Dank je wel!En ja klopt! Echt bizar, ik had dat niet verwacht. Niet hier. Veel kijkers al de eerste week. De tweede week ook, maar die moesten dus afgezegd worden omdat ik maandag akkoord ging met het bod. En te bedenken dat die mensen eerst 9.000 onder de vraagprijs zatenquote:Op maandag 4 juli 2022 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prish ik hoorde in de wandelgangen dat je huis verkocht isGefeliciteerd! Lekker vlot hoor, maar dat had ik wel verwacht.
Wanneer is de overdracht? En ben je nu hard op zoek naar iets anders?
Fijn hoor, een hele geruststelling en je hebt nog even de tijd, al vliegen 4 maande zo voorbij. Succes met de zoektochtquote:Op maandag 4 juli 2022 15:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dank je wel!En ja klopt! Echt bizar, ik had dat niet verwacht. Niet hier. Veel kijkers al de eerste week. De tweede week ook, maar die moesten dus afgezegd worden omdat ik maandag akkoord ging met het bod. En te bedenken dat die mensen eerst 9.000 onder de vraagprijs zaten![]()
Overdracht is 1-11. En ik ben nu aan het zoeken ja. Komt goed denk ik.
Ja, covid…quote:
thanks!quote:Op maandag 4 juli 2022 15:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn hoor, een hele geruststelling en je hebt nog even de tijd, al vliegen 4 maande zo voorbij. Succes met de zoektocht
Oh jee johquote:
quote:Op maandag 4 juli 2022 16:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb al een paar dagen chronische honger, ik kan wel blijven vreten
quote:Op maandag 4 juli 2022 16:01 schreef Deisyy het volgende:
Het had erger gekund maar ik ben wel ziek ja.quote:
Dat houdt vanzelf op binnenkortquote:Op maandag 4 juli 2022 16:01 schreef Deisyy het volgende:
Toch weer ja? Meh vervelend, beterschap!quote:Op maandag 4 juli 2022 16:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het had erger gekund maar ik ben wel ziek ja.
quote:Op maandag 4 juli 2022 16:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch weer ja? Meh vervelend, beterschap!
Dank je.quote:
Ah damn johquote:Op maandag 4 juli 2022 16:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het had erger gekund maar ik ben wel ziek ja.
Wat in zo’n geval helpt is: blijven vreten.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:01 schreef Deisyy het volgende:
Dank je.quote:
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 4 juli 2022 16:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat in zo’n geval helpt is: blijven vreten.
Volgens mij ben ik een van de weinigen die nog geen corona heeft gehadquote:
Houden zoquote:Op maandag 4 juli 2022 16:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik een van de weinigen die nog geen corona heeft gehad![]()
Heel veel sterkte!!
Moet je ook chronisch naar het toilet?quote:Op maandag 4 juli 2022 16:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik ook nog niet. Telkens als ik even niet lekker ben denk ik "zou het?" maar dan altijd toch weer een negatieve test.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik een van de weinigen die nog geen corona heeft gehad![]()
Heel veel sterkte!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |