Aanvraag voor een vergunning moet je bij de gemeente zijn en niet bij het UWV.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:44 schreef herverwijderd het volgende:
Weet je zeker dat het niet tegen het UWV is?
Oooooooh nou dan succes met je topic.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:46 schreef IamAthUg het volgende:
[..]
Aanvraag voor een vergunning moet je bij de gemeente zijn en niet bij het UWV.
''We zijn ermee bezig''. Ik heb begrepen dat ze daar 8 weken de tijd voor hebben + een eventuele extra 6 weken als ze dat nodig achten. Er was toen al meer dan 20 weken voorbij voordat ik de gemeente ingebreke heb gesteld.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:48 schreef sirdanilot het volgende:
Wat zei de gemeente toen je ze belde om te informeren over de status van de vergunningsaanvraag?
Begrijp ik het goed dat je mij beschuldigt met het hebben van een dubbele account? Dat noem ik laster. Hoe kan ik jou rapporteren want dit verneukt mijn topic eerlijk gezegd?quote:Op maandag 4 juli 2022 16:50 schreef Dries4Ever het volgende:
@:coolguy ik heb een kloon gespot van @:aircohandels
Ok dus hoe ging dat gesprek precies?quote:Op maandag 4 juli 2022 16:51 schreef IamAthUg het volgende:
[..]
''We zijn ermee bezig''. Ik heb begrepen dat ze daar 8 weken de tijd voor hebben + een eventuele extra 6 weken als ze dat nodig achten. Er was toen al meer dan 20 weken voorbij voordat ik de gemeente ingebreke heb gesteld.
Moet je een advocaat in de arm nemen. Kan je ook meteen vragen naar die proceskosten.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:52 schreef IamAthUg het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat je mij beschuldigt met het hebben van een dubbele account? Dat noem ik laster. Hoe kan ik jou rapporteren want dit verneukt mijn topic eerlijk gezegd?
Sleep hem voor de rechter en vraag schadevergoeding.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:52 schreef IamAthUg het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat je mij beschuldigt met het hebben van een dubbele account? Dat noem ik laster. Hoe kan ik jou rapporteren want dit verneukt mijn topic eerlijk gezegd?
Leuk rookgordijntje.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:52 schreef IamAthUg het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |