Geerd ouwe rukkerquote:Op maandag 4 juli 2022 16:13 schreef Geerd het volgende:
Denk dat Europa vooral last heeft van een andere soort bijbel...
De mensen die in de bijbel geloven staan met hun naieve blije hoofd "Wees Welkom" te roepen op Schiphol. Gelovigen zijn een complexe groep, maar wel zeer interessant om te bestuderen.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:13 schreef Geerd het volgende:
Denk dat Europa vooral last heeft van een andere soort bijbel...
Die snappen niet..dat de weeswelkom gasten.hun graag onthoofden?quote:Op maandag 4 juli 2022 16:16 schreef HansCojona het volgende:
[..]
De mensen die in de bijbel geloven staan met hun naieve blije hoofd "Wees Welkom" te roepen op Schiphol. Gelovigen zijn een complexe groep, maar wel zeer interessant om te bestuderen.
Ik kom wel even langs om een patat kano speciaal en paar halve liters klappenquote:
Wat zijn de verschillen die je hebt opgemerkt?quote:Op maandag 4 juli 2022 17:23 schreef Id_do_her het volgende:
Ik heb zowel een Koran als een Bijbel in huis.
Vrij kleine verschillen. Ik zeg weleens dat het twee musicals zijn met grotendeels dezelfde acteurs.quote:Op maandag 4 juli 2022 17:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat zijn de verschillen die je hebt opgemerkt?
Ohquote:Op maandag 4 juli 2022 17:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vrij kleine verschillen. Ik zeg weleens dat het twee musicals zijn met grotendeels dezelfde acteurs.
Man man man.quote:Op maandag 4 juli 2022 18:13 schreef schommelstoel het volgende:
De één gaat naar een psycholoog de ander zal bidden tot God om zijn ei kwijt te kunnen.
De één heeft een bijbel in de slaapkamer liggen.
De ander heeft een dromenvanger hangen in zijn/haar slaapkamer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |