abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205241385
Eigenlijk zijn we toch allemaal individuen? Althans, dat zegt iedereen. Als je een gesprek voert met de gemiddelde nederlandse 30+ er, zeggen ze maar al te vaak en te graag, hoe leuk ze het vinden om hun eigen ding te doen. Ik citeer: (voor de onwetende onder ons) ''ik trek mij van niemand iets aan hoor, ik doe lekker waar ik zin in heb en als iemand dat niet aan staat pleurt hij maar op, hahahaha ''. Bij de gedachten van dit soort gesprekken alleen al gaan mijn nekharen omhoog staan. Altijd mar dat tenenkrommend jezelf willen bewijzen. Maar als het er dan écht op aan komt, neem nu de wereldse crisissen waarin we ons nu bevinden, trekt menigmens zich terug. Dan durven ze ineens niet meer en is het toch wel belangrijk wat andere mensen denken en zeggen?
Kom op zeg, get a life, sta waarvoor je wilt staan, maar altijd dit slappe gezeik is echt vermoeiend.
pi_205241454
Schapen in menskleding.
pi_205241495
quote:
4s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 00:16 schreef ClownWorld het volgende:
trekt menigmens zich terug. Dan durven ze ineens niet meer
Wat zouden ze volgens jou moeten doen dan?
Google is your friend, abuse your friends
pi_205241544
Ligt gewoon aan de cultuur. In Zweden leeft men heel individueel, simpelweg omdat ze ook meestal geen vrienden hebben.

In Europa, is er een verlichting geweest, waardoor de cultuur indivudueler werd.
"Ik denk, dus ik ben"
quote:
Cogito, ergo sum ('Ik denk, dus ik ben') is een filosofische stelling van René Descartes, die een belangrijk element werd van de westerse filosofie.
https://www.google.com/se(...)k+denk%2C+dus+ik+ben

In Afrika en vele andere culturen, is het anders, dan is het meer: "Ik ben, omdat er anderen zijn"

(En in een land als china is het: "We are Legion, wij zijn 1 geheel :W ")
  dinsdag 5 juli 2022 @ 01:57:51 #5
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_205241596
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_205241629
Blijkbaar zijn er minder eigenwijze mensen :P
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_205241630
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 03:12 schreef Aiciu het volgende:
Blijkbaar zijn er minder eigenwijze mensen :P
Cracovia Warschau _O_
  dinsdag 5 juli 2022 @ 07:44:23 #8
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_205241935
En wat nou als menig mens doet wat ze willen door zich terug te trekken bij die wereldse crisissen
Laffe huichelaar
  dinsdag 5 juli 2022 @ 07:49:08 #9
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_205241959
We live in a society

Bottom text
  Tettenkoning dinsdag 5 juli 2022 @ 08:33:53 #10
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205242218
quote:
Kom op zeg, get a life, sta waarvoor je wilt staan, maar altijd dit slappe gezeik is echt vermoeiend.

gr gr je collega's uit Clowns World
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205243310
Hahaha ja, zo ben ik nou eenmaal, hart op de tong he, ik zeg gewoon wat ik denk en laat me door niemand wat wijsmaken, zo ben ik gewoon, aard van het beessie he
-nee-
pi_205243347
De mens wordt gedreven door angst.
De mens denkt probleemoplossingsgericht.
De mens denkt werkelijk dat dit leven betekenis en een doel heeft.

De enige betekenis die het leven heeft is wat je het zelf geeft, en als mensen zich lekker voelt door de illusie in stand te houden dat je anderen nodig hebt en niks zelf kan, moeten ze dat vooral doen.

Imma head out en ik ga even de bossen in in Duitsland, urenlang, in mijn eentje, weg van al het gezeik.

Of gaan je nekharen nu ook overeind staan?
pi_205243521
Het gebeurt echt zelden dat ik iemand ontmoet waarvan ik denk: zo, jij bent nu echt anders en lekker jezelf. In iedere leeftijdscategorie zie je in 99 procent van de gevallen dat mensen zich conformeren aan hun groepje. Of het nu gaat om taalgebruik, vakantiebestemmingen, kleding, muzieksmaak... ik merk wel dat dit in Nederland nog een graadje erger is dan in het buitenland. Daarmee hangt ook het verschijnsel samen dat men in Nederland een bepaald vriendenclubje vormt (op school/werk/omgeving), en dat dit dan voor de rest van het leven zo blijft. Want mensen die je niet kent zijn natuurlijk eng. In het zuiden van Belgie bijvoorbeeld merk je al dat de mensen spontaner, natuurlijker zijn en dat je daar makkelijker random contacten legt.
  Moderator dinsdag 5 juli 2022 @ 12:12:46 #14
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_205244033
Crises*
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  dinsdag 5 juli 2022 @ 12:41:19 #15
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_205244259
quote:
Eigenlijk zijn we toch allemaal individuen? Althans, dat zegt iedereen. Als je een gesprek voert met de gemiddelde nederlandse 30+ er, zeggen ze maar al te vaak en te graag, hoe leuk ze het vinden om hun eigen ding te doen. Ik citeer: (voor de onwetende onder ons) ''ik trek mij van niemand iets aan hoor, ik doe lekker waar ik zin in heb en als iemand dat niet aan staat pleurt hij maar op, hahahaha ''. Bij de gedachten van dit soort gesprekken alleen al gaan mijn nekharen omhoog staan. Altijd mar dat tenenkrommend jezelf willen bewijzen. Maar als het er dan écht op aan komt, neem nu de wereldse crisissen waarin we ons nu bevinden, trekt menigmens zich terug. Dan durven ze ineens niet meer en is het toch wel belangrijk wat andere mensen denken en zeggen?
Ben jij een echte clown?
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Tettenkoning dinsdag 5 juli 2022 @ 13:14:11 #16
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205244601
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 10:57 schreef Naardegallemiezen het volgende:
De mens wordt gedreven door angst.
De mens denkt probleemoplossingsgericht.
De mens denkt werkelijk dat dit leven betekenis en een doel heeft.

De enige betekenis die het leven heeft is wat je het zelf geeft, en als mensen zich lekker voelt door de illusie in stand te houden dat je anderen nodig hebt en niks zelf kan, moeten ze dat vooral doen.

Imma head out en ik ga even de bossen in in Duitsland, urenlang, in mijn eentje, weg van al het gezeik.

Of gaan je nekharen nu ook overeind staan?
Zo ingewikkeld is het allemaal niet :P

Biologisch gezien zijn we alleen maar op deze aarde om onze soort in stand te houden.
pi_205245657
If you've got to travel, by the nine divines, stay on the road.
  dinsdag 5 juli 2022 @ 15:40:37 #18
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205245816
En daarom hebben we ook 2 miljoen corona besmettingen op 17 miljoen want ikke ikke ikke kan het rotten ik ga geen hand voor mn muil zetten als ik hiest etc.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  dinsdag 5 juli 2022 @ 15:41:49 #19
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205245828
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 10:53 schreef Marsenal het volgende:
Hahaha ja, zo ben ik nou eenmaal, hart op de tong he, ik zeg gewoon wat ik denk en laat me door niemand wat wijsmaken, zo ben ik gewoon, aard van het beessie he
Je klinkt als iemand met een pitbull als huisdier die een kind doodbijt en je dan gaat zeggen 'dat doet ie normaal nooit me hont is me alles'
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_205245847
Ik doe waar ik zin in heb.
Ik trek mij wel degelijk iets van anderen aan.
Als iemand iets niet aanstaat en hij er daadwerkelijk overlast van ervaart, dan pas ik mijn gedrag aan.
Vervolgens ga ik weer verder met mijn eigen ding doen.

We zijn allemaal individuen. Behalve ik.
  Moderator dinsdag 5 juli 2022 @ 17:23:33 #21
441859 crew  Lenny77
pi_205246733
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 13:14 schreef Nine. het volgende:

[..]
Zo ingewikkeld is het allemaal niet :P

Biologisch gezien zijn we alleen maar op deze aarde om onze soort in stand te houden.
Dus alleen maar vogelen en alles is ok??
*O*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_205246802
quote:
Ik volg dit topic niet. :7
pi_205246804
Ik moet ff googlen wat mijn mening hierover is kom er zo op terug
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
  Tettenkoning dinsdag 5 juli 2022 @ 20:31:29 #24
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205248785
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 17:23 schreef Lenny77 het volgende:
Dus alleen maar vogelen en alles is ok??
*O*
Als dat vogelen ook nageslacht voortbrengt wel :+
pi_205249002
Mooi dat deze ts met dit topic eigenlijk zelf doet wat hij anderen verwijt; denken dat je een hele originele mening hebt terwijl de eerste beste frikandel die je aanspreekt in de supermarkt hetzelfde zegt als deze ts in z’n OP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')