Ja, geen grap dit soort shit. Zag een foto en schrok ervan.quote:Op maandag 4 juli 2022 14:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Holy shit
En dan nog zijn er mensen die het als hoax beschouwen
Kan ik me voorstellen ja. Hopelijk herstelt hij nog een heel eind.quote:Op maandag 4 juli 2022 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, geen grap dit soort shit. Zag een foto en schrok ervan.
3,5 uur is wel epic, al zijn die van ons soms langerquote:Op maandag 4 juli 2022 16:28 schreef DrMarten het volgende:
3,5 uur overleg overleefd.zo maar eens kijken of er nog een trein de goede kant op gaat.
Wel blij dat ik niet met de auto ben. Het schijnt dat de boeren op de snelweg staan de barbecuen:{
3,5 uur wtf manquote:Op maandag 4 juli 2022 16:28 schreef DrMarten het volgende:
3,5 uur overleg overleefd.zo maar eens kijken of er nog een trein de goede kant op gaat.
Wel blij dat ik niet met de auto ben. Het schijnt dat de boeren op de snelweg staan de barbecuen
Ohnoes the enemy has breached the city wallsquote:Op maandag 4 juli 2022 17:32 schreef DrMarten het volgende:
Oké, mensen bij mij in de straat vinden het nodig een Nederlandse vlag ondersteboven aan huis te hangen.
Een ervan heeft de trekker van werk voor de deur staan. Krijg de neiging om banden leeg te laten lopen
Tis allemaal de schuld van Trump, Rutte en de Rabobank. Daarom gaan ze nu de distributiecentra van de supermarkten blokken want dan kan de gewone burger niet meer aan eten komen en blijkbaar denken ze dat het probleem dan opgelost is ofzo.quote:Op maandag 4 juli 2022 18:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ohnoes the enemy has breached the city wallsWat is dat met dat boerenprotest joh?
Niks bijzonders. Gewoon zoals het altijd gaat in Nederland. Een probleem dat al 20 jaar bekend is ontkennen en de oplossing uitstellen tot het echt niet anders kan. En als het dan zover is, verontwaardigd reageren en protesteren.quote:Op maandag 4 juli 2022 18:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ohnoes the enemy has breached the city wallsWat is dat met dat boerenprotest joh?
Dat sowieso natuurlijk.quote:Op maandag 4 juli 2022 18:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Tis allemaal de schuld van Trump, Rutte en de Rabobank. Daarom gaan ze nu de distributiecentra van de supermarkten blokken want dan kan de gewone burger niet meer aan eten komen en blijkbaar denken ze dat het probleem dan opgelost is ofzo.
Blij dat ik weg ben uit Hollandistanquote:Op maandag 4 juli 2022 18:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks bijzonders. Gewoon zoals het altijd gaat in Nederland. Een probleem dat al 20 jaar bekend is ontkennen en de oplossing uitstellen tot het echt niet anders kan. En als het dan zover is, verontwaardigd reageren en protesteren.
Standaard Barb reactie: blij dat ik weg ben uit Nederland.
Jaja.
Wij zijn ook blij dat jij weg bent.quote:
Begrijpelijk wel, zou ik ook zijnquote:
quote:
Airwin zou nog wat van ons kunnen lerenquote:
quote:Op maandag 4 juli 2022 18:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Airwin zou nog wat van ons kunnen leren![]()
Also Airwin:
[ afbeelding ]
ZWEI STUCK!quote:
quote:Op maandag 4 juli 2022 18:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Airwin zou nog wat van ons kunnen leren![]()
Also Airwin:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |