Doe het dan ook fatsoenlijk. Of laat het over aan iemand die niet compleet incapabel is.quote:Op maandag 4 juli 2022 17:31 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Barbecueën:')
Een lullig stukje vlees op een veel te hete grill flikkeren, een half uur wachten en dan een stukje van buiten verkoold en van binnen nog rauwe kip in je gezicht vrotten.
Goed BBQen kost tijd en vergt geduld. Als je dat niet hebt omdat je een autistische ADHDer bent, dan kun je inderdaad beter gewoon patat gaan halen.quote:Op maandag 4 juli 2022 17:31 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Barbecueën:')
Een lullig stukje vlees op een veel te hete grill flikkeren, een half uur wachten en dan een stukje van buiten verkoold en van binnen nog rauwe kip in je gezicht vrotten.
quote:Op maandag 4 juli 2022 19:06 schreef Nine. het volgende:
Niet gewoon je eten in een gat in de grond koken
Met een hele grote tang en een hele grote vork. Maar die zijn echt nodig om die diepvrieshamburger om te draaien hoor. Heus niet om ergens voor te compenseren.quote:Op maandag 4 juli 2022 19:25 schreef pokkerdepok het volgende:
mannen die denken dat BBQen stoer is... staan ze daar verwijft achter hun fornuisje, te doen alsof ze alfa zijn. lachwekkend.
lolquote:Op maandag 4 juli 2022 19:36 schreef knoopie het volgende:
[..]
Met een hele grote tang en een hele grote vork. Maar die zijn echt nodig om die diepvrieshamburger om te draaien hoor. Heus niet om ergens voor te compenseren.
Niet verder vertellen, maar eigenlijk ben ik gewoon jaloers. Ik heb al sinds jaren een mooie barbecue maar ben altijd te lui geweest om een barbecuebestek te kopen, en nu sta ik dus elke keer met een gewone vork de haren van mijn handen te schroeien als ik iets moet omdraaien.quote:
haarloos is toch sexy? en mannelijk.quote:Op maandag 4 juli 2022 22:32 schreef knoopie het volgende:
[..]
Niet verder vertellen, maar eigenlijk ben ik gewoon jaloers. Ik heb al sinds jaren een mooie barbecue maar ben altijd te lui geweest om een barbecuebestek te kopen, en nu sta ik dus elke keer met een gewone vork de haren van mijn handen te schroeien als ik iets moet omdraaien.
Ik merk het al een tijdje op maar wij hebben vaak dezelfde meningquote:Op maandag 4 juli 2022 19:06 schreef Nine. het volgende:
Niet gewoon je eten in een gat in de grond koken
Strickland Propane!quote:Op maandag 4 juli 2022 17:31 schreef FlauwKapsel het volgende:
Is t niet gewoon mensen welkewierdaar?
Trouwens nee. Nooit King of the Hill gezien? De hoofdpersoon werkt bij een propaangasleverancier. Aangezien propaan niet voor binnen wordt gebruikt (duur en inefficiënt) wordt het in bijna alle gevallen gekocht om te bbq-en c.q. grillen buitenshuis. Vandaar dat ze daar ook alles voor verkopen (op de eerste plaats bbq's) naast het gas.
Het scheelt dat 99% van de nederlanders hun speklap en braadworst gewoon laat cremeren tot ze zwart zijn en je het verschil toch niet meer kan proeven.quote:Op maandag 4 juli 2022 17:24 schreef star_gazer het volgende:
Maar nu heb je ook van die halfbakken doorzon-lui die dan heel sneu gaanelektrisch barbecueën
. Man man man dat telt toch gewoon niet. Een échte BBQ gebruikt houtskool en het liefst nog wat rookhout.
En propane accessoires (dus die grills). Was net wat aan t lezen op Wikipedia en Luanne heeft ooit hamburgers op een (kolen-)bbq gemaakt. Peggy en Hank wisten dat niet maar ze vonden het desalniettemin erg lekker.quote:
Nou daar zeg je wat, ik wist niet eens dat het bestond.quote:Op maandag 4 juli 2022 17:24 schreef star_gazer het volgende:
Kijk, het is warmer dan 10 graden en het regent niet, dus hup, het halve land gaat aan de BBQ (wtf waarom schrijven we dat met een 'c'). TS houdt wel van een dikke, stevige, sappige worst in z'n mond, dus wordt daar an sich wel vrolijk van.
Maar nu heb je ook van die halfbakken doorzon-lui die dan heel sneu gaanelektrisch barbecueën
. Man man man dat telt toch gewoon niet. Een échte BBQ gebruikt houtskool en het liefst nog wat rookhout. Als zowel je kleding als het halve huis twee dagen later niet nog steeds zwaar naar de rook meuren, doe je het fout. Houtskool en rook zijn de enige manier waarop je de juiste smaak in het vlees krijgt.
Als je elektrisch gaat barbecueën kan je toch net zo goed het vlees gewoon in de pan flikkeren of niet soms
Dat is iets compleet anders.quote:Op maandag 4 juli 2022 23:28 schreef Werkman het volgende:
[..]
Nou daar zeg je wat, ik wist niet eens dat het bestond.
Maar ik BBQ zelf nooit maar heb zo'n tosti-ijzer dat je helemaal open kan klappen en zomers pleur ik daar buiten wel eens een worst of hamburger op.
Ik dacht dat ik aan het grillen was.
Nooit in geen velden of wegen ooit aan gedacht dat je dat ook electrisch barbecuen kon noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |