Wauw, thanx, die was ik helemaal kwijt.quote:
Patrice, ouwe pisvlekquote:Op dinsdag 5 juli 2022 00:19 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Wauw, thanx, die was ik helemaal kwijt.
Ja die is ook heel mooi!quote:
Erg emotioneel dan voor je iddquote:Op dinsdag 5 juli 2022 21:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja die is ook heel mooi!![]()
![]()
Mijn all time favoriet is toch wel dit nummer
De tekst is voor altijd verbonden met de herinnering aan mijn (inmiddels overleden) pappie, hou het nooit droog als ik dit lied hoor, zo ook niet bij zijn concert afgelopen zaterdag...Van zijn hele repertoire over al zijn jaren in het vak, speelde hij dit nummer (wat ook nog een cover is) als eerste ...was gewoon zo'n meant to be momentje![]()
Die is echt heel mooi ja !quote:
Blijkbaar moeten we hier verder lullen over All Them Witches @tong80quote:
Lekker hoor, wat doe je voor werk?quote:
Echt heh, Golden earring is echt on the edge. Ik hou ervan, zelfde gevoel erbijquote:Op dinsdag 5 juli 2022 23:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
Vond dit zo'n freaky videoclip als kleine meid in de jaren 80![]()
Slaap super lekker lieverdquote:
Best mooi iddquote:Op woensdag 6 juli 2022 00:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
Zag ergens in 2008 of 2009 een muziekdocumentaire over Leonard Cohen
Leonard Cohen: I'm Your Man (2005) - Reference View - IMDb
Toen ik deze versie/cover zag en hoorde was ik super onder de indruk, sindsdien is het 1 van mn all time favorites
quote:
Coole Deense bandquote:
Hoorde ze voor het eerst ergens in 2009 en was ff helemaal fan van hun sound, had een paar favoriete nummers, waaronder deze:quote:
Het origineel welquote:
Klopt, heel veel muziek sowiesoquote:Op vrijdag 8 juli 2022 00:39 schreef Tengano het volgende:
Hier is heel veel metal muziek gitaar solo's ed op gebaseerd:
Voor zolang het duurtquote:Op vrijdag 8 juli 2022 00:46 schreef Tengano het volgende:
En op die muziek zit ook geen copyright. Kun je dus alles van pakken wat je wil.
Jezusquote:
Nee hoor. Na 100 jaar schijnt er geen copyright meer te zitten op muziek hoorde ik laatst in een programma over Beethoven. Vandaar dat je dat soort tunes ook vaak in reclames hoort; dat kost niks en is altijd catchy.quote:
Ik luister liever het oriigineel en soms ook niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 00:52 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee hoor. Na 100 jaar schijnt er geen copyright meer te zitten op muziek hoorde ik laatst in een programma over Beethoven. Vandaar dat je dat soort tunes ook vaak in reclames hoort; dat kost niks en is altijd catchy.
Je vrolijkt mn avondje wel weer nog meer opquote:
Dat is mijn bedoeling ookquote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je vrolijkt mn avondje wel weer nog meer op![]()
![]()
quote:
Ja h?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |