Nee dat niet,UK lijkt me ook wel tof,maar zou verder niet snel emigrerenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:03 schreef herverwijderd het volgende:
Maar heb je dat niet elke keer als je in een land komt waar je niet eerder geweest bent, dat je wil emigreren?
Dit bedoel ik niet slecht maar zo'n type lijk je me.
Zullen we ruilenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat gek Ik ben een Belg en zou een immigratie naar Nederland wel zien zitten.
Ik zou eerder regio utrecht/zeist/soestenberg nemenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:06 schreef jigggy het volgende:
[..]
Zullen we ruilen
Ik Antwerpen jij Nijmegen
Van alle plaatsen in België naar Antwerpen willenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:59 schreef jigggy het volgende:
Loop altijd te haten op België maar feun nu paar dagen in Antwerpen,en alles is hier chiller
Mensen relaxter ,boodschappen en huur goedkoper ,prachtige stad ook
Klacht : willen emigreren
Hoe kom je, met alle potentiële woonplaatsen waar je uit kan kiezen, specifiek op Soesterberg terecht? Dat is, afgezien van de militaire luchtbasis die nu gesloten is, zo een ontzettend nietszeggend dorpje dat ik nu wel nieuwsgierig ben waarom je juist dat noemt.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zou eerder regio utrecht/zeist/soestenberg nemen
ik ken iemand die daar woontquote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:26 schreef knoopie het volgende:
[..]
Hoe kom je, met alle potentiële woonplaatsen waar je uit kan kiezen, specifiek op Soesterberg terecht? Dat is, afgezien van de militaire luchtbasis die nu gesloten is, zo een ontzettend nietszeggend dorpje dat ik nu wel nieuwsgierig ben waarom je juist dat noemt.
Luik.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Van alle plaatsen in België naar Antwerpen willen![]()
Enkel Brussel is nog erger...
Ik wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:03 schreef herverwijderd het volgende:
Maar heb je dat niet elke keer als je in een land komt waar je niet eerder geweest bent, dat je wil emigreren?
Dit bedoel ik niet slecht maar zo'n type lijk je me.
Wat zou jij dan nemen?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Van alle plaatsen in België naar Antwerpen willen![]()
Enkel Brussel is nog erger...
Ik zou dan eerder Gent zeggen (hoewel dat ook niet meer is wat het was) of Hasseltquote:
Gent zou ik nog kunnen begrijpen maar Hasseltquote:Op dinsdag 5 juli 2022 22:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zou dan eerder Gent zeggen (hoewel dat ook niet meer is wat het was) of Hasselt
Hasselt is kleiner en gemoedelijker!quote:Op dinsdag 5 juli 2022 23:02 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Gent zou ik nog kunnen begrijpen maar Hasselt
Ik zou toch gewoon Antwerpen of de oostelijke rand rond Brussel durven zeggen.
Of als je wat meer geld hebt... Knokke-Heist.
Niet naar de Maaskant willen verhuizenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 23:08 schreef einzeinz het volgende:
Als je zo kijkt naar die provinciehoofdsteden in Vlaanderen:
- Brugge = OK wel maar heel klein
- Gent = OK wel
- Antwerpen = Goeie keuze
- Leuven = Ook wel OK
- Brussel = Goeie keuze maar dan liever de oostrand rond Brussel (Tervuren, Oudergem, Watermaal-Bosvoorde, de Woluwes)
- Hasselt = Nee
Kijk je dan wat verder heb je ook nog wel de kustregio. Dan gaat mijn voorkeur uit naar Knokke-Heist en ofwel trek je naar Wallonië en trek je je terug in de bossen in de Ardennen. Maar dan is het weer te rustig.
Emigratie dan hequote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat gek Ik ben een Belg en zou een immigratie naar Nederland wel zien zitten.
Leuk toch??quote:Op woensdag 6 juli 2022 08:22 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maaskantje. Lekker de hele dag halve liters Schultenbrau klappen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |