Als jij zo'n diagnose stelt dan geloof ik dat wel.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan lijd je denk ik aan een geestesziekte?
Dat denk ik ook. Haar vraag stelde dat er alleen sprake was van een gevoel.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan lijd je denk ik aan een geestesziekte?
Een redelijk mens heeft toch niet dat gevoel zonder aanwijsbare aanleiding?
quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:48 schreef Lokasenna het volgende:
Als de partner in kwestie ineens stiekem is gaan doen met zijn telefoon, minder thuis is, verhalen niet lijken te kloppen, begrijp ik wel dat mensen de telefoon gaan checken.
Weg verrassingsvakantie die hij stiekem voor je aan het plannen was.quote:
Ik quotte dat bericht perongelukquote:Op woensdag 6 juli 2022 13:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weg verrassingsvakantie die hij stiekem voor je aan het plannen was.
Ik reageerde expresquote:
Als je gevoel zegt dat hij niet te vertrouwen is, komt dat toch ergens vandaan?quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:01 schreef Medusa666 het volgende:
Maar bedankt voor jullie meningen. Ik vind het vaak lastig om een houding aan te nemen wanneer dit soort dingen gebeuren.
Mijn onderbuikgevoel klopte altijd in mijn vorige relaties en er bleken toch rare dingen gebeurd zijn. Ik had gewild dat ik juist dus meer gecontroleerd erop had.. en naar mijn gevoelens had geluisterd. Dan kon ik eerder met die relaties stoppen.
Dus ik had gewild dat ik die telefoon/ laptop etc gecheckt had. Maar ik wilde zo graag de betrouwbare vriendin zijn en deed ik dat niet.
Kan in de gedrag van de ander zitten. Ook zat mensen die vanuit een laag zelfbeeld of jaloezie overal iets achter zoeken en dat daar het wantrouwen uit naar voren komt. Zo eenduidig is het dus niet.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je gevoel zegt dat hij niet te vertrouwen is, komt dat toch ergens vandaan?
Dat is waar, alleen heb ik wel complexe ptss.. en ben ik daardoor inderdaad misschien wel een stuk wantrouwender naar mannen. Ik kan ook heftiger reageren op onrecht en “onveiligheid” dan anderen. Dus het voelt alsof ik niet helemaal op mijzelf kan vertrouwen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je gevoel zegt dat hij niet te vertrouwen is, komt dat toch ergens vandaan?
Ik begrijp het. Vertrouwen is wel belangrijk en het is vreselijk als iemand je voor niks wantrouwt.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geen vertrouwen = geen fundering, dus linksom of rechtsom zorgt het altijd voor gedoe en eindigt de relatie alsnog. Ik zou het uitmaken
best goed, en met u?quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:17 schreef Medusa666 het volgende:
Hoe gaat het verder trouwens met jullie?
Als je weet dat de oorzaak niet bij hem ligt maar bij je eigen rugzak, kun je zoveel in die telefoon kijken als je wilt maar het gaat je nooit geruststellen, je voedt op die manier alleen maar je onzekerheid.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:13 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Dat is waar, alleen heb ik wel complexe ptss.. en ben ik daardoor inderdaad misschien wel een stuk wantrouwender naar mannen. Ik kan ook heftiger reageren op onrecht en “onveiligheid” dan anderen. Dus het voelt alsof ik niet helemaal op mijzelf kan vertrouwen.
Daarom vroeg ik hier soort van hoe jullie ermee omgaan.
Of accepteren en de man alsnog houden voor het geld, dat zal hem leren.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:39 schreef MissMSX het volgende:
Ik zou het klooster in gaan en mannen laten voor wat ze zijn: klootzakken.
Als mannen het probleem zijn kan ze misschien voor vrouwen gaan..quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:39 schreef MissMSX het volgende:
Ik zou het klooster in gaan en mannen laten voor wat ze zijn: klootzakken.
Ik niet.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:48 schreef Lokasenna het volgende:
Als de partner in kwestie ineens stiekem is gaan doen met zijn telefoon, minder thuis is, verhalen niet lijken te kloppen, begrijp ik wel dat mensen de telefoon gaan checken.
Dat is achterhaald zegquote:Op woensdag 6 juli 2022 14:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of accepteren en de man alsnog houden voor het geld, dat zal hem leren.
Kan altijd meer bij op mijn bankrekeningetjequote:Op woensdag 6 juli 2022 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is achterhaald zeg
Anno 2022 heb je als vrouwtje toch wel een beetje een eigen baantje en bankrekeningetje voor je pumps en oorbellen?
Ja maar waarom je eigen geld gebruiken als je ook dat van een ander kunt verbrassen?quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is achterhaald zeg
Anno 2022 heb je als vrouwtje toch wel een beetje een eigen baantje en bankrekeningetje voor je pumps en oorbellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |