Neef gewoon een euroknaller klappenquote:Op maandag 4 juli 2022 12:01 schreef Welfareboy het volgende:
5.80 euro voor een big mac. Alles wordt onbetaalbaar zo.
quote:Op maandag 4 juli 2022 12:01 schreef Welfareboy het volgende:
Dat is geen voedsel. Althans niet voor menselijke consumptie.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:01 schreef Welfareboy het volgende:
quote:
Briljante filmquote:
Die kutclown kan de monkeypox en corona krijgen ik maak mijn eigen burgers welquote:
Gisteren @Cockwhale nog tegen gekomen.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:01 schreef Welfareboy het volgende:
Ben er nooit zo gek op geweest.quote:Op maandag 4 juli 2022 23:39 schreef FlauwKapsel het volgende:
McDonald's is heel erg vies geworden. Voor mij nooit meer.
Smaak is veranderd. Het is nu goor.quote:Op maandag 4 juli 2022 23:41 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ben er nooit zo gek op geweest.
Ze volgen toch een beetje de Amerikaanse formule van een snack en dan vind ik de Nederlandse patatboer gewoon twintig keer beter.
Wist je trouwens dat een Amerikaan die hier een Big Mac koopt stomverbaasd is over de smaak vergeleken met in de Verenigde staten? Die moet in vergelijking hier tien keer beter zijn.quote:Op maandag 4 juli 2022 23:42 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Smaak is veranderd. Het is nu goor.
Tsja. Zou t wel eens willen proeven. Voetballer Brett Holman van NEC destijds antwoordde op de vraag wat ie miste aan Australië: KFC.quote:Op maandag 4 juli 2022 23:52 schreef Werkman het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat een Amerikaan die hier een Big Mac koopt stomverbaasd is over de smaak vergeleken met in de Verenigde staten? Die moet in vergelijking hier tien keer beter zijn.
Cola en chips idem dito.
Er schijnt een beleid te zijn van voedselketen en fabrikanten dat ze de smaak van producten aanpassen aan de regio.
Als dat waar is kun je nagaan hoe die teringzooi daar dan smaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |