Bij mij werkt de Kruidvatvariant gelukkig ook, bij TS helaas niet, dus ze heeft nu echt een serieus probleem
pi_205249857
Dank je wel @Underdoggy _O_

Dat was blijkbaar één van de online drogisterijen die ik niet had gezien. Maar meteen een voorraad besteld. *O*

Zo ontzettend blij mee
We have far more in common than that which devides us..
pi_205249889
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 21:39 schreef Adnap het volgende:
Je kunt net zo goed cinnarizine nemen (te koop bij oa kruidvat) dit is de werkzame stof in primatour.
Dit kost minder en werkt prima. Neem het wel een uur voor je gaat reizen in, het werkt dan ca 8 uur door.
25 mg is de aanbevolen dosering.

Succes
Dat zou heel fijn zijn geweest maar op de een of andere manier werkt dat niet goed bij mij. Redelijk wanneer ik op de snelweg mee rij (dan ben ik maar een beetje misselijk, en de rit moet niet te lang duren) maar in een stad waar regelmatig gestopt moet worden voor een stoplicht en flink wat bochten kan ik net zo goed niets innemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kaatje1 op 05-07-2022 22:00:25 ]
We have far more in common than that which devides us..
pi_205253614
En het eerste mailtje vanochtend was van de onlinedrogist dat het niet leverbaar is. Op z'n vroegst weer over 6 weken (terwijl de producent het niet eens kan aangeven wanneer er geleverd kan worden).
Dus mijn vraag blijft open, mocht iemand een doosje primatour hebben en aan mij willen overdoen, heel graag.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 6 juli 2022 @ 15:00:47 #11
386633 Adnap
I love Life !
pi_205255665
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 11:47 schreef Kaatje1 het volgende:
En het eerste mailtje vanochtend was van de onlinedrogist dat het niet leverbaar is. Op z'n vroegst weer over 6 weken (terwijl de producent het niet eens kan aangeven wanneer er geleverd kan worden).
Dus mijn vraag blijft open, mocht iemand een doosje primatour hebben en aan mij willen overdoen, heel graag.
Misschien verstandig dan via je huisarts te gaan, ik gebruik het nl in een hogere dosering ( echt veel meer) voor een evenwichtsstoornis. Misschien is de combinatie van cinnarizine en chloorcyclinzine voor jou het verschil maar overleg kan nooit kwaad zeker niet als het middel voorlopig niet leverbaar is.
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_205255687
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 15:00 schreef Adnap het volgende:

[..]
Misschien verstandig dan via je huisarts te gaan, ik gebruik het nl in een hogere dosering ( echt veel meer) voor een evenwichtsstoornis. Misschien is de combinatie van cinnarizine en chloorcyclinzine voor jou het verschil maar overleg kan nooit kwaad zeker niet als het middel voorlopig niet leverbaar is.
Dat is een idee! :! Daar had ik nog niet bij nagedacht. Zal ze van de week even mailen. Vind het wel "raar" dat je voor zoiets stoms als wagenziekte de huisarts nodig hebt.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 6 juli 2022 @ 15:05:02 #13
386633 Adnap
I love Life !
pi_205255698
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 15:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat is een idee! :! Daar had ik nog niet bij nagedacht. Zal ze van de week even mailen. Vind het wel "raar" dat je voor zoiets stoms als wagenziekte de huisarts nodig heb.
Is niet stom, is vooral irritant dat je evenwichtsorgaan een loopje met je neemt.
Wellicht kunnen zij het je eenvoudig voorschrijven of hebben ze een ander middel.
Succes en hopenlijk goede reis.
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  Vis een optie? woensdag 6 juli 2022 @ 15:37:59 #14
70532 loveli
N
pi_205256096
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 15:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat is een idee! :! Daar had ik nog niet bij nagedacht. Zal ze van de week even mailen. Vind het wel "raar" dat je voor zoiets stoms als wagenziekte de huisarts nodig hebt.
Of even klantenservice AH/Plus/Jumbo/DA bellen of ze kunnen zien welke winkel het op voorraad heeft.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 6 juli 2022 @ 15:45:35 #15
70532 loveli
N
pi_205256180
En voor het gemak een plaatje, zodat iedereen het herkent als 'ie het in een drogist/supermarkt ziet staan.

crap in = crap out
pi_205256282
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 15:37 schreef loveli het volgende:

[..]
Of even klantenservice AH/Plus/Jumbo/DA bellen of ze kunnen zien welke winkel het op voorraad heeft.
Er is al sinds 2019 een tekort er aan, daarna kwam er af en toe wat in de verkoop. Zou me verbazen dat ze ergens nog voorraad hebben. Etos (dus AH) en kruidvat in ieder geval niet. Zelfs de producent heeft niets liggen.
We have far more in common than that which devides us..
  Vis een optie? woensdag 6 juli 2022 @ 17:53:43 #17
70532 loveli
N
pi_205258438
Wat is de houdbaarheidsdatum van je laatste doosjes? Om de kans in te schatten of het nog in een winkel verkocht kan worden.

Heb werkzame stof plus India gegoogled, kon het daar zo snel ook niet vinden.

Zou het via de apotheek op werkzame stoffen bestelbaar zijn? Of de 2 stoffen afzonderlijk.

Productnummer 8712207070404 Googelen heeft ook geen bestelbare voorraad opgeleverd.
crap in = crap out
pi_205258862
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 17:53 schreef loveli het volgende:
Wat is de houdbaarheidsdatum van je laatste doosjes? Om de kans in te schatten of het nog in een winkel verkocht kan worden.

Heb werkzame stof plus India gegoogled, kon het daar zo snel ook niet vinden.

Zou het via de apotheek op werkzame stoffen bestelbaar zijn? Of de 2 stoffen afzonderlijk.

Productnummer 8712207070404 Googelen heeft ook geen bestelbare voorraad opgeleverd.
Mijn laatste doosje heeft houdbaarheidsdatum 04-2023. Geen idee wanneer ik dat heb gekocht, maar in ieder geval een flinke tijd geleden.
Apotheek heeft van de week van alles uitgezocht maar had ook geen oplossing Ik heb nu wel cinnarizine. Dat doet wel wat maar bij mij niet genoeg om vrolijk de auto in te stappen, behalve bij mijn zus ;)

Wil volgende week even contact opnemen met de huisarts. Deze week nog maar niet, zij is net maandag in de praktijk begonnen.

Dit is de reactie van de verkoper in Nederland

"Dank voor uw bericht met betrekking de beschikbaarheid van de Primatour. Helaas klopt het dat de Primatour niet beschikbaar is en zal daardoor niet verkrijgbaar zijn bij de drogisterij en apotheek.
Helaas zal het enige tijd duren voordat wij weer de Primatour weer beschikbaar gaan krijgen. De levertijd is onbekend
De reden is dat een grondstof leverancier te kampen heeft met enorme vertragingen."
We have far more in common than that which devides us..
  Vis een optie? woensdag 6 juli 2022 @ 20:10:02 #19
70532 loveli
N
pi_205260112
Het andere bestanddeel vind ik onder de merknaam Valoid. Kan hem niet in NL vinden.

Wel op ebay...
crap in = crap out
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 7 juli 2022 @ 18:35:42 #20
269689 crew  Viv
pi_205269096
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:10 schreef loveli het volgende:
Het andere bestanddeel vind ik onder de merknaam Valoid. Kan hem niet in NL vinden.

Wel op ebay...
Ik zou geen medicijnen op eBay kopen. :) Vervalste geneesmiddelen en zo.
pi_205269373
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:10 schreef loveli het volgende:
Het andere bestanddeel vind ik onder de merknaam Valoid. Kan hem niet in NL vinden.

Wel op ebay...
Dat vind ik wel erg spannend.

Ik neem volgende week even contact op met mijn huisarts, kijken of zij wat kan betekenen.

Heb nog een bestelling uitstaan bij een pharmaceut(je), benieuwd wanneer zij melden dat het er niet is. Van de onlinedrogist heb ik het geld terug.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205285318
Heb voor je zitten zoeken en vond wel de verwachting wanneer ze weer geleverd kunnen worden, week 41.
https://farmanco.knmp.nl/geneesmiddel/3080.html

Heb je nu niks aan.
Ik moet over een week of 2 weer naar mijn apotheek, zal iig even voor je kijken dan.

...er staat me namelijk iets bij dat ik voor zoon ook reispilletjes moest hebben. Hij gaf me toen deze maar ik wilde die andere. Was vorig jaar, geloof ik.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_205285493
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 13:03 schreef Mushanga71 het volgende:
Heb voor je zitten zoeken en vond wel de verwachting wanneer ze weer geleverd kunnen worden, week 41.
https://farmanco.knmp.nl/geneesmiddel/3080.html

Heb je nu niks aan.
Ik moet over een week of 2 weer naar mijn apotheek, zal iig even voor je kijken dan.

...er staat me namelijk iets bij dat ik voor zoon ook reispilletjes moest hebben. Hij gaf me toen deze maar ik wilde die andere. Was vorig jaar, geloof ik.
Dank je wel alvast. Begin oktober komt ook redelijk overeen met wat mijn apotheek zei. Maar de klantencontactpersoon van Mylan kon het nog niet aangeven. En van de bestelling die ik eerder heb gedaan bij een groothandel (kon als particulier) heb ik nog niets gehoord (kijk er niet zo van op)
We have far more in common than that which devides us..
pi_205285675
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 13:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dank je wel alvast. Begin oktober komt ook redelijk overeen met wat mijn apotheek zei. Maar de klantencontactpersoon van Mylan kon het nog niet aangeven. En van de bestelling die ik eerder heb gedaan bij een groothandel (kon als particulier) heb ik nog niets gehoord (kijk er niet zo van op)
Als Mylan het zelf nog niet eens weet, is het knap dat de medicijnsite het dan wel weet. Afwachten maar al snap ik hoe frustrerend dat is.
En misschien vindt de groothandel nog een paar losse doosjes. Het is natuurlijk een groothandel dus zou best kunnen.

Voor ik naar de apotheek ga, loer ik hier wel ffies en geef ik een gil als ik erheen ga. Hoop dat hij nog iets heeft liggen.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_205285706
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 13:38 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Als Mylan het zelf nog niet eens weet, is het knap dat de medicijnsite het dan wel weet. Afwachten maar al snap ik hoe frustrerend dat is.
En misschien vindt de groothandel nog een paar losse doosjes. Het is natuurlijk een groothandel dus zou best kunnen.

Voor ik naar de apotheek ga, loer ik hier wel ffies en geef ik een gil als ik erheen ga. Hoop dat hij nog iets heeft liggen.
De medicijnwereld is redelijk ondoorgrondelijk (een vroegere vriendin zat er in, dus weet ongeveer wel hoe dat werkt)
We have far more in common than that which devides us..
pi_205299893
Volgens mij kon ik het in november 2019 al niet meer vinden, heb toen ook gezocht.
pi_205300317
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 16:54 schreef Bucketlist het volgende:
Volgens mij kon ik het in november 2019 al niet meer vinden, heb toen ook gezocht.
Daar las ik ook over, ook zomer 2019. Maar omdat ik in de zomer van 2019 vrij onverwacht niet met vakantie ging en al wel een voorraad in huis had en daarna door corona ook niet vaak ergens heen ging had ik nog lang genoeg primatour op voorraad. Maar die voorraad is nu geslonken ;)
We have far more in common than that which devides us..
pi_205388147
Ik ga deze week naar mijn apotheek, tis weer medicijnhaaltijd. Ga voor je kijken. Mochten ze nog hebben dan 2 doosjes?
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_205389062
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 13:25 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik ga deze week naar mijn apotheek, tis weer medicijnhaaltijd. Ga voor je kijken. Mochten ze nog hebben dan 2 doosjes?
Oh, heel heel graag.
Kwam van de week tijdens een fietstocht langs een andere apotheek, een Etos en een Kruidvat. Geen van allen en alle 3 "oh mevrouw, die hebben we al heel lang niet meer op voorraad".
We have far more in common than that which devides us..
pi_205389771
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 14:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Oh, heel heel graag.
Kwam van de week tijdens een fietstocht langs een andere apotheek, een Etos en een Kruidvat. Geen van allen en alle 3 "oh mevrouw, die hebben we al heel lang niet meer op voorraad".
Jaaa, je zal ondertussen wel elke drogist en apotheek in de buurt en verder hebben gehad.
Ik hoop dat mijne nog wat heeft. Het is echt vorig jaar geweest dat hij me de primatour gaf en ik de andere wilde. Mijn zoon heeft ook hooikoortsachtige klachten en de cinnarizine kun je daar óók voor gebruiken. Daar kwam ik toen namelijk achter. En bij hem werken die prima en zijn goedkoper. Daarom herinner ik me dat zo goed.
Laat het je weten!
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_205389841
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 15:41 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Jaaa, je zal ondertussen wel elke drogist en apotheek in de buurt en verder hebben gehad.
Ik hoop dat mijne nog wat heeft. Het is echt vorig jaar geweest dat hij me de primatour gaf en ik de andere wilde. Mijn zoon heeft ook hooikoortsachtige klachten en de cinnarizine kun je daar óók voor gebruiken. Daar kwam ik toen namelijk achter. En bij hem werken die prima en zijn goedkoper. Daarom herinner ik me dat zo goed.
Laat het je weten!
Ja, de meesten wel. De volgende fietstocht gaat naar de andere kant van de stad 😂
We have far more in common than that which devides us..
pi_205389936
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 15:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja, de meesten wel. De volgende fietstocht gaat naar de andere kant van de stad 😂
Nouja, zo zie je nog es wat van de stad ;)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  dinsdag 19 juli 2022 @ 18:57:49 #33
386633 Adnap
I love Life !
pi_205392496
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 15:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Er is al sinds 2019 een tekort er aan, daarna kwam er af en toe wat in de verkoop. Zou me verbazen dat ze ergens nog voorraad hebben. Etos (dus AH) en kruidvat in ieder geval niet. Zelfs de producent heeft niets liggen.
Inmiddels hier ook even op zoek geweest voor je maar helaas is het nergens te koop
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_205392556
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 18:57 schreef Adnap het volgende:

[..]
Inmiddels hier ook even op zoek geweest voor je maar helaas is het nergens te koop
Dank je wel voor de moeite!
We have far more in common than that which devides us..
pi_205398758
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dank je wel voor de moeite!
Er staan 6 doosjes *O*

Hoeveel?
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_205398786
Geen idee alleen hoe lang ze houdbaar zijn... Sta nog voor de balie te wachten.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_205399027
Heb 2 doosjes voor je *O* En wat ik al dacht, de houdbaarheidsdatum is niet lang: april 2023.
Als je de andere 4 ook wil hebben, ga ik wel even terug.
DM of PM me maar even. Ik ben nog steeds een fokn00b en kan ze wel beantwoorden maar geen idee hoe ik dat moet beginnen :@

If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 20 juli 2022 @ 12:39:50 #38
269689 crew  Viv
pi_205399076
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 12:34 schreef Mushanga71 het volgende:
Heb 2 doosjes voor je *O* En wat ik al dacht, de houdbaarheidsdatum is niet lang: april 2023.
Als je de andere 4 ook wil hebben, ga ik wel even terug.
DM of PM me maar even. Ik ben nog steeds een fokn00b en kan ze wel beantwoorden maar geen idee hoe ik dat moet beginnen :@

[ afbeelding ]
Wat goed!!!

En ga naar dm.fok.nl
Daar typ je de naam van je ontvanger :Y)

Of eerst naar haar profiel, daar staat (op mobiel internet) bovenaan DM user en PM user:
Kaatje1
pi_205399145
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 12:39 schreef Viv het volgende:

[..]
Wat goed!!!

En ga naar dm.fok.nl
Daar typ je de naam van je ontvanger :Y)

Of eerst naar haar profiel, daar staat (op mobiel internet) bovenaan DM user en PM user:
Kaatje1
Dank je wel, ga zo ffies proberen :)

Edit: Gelukt, denk ik :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_205399665
*O* *O* *O*
Dm ontvangen en antwoord gegeven.

Ik heb net even een blij dansje door de huiskamer gedaan. De houdbaarheidsdatum maakt niet zoveel uit, blijft wel werkzaam en ik ga er niet dood aan. Wat ik nu heb is ook ruim over de datum.

Nu hoef ik iets minder rekening te houden met wat ik wil gaan doen *O* *O* *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_205399694
En mocht je in de buurt zijn, je hoeft echt niet terug hoor mogen die andere ook wel.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205399754
Oh man, wat een score *O*
pi_205399816
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 13:27 schreef Kaatje1 het volgende:
*O* *O* *O*
Dm ontvangen en antwoord gegeven.

Ik heb net even een blij dansje door de huiskamer gedaan. De houdbaarheidsdatum maakt niet zoveel uit, blijft wel werkzaam en ik ga er niet dood aan. Wat ik nu heb is ook ruim over de datum.

Nu hoef ik iets minder rekening te houden met wat ik wil gaan doen *O* *O* *O*
Je hebt antwoord :D
Ik ga morgen of overmorgen de rest ook voor je halen.

Had het met paracetamol met codeine. Was ook over datum maar werkte nog wel. Al had de doktersassistente me het afgeraden :P Het werkt misschien iets minder maar dat boeit niet.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_205399823
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 13:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh man, wat een score *O*
Ja, goed he *O*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_205399842
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 15:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat is een idee! :! Daar had ik nog niet bij nagedacht. Zal ze van de week even mailen. Vind het wel "raar" dat je voor zoiets stoms als wagenziekte de huisarts nodig hebt.
Bel gewoon je huisarts en laat t voorschrijven.
pi_205399856
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 13:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh man, wat een score *O*
Ja he, ben zo blij. Kan nu gewoon naar de verjaardag van mijn nichtje en op kraamvisite bij vrienden.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 20 juli 2022 @ 14:56:01 #47
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_205400572
Wat fijn voor je Kaatje! Het is een ellende. Mijn dochtertje gebruikt ze ook
Hopelijk snel weer leverbaar
pi_205400751
Heb dus net de laatste 4 doosjes gekocht. Apotheker zou ze gaan bestellen. Ik vroeg hoe, want al langer niet meer leverbaar. Hij besteld ze dus bijna nooit want 5 doosjes met houdbaarheid april 23 en 1 oktober 2022. Maar hij zei dat het gewoon kon :?
Komt ie wel achter als ze niet worden geleverd al hoop ik natuurlijk wel dat het er gauw weer is.
Maar we gaan het zien. Ik weet waar ze staan dus als ik er weer ben, zie ik dat gauw genoeg :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_205400963
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:15 schreef Mushanga71 het volgende:
Heb dus net de laatste 4 doosjes gekocht. Apotheker zou ze gaan bestellen. Ik vroeg hoe, want al langer niet meer leverbaar. Hij besteld ze dus bijna nooit want 5 doosjes met houdbaarheid april 23 en 1 oktober 2022. Maar hij zei dat het gewoon kon :?
Komt ie wel achter als ze niet worden geleverd al hoop ik natuurlijk wel dat het er gauw weer is.
Maar we gaan het zien. Ik weet waar ze staan dus als ik er weer ben, zie ik dat gauw genoeg :D
Dat vertrouwen in kunnen bestellen hadden de apothekers hier ook. Totdat ze daadwerkelijk gingen bestellen :D
We have far more in common than that which devides us..
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 20 juli 2022 @ 15:38:04 #50
269689 crew  Viv
pi_205401052
Fijn dat je voorlopig voorzien bent @Kaatje1 ! *O*

Ik had niet verwacht dat ze nog ergens gewoon in het schap zouden liggen. :D
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')